Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Admivo

Zestaw komputerowy (Gaming) - Sprawdzenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie chciałbym poprosić was, czyli osoby bardziej doświadczone o sprawdzenie kilku komponentów komputera który zamierzam niedługo kupić i złożyć. Nie jestem aż taki zielony ale jednak wszystkiego nie wiem i wolałbym się upewnić, to tak na wstępie.

Mój główny dylemat polega na karcie graficznej, czyli czy będzie pasować i czy starczy wejść alby ją podpiąć, ale nie tylko. Poniżej przedstawię kilka części za którymi niosę pytanie czy wszystko będzie do siebie pasować.

 

Obudowa: Zalman Z11 Plus (5 wentylatorów)

Procesor: Intel Core i5-4690K 3.5 GHz BOX

Karta Graficzna: Gigabyte GeForce GTX 770 OC 2GB DDR5 PCI-E BOX (293mm)

Płyta główna: Gigabyte GA-B85M-D3H lub MSI Z87-G43 (zważam na cenę dlatego taka a nie inna kolejność)

Inne: 2 wentylatory, NZXT Sentry LXE - dotykowy zewnętrzny kontroler obrotów lub Lamptron FC5 V2 kontroler 5,25" i Czytnik kart APACER AE300 - 3.5

 

Co do płyty głównej to nr1 jest Gigabyt'a ponieważ chodzi mi o cenę, chce trochę na niej oszczędzić ponieważ procesor i karta graficzna do tanich nie należą i jednocześnie mieć pewność że poradzi sobie z okiełznaniem owych dwóch części. W dalekiej przyszłość zapewne będę wymieniał kilka istotnych komponentów, dlatego rodzi się kolejne pytanie czy płyta gigabyt'a jest wystarczająca do późniejszej rozbudowy komputera. Alternatywą jest druga płyta którą wymieniłem typu ATX (gigabyte jest micro-ATX) mianowicie płyta MSI jeśli mam dać 100zł więcej a różnica ma być istotna to proszę o uzasadnienie. Jeśli macie jakieś swoje lepsze propozycję proszę o wymienienie ich.

Za odpowiedzi z góry dzięki i pozdrawiam :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsyztsko będzie pasować