Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomundo

PS4 lub XOne czy zestaw z PClab

  

108 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Konsola nowej generacji czy zestaw z PClab w podobnym zakresie cenowym?



Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem na tym forum ale wiele razy korzystałem z niego i pomogło mi w wielu sytuacjach. Potrzebuje pomocy ponieważ stoję przed trudnym wyborem. Potrzebuje maszyny do gier i nie wiem co wybrać. Nie znam się na sprzęcie komputerowym, zastanawia mnie czy zestaw do 2200zł z tego artykułu http://pclab.pl/art52777-11.html jest lepszy/gorszy/równy konsolą nowej generacji. Wiem że komputer jest lepszy od konsol bo można na nim zrobić wszystko i ciągle ulepszać chociaż to wiąże się z dodatkowymi kosztami. Nie zamierzam rozpętać wojny między konsolowcami(jeśli występują na forum) i PC-towcami. Chce żebyście pomogli mi dokonać wyboru. Temat założyłem w dziale off-top gdyż nie wiedziałem gdzie pasowała by taka dyskusja. Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Push-up3k

Nie ten dział.

...choć właściwie shitstorm będzie nie ważne czy tu czy we właściwym dziale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy w jakie gry grasz i czy zależ Ci tylko na graniu?

Komputer jest wszechstronny zaś konsola świetnie sprawdza się grach.

 

Na twoim miejscu zadałbym sobie parę pytań :

 

Czy potrafię grać na padzie ?

Czy wole klawiaturę i myszkę ?

Czy stać mnie na gry do konsoli ?

Czy jestem w stanie zrezygnować ze strategii gier mmo Itd. !?

 

 

Ja wybrałbym komputer ale nie jestem tobą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola to przede wszystkim prostota, bezproblemowość i możliwość wygodnego i szybkiego popykania z kimś.