Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

michasm

Polecane książki dla początkującego administratora windows server 2003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Znacie może jakieś godne polecenia książki dla początkującego administratora windows server 2003?

W temacie jestem póki co zielony.

 

Czytam obecnie niepełny ebook:

Windows Server 2003. Podręcznik administratora

Autorzy: Nelson Ruest, Danielle Ruest

 

Póki co wszystko fajnie, ale bezpłatny fragment na merlin.pl kończy się na 75 stronie, a pełna wersja jest niedostępna zarówno jako ebook jak i w wersji papierowej w księgarniach internetowych.

 

Nie jestem w stanie odnaleźć jakiegokolwiek spisu polecanych książek, zwłaszcza przystępnych dla kogoś, kto dopiero zaczyna zabawę.

 

Jedyną polecaną pozycją jaką znalazłem jest:

Microsoft Windows Server 2003 Vademecum Administratora

Autor: Stanek William R.

 

Nie wiem jednak jak z jej przystępnością. No i pozytywną opinię na temat tej książki znalazłem na ceneo...

 

Bardzo proszę o polecenie jakiejś literatury.

Z góry bardzo dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też znam takie firmy, ale to nie powód, żeby ciągle korzystać z tego systemu. Jeżeli ma się wybór oczywiście, bo czasami budżet firmy nie pozwala na upgrade software'u i/lub hardware'u.

Co do tematu. Co prawda nie książki, ale ja od siebie polecam Nuggetsy.

@michasm: Chcesz jakieś ogólne materiały, czy coś konkretniejszego? Active Directory na przykład?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co innego uczyć się bo na takim pracuje, a co innego "bo może kiedyś mi się przyda w CV".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie lepszym byłoby postawienia sobie jakiegoś 2012 i uczeniu się na nim