Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Agnieszka20

System windows wykrył problem z dyskiem twardym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bawiłam się w programie AutoCad, i nagle dostałam iformację że system windows wykrył problem z dyskiem twardym i że zalecane jest zrobienie kopii zapasowej. Aż mi oczy wyszły bo mam masę projektów do zrobienia na studia, i nie mogę sobie pozwolić żeby akurat teraz oddać laptopa na gwarancję. Zadzwoniłam do znajomego w tej sprawie, powiedział że mam przeskanować dysk programem HD Tune. Tak więc zrobiłam, ale na tym pomoc się skończyła, bo on nie wie co dalej. Więc pomyślałam że może tutaj się czegoś dowiem. Wstawię screen'y z programu.

Pokazuje mi że problem jest z dyskiem F i D. System stoi na C więc trochę się uspokoiłam. Przepraszam, ale jestem zielona :/ Benchmark udało mi się zrobić dopiero gdzieś za 4 razem, bo cały czas wyskakiwał błąd 'Error Read, test aborted'. Co powinnam robić? Zignorować? czy już teraz biec po nowy dysk?

 

http://hostuje.net/file.php?id=6cc6ac34195cdd5e7aa878bbaef979f3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to robić kopię zapasową wszystkiego co sercu (bądź portfelowi) miłe...

Dysk po ilości badów widać że się sypie i będzie trzeba go wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

załamię się zaraz,nie wiem jak, ale możesz mi powiedzieć ile ten dysk jeszcze wytrzyma? tydzień? dwa? za tydzień idę już do akademika i nie wiem co mam robić. Będę mogła przez jakiś czas używać laptopa, mimo że dysk jest uszkodzony? skoro system jest na innym dysku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie jest w stanie przewidzieć ile dysk pociągnie, może wykaszanić się jutro, może pociągnąć pół roku. Nie ma reguł.