Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Oldzi

Zestaw do 3000 zł wraz z monitorem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałbym was prosić o pomoc przy dopieraniu zestawu komputerowego. Komputer głównie będzie używany do grania i oglądania filmów.

Chciałbym, żeby zestaw zawierał:

Intel i5-4670k lub może trochę tańszy procek

GeForce gtx 760; 770, nie chcę radeona,

RAM 8GB

Dysk SSD + 500GB Sata

płyta główna; tu właśnie nie wiem, bo nie mam pojęcia co wybrać

obudowa

zasilacz

dvd

karta sieciowa

 

No i monitor do tego conajmniej 21,5 cala.(zaznacznie czemu akurat taki, bo na monitorach nie znam się kompletnie).

Proszę o pomoc i dziękuje za wszelkie porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze frytki do tego?Jesteś oddany "GeForcą",a nie dysponujesz wystarczającą forsą?

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=92704&s=92902&s=88596&s=63363&s=78924&s=66509&s=77450&s=88551&s=78629&s=15240&s=92874

Kod na wysyłkę i złożenie za 1 zł to pclab

Nie widzę sensu inwestowania około 4000 zł w komputer, żeby mieć ultra grafikę itp. Po prostu mam teraz laptopa i już najnormalniej w świecie mi się niektóre gry nie odpalają albo mega się tną, a poza tym gram CSa i mam około 40-50fpsów.

Powiedz mi jeszcze co sądzisz o kupowaniu karty graficznych na aleegro używanych, ale jeszcze cały czas na gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałeś trochę wysokie wymagania i musiałem dokonać pewnych cięć,których przy takiej kwocie raczej się nie robi.Karta na gwarancji to dobra opcja,ale nie brałbym z mniejszą niż 1,5 roku.Ważne też,żeby karta była zadbana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×