Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

bid_farewell

wybór monitora 27" pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem w trakcie składania komputera i mam duży dylemat jeśli chodzi o monitor. Chciałbym dobrej klasy 27" monitor głównie do filmów i innych multimediów. Zaznaczę, że w gry nie gram wcale.

Wstępnie zawęziłem swój wybór do:

iiama ProLite XB2779QS (około 2200zł)

Dell U2713HM (2100)

Asus MX279H (1300)

iiyama ProLite XUB2790HS za około 1300.

Za pierwszymi dwoma przemawia rozdzielczość WQHD, natomiast Asus podoba mi się wizualnie. Czy opłaca się dokładać 800-900 zł do rozdzielczości WQHD?

Nietety nie znam sięna tyle, żeby po specyfikacji ocenić który z wyświetlaczy będzie miał najładniejszy obraz. Przedział cenowy jest spory, a w zasadzie od wyboru monitora zależą wnętrzności kompa.

Proszę o opinię na temat tych wyświetlaczy lub o inne Wasze typy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do wyższej rozdzielczości warto dopłacić. Nie będziesz miał problemu z wydajnością przy grach skoro nie grasz, a WQHD to dobra rozdzielczość dla tych 27 cali. Ten Dell ma bardzo fajną gwarancję w standardzie, polecałbym Ci właśnie ten model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do wyższej rozdzielczości warto dopłacić. Nie będziesz miał problemu z wydajnością przy grach skoro nie grasz, a WQHD to dobra rozdzielczość dla tych 27 cali. Ten Dell ma bardzo fajną gwarancję w standardzie, polecałbym Ci właśnie ten model.

 

I warto, i… nie warto. :D Ja bym wolał monitor bardziej przewidywalny, lepiej trzymający parametry, stabilniejszy w krótkim i dłuższym okresie czasu. Choć o mniejszej przekątnej i mniejszej rozdzielczości (czytać proszę - zamiast Della 27" i 2560×1440 wolałbym EIZO 24" z 1920×1200). Ale to ja. :)

Udostępnij tę odpowiedź