Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

6LATzwami

6 lat i tak w sumie, to po co mi to?

  

22 użytkowników zagłosowało

  1. 1. To nałóg czy wiedza pożyteczna?



Rekomendowane odpowiedzi

Tłumaczysz w komentarzach innym. Nabywasz wiedzy ze świata IT z każdym news'em. Chłoniesz tylko to, co aktualnie Cię "rajcuje". Albo wchodzisz wtedy, gdy kupujesz.

 

Mam w sobie to wszystko. Znaczy miałem, bo stałem się bierniejszy po kolejnej żonglerce nickami. I co teraz? Zrobię lepszego kebaba w domu? Wkręcę żarówkę? Pracuję w branży informatycznej i mam o czym pogadać z klientami? W sumie to ostatnie mogłoby być, bo mam jakiś śmieszny papierek. Ale nie jest. Po co mi ta cała wiedza? Zamiłowanie mam, nawet większe, do innych rzeczy. Ale jakoś tak wygodniej wyklikać jedną z kilku stron, w której jest portal z lab na końcu żeby reklamy nie robić. Focus zapłać, to może wtedy, teraz możesz pomarzyć. Zatem wygodniej wyklikać, a potem po prostu sobie siedzieć i czytać jedząc, czy wypełniając czas.

 

Jak opiszą kiedyś co charakteryzuje nasze czasy, to powiemy, że czytanie "internetów"?

 

Dla najwytrwalszych mam nagrodę skoro dotarliście.

Pomożecie mojej kobiecie. W jeden sposób, magisterkę ma:Tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walnąłem kloca

 

W co go walnąłeś? Ręka Cię nie zabolała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordon Lameman

Obstawiam, że na to troll, który znowu dostał perma :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi niedługo stuknie 10 lat, trzeba uciekać, bo to jak drugi dom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość driverfan

A ja jestem jeszcze jak pclaba nie było, tylko wcześniejszy portal...