Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Chrissio

Ocena zestawu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zamierzam kupić nowy sprzęt, jego głównym przeznaczeniem mają być gry. Jestem laikiem w dobieraniu podzespołów, również nie śledzę testów wydajności także planuję wybrać gotowy zestaw. Prosiłbym o wyrażenie opinii na temat kompletu sporządzonego przez ekipę PClab.pl, która idealnie trafiła w mój budżet, mianowicie 1800zł. Interesuje mnie tylko skrzynka. Co do rozdzielczości chodzi o 1920x1080. Czy przy tym zestawieniu mógłbym grać na wysokich detalach w nowe gry? Proszę o wskazówki oraz ewentualne zmiany. Z góry dziękuję!

 

http://pclab.pl/art52777-9.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy poza kartą graficzną są inne części które można kupić w podobnej cenie, a oferują lepszą jakość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja propozyja:

http://www.pcprojekt.pl/index.php?/p__konfigurator/action__2/laptop__/data__eJyNkMEOgjAQRP9lz8R0KdsU$8F45GA8NNADAcG0EKPGf7cLRYkHw2E7mdfNTLJPuLq!GpsB9icg0hoSUEKoICJOhvkkkhZKmoiFkAnlUq7W$885gbrtfcl1GAiuftcef$ym5NJ2hoNTYjS$n$CZ4eJV9qWotlXEGj9eQg2gnsKcGcyxcdYzSiM41NbXtnx006LSu5xPdGtaUxWt8d09YAGvN5I6TeE*

Procesory stają się coraz droższe, a dobrą cenę utrzymują Pentiumy. Polecam zakup odblokowanego Pentiuma i jego podkręcanie. Przy mocniejszym OC trzeba się będzie zaopatrzyć w dodatkowy schładzacz. Zarówno płyta główna jak i przewiewna obudowa powinny sprzyjać podkręcaniu tego 'maleństwa'. Również karta graficzna jest mocno "krętliwa".

Za 2 lata gdy obecne i5 pojawią się hurtowo na allegro, wtedy warto zmienić procesor nabywając haswella w dobrej cenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach