-
Liczba zawartości
33222 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
20
Ostatnia wygrana lukadd w dniu 27 Sierpnia 2023
Użytkownicy przyznają lukadd punkty reputacji!
Reputacja
8991 ExcellentO lukadd
- Obecnie Przegląda temat: Monitory OLED - temat zbiorczy
-
Tytuł
there is a near zero risk
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Lista polecanych wentylatorów
lukadd odpowiedział temat → Chłodzenie, obudowy, zasilacze i modyfikacje
Te SW4 120 co miałem grały, łożyska skrobały na niskich rpm itd. Zwróciłem je i Noctua NF-A12 pięknie śmiga. 140 mam SW3 i one są ciche na low rpm, ale obstawiam, że nowa noctua w wydaniu 140 będzie jeszcze lepsza i te pójdą do podmiany. -
INNO3D GeForce RTX 4070 Super Twin X2 OC - "budżetowy" 4070S warty uwagi
lukadd odpowiedział Lameismyname → na temat → Karty graficzne
Próbowałeś robić krzywe na inych nastawach np. -15mhz, jeden poziom niższe czy wyższe napięcie? Inna wersja msi AF?- 153 odpowiedzi
-
- 4070 super
- 4070
- (i 4 więcej)
-
Ale co ci lata Każda jedna klatka jest na bieżąco synchronizowana z częstotliwością odświeżania wyświetlacza, za każdym razem jak jest gotowa od strony gpu to monitor ją wyświetla bez zacięć bez rozrywania czy opóźnień. Masełko 🤗
-
G-sync synchronizuję ci każdą klatkę z wyświetlaczem. Masełko i bez rozrywania 🤗
-
Lista polecanych wentylatorów
lukadd odpowiedział temat → Chłodzenie, obudowy, zasilacze i modyfikacje
W tym roku ma wejść do sklepów nowa Noctua 140mm Moje Silent Wingsy 140 już się szykują do znajomości z szufladą , ewentualnie do żony kompa coś trafi bo dzieciak też czeka na te nowe Noctua. -
Większość natywnie, dynamicznie czy checkerboard lub FSR 720-1440p renderuje. Okazjonalnie do ~1800p, 4k z świeczką szukać
-
95% jak nie więcej gier działa mi jak masełko z g-sync. Więc nie wyłączę, a jeśli wyłączam i blokuję klatki to tylko w tych naprawdę nielicznych co faktycznie mają problemy wpływające na rozgrywkę i wyświetlany obraz.
-
Konsola skaluje z niższej rozdzielczości do 2160p i taki sygnał wysyła do TV, więc TV odbiera to jako 4k. Całe skalowanie odbywa się od strony konsoli i gry, gra może działać w 1080 czy nawet 900p, ale przeskalowana wyśle sygnał 4k do TV
-
Bo to się dzieje w połączeniu z g-sync w grach i momentach gdzie masz większe skoki frametime. Tak miałem np. w Stray premierowo. W innych grach przynajmniej na C2 w zdecydowanej większości jest ok i tylko pomiga czasami np. podczas wczytywania na planszy gdzie te skoki potrafią być większe.
-
Dalej to jest średnia pomiędzy wyświetlaniem poszczególnych klatek. Jeśli czasy pomiędzy poszczególnymi klatkami będą trochę barzdziej nieregularne to może się gubić. g-sync kompensuje to w kwestii płynności, ale matryca będzie się gubić i migotać. Wyłącz G-sync ustaw stałe 100, 120 czy tam ile chcesz i powinno być znacznie lepiej w grze która ma problemy z miganiem i wahaniami frametime.
-
"Stałe" 100fps to dalej średnia. Prawdopodobnie są wystarczająco nieregularne skoki w czasach generowania pomiędzy poszczególnymi klatkami i matryca się w tym momencie gubi migocząc.
-
Zgadza się. Sam przekonałem się w lany poniedziałek Było z 24 stopnie i pojechaliśmy rowerami nad jezioro, objechaliśmy je w około i mimo tak ładnego dnia absolutnie wszystko było pozamykane, następnie udaliśmy się do miasteczka i tam też wszystko zamknięte. Dopiero stacja paliw poratowała zimnym browarkiem