Skocz do zawartości

LeBomB

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9754
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana LeBomB w dniu 12 Marca

Użytkownicy przyznają LeBomB punkty reputacji!

Reputacja

2277 Excellent

O LeBomB

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

22323 wyświetleń profilu
  1. czyli jak wprowadzają prawo o konfiskacie to źle, bo może ona dotknąć kogoś, kto np. wziął samochód po pijaku od kogoś itd. padało tu sporo argumentów. Jak chcą zmienić prawo, żeby to sąd decydował, to też źle, bo przecież pewnie robią to dla "swoich". Polska...
  2. A może wystarczy poszukać informacji i przestać robić zamieszanie? https://investmap.pl/zrobiono-kolejny-krok-ku-realizacji-gigantycznej-inwestycji-firmy-intel-w-polsce.a307777
  3. Autobus z elektrycznom dupom (pisownia celowa) Nie wierzę że nie dało się tego inaczej umieścić niż w "wózeczku na przegubie". Ciekaw jestem jak to w środku wygląda. ogólnie po zastanowieniu się to widzę pewne plusy takiej konstrukcji. 1. Wydzielony "przedział" na cały układ zasilania zwiększa bezpieczeństwo pasażerów, bo w przypadku awarii, kolizji itp. zapłon baterii w podłodze moim zdaniem zmniejsza szanse na wydostanie się, zapłon baterii na dachu stwarza problem elementów, które mogą się roztopić na poszkodowanych (w sumie to taka analiza na szybko, z ciekawości może sprawdzę jak to miało się w testach). 2. Łatwiej ogarnąć wymienność baterii na zasadzie wyjmij rozładowaną, włóż naładowaną i jedź dalej. 3. Faktycznie w teorii da się zwiększyć mocno pojemność i zwiększyć zasięg, bo można zmieniać wielkość samego modułu, nie zmieniając znacząco wielkości autobusu ani nie podnosząc jego środka ciężkości, co mogłoby być problematyczne przy bateriach na dachu. Za to jest też całkiem sporo wad i dlatego chciałbym to zobaczyć. a) środek ciężkości prawdpodonie mocno z tyłu i do tego napęd z tyłu, ciekaw jestem strat energii na rozpędzenie tego wszystkiego b) w związku z a) jak to się zachowuje pod górkę, na śliskiej nawierzchni, na pusto i wypełnione pasażerami itd. Ciekaw jestem co w testach wyjdzie.
  4. Ogólnie to sprawa do rozstrzygnięcia przez sąd, a nie publiczne linczowanie, co ostatnio jest po prostu "w modzie". Za dużo niewiadomych i słowo przeciwko słowu.
  5. Bo to ekran nie tylko na zewnątrz https://www.youtube.com/watch?v=dgWko2HISog
  6. Nikt Ci nie da na "spróbuję". Albo masz konkretne rozwiązania albo nie. Wiesz, mądry w sieci każdy może być, a jak przychodzi co do czego to nagle kicha.
  7. Tego co właściciel zrobił nie oceniam. Nie wnikam też czy potrzebują Adobe czy nie. Skoro komuś ten program wystarcza do tego co robi, to co za różnica z czego korzysta? Jeden będzie klepał formułki w komórkach excela drugi będzie dziabał kod VBA, trzeci napisze w ogóle osobny program. Wszystko zależy od potrzeb. Dlatego to z czego korzysta dana firma jest tutaj po prostu najmniej istotne.
  8. No wszystko fajnie, tylko jest jedna zasadnicza różnica. Corela masz za jakieś 3-4 tysiące na licencji dożywotniej, a czy Adobe obecnie sprzedaje coś co nie jest subskrypcją? Jak tak to spoko, jak nie to wersja komercyjna na rok to koszt 2000 zł. Mowa oczywiście o cenie za stanowisko. Wiesz, koszty są istotne jeżeli to nie jest duża firma, bo wtedy łatwiej być konkurencyjnym cenowo, bo będzie różnica gdy kupisz 5 licencji Corela, zapłacisz 15 czy 20 tysięcy i korzystasz z nich kilka czy nawet kilkanaście lat, a jak miałbyś rok w rok wydawać 10 tys. Tylko nie zrozum mnie w takim sensie jakbym jakoś bronił tej firmy, bo nie to jest moim celem. Prezentuję Ci po prostu zwykłą kalkulację kosztów, która jest rozsądna z punktu widzenia większości małych firm.
  9. @galakty idź pokaż wszystkim jak to się robi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...