Skocz do zawartości

Co nowego w Komputronik Gaming

10 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 921 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1262 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 499 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 744 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1062 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 611 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1003 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1117 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 995 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1484 wyświetleń
  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Tyle, że tych masochistów jest chyba więcej niż prawilnych PCMR.  Po ograniu gdzieś 1/3 gry muszę stwierdzić, że z trójki 5, 6 i New Dawn to 6 chyba najbardziej mi się podoba. Yara bardziej mi podeszła niż Montana z poprzedniczek. Nie to, że była zła ale nie miała tego czegoś. Ale to samo mam też z kultową 3, Rook Island jakoś średnio mi podeszło. Bardziej podobał mi się Kyrat i Oros.  Bardzo też podoba mi się, że Nasza postać ma z powrotem głos i w przeciwieństwie do mietka z 4 ma już jakiś charakter. Kurde, już nawet Takkar brzmiał "charakterniej", mimo że dialogi to tam nie były zbyt rozbudowane. I odnoszę wrażenie, że część rzeczy w 6 jest tylko dlatego, że była wcześniej i tyle. Żadnej otoczki zbudowanej wokół łowienia rybek czy myślistwa. Po prostu są i tyle, no chyba że jakimś cudem nie dotarłem do tego.  
    • Przesiadłem się parę lat temu na pada, żeby nie ograniczać się tylko do gier PC-towych. Ciągle większą estymą darzę gry projektowane na komputery i multiplatformy, jednak bez problemu mogę zasiąść przed PS5 i pocinać w TLOU2 czy Days Gone. Daje mi taką dziwną satysfakcję, gdy sadzę headshoty na padzie bez wspomagania. Ogólnie kwestia przyzwyczajenia i wprawy. Ogarnianie pada zajęło mi ze 2 lata.
    • Tak jak mówiłem jeszcze przed premierą i zanim recenzje się pojawiły 😋   Tylko tych 9 na 10 się nie spodziewałem 
    • Spróbuj wyłączyć internet. Nie którym osobom to pomaga.
    • Najlepsza miejscówka testowa była właśnie tam w okolicy tych przystanków tramwajowych. Gra w takich miejscach procesorowych słabo wykorzystywała CPU bo zapychała jeden wątek i przez to były te dropy, szczególnie to było widoczne przy geometrii na maxa bo ta cisnęła najbardziej po CPU. Trochę czasu im to zajęło zanim poprawili wykorzystanie CPU, jakoś z 7-8 miesięcy po premierze wyszedł patch poprawiający wykorzystanie CPU z tego co pamiętam. Ale jak pisałem 4/8 dobrze taktowane i problem dropów znikał nawet w tej najmocniejszej miejscówce można było utrzymać 60fps przy wymaksowanej geometrii. Tylko, że trzeba było wyłączyć jeden wątek w koligacji i już gra dopiero wtedy rozkładała równomiernie obciążenie na 7 wątków CPU, a minimalny fps szedł sporo w górę Tak się w to grało. W tej forzie to najwięcej godzin natłukłem gdzieś z ~800h będzie do dzisiaj    
×
×
  • Dodaj nową pozycję...