-
Tematy
-
Odpowiedzi
-
Że współzawodnictwa chciałbyś jakoś zrezygnować? Nie wydaje się to dobrym pomysłem.
-
To na 100% procek. Miałem to samo u siebie i jak szukałem info o co chodzi to chodzi o CPU i ustawienia w biosie. Bardzo popularny problem.
-
Przez aureumchaos · Napisano
No ale tam wszystko jest na ustawieniach fabrycznych wlasnie. Wylaczyl XMP i pogral w malpe 40 minut i nic nie wywalilo... To pytanie czemu przedtem z XMP dzialalo a teraz nie dziala? Czy cos oprocz wlaczania profile 1 sie ustawia teraz? Ma G.Skill PC-38400 DDR5 6000mhz -
I tak i nie. Przy tak zbliżonych wartościach punkty procentowe i same procenty to z grubsza to samo. Bo różnica między 95% wydajności 14700K a 97% wydajności 14700K to owszem 2 punktu procentowe na plus, ale jednocześnie 2,1% na plus, czyli w przybliżeniu też 2%. A z liczeniem, o ile % zmniejszyła się strata, ale bez podania, w jakiej skali obok tych 40%, to w sumie fajna droga do srogiej manipulacji Choć w sumie mam nawet lepszą - przed 24H2 strata była większa o 66%!
-
Przez musichunter1x · Napisano
Mnie to nawet rybka i przekonamy się jak rozwinie się to w sądzie. Steam oferuje wiele narzędzi, których nie ma na innych platformach i jakoś ciężko uwierzyć że musieliby zmuszać wydawców, gdy nawet niezbyt chce się mi odpalać darmowe gry z Epica Nie wspominająć o narzędziach dla developerów. Kanał "Pirate Software" przytaczał liczne narzędzia steam, ale on ogólnie prowadzi liczne porady dla devów. Nie porzucili gier single player.... Akurat Valve w kwestii developmentu śledzę od lat na bieżąco i mieli beznadziejny "system pracy", jeśli chodzi o dokańczanie produkcji. Każdy mógł decydować nad jakim projektem chce pracować, skacząc z kwiatka na kwiatek itd. Zmieniło się to w okolicy Half Life Alyx, a ilość porzuconych projektów sięga pewnie +10. Pracowali nawet nad grą dla Nintendo, a mechaniki grawitacyjne z tej gry trafiły do Mario Galaxy. Z tego co pamiętam to poza Deadlock pracują nad jeszcze 2-3 produkcjami: HL:X, projekt w VR oraz coś jeszcze. OH i jednym z ich celów jest dokończenie Source 2 i udostępnienie tego silnika dla devów, więc będą to ciekawe czasy... Zgaduję, ze następny, wielki HL będzie właśnie pokazówką silnika i narzędzi i z wycieków wiemy, że będzie tam Gordon Freeman oraz jakieś mechaniki oparte na wokselach, może to tylko efekty i dym, a może coś więcej.... Do tego pewne elementy proceduralnej generacji, aby zwiększyć grywalność, nadal będąc dość liniowym światem o otwartym podejściu. (open area, a nie open world).
-