Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wirmo

Jakie perfumy dla mamy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako że mogę sobie pozwolić na prezenty, chciałbym mamie kupić jakieś perfumy bo ona tym się interesuje. Niestety nie znam się na tym w ogóle. Jakie są dobre ? Oraz o co w tym chodzi, czy kobiety kierują się zapachem czy znaczkiem ? No bo jak kupię np Chanel No 5. To dość znane bo nawet mi się obiło, to będzie 100% satysfakcja bo firma, czy zapach też tutaj ma znacznie.

 

Bo np dla mnie perfumy i zapachy są tak nisko w hierarchii że mnie zapach w ogóle nie obchodzi aby coś pachniało i było jak najtaniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jako że mogę sobie pozwolić na prezenty, chciałbym mamie kupić jakieś perfumy bo ona tym się interesuje. Niestety nie znam się na tym w ogóle. Jakie są dobre ? Oraz o co w tym chodzi, czy kobiety kierują się zapachem czy znaczkiem ? No bo jak kupię np Chanel No 5. To dość znane bo nawet mi się obiło, to będzie 100% satysfakcja bo firma, czy zapach też tutaj ma znacznie.

 

1. Na prezent kupuje sie jak najbardziej bezpieczne perfumy

2. Chanel no 5 to nie jest perfum umiarkowany, to perfum, ktory albo sie kocha albo wyrzuca butelke przez okno

3. Trzymaj liste:

Guerlain Shalimar Parfum Initial

Guerlain Samsara

Dior Jadore

Van Cleef And Arpels Fairy

Lancome Tresor

Dsquared2 She Wood

Laura Biagiotti Roma

Issey Miyake L'eau d'Issey

Guerlain Champs Elysees

Guerlain Idylle

Narciso Rodriguez - For Her

Hermes Un Jardin Sur Le Nil

 

Hint - wez liste, idz do Sephory czy Daglasa, porownaj je, kup w necie bo taniej - dolce.pl, pedet.pl

 

Nie kieruj sie marka tylko jakoscia zapachu i czy sie podoba

 

Bo np dla mnie perfumy i zapachy są tak nisko w hierarchii że mnie zapach w ogóle nie obchodzi aby coś pachniało i było jak najtaniej.

 

Okropne podejscie.