Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

blondasek

Tablet z W8 i klawiaturą - do ~3,5k.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W temacie tabletów jestem totalnym laikiem, nie mam też teraz czasu na zagłębianie się w konkretne modele i drobne kruczki.

 

W skrócie, czego potrzebuję:

 

- Windows 8,

- rozdzielczość do 12",

- klawiatura dołączana, nie musi mieć dysku - mile widziana bateria,

- dobry ekran (jasność),

- dysk twardy (64/128, więcej nie potrzebuję),

- około ~300-400 minut typowego użytkowania (z Wi-Fi), bez klawiatury,

- 2-4 GB ram, tutaj nie mam jakichś specjalnych wymagań.

 

Jeżeli ktoś się zna, używał, kojarzy, może coś polecić, chętnie przyjmę wszelkie porady. Jeżeli ktoś się nie zna, to proszę, żeby nie udawał eksperta od tabletów nagle.

Z góry dziękuję i życzę Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótko, zwięźle i na temat.

 

http://allegro.pl/microsoft-surface-pro-3-i3-64gb-nowy-i4915721914.html

 

oraz obowiązkowo:

 

http://allegro.pl/surface-pro-3-type-cover-klawiatura-czarna-i4924539138.html

 

ekran: 12 cali (2160x1440)

procesor: intel i3

64 GB dysk + ewentualnie karta pamięci do 128 GB

4 GB RAM

 

Niestety, normalnie urządzenie wykracza poza Twój budżet - ale czasami ktoś postanowi je sprzedać po atrakcyjnej cenie (czyt. po cenie niewiele większej niż w USA).

 

Spełnia wszystkie wymogi - a jeśli chodzi o użytkowanie to w moim przypadku wynosi ono od 300 minut (intensywne granie, oglądanie filmów HD) do 600 minut (korzystanie z pakietu Office, przeglądanie stron, czytanie ebooków).

 

Wesołych! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach