Skocz do zawartości
Alejajca

Multimedia Polska - czyli jak traktują klienta

Rekomendowane odpowiedzi

Od lat używam internetu i kablówki od Multimedia Polska (dalej MM). Gdy 23 grudnia dzwoniłem w sprawie przedłużenia umowy na kablówkę i internet zaczęły się szopki. Pokrótce:

na infolinii dotyczącej usług i promocji nie mogli mi uruchomić nowej oferty na 12Mb/s (więcej nie potrzebuję) bo nie mają uprawnień. Przekierowali mnie do działu usług po sprzedażowych gdzie nie mogli znaleźć regulaminu, na podstawie którego chciałem tę usługę. A regulamin wisi jak byk na ich stronie. Okazało się, że trzeba podać jego dokładna nazwę, bowiem co kwartał zmieniają w nim przecinki i... to nowa promocja. Po pół godzinie szukania wreszcie konsultantka znalazła właściwy po czym okazało się, że... muszę udać się do BOK, bo oni nie mają uprawnień. I na nic informacje, że jako osoba niepełnosprawna niewychodząca z domu nie mam jak tego dokonać. W końcu przekierowali mnie do kolejnego działu, gdzie znów trwała panika w/s regulaminu, w końcu przyjęli zgłoszenie.

Przedłużałem też umowę na kablówkę analogową - po co mi wersja cyfrowa, skoro mam TV kineskopowe a obecne kanały w zupełności mi wystarczały. Po kilku minutach wyjaśnień, niemalże przekrzykiwań wyuczonych formułek reklamowych zgłoszenie przyjęto. Konsultantka nawet nie zająknęła się, że z nowym rokiem wycinają kanały. 30 grudnia zabrali kanały FOX, gdzie były w miarę ciekawe seriale a dali jakieś kolejne dla dzieci. Gdy 2 stycznia dzwoniłem w tej sprawie usłyszałem jedynie, że wszystko zgodnie z prawem, bo przecież ilość kanałów nadal jest taka sama. Na pytanie co z jakością oferowanych usług usłyszałem jedynie, że mogę zgłosić skargę technikowi. I że sam sobie jestem winien bo powinienem przenieść się na wersję cyfrową kablówki.

Dziś, to jest 14 stycznia zabrali AXN na rzecz jakiegoś kanału romansideł Polsatu. Czeka mnie znów dzwonienie i użeranie się.

A teraz najlepsze - od 23 grudnia do dziś nie dostałem nowych regulaminów, były dni wolne, to rozumiem, ale mamy już prawie połowę stycznia a regulaminów i nowych umów jak nie było tak nie ma.

 

Zapomniałem o najważniejszym - przy każdej umowie na internet wciskają usługę MultiSaver, czyli ich własny program zabezpieczeń. Od chwili aktywacji nowej umowy trzeba w ciągu dwóch miesięcy go wyłączyć, czyli dzwonić i użerać się, inaczej zamiast 1zł każą płacić ponad 10zł miesięcznie.

 

Zatem jeśli komukolwiek przyjdzie do głowy zadawanie się z tą firmą - STANOWCZO ODRADZAM.

Edytowane przez Alejajca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fox zniknął też z TV cyfrowej w MM.

Podobnie AXN, ale wciąż jest AXD HD.

Od MM nigdy nie dostaję regulaminów jak przedłużam przez telefon, ale kiedyś w play zmieniłem promocję w czasie trwania umowy i też chyba nie dostałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ktoś jeszcze ogląda telewizje Oo ?? :E Myślałem że to wymysł lat 90tych :E

Ostatni raz jakiś program telewizyjny oglądałem w 2007-2008 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ktoś jeszcze ogląda telewizje Oo ?? :E Myślałem że to wymysł lat 90tych :E

Ostatni raz jakiś program telewizyjny oglądałem w 2007-2008 :P

Mnie TV nudzi od jakichś 4-5lat wiec nie oglądam bo ninawidzę debilnych reklam

 

@up

 

Tak kiedyś TV była dobra na sen ale teraz przerzuciłem się na audiobooki odtwarzane z SansyClip+

Edytowane przez Killer85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez telefon to gdziekolwiek i cokolwiek załatwić jest problem.

 

Pamiętam jak parę lat temu rodzice przedłużali internet w Orange. Dzwonili co chwila, zawracali gitarę, w końcu mama zgodziła się na przedłużenie internetu, mieli przysłać umowę na rok - przysłali na dwa lata. Kurier przywiózł, ojciec podpisał odbiór (i jednocześnie aneks do umowy) no i zostaliśmy z umową na dwa lata. Tak czy siak przydała się, no ale dogadać się z nimi na infolinii to był ogromny problem.

 

Parę miesięcy temu sam na siebie w wynajmowanym mieszkaniu brałem internet z Multimedii na czas nieograniczony. Już na starcie przy podpisywaniu umowy miałem zaznaczone, że rezygnuje z tej całej usługi Save Media, także z tym mam raczej już spokój. Niestety dostałem adres IP z puli prywatnej przez co mogę mieć problemy z NAT w wielu grach multiplayer. Byłem na początku roku w BOK (mam dwa bloki dalej) to dowiedziałem się, że rzekomo jakiś czas temu wszystkim operatorom skończyły się publiczne adresy IP i przy nowych umowach praktycznie każdy operator daje prywatne IP, które stwarza problemy w grach. Oni oczywiście mogą mi nadać jakiś tam statyczny, publiczny adres IP, który nie będzie sprawiał problemów z NAT, ale za dodatkowe 10 złotych miesięcznie, także niech się walą i tak nie gram w Multiplayery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To z IP to pieprz.. kotka za pomocą młotka - od samego początku korzystania z internetu MM mam adres publiczny, także teraz.

 

Na dzwonienie i użeranie się z MM wydałem więcej kasy niźli na telefoniczne życzenia świąteczne i noworoczne razem wzięte :rotfl:

Edytowane przez Alejajca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Alejajca

Dla nowych klientów. Trafiłem na jakieś info w sieci, które mówiło, że coś pod koniec 2013 roku większość operatorów rzekomo zaczęła stosować takie praktyki w przypadku nowych abonentów. Jeśli jesteś starym klientem sprzed kilku lat, który przedłuża umowę to masz IP publiczne. Jeśli rozwiązałbyś umowę i podpisał kolejną to dostaniesz najprawdopodobniej IP prywatne.

 

Ja mam niestety IP prywatne zarówno jak podłączam się przez sam ich modem jak i dodatkowo przez router, tylko w obu przypadkach jest ono inne, ale tak czy tak z puli prywatnej. Jak grałem w AC Unity to przy próbie włączenia kooperacji wywalało mi info o ograniczonym NAT i miałem często problem z wyszukaniem ludzi do grania. Co prawda dało się zagrać z innymi w tryb kooperacji, ale często czekałem po parę minut aż mnie do kogoś podłączyło.

Edytowane przez Ationx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multimedia do dno, kupka gruzu i kijek ze sprezynka. Nie zazdroszcze ludziom, ktorzy sa na nich w jakis sposob skazani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę umniejszać "zasług" tej firmy, ale mam wrażenie że podobny wątek się znajdzie dla każdego operatora w kraju nad Wisłą (i nie tylko, za granicą nie jest zawsze idealnie). Mam wrażenie że jazda na "klient się zmęczy i nie zechce mu się walczyć po jakimś czasie" jest wpisana w status tych firm. Do tego w Polsce prawie nikt nie rozumie, że klient wkurzony to klient stracony, więc jest jak jest. Może przejdź na innego dostarczyciela? To jedyne, co tak naprawdę możemy robić.

Edytowane przez jagular

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam wybór pomiędzy sraczką a biegunką, MM v Orange. Teoretycznie jest też Netia ale to już dno totalne. W mieście nie ma innych telewizji kablowych. Nie biorę pod uwagę Polsatu i jego oferty bo koszt 3 dekoderów TV, wybranych kanałów oraz internetu przekroczy potencjalne zyski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez telefon to gdziekolwiek i cokolwiek załatwić jest problem.

 

Mam internet w UPC i w Multimedii. W boku UPC nigdy nie byłem. W MM dwa razy, bo za pierwszym za długa kolejka była... obsługę klienta mają katastroficzną, nic nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem to guvvno, po wypowiedzeniu dowiedziałem się, że mogłem mieć o połowę taniej, bo tylko wtedy promocje na wstrzymanie mnie poleciały, przy próbie przedłużania ceny inne, gadka inna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam wybór pomiędzy sraczką a biegunką, MM v Orange. Teoretycznie jest też Netia ale to już dno totalne. W mieście nie ma innych telewizji kablowych. Nie biorę pod uwagę Polsatu i jego oferty bo koszt 3 dekoderów TV, wybranych kanałów oraz internetu przekroczy potencjalne zyski.

 

Nie chcesz mieć takich przyjemności z Netią :E ? http://forum.pclab.pl/topic/240956-Moje-problemy-ze-zmianą-internetu-ot-taka-historia/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W multimediach warto sprawdzać promocje regionalne w biurze obsługi klienta. Mają tam najlepsze promocje.

Wraz z narzekaniem proszę podawać miejsce zamieszkania - najlepiej miasto i województwo. Z tego co wiem to ich jakość usług zależy właśnie od tego.

W Szczecinie wszystko śmiga pięknie i od 7-8 lat nie mam praktycznie żadnych problemów. Jak startowali u mnie to czasem net padał. Teraz to jest chyba firma oferująca najwyższą jakość usług w Szczecinie z tych większych dostawców.

 

Jeśli chodzi o TV cyfrową to wcześniej mogłem trochę ponarzekać na ich dekodery. Trochę przymulały. Naciskałem guzik na pilocie i na reakcję czekałem ~0,5-2 sekundy... Niby nic, ale z czasem zrobiło się to potwornie denerwujące :mad2: Przy ostatnim przedłużaniu trochę pobluzgałem. Nie są w stanie wymienić dekodera bez zmiany usług. Zrezygnowałem z dekodera z dyskiem. Wymienili na nowy bez dysku. ~5 razy mniejszy. Śmiga jak szalony :D Montera można zamawiać w godzinach 7-20 z dokładnością do 2-3 h (w zależności od pory). Przychodzi punktualnie (któryś raz jest u mnie ten sam Pan. Miły i konkretny. 5 minut i wychodzi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być masochistą, żeby oglądać TV. I jeszcze słono płacić za prawo do oglądania reklam

Czy ktoś robił statystyki, ile % czasu antenowego zajmuje reklama i autoreklama w poszczególnych kanałach?

Olałem TV i od paru lat nie oglądam. Małżonka jeszcze się nie oduczyła, ale TV w innym pokoju, więc luzik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy w dzisiejszych czasach coś takiego jak dekodery z twardym dyskiem i funkcją nagrywania. Nagrywasz program, a potem go sobie oglądasz z dysku i bloki reklamowe przewijasz. No ale wiem, teraz to takie trendy i jazzy nie oglądać TV, tak samo jak jeszcze kilka lat temu likwidowanie kont z Naszej Klasy. :P

Edytowane przez ShadowMan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być masochistą, żeby oglądać TV. I jeszcze słono płacić za prawo do oglądania reklam

Czy ktoś robił statystyki, ile % czasu antenowego zajmuje reklama i autoreklama w poszczególnych kanałach?

Olałem TV i od paru lat nie oglądam. Małżonka jeszcze się nie oduczyła, ale TV w innym pokoju, więc luzik :D

Święta prawda :thumbup:

Edytowane przez Killer85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w Polsacie cyfre i czekam na koniec umowy i reztgnuje z tego gniotu i przechodze na Multi w Multi mam na razie internet i sobie bardzo go chwale nie mam żadnych problemów posiadam 30mb a prędkośc idzie te 3.5mb do tego jak nie zapłace 2 rachunków to dopiero na 3 mi wyłanczają gdzie indziej już po 1 nie zaplaconym by ucieli linie ale tu tak nie jest co także sobie bardzo chwale i polecam Multi.

Np taki polsat to kmiot na maxa nie zaplacisz w terminie to ci będą cały czas wyswietlac windykacje, co bardzo ludzi wku.... do tego problemy z satelitą przy złej pogodzie i w kur... reklam o internecie już nie wspomne bo tego to bym nawet za darmo nie chciał a Multi Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam wybór pomiędzy sraczką a biegunką, MM v Orange. Teoretycznie jest też Netia ale to już dno totalne. W mieście nie ma innych telewizji kablowych. Nie biorę pod uwagę Polsatu i jego oferty bo koszt 3 dekoderów TV, wybranych kanałów oraz internetu przekroczy potencjalne zyski.

 

Z usług Netii korzystam od paru lat - problemów brak, przy czym mam u nich internet.

 

 

Przedstawiłeś 8 letniego antyka. Bez przesady - część osób nie rozumie, że niekoniecznie złą wola wynika z samej firmy, czy nawet jej regulaminów. Zła wola może być wynikiem np. niekompetencji pracowników, którzy nie wiedzą bądź im się wydaje. Niedawno sam załatwiałem jedną sprawę z operatorem, u którego mam 2 numery w abonoamencie. Sprawę załatwiłem bez problemów, a chodziło o rabat bowiem włączyły mi się usługi, których nie chciałem, a o których przy umowie wspominałem - miały być wyłączone. Kwestia pracowników, przecież też mogli powiedzieć, że to moja wina bo system nie pozwala na coś tam, miałem sobie pilnować samemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być masochistą, żeby oglądać TV. I jeszcze słono płacić za prawo do oglądania reklam

Czy ktoś robił statystyki, ile % czasu antenowego zajmuje reklama i autoreklama w poszczególnych kanałach?

Olałem TV i od paru lat nie oglądam. Małżonka jeszcze się nie oduczyła, ale TV w innym pokoju, więc luzik :D

Są kanały płatne pozbawione tego dobrodziejstwa, reklamy i tak cie dopadną jak nie z rtv, kompa to na ulicy. W TV lecą tematyczne kanały, ale jasne można dzieciom poczytać czy się z nimi pobawić jak masz tonę wolnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są kanały płatne pozbawione tego dobrodziejstwa, reklamy i tak cie dopadną jak nie z rtv, kompa to na ulicy. W TV lecą tematyczne kanały, ale jasne można dzieciom poczytać czy się z nimi pobawić jak masz tonę wolnego.

Mnie nie dopadają tak nachalnie jak w TV

Na reklamy w necie są sposoby wiadome ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładnie, w tamtym roku wyłączyli kanały BBC, a w ich miejsce wrzucili dwa CBSy. Teraz FOX scratchhead.gif. Chyba będę zmuszony zmienić operatora. W sumie gdyby nie cena (49zł za 60mbit i tv) to poszukałbym innego operatora (zwłaszcza, że u mnie w bloku jest i UPC i Vectra jeszcze) dużo szybciej.

Edytowane przez Nigihayami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...