Skocz do zawartości
brainq

Dirt Rally

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie nic nie wiadomo ale myślę za jak będzie finalna wersja to wyda w pudełku CDP.pl.

 

Oby, bo ja wolę po staremu.

 

No i jeszcze tak zwróciłem uwagę na datę premiery. GOL twierdzi, że luty, pfff... miało być w grudniu. Do bani, NFS'a przesunęli mi na kwiecień, a teraz DiRT'a na luty. :(

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić teraz i tak jak ściągniesz robisz kopie zapasowa i nagrywasz na płytkę jak ci podoba.

Do zainstalowania gry i tak potrzeba mieć aktywny internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To proszę napisz, bo już zapomniałem. :E

"Kolejny co pisze tutaj w myśl zasady nie znam się to się wypowiem", co zostało przeedytowane po tym jak Pioy pokrył swoją wypowiedź argumentami na co ty wyedytowałeś posta, w kolejnym znowu napisałeś, że Pioy "gówno wiem, a się wypowiem", na co Pioy tym razem odwołał się do wypowiedzi samego Codemasters. Dalej strugasz wariata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noo ja już pierwsze wrażenia mam za sobą. Tak jeszcze się odniosę do tej nowej fizyki (v2). Jakoś nie potrafię załapać 'feelingu' na asfaltowych odcinkach na tej nowej fizyce, nie mogę się wczuć w dobrą i szybką jazdę, mam wrażenie jakby auta pływały a FFB był za słaby - ogólnie rzecz biorąc nie znam się specjalnie na rajdowych samochodach a w prawdziwym świecie samochodem jeżdżę bardzo wolno i ostrożnie, więc trudno mi wywnioskować czy z tą przyczepnością jest wszystko ok czy też nie :P. Na forach opinie są raczej dobre więc to pewnie ze mną coś nie tak :P Nie wiem.

W Dirta napitalam oczywiście na kierownicy (DFGT), tak nawiasem nie mogę się nadziwić jak niektórzy ustawiają sobie w tej grze 900*, ja mam 425* i czasami i tak muszę się "trochę" namachać.

Za to na szutrach jest mega, szczególnie tym nowym Focusem 2007, dobrze zbalansowany przyjemnie się prowadzi, i w miarę łatwo wyjść z krytycznych sytuacji, dokładnie coś pomiędzy Focusem 2001 a Fiestą - nawet brzmienie silnika to coś pomiędzy.

Szkoda tylko, że tak mało mam czasu, żeby poświęcić go tej grze... chociaż większośc odcinków już udaje mi się wygrać na clubmanie :P

Edytowane przez piterski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... jaki jest zwykle kąt obrotu w wyścigowych samochodach? "średnio" mnie to kiedykolwiek interesowało, ale mam spore wątpliwości, że 900 st. oczywiście niektórzy twierdzą, że dzięki temu ustawiają maksymalny kąt skrętu skrajnie wysoko, a i tak mogą płynnie kierować, ale... eeee?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... jaki jest zwykle kąt obrotu w wyścigowych samochodach? "średnio" mnie to kiedykolwiek interesowało, ale mam spore wątpliwości, że 900 st. oczywiście niektórzy twierdzą, że dzięki temu ustawiają maksymalny kąt skrętu skrajnie wysoko, a i tak mogą płynnie kierować, ale... eeee?

 

Nie jestem specjalistą ale wydaje mi się że do 500, raczej nie ma więcej, ale bardziej zależy to od tego czym, gdzie i jak jedziesz. Poprawcie mnie jeżeli się mylę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, samochody WRC mają 540" skrętu kierownicy. Ja gram (w inne gry) właśnie na takim ustawieniu i jeździ się całkiem ok. Trzeba się czasem nakręcić, ale w granicach przyzwoitości :) Jednak w Dircie to nie ma większego znaczenia, bo co samochód to inny kąt obrotu. Chyba że to opcja tylko i można ustawić na sztywno.

Edytowane przez Jachu121

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"3/4" w każdą stronę, czyli razem coś koło 540 stopni ;)

 

O ile wiem, to w nowej łatce jest opcja że kąt obrotu w grze i na kierownicy się pokrywa - nie wiem, padem nie sprawdzę.

 

A ja w sumie nowym Focusem jeszcze nie jeździłem, póki co objeżdżam Imprezą R4. Dziwnie skacze mi to auto, w sensie za łatwo się odrywa w niekontrolowany sposób od ziemi. Poza tym jeździ mi się nim dobrze. Jak na pada :E

 

Pojeździłem chwilę 205t16 z nową fizyką, w sumie strach się bać tym jeździć. No ale tak powinno być, w końcu B-grupa ;) A feeling chyba nawet lepszy niż na starej, choć oczywiście uważać trzeba szalenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up - feeling z jazdy autaumi grupy B to zagladanie prosto w oczy śmierci...

 

Swoja droga mam pytanie, czemu grajac gra wykorzystuje tylko 35% mocy procka, a nie jego pełną moc?

Screen z MZ:

image.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

 

To akurat dobrze. Jakbyś miał obciążenie na poziomie 100% to komputer mógłby się nawet trochę przywieszać w skrajnym przypadku. Grafika powinna lecieć na 100%, a procesor jak ma luz, to fajnie, bo możesz jeszcze mu coś zostawić do roboty w tle. To tak jak niektórzy łapią specyficzne wirusy, że im obciąża procesor do maksimum i im się komp zawiesza, bo nie ma już mocy obliczeniowej na cokolwiek procesor. Zapuść OCCT by dusić proca i spróbuj normalnie używać kompa - nie da się. Procek jest odpowiedzialny za wszystko, a grafika tylko za obraz i to ona ma lecieć na pełnym gwizdku byś wiedział, że nie zmarnowałeś kasy.

 

Dodatkowo gra bazuje na silniku, którego początki sięgają pierwszego DiRT'a z 2007 roku, więc to żaden wysiłek dla twojego i5.

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wideoman

Rozumiem że gra jest rozwojowa, a skąd można pobrać dodatki, dodatkowe samochody w rozwoju gry itp?

 

PS: Gra mi szalenie przypadla do guru, nie ukrywam ze gry samochodowe od dawna mnie krecily ale jakos szczegolnie te traktujace o WRC, czy klimatem przypominajace wrc. Na grafikie i sposob jazdy zwracalem w tym aspekcie duza uwage i rzeczywiscie gra wyglada swietnie.

Edytowane przez wideoman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że gra jest rozwojowa, a skąd można pobrać dodatki, dodatkowe samochody w rozwoju gry itp?

 

Gra jest ciągle w fazie rozwojowej na Steamie, więc na logikę sama powinna się automatycznie aktualizować. To co piszesz to nie są dodatki, to jest wciąż niekompletna podstawka. Ta gra ciągle się tworzy, twórcy dorabiają kolejne elementy, które dodają w aktualizacjach. To nie jest finalny produkt. Premiera jest teraz przesunięta bodajże na luty.

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Swoja droga mam pytanie, czemu grajac gra wykorzystuje tylko 35% mocy procka, a nie jego pełną moc?

Screen z MZ:

image.jpg

ponad 90% gier niestety tak ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie bo w ostatnim patchu wyszła nowa fizyka jazdy wiec jakie są różnice obecną wersją a poprzednią??

 

powiem że nie gralem przed patchem wiec ciężko ocenić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie bo w ostatnim patchu wyszła nowa fizyka jazdy wiec jakie są różnice obecną wersją a poprzednią??

 

powiem że nie gralem przed patchem wiec ciężko ocenić.

 

były chyba 2 zmiany fizyki, aż włączyłem dziś i może faktycznie coś zmienili, jeździ się lepiej na padzie. Na czym zmiana konkretnie polegała to nie wiem.

Ale ja nerwów do tego nie mam :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Promocja na Games Republic, więc się w końcu skusiłem. Wieczorem sprawdzę jak bardzo lamię w rajdach :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam obecnie 45€, w GR 31.5€ więc... :hmm:

 

Pojeździłem trochę i mam pewne wątpliwości co do oporu kierownicy przy skręcaniu. Mam wrażenie, że samochód skręca trochę za lekko/łatwo. Przy przeciążeniach jest nawet ok, są momenty że nie mam wątpliwości że akurat tak to powinno wyglądać, ale podczas spokojnej jazdy bądź postoju, gdy kręcę kółkiem, ono prawie nie stawia oporu. Teraz pytanie, czy rajdówki mają tak mocny układ wspomagania kierownicy, czy coś mam skopane, a może to przyzwyczajenie z innych samochodówek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam obecnie 45€, w GR 31.5€ więc... :hmm:

 

Pojeździłem trochę i mam pewne wątpliwości co do oporu kierownicy przy skręcaniu. Mam wrażenie, że samochód skręca trochę za lekko/łatwo. Przy przeciążeniach jest nawet ok, są momenty że nie mam wątpliwości że akurat tak to powinno wyglądać, ale podczas spokojnej jazdy bądź postoju, gdy kręcę kółkiem, ono prawie nie stawia oporu. Teraz pytanie, czy rajdówki mają tak mocny układ wspomagania kierownicy, czy coś mam skopane, a może to przyzwyczajenie z innych samochodówek...

Od startu early access ludzie narzekają na FFB w tej grze, gdzieś się walał mod na to, ale chyba niewiele poprawiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo na steam jest zawsze najdrożej? ;)

Najdrożej to jest na oficjalnej stronie Codies - 33 funty ;) Przez najbliższy czas nie spodziewam się większych promocji niż granice tych 30€. Taniej może jest w jakichś szemranych kluczykowniach albo allegro, a GR wydaje się być całkiem w porządku.

 

Od startu early access ludzie narzekają na FFB w tej grze, gdzieś się walał mod na to, ale chyba niewiele poprawiał

Znalazłem takie coś:

IMPACT Force Feedback 5.0

 

Sprawdzę wieczorem. Przy pierwszym kontakcie z grą w ogóle nie miałem ffb (dopiero przeinstalowanie programu od Logitecha załatwiło sprawę), ale chociaż opór kierownicy był większy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc to nie do konca jest problem z ffb, bardziej z fizyką, a dokładniej z tym, ze program ma problemy z obliczaniem oporu aerodynamicznego samochodów. Praktyczne w ogóle to nie działa, jak sam przyznał szef produkcji. Żeby zaimplementowac cos takiego w lepszej postaci wymagane jest napisanie fizyki od podstaw a to jesli w ogóle nastąpi to prawdopodobnie w odleglej przyszlosci. :(

 

W fizyce v1 samochód wazyly o wiele mniej niż w rzeczywistości. Nadrabiano to jednak nierealnie dużym dociskem. W v2 wprowadzili 'rzeczywiste' wagi i docisk, niestety pojawil sie problem z aerodynamika. Dlatego np peugoeot 205 po Update lata w finlandi po 100-200 metrów... xD

Edytowane przez piterski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...