Skocz do zawartości
azgan

Wiedźmin 3 - Modyfikacje

Rekomendowane odpowiedzi

Wiedźmin 3 na silniku CP77? Coś mnie ominęło? :o 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, bleidd napisał:

Wiedźmin 3 na silniku CP77? Coś mnie ominęło? :o 

Innego REDengine wspierającego RT w nowszej wersji niż ten od Cyberpunk 2077 nie ma a sam silnik nie będzie już dalej rozwijany bo CDPR przesiadł się na Unreal Engine 5. Wykorzystają z REDengine to co było dobre i działało oczywiście zakładając że kiedyś wyjdzie ten W3 Next-Gen i nie zostanie porzucony tak jak kiedyś zrobili to już z Powrotem Białego Wilka na konsole.

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej dokleją jakąś protezę RT do silnika W3 tak jak Rockstar dorzucił RT do swojego silnika gdzie trzeba z lupą sie dopatrywać różnic. Silnik z CP77 został napisany (rzekomo) na nowo pod potrzeby Cybera, na pewno nie sprawdziłby się w W3 tak samo jak silnik W3 nie sprawdził się w CP77.

Nie spodziewam się żadnej zmiany silnika, co najwyżej wrzucenia tego co wyleciało na potrzeby "optymalizacji" aby gra ruszyła na PS4 i XO, czyli odwrócenie downgrade-u jaki gra zaliczyła.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RT to pewnie będzie na cienie czy coś, jak wyżej - proteza.

Chociaż gdyby zrobili jakieś zaawansowane RT i grafika nabrałaby drugiego życia BEZ ruszania gameplay i fabuły... oj zagrałbym i trzeci raz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie by ucieszyło nawet jedyne poprawie LOD tekstur bo w grze to dramat jest.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Crew 900 napisał:

Mnie by ucieszyło nawet jedyne poprawie LOD tekstur bo w grze to dramat jest.

BRAWO! ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, zawsze jest alternatywa.

Zamiast czekać nie wiadomo ile, na nie wiadomo co, lepiej iść na pewniaka, tj. grubo zmodować grę graficznie (bo chyba o grafikę poprawioną generalnie chodzi w tym czymś, co ma wyjść) i będzie na spokojnie 100h+ wyjęte z życia, acz spędzone na dobrej zabawie. A tak naprawdę, to można bez modowania się wciągnąć. ?

 

A tak przy okazji, patrząc jak CDPR "poprawia" Cyberka, powiedziałbym, że słowo proteza, to za duże słowo. Będzie jakaś tam namiastka tego, co wszyscy oczekują,

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Kulfoniarz napisał:

Cóż, zawsze jest alternatywa.

Zamiast czekać nie wiadomo ile, na nie wiadomo co, lepiej iść na pewniaka, tj. grubo zmodować grę graficznie (bo chyba o grafikę poprawioną generalnie chodzi w tym czymś, co ma wyjść) i będzie na spokojnie 100h+ wyjęte z życia, acz spędzone na dobrej zabawie. A tak naprawdę, to można bez modowania się wciągnąć. ?

 

A tak przy okazji, patrząc jak CDPR "poprawia" Cyberka, powiedziałbym, że słowo proteza, to za duże słowo. Będzie jakaś tam namiastka tego, co wszyscy oczekują,

Ale to jest łatka głównie na nowe konsole. Nie rozumiem caly czas tego argumentów ze na 50 modach gra i tak będzie wyglądała lepiej, no fajnie ale nie o to chodzi. Samo 4k i 60 fps to jest coś na co warto czekac a jeśli do tego dochodzi Ray tracing oraz ogólne ulepszenie tekstur, to juz wgl bajka dla fanów Wieśka co grają na konsoli oraz Pc  którzy nie lubią zabawy z modami tak jak ja i wolą oficjalne ulepszenia 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, jakbaj napisał:

Ale to jest łatka głównie na nowe konsole. Nie rozumiem caly czas tego argumentów ze na 50 modach gra i tak będzie wyglądała lepiej, no fajnie ale nie o to chodzi. Samo 4k i 60 fps to jest coś na co warto czekac a jeśli do tego dochodzi Ray tracing oraz ogólne ulepszenie tekstur, to juz wgl bajka dla fanów Wieśka co grają na konsoli oraz Pc  którzy nie lubią zabawy z modami tak jak ja i wolą oficjalne ulepszenia 

Przyjmij do wiadomości, że 4K i 60fps, to dziś żaden wyczyn a wszelkie "dobra" dodane do gry nextgen, to będą najprawdopodobniej zebrane w kupę właśnie te wszystkie mody (prawda Hulk Hogan? ;) ) i podane leniom na wspólnej tacy.  
Czyli - bardzo prawdopodobne, że tego nextgena wielu PCMR ma już od lat na kompach = nie ma się co podniecać.

Fajnie, że będzie, ale tupecików raczej nie pozrywa.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, *** ChOpLaCz *** napisał:

Przyjmij do wiadomości, że 4K i 60fps, to dziś żaden wyczyn a wszelkie "dobra" dodane do gry nextgen, to będą najprawdopodobniej zebrane w kupę właśnie te wszystkie mody (prawda Hulk Hogan ;) )i podane leniom na wspólnej tacy.  
Czyli - bardzo prawdopodobne, że tego nextgena wielu PCMR ma już od lat na kompach = nie ma się co podniecać. Fajnie, że będzie, ale tupecików raczej nie pozrywa.

Czyli dla posiadaczy Ps5 oraz Xbox strasznie dużo, tam dalej jest 30 klatek ? i tak jest na co czekać nawet jeśli będzie dokładnie to o czym piszesz., to spory upgrade dla konsol a to  ze PCMR ma od lat to niczego nie zmienia to nie jest główny target, plus jak wspominałem nie każdy lubi mody fanowskie jakie by one nie były i też sie ludzie ucieszą na darmową ''wersje reżyserską'' 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, jakbaj napisał:

Czyli dla posiadaczy Ps5 oraz Xbox strasznie dużo, 

Dla nich tak.
 

9 minut temu, jakbaj napisał:

 a to  ze PCMR ma od lat to niczego nie zmienia to nie jest główny target, plus jak wspominałem nie każdy lubi mody fanowskie jakie by one nie były 

To nie zagląda do wątku o... modowaniu. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, jakbaj napisał:

Czyli dla posiadaczy Ps5 oraz Xbox strasznie dużo, tam dalej jest 30 klatek ? i tak jest na co czekać nawet jeśli będzie dokładnie to o czym piszesz., to spory upgrade dla konsol a to  ze PCMR ma od lat to niczego nie zmienia to nie jest główny target, plus jak wspominałem nie każdy lubi mody fanowskie jakie by one nie były i też sie ludzie ucieszą na darmową ''wersje reżyserską'' 

Na Xbox series x jest 4k dynamicznie i  60 fps stałe 

Dziwi mnie nadal brak łatki 60 fps dla wiedźmina 2 

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Kulfoniarz napisał:

A tak przy okazji, patrząc jak CDPR "poprawia" Cyberka, powiedziałbym, że słowo proteza, to za duże słowo. Będzie jakaś tam namiastka tego, co wszyscy oczekują,

Miejmy nadzieję, że Sabre Interactive coś tam wydłubało, CDPR pozostaje tylko to dokończyć i tego nie spartolić :E 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa ta modyfikacja, zwłaszcza, że W3 już nie jest wspierany i można modyfikować.

 

Ostatnio wgrałem najnowszą wersję moda HD Reworker

https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021

 

... ale na RTX 3080Ti, gra chodzi za szybko w 4k?

Edytowane przez .PaVLo.
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy za szybko? U mnie na 3080 po wgraniu modów w 1440p chodzi zazwyczaj sporo poniżej 120 FPS więc nie bardzo wiem jak w 4K może działać za szybko na karcie 8% szybszej :P 

Edytowane przez bleidd
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wrażenia po prezentacji next-genowego patcha? Jak dla mnie wprowadzanie ludzi w błąd nazywaniem tego nextgenem. Imo dostępne od lat mody i reshade od Rudego daje o wiele bardziej nextgenowy efekt niż to co usiłuje się nam tu wcisnąć. Póki co nawet za darmo tego nie chcę, ale niech to scena moderska wierdźmina oceni jeszcze w ruchu..

Edytowane przez deadserious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, deadserious napisał:

Jak tam wrażenia po prezentacji next-genowego patcha? Jak dla mnie wprowadzanie ludzi w błąd nazywaniem tego nextgenem. Imo dostępne od lat mody i reshade od Rudego daje o wiele bardziej nextgenowy efekt niż to co usiłuje się nam tu wcisnąć. Póki co nawet za darmo tego nie chcę, ale niech to scena moderska wierdźmina oceni jeszcze w ruchu..

Dla konsoli PlayStation 5 i Xbox series X to świetna wiadomość, pc to inna sprawa 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, deadserious napisał:

Jak tam wrażenia po prezentacji next-genowego patcha? Jak dla mnie wprowadzanie ludzi w błąd nazywaniem tego nextgenem. Imo dostępne od lat mody i reshade od Rudego daje o wiele bardziej nextgenowy efekt niż to co usiłuje się nam tu wcisnąć. Póki co nawet za darmo tego nie chcę, ale niech to scena moderska wierdźmina oceni jeszcze w ruchu..

Ale takie były zapowiedzi i nikt się cudów nie spodziewał, zebranie najlepszych modów i wprowadzenie ich do gry, do tego Ray Tracing i coś tam jeszcze. Jak na zmodowanej PCtowej wersji nie robi  wrażenia, tak porównanie wersji PS4 vs PS5, czy goła wersja PC nie zmodowana vs to co dostaniemy teraz, to jest w porządku, tym bardziej, że jest za darmo.

Mam wrażenie, że cały czas problemem jest tutaj nazwa nextgen i ludzie się chyba jakiegoś remaku spodziewali. Gra miała być ulepszona na nextgenowe konsole, miało to być zrobione we współpracy z moderami i jest dobrze, to nie była robiona gra od nowa pod nextgenowe konsole. Chyba mi nie powiesz, że wersja PS4 vs PS5 nie robi wrażenia bardziej współczesnej gry. Po Remaku Wiedźmina 1 spodziewaj się cudów, tutaj zapowiadane były od razu najciekawsze mody od najlepszych moderów i współpraca Redów z nimi i coś takiego dostaliśmy.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kubala996 napisał:

przecież nie powstało yo żeby konkurować z modami ma pc

Pewnie że nie, bo powstało z modów PC :wiggle: 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.11.2022 o 18:59, kubala996 napisał:

Jaki błąd? Przeciez to jest wersja robiona z myślą o nowe konsole i w porównaniu z ps4 wygląda niesamowicie, przecież nie powstało yo żeby konkurować z modami ma pc

Spoko konsolowcy niech się radują. Skoro jednak aktualizacja wychodzi również dla graczy PC oczekiwałbym po nazwie nextgen czegoś i dla mojej wersji. Nic wartego uwagi tutaj jednak nie widzę i na pewno tego nie zainstaluję stąd moje rozczarowanie.

Edytowane przez deadserious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, deadserious napisał:

Spoko konsolowcy niech się radują. Skoro jednak aktualizacja wychodzi również dla graczy PC oczekiwałbym po nazwie nextgen czegoś i dla mojej wersji. Nic wartego uwagi tutaj jednak nie widzę i na pewno tego nie zainstaluję stąd moje rozczarowanie.

Dziwne jest to nazewnictwo next gen wg mnie aktualne konsolę to current gen i wszystko co wychodzi z nazwą next gen to jest current gen , konsolowcy bardzo się radują bo wersję na ps4pro i Xbox one x są bardzo ubogie do tego dochodzą mody itd , na PC trzeba poczekać do oficjalnego opisu tego patcha i porównać wersję , nie trzeba z to płacić jak u Sony więc nie widzę problemu dla PCtowcow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nazewnictwo jest strasznie głupie, previous gen, current gen, next gen, meh. Mówiąc o PS4 powiem o previous genach, ale PS5 dla PS4 jest next genem, ale obecnym current genem, pomerdane to jest mówiąc delikatnie. PC to zawsze był i jest up to date gen, więc nie potrzebuje tego śmiesznego nazewnictwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uber LOD

Main Features

  • Drastically increased the rendering distance of a significant portion of the game's architectural objects.
  • Reduced/removed multiple LOD from most objects, leaving only the highest quality version of meshes.
  • Fixed/added shadowmeshes in instances where it was incorrect or missing
  • Enabled window shadows for select buildings in Novigrad.
  • EXCLUSIVE! Restored missing effects from the game's ending.

 

Uber LOD - Characters and Items

 This mod improves the LOD and Draw Distance of all meshes used by characters, animals, monsters, and items to its maximum values, removing the various LOD transitions from characters. It uses a batch method that edits the LOD directly, without changing the meshes themselves, to avoid any issues stemming from exporting and importing the meshes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...