Skocz do zawartości
Kowal

Woldzwagen z dopłatą za tylną kanapę xD

Rekomendowane odpowiedzi

Kowal, to ten park co się od ronda wjeżdża wzdłuż DTŚki ? ;)

A gdzie tam po DTŚ bym jeździł liście są wszędzie, lokalnie ;)

 

Przepalona fotka. 8:E

Nie wiem, nie znam się, pretensje ślij do szajsunga 8:E

 

 

Dzisiaj zwykły serwisik się odbył, wymiana oleju + filtrów

 

rkSVzdQ.jpg

 

hUBUI40.jpg

 

Olej odessałem za pomocą odsysarki przez bagnet. W sumie nie byłem przekonany do tego rozwiązania natomiast oglądając miski z tych samych/podobnych silników wyraźnie widać, że spływ wcale w najniższym punkcie się nie znajduje.

 

Gdy nalewałem nowego oleju to wlałem 200-300ml więcej niż ostatnim czy przedostatnim razem. Zdaje się, że cały olej z dna miski został odessany. W sumie dobrze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Millers XF :) Świetny olej.

 

Co jego wymiany. Poprzedni tylko odessałeś bez płukania miski? Zawsze dużo syfu zostaje na jej dnie.

Edytowane przez Podstavsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy do tego silnika w zupełności :) Zimne rozruchy ma bardzo płynne. No i co ciekawe - odparowalność bardzo mała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Millers XF :) Świetny olej.

 

Co jego wymiany. Poprzedni tylko odessałeś bez płukania miski? Zawsze dużo syfu zostaje na jej dnie.

Szczerze nie wiem czy świetny czy nie, zaufałem opiniom ;) Ten chociaż spełnia normę :P

 

Poprzednie dwie wymiany standardowo przez korek ;) Patrząc na to co wylatuje przy każdej wymianie to raczej wiele syfu nie ma.

 

dobry parametrowo, ale jednak drogi hydrokrak :D

Miałem lać Fuchsa, który zresztą sam poleciłeś i którego lałem, ale okienko na wymianę wraz z inną robotą wpadło trochę niespodziewanie, a jego dostępność jest okropnie słaba. Nikt tego nawet na miejscu nie ma (w sensie do wysłania na drugi dzień), a Millersa miałem na miejscu 10km od domu. Nie mniej raczej do Fuchsa wrócę :)

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Górą wyssać można olej, ewentualne osady/nagar będą się odkładać na dnie miski ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z tymi nagarami w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem ?

Po xxx km trzeba rozebrać silnik i przeczyścić czy te specyfiki od liqimoly dodawane do kolektora? Czy problem raczej nie występuje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie jest to dobry olej, ale nie za 180-200zł, które trzeba położyć i pieśni pochwalne sprzedawców jaki to z niego nie jest fulllllllll syntetyk :)

 

 

na dobrą sprawę CCS w granicach 5000 mPa*s i NOACK ~10 to ma Lotos za 70zł/5 litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z tymi nagarami w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem ?

Po xxx km trzeba rozebrać silnik i przeczyścić czy te specyfiki od liqimoly dodawane do kolektora? Czy problem raczej nie występuje ?

 

Co 2 wymiany oleju procedura nakazuje rozebranie silnika i wymycie go w beczce ropy.

Edytowane przez Klima

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie wiem czy świetny czy nie, zaufałem opiniom ;) Ten chociaż spełnia normę :P

Co jak co ale po klekocie wiem jak się zachowywały poprzednie oleje. Dużą wagę przywiązuję do startu. Na tym jak na razie wrażenia mam najlepsze :P

Tony - nie wiem czy źle wydane. 180zł to nie jest jakoś bardzo dużo na dobrą wazelinę. Można i 20L Specola Gold 5W40 kupić za grosze. Trzeba by wnikliwą analizę zrobić takiej taniochy.

PS: nikt nie mówi, że to full syntetyk.

Edytowane przez Podstavsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Górą wyssać można olej, ewentualne osady/nagar będą się odkładać na dnie miski ;)

Nie ma tak źle, dwa razy spuszczałem w miarę czysty olej, a wysysarką wyssałem więcej niż przy spuszczaniu. Widziałem też sporo misek pościąganych z tsi/tfsi, starszych i nic tam zbytnio się nie odkłada w tych miskach.

 

A jak jest z tymi nagarami w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem ?

Po xxx km trzeba rozebrać silnik i przeczyścić czy te specyfiki od liqimoly dodawane do kolektora? Czy problem raczej nie występuje ?

Do wyczyszczenia nagaru z kanałów dolotowych nie trzeba rozbierać silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tak źle, dwa razy spuszczałem w miarę czysty olej, a wysysarką wyssałem więcej niż przy spuszczaniu. Widziałem też sporo misek pościąganych z tsi/tfsi, starszych i nic tam zbytnio się nie odkłada w tych miskach.

 

 

Do wyczyszczenia nagaru z kanałów dolotowych nie trzeba rozbierać silnika.

Aha czyli ten nagar zbiera się w kanałach dolotowych.

Jak to wygląda co ile km trzeba się zainteresować tematem i jak to się czysci ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli ten nagar zbiera się w kanałach dolotowych.

Jak to wygląda co ile km trzeba się zainteresować tematem i jak to się czysci ?

U mnie to wyglądało tak, po ~120k km

 

RXHzxvf.jpg

99lh05q.jpg

 

Spokojnie można co 100k, mocna profilaktyka to 60-80k, czyści się chemią, trzeba jedynie pokręcić wałem żeby zamknąć zawory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładnie to nie wygląda, czyli warto co 100 tys zając się tematem.

Dzięki za informacje :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe foto z cruisingu po okolicznych terenach :)

 

SXax9TI.jpg

 

 

A z ciekawostek to w wyniku spontanicznej decyzji spowodowanej niezłą okazją w ubiegłą niedzielę wybrałem się po jeden fant całe 290km w jedną stronę. Ale stan, jedna dodatkowa część i cena końcowa były tego warte :)

 

A8z5czR.jpg

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak,to r-kowy, o wiele fajniej będzie wyglądał. Ciężko chyba taki kupić w dobrych $ :)

Edytowane przez Gr3gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To R line jest?

Ano, udało się dorwać kilka stówek taniej niż to co jest na allegro (zawsze kilka sztuk jest..), ale oprócz tego, że był sam w sobie tańszy to ma listwę, która łączy zderzak z osłoną pod silnik (listwa jest inna), a zawsze to kolejne 120zł, które musiałbym wydać w ASO więc sumarycznie zderzak wychodzi solidne 500-600zł taniej. Każdy handlarzyna to wyrzuca bo myśli, że to zbędny plastik i nic nie warty.

 

Najważniejsze, że wszystkie zaczepy i gniazda montażowe są całe, nie pęknięte, z zewnątrz ma kilka rys głównie od spodu, ale to jak każdy. I tak trzeba polakierować więc się to ogarnie. Prawdopodobnie wyleci podkładka pod przednią tablicę.

 

Ale to w grudniu najwcześniej, jeszcze inny temat czeka na ogarnięcie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezu bez tablicy chce jeździć przestępcza jeden :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupił biedę i teraz doposaża w R-line ale 4Motion już nie wsadzi, bidok :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Pograłem trochę dłużej: VRR i flickering - testowałem Squad gdzie FPS potrafi spaść ze 120 do 80 FPS, zero mignięć. Zablokowałem FPSy w grze na 45 i też zero mignięć. Może są różne wersje softu albo nie wiem, u mnie nie miga. Smużenie - jak się przypatrzy to jest przy ciemnych kolorach, ale na pewno nie taka skala jak kiedyś to było na VA. Na tyle małe że podczas normalnej rozgrywki tego nie widać i można pominąć (pewnie subiektywne, ale mi nie przeszkadza).  Skalibrowałem HDR w apce do kalibracji W11, wyszło że max jasnosć to jakieś 1150-1200 nitów. Wieczorem w grach robi serio robotę, pierwszy raz musiałem oczy zmrużyć patrząc na płomienie  Jakieś tam VA/IPS z podświetleniem krawędziowym to w ogóle nie ma jak porównać... Oby więcej takich Miniled powstawało, pakować więcej stref, walczyć ze smużeniem i super sprzęt za nieduże pieniądze.  Dziwi mnie trochę polityka cenowa, kupiłem go za 1600 zł, a na drugi dzień kosztował 2000 zł, potem 1800 zł i znowu 2000 zł. Chyba malutko ich produkują że ceny tak skaczą. Za 2k to nie warto zdecydowanie, 1600 adekwatna cena.
    • Też tak myślę, jeśli te przecieki są prawdziwe i jeśli dalej pogłębią dysproporcję między serią 90 a 80 to nie zdziwię się jak 5080 będzie miało wydajność ledwie 4090 i 16GB, to by oznaczało, że ten ostatni w ogóle nie stanieje i pozostałby na pułapie 6-7k PLN. To byłoby bardzo w stylu NV
    • Gra do niczego nie zmusza, przynajmniej grając w demko nie czułem takiej potrzeby, aby parować cały czas, częściej używałem uników.
    • No i oczywiście, że obcina detale bo wszystko rozświetla. Jest jaśniej na pozór bo jest dokładnie jak na Asus, że świeci jaśniej w trybie 400, ale nie daje peak do 1000.
    • Typ sie konkretnie odkleja. Tu już faktycznie potrzeba dobrego specjalisty i pewnie pobytu na oddziale dobrego szpitala. Ale to też jakieś dobicie tego co musi być na konfederuskich stronach czy forach. Nowy ogromny pakiet broni i amunicji od USA bardzo ich zabolał. Aż czekam jak zaczną świrować jak do akcji wejdą f16
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...