Skocz do zawartości
niklot1981

Unknown by Niklot

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie natomiast taki motyw mega się podoba. Chętnie będę tutaj zaglądać. Jest on po prostu inny niż większość rzeczy którą widzi się każdego dnia. W dodatku proste, eleganckie rozwiązania są dla mnie o wiele fajniejsze niż "transformersy" które niektórzy uwielbiają. Oczywiście jest to kwestia gustu, a o nich się nie dyskutuje. Co się tyczy fotografii - zdjęcia są niesamowite i tyle. Nie znam się na tym wystarczająco, żeby być w stanie ocenić czy można takie coś w ogóle nazwać "kopiowaniem" czy nie. Rozumiem jak ktoś napisze np. jakiś skomplikowany algorytm, a ktoś inny go skopiuje bez uszanowania licencji. Może wyjdę na prostaczka, ale dla mnie to tylko zdjęcie części, bądź też configu z zazwyczaj pustym, ciemnym tłem. Co tam może być inaczej? Kąt pod którym był ustawiony obiektyw, światło? Takie kompozycje po prostu są chyba najestetyczniejsze i wyglądają najprzyjemniej. Wtedy takie zdjęcie nadal będzie podobne (przynajmniej dla mnie). To trochę tak jak z smartfonami - Apple pozywa Samsunga, że ten skopiował kształt ich słuchawek. Tylko chwila - to jaki smartfon ma mieć kształt? Prostokątny, kwadratowy, a może być walcem? Co ma się znajdować na jego bryle oprócz podstawowych przycisków i ekranu który zajmuje zazwyczaj 70-90% powierzchni? Speaker na złączu 4-pinowym służący do odtwarzania dźwięku powiadomienia? Oczywiście niektórzy kombinują (np. LG), ale te rozwiązania cieszą się raczej średnią popularnością.

To jest oczywiście moje osobiste zdanie i podkreślam raz jeszcze - nie jestem znawcą, ba nawet nie jestem laikiem. Z fotografią mam tyle wspólnego co zrobię 3 zdjęcia ze szczytu Rysów smartfonem.

 

PS.

Wypowiedź może być trochę chaotyczna, ale ze względu na godzinę o której to pisałem - proszę, przymknijcie na to oko. ;)

Edytowane przez nceis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach