Skocz do zawartości
MPro

Escape from Tarkov - survival FPS/TPS z elementami RPG

Rekomendowane odpowiedzi

16GB RAM w zupełności wystarcza grając nawet na większych lokacjach - trzeba brać poprawkę, że ciągle przy tym dłubią, póki co w menu gry jest specjalna opcja "Auto RAM cleaner" by w razie potrzeby gra automatycznie czyściła cache i pamięć w tle.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ogolnie dobrze zrestartowac ja raz na jakis czas ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak będzie prezentował się długo zapowiadany tryb areny:

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Esportowo spoko jako dodatkowy tryb. Ludzie też będą mogli bez stresu poćwiczyć strzelanie co by w głównym trybie poczuli się w tym trochę pewniej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że skupiają się na najważniejszych rzeczach. Ten tryb to jest to czego potrzebuje EFT. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jednak będą stresy bo zasady są takie same jak w głównej grze - wchodzisz, giniesz, tracisz swój loot lub wchodzisz rozwalasz typów, zbierasz loot, zarabiasz. Ten tryb do turniejów typu Evasion czy innych eventów w sam raz jako maszynka do zarabiania prawdziwej kasy. Tu więcej szczegółów:

Cytat

Escape from Tarkov Arena is a standalone game project - a session-based multiplayer first-person shooter for PC with all the known and beloved hardcore game mechanics of Escape from Tarkov. Players will take part in gladiatorial battles in various arenas of the city of Tarkov, organized by a mysterious group of Arena Masters led by the Host. The game will feature various PvP and PvE game modes, ratings, weapon and gear unlocks and unique features for owners of the main Escape from Tarkov game, like the ability to play as you main profile character. For owners of the EoD pack, Arena will be available for free as DLC. For all other versions of EFT, the Arena will be paid and, also, you can purchase the Arena separately without buying the main game. EFT Arena closed testing is scheduled to start in autumn 2022.

 

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za darmo dla EOD a dla reszty płatne. Ciekawe ile sobie zażyczą za taką popierdółkę ? Znając BSG tanio nie będzie.

1 godzinę temu, caleb59 napisał:

w sam raz jako maszynka do zarabiania prawdziwej kasy

Nie napawa to optymizmem. Sami nakręcają RMT. Niby "walczą" z tym procederem ale jak tu ich chwalić gdzie po ostatniej aktualizacji gra ze znajomymi straciła jakikolwiek sens. Pewnych rzeczy już nie rzucę koledze bo jak będę chciał to zrobić to zostanie zniszczony. Niby walka z RMT ale zupełnie rujnuje sens grania w drużynie. Mogli by przecież wprowadzić jakiś "czas znajomości" w drużynie. Załóżmy 30 dni i bez problemu możesz się wymieniać ze znajomymi. Częściowo wyeliminowało by problem RMT.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie mają grać w grę a nie lecieć na łatwiźnie, to motywuje do lootowania a nie tylko tępego walenia only PvP co niektórzy wręcz kochają w tej grze.

A tak jeszcze z nowości:

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, caleb59 napisał:

Ludzie mają grać w grę a nie lecieć na łatwiźnie, to motywuje do lootowania a nie tylko tępego walenia only PvP

No niestety rzeczywistość jest jaka jest. Miała być fajna gra "survivalowa" a wyszedł DM.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jak na to patrzeć, dla mnie to jest nadal fajna gra survivalowa, czasami zbyt irytująca przez typów, których jedynym sensem i celem jest bieganie po lokacjach i polowanie na innych graczy. Słyszałem nawet tak psychopatyczne opinie od takich graczy, że dla nich może już nie być żadnego contentu, im wystarcza tylko PvP. Może pograj więcej solo to zmienisz zdanie? Ogólnie jak każda gra ma swoje plusy i minusy ale nie ma drugiej takiej gry na rynku, która chociaż zbliży się do poziomu Tarkova zarówno pod względem lore, mechanik, pomysłów czy broni palnej.

Tak jeszcze w kwestii DLC:

- Arena

- lokacja Town

- snajperstwo i wszystko co z nim związane, nowe bronie, nowa balistyka

- górzysty region Norwińska, tajne bazy wojskowe i nacisk na warunki klimatyczne/pogodowe wpływające na gracza (coś jak w DayZ), wprowadzenie do uniwersum Russia 2028

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę gry drużynowe gdzie liczy się jakaś współpraca. Jak mam grać samemu to od tego są gry SP. Obecnie w Squad-a pogrywam i chyba znalazłem tego czego szukałem. W miarę realistyczna rozgrywka z naciskiem na grę drużynową. W EFT nie widzę już przyszłości. Nie wiadomo dokąd ta gra zmierza. Za długo jest w EA i nie wiadomo czy kiedyś z tej formuły wyjdzie. Po części nie dziwię się graczom, że idą na pełne PvP. Tam po pewnym czasie nie ma co robić i zostaje tylko zwykła napierdzielanka bez celu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, skypan napisał:

Za darmo dla EOD a dla reszty płatne. Ciekawe ile sobie zażyczą za taką popierdółkę ? Znając BSG tanio nie będzie.

Nie napawa to optymizmem. Sami nakręcają RMT. Niby "walczą" z tym procederem ale jak tu ich chwalić gdzie po ostatniej aktualizacji gra ze znajomymi straciła jakikolwiek sens. Pewnych rzeczy już nie rzucę koledze bo jak będę chciał to zrobić to zostanie zniszczony. Niby walka z RMT ale zupełnie rujnuje sens grania w drużynie. Mogli by przecież wprowadzić jakiś "czas znajomości" w drużynie. Załóżmy 30 dni i bez problemu możesz się wymieniać ze znajomymi. Częściowo wyeliminowało by problem RMT.

Nie wiem jakim cudem gra ze znajomym straciła jakikolwiek sens. Taką masę itemów mu rzucałeś? Sam nie potrafił/nie potrafiliście znaleźć? Mam setki godzin ze znajomym przegrane i w żaden sposób tego nie odczuwamy. Stima można rzucić, ammo też jak braknie, jedzenie, picie, wiele innych podstawowych przedmiotów. Klucze, karty? Może jeszcze kappe zrób za niego :E. Ta zmiana najbardziej zabolała strimerów. Bo ani nie mogą robić srogich giveawayów, ani nie dostają "prezentów" od widzów ;p. Dla mnie ta zmiana jest jak najbardziej ok.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dobrze, że przestałem w to grać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, bocieque napisał:

Mam setki godzin ze znajomym przegrane i w żaden sposób tego nie odczuwamy.

Masz setki godzin więc zaskocz mnie czymś w EFT ? Czym zaskakuje EFT po setkach godzin ? Pozorną walką z RMT na pewno tak. Czym jeszcze ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości odpaliłem sobie Tarkova, a zobaczę co się zmieniło.

Po dwóch dniach WIPE :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Serwery przeciążone (długi matchmaking) bo masa ludzi gra to po pierwsze, po drugie AMD FSR 1.0 daje piękne boosty fps, po trzecie zmiany w animacjach poruszania się oraz małe rozszerzenie Lighthouse i nowi bossowie.

Reszta tutaj: https://forum.escapefromtarkov.com/topic/165942-patch-notes-for-0121230/

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misje u traderów są wipowane czy tylko postać i ekwipunek? Zmienili to przez ostatnie 5 lat? XD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten patch jest dość mały. Już po nazwie jak się ściągał coś mi nie pasowało. Zamiast 12.13 to 12.12.30 ;p.

Wipowane jest wszystko oprócz całkowitej ilości przegranych godzin na koncie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to samo co było, wrócę za kolejne 5 lat :D 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

I tak granie świeżo po wipe to jest paranoja, natłok ludzi za duży, zginąć idzie dosłownie wszędzie, robić questy to męka w takich warunkach. Najlepiej chyba będzie odczekać z pół miesiąca i dopiero przyatakować no chyba, że ktoś jest terminatorem i ma mega doświadczenie bojowe w tej grze.

Oczywiście mam na myśli grę solo, cwaniakowanie w teamie to jest zupełnie inna sprawa i easy mode.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed wipe widziałem bronie po kilka rubli, wtedy ma sens granie bo nie szkoda sprzętu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

I tak granie świeżo po wipe to jest paranoja, natłok ludzi za duży, zginąć idzie dosłownie wszędzie, robić questy to męka w takich warunkach. Najlepiej chyba będzie odczekać z pół miesiąca i dopiero przyatakować no chyba, że ktoś jest terminatorem i ma mega doświadczenie bojowe w tej grze.

Oczywiście mam na myśli grę solo, cwaniakowanie w teamie to jest zupełnie inna sprawa i easy mode.

Im większy team tym wymagana jest sporo większa komunikacja. Często jak kogoś zobaczysz, to zastanowisz się najpierw czy to nie ktoś z drużyny. Solo strzelasz do wszystkich ;p.

Po wipe gra się najprzyjemniej, bo można miło pograć słabym sprzętem, tłumiki też nie są takie common. Jedynie co to scavy są większym zagrożeniem, bo słabe armory się nosi. Po 2-3 miesiącach większość lata meta sprzęt. Ja również, a gram tylko w weekendy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co Ty opowiadasz, przecież już są "wyspecjalizowani" gracze, którzy chodzą na Lighthouse farmić Rouge'ów dla ich sprzętu i potem widzisz typa 2 lvl z kamizelką USEC (Trooper) czy innymi fikuśnymi zabawkami. Nawet nie wspominam maniaków, którzy w 1-2 dni potrafią naklepać ~20 lvl. Wiem, że każdy gra swoim tempem i nikt nikogo nie ciśnie by grać na wyścigi ale tego konkretnie wybitnie nigdy nie lubiłem w tej grze po wipe.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie najgorsze, że WIPE jest robione dla weteranów. Dwa dni i mają full sprzęt, na cholerę takie coś robić? Od ilu lat? 3-5?  Ja to chyba w 2017 kupowałem? 

Klepią się tylko doświadczeni, nowy wchodzi, coś tam porobi i wychodzi bo albo poziom go przerasta (nie gry tylko graczy), albo kolejne wipe i olewa grę, bo nie będzie wbijał tego samego po raz 136. 

Po co robić wipe skoro na drugi dzień Ci ludzie i tak mają kozacki sprzęt? Ta gra to taki Star Citizen w świecie FPS. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chyba taka jest specyfikacja silnika Unity i każda większa ingerencja (wipe jest zawsze przy dodawaniu/rozszerzaniu jakiejś lokacji lub grubszych zmianach w mechanikach) tego po prostu wymaga, oni tego nie robią bo im się nudzi tylko dlatego, że muszą - kiedyś Nikita o tym opowiadał podczas jednego z live Tarkov TV by pewne funkcje mogły działać zarówno po stronie klienta jak i serwera.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • To akurat wiemy. Liniowy wzrost stężenia gazów cieplarnianych powoduje wykładniczy wzrost przeciętnych temperatur a także wariancji temperatur. Termodynamika i nic poza tym. A jak rośnie wariancja temperatur to i rośnie szybkość wiatrów itd.
    • To zobacz która karta jest najchętniej kupowana i nie patrz na forum gdzie masz jednak miłośników sprzętu z zasobnym portfelem  
    • nieprawda - także, i w późniejszym okresie nawet głównie, żeby mieć rynki zbytu - np GB w 19 wieku produkowała już tyle tkanin, głównie bawełnianych, że rynek europejski i amerykański był dla nich zbyt ciasny, i głównym rynkiem zbytu stały się Indie - i w zasadzie zniszczyły głównie chałupniczy przemysł tekstylny w Indiach, za pomocą ceł, ale i samych cen, bo ręczni tkacze w Indiach nie byli w stanie konkurować z  fabrycznym przemysłem w GB - jest o tym mnóstwo materiałów, a niejaki Marks napisał np że równiny Bengalu pokryły się kośćmi zmarłych z głodu tkaczy indyjskich (o ile pamiętam w artykule z 1857) - raczej przesada, ale w zasadzie zgodne z rozwojem historycznym; dodam, że bawełna na tkaniny z GB pochodziła z USA, choć Indie same były wielkim producentem bawełny, i że Indie już wtedy liczyły ponad  200 mln ludności, gdy np USA ok 50 - więc nie rabowanie z bogactw, których Indie zresztą dużo nie miały (głównym importem z Indii do GB była herbata), było decydującym bodźcem rozwoju krajów przemysłowych, tylko pozyskiwanie dużych rynków zbytu i wykorzystywanie przewagi produkcji maszynowej nad ręczną; czyli potęgi gospodarcze dorobiły się na postępie technicznym, tzn produkcji maszynowej, nie ręcznej, a rabowanie tzw bogactw, które wtedy z reguły były produktami rolniczymi, odgrywało drugorzędną rolę; jeśli już rabowanie, to przede wszystkim niewolników z Afryki do produkcji bawełny w USA i cukru w Brazylii i na Karaibach, bo oba te produkty stały się podstawą masowej konsumpcji w Europie, która napędzała wzrost i umaszynowienie produkcji, itd
    • Właśnie jestem w tym kotle Skończę go i zapoluję na alfę. Dz.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...