Skocz do zawartości
CiZ

Ilosc FPS a Hz monitora?

Rekomendowane odpowiedzi

Teoretycznie mozna probowac podkrecic kazdy monitor/telewizor podlaczony do PC i o ile przepustowosc polaczenia, mozliwosci elektroniki i matryca pozwola - wyciagnac mozna dodatkowe Hz (ale glownie zalezy to od zastosowanej matrycy i oczywiscie - rodzaju polaczenia)

 

Tak, zwiekszenie Hz powoduje wieksze obciazenie dla elektroniki w monitorze/tv ale nie jest to drastyczne i nie slyszalem jeszcze o tym, ze ktos spalil monitor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@VirtuaBoy No nie, nie nie nie i jeszcze raz nie i będę to pisał aż zrozumiecie lub póki mi się będzie chciało. Jakie 50 hz jakie 500 klatek co za bzdury. Wiesz co to jest v-sync w ogóle. Tak po Polsku to monitor LED, LCD jest duży dosyć i szybciej monitor generuje dolną połówkę obrazu na monitorze niż górną i to powoduje rozrywanie obrazu, v-sync zapewnia synchronizację wyświetlania z odświeżaniem pamięci obrazu monitora która wynika z ustawień generatora klatek czyli karty graficznej. Będę to powtarzał aż zrozumiecie 60 hz monitor nie pokazuje więcej, i nigdy nie ci nie pokaże, jak 60 klatek i nawet jak ci pisze że masz 100 czy 120 klatek to tylko gówno znaczącą, nic nie znacząca, sucha, pusta informacja od karty, że tyle może pokazać ale nie że realnie jest tyle wyświetlanych bo bottleneck'iem jest tu i zawsze będzie nasz monitor z 60 hercowym odświeżaniem i koniec kropka, tu nie ma o czym w ogóle gadać. To jest tylko informacja od kraty graficznej a nie rzeczywista, realna ilość klatek generowana przez monitor... kiedy wy to wreszcie zrozumiecie? FPS to wartość jaką generuje ŹRÓDŁO obrazu, zaś Hz to wartość, która pozwala określić jak często WYŚWIETLACZ odświeży ten obraz. Wyświetlacz nie może wpłynąć na ilość klatek generowanych przez źródło. JEDNAKOWOŻ w sytuacji kiedy nasza karta graficzna generuje więcej klatek na sekundę niż wyświetlacz ma hertzów, wtedy monitor nie będzie w stanie wyświetlić wszystkich klatek wyprodukowanych przez źródło. Pomimo tego, że technicznie wartość Hz monitora nie ogranicza komputerów w zakresie produkcji FPS, to jednak faktycznie wyznacza górny pułap, wartość najwyższą jaką jesteśmy w stanie oglądać na naszym monitorze.

Edytowane przez eliot84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@VirtuaBoy No nie, nie nie nie i jeszcze raz nie i będę to pisał aż zrozumiecie lub póki mi się będzie chciało. Jakie 50 hz jakie 500 klatek co za bzdury. Wiesz co to jest v-sync w ogóle. Tak po Polsku to monitor LED, LCD jest duży dosyć i szybciej monitor generuje dolną połówkę obrazu na monitorze niż górną i to powoduje rozrywanie obraz, v-sync zapewnia synchronizację wyświetlania z odświeżaniem pamięci obrazu monitora która wynika z ustawień generatora klatek czyli karty graficznej. Będę to powtarzał aż zrozumiecie 60 hz monitor nie pokazuje więcej, i nigdy nie ci nie pokaże, jak 60 klatek i nawet jak ci pisze że masz 100 czy 120 klatek to tylko gówno znaczącą, nic nie znacząca, sucha, pusta informacja od karty, że tyle może pokazać ale nie że realnie jest tyle wyświetlanych bo bottleneck'iem jest tu i zawsze będzie nasz monitor z 60 hercowym odświeżaniem i koniec kropka, tu nie ma o czym w ogóle gadać. To jest tylko informacja od kraty graficznej a nie rzeczywista, realna ilość klatek generowana przez monitor... kiedy wy to wreszcie zrozumiecie? FPS to wartość jaką generuje ŹRÓDŁO obrazu, zaś Hz to wartość, która pozwala określić jak często WYŚWIETLACZ odświeży ten obraz. Wyświetlacz nie może wpłynąć na ilość klatek generowanych przez źródło. JEDNAKOWOŻ w sytuacji kiedy nasza karta graficzna generuje więcej klatek na sekundę niż wyświetlacz ma hertzów, wtedy monitor nie będzie w stanie wyświetlić wszystkich klatek wyprodukowanych przez źródło. Pomimo tego, że technicznie wartość Hz monitora nie ogranicza komputerów w zakresie produkcji FPS, to jednak faktycznie wyznacza górny pułap, wartość najwyższą jaką jesteśmy w stanie oglądać na naszym monitorze.

 

 

Dokladnie. Dlatego dalej nie wiem po jaka cholere ludzie z monitorami 60Hz wylaczaja vsync i wszelkie blokady klatek. Jedyne co sie dzieku temu uzyska to rozrywania obrazu i wieksze uzycie podzespolow, poboru pradu itp itd. Realnie na 60 Hz monitorze nic to nie da ze bedzie 100 fps czy 500 fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlatego, że V-Sync często powoduje dodatkowy imput lag, który w online shooterach ma ogromny wpływ na grę (Black Ops 4, Battlefield 5).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. Dlatego dalej nie wiem po jaka cholere ludzie z monitorami 60Hz wylaczaja vsync i wszelkie blokady klatek. Jedyne co sie dzieku temu uzyska to rozrywania obrazu i wieksze uzycie podzespolow, poboru pradu itp itd. Realnie na 60 Hz monitorze nic to nie da ze bedzie 100 fps czy 500 fps

 

wytlumacze najprosciej jak potrafie

 

Chodzi o responsywnosc mysz/klawiatura a gra a niejednokrotnie w przypadku gier multi - responsywnosc klient/serwer

 

Latwo zauwazyc, ze wlaczajac v-sync - zwieksza sie input lag (np. obracajac postac, reaguje z opoznieniem)

 

kwestia tearingu jest tez uzalezniona od ilosci generowanych kl/s - im wieksza, tym mniej widoczny tearing

I jest jeszcze ostatnia kwestia - fast sync ktory dziala jak v-sync (niweluje tearing) ale wraz ze wzrostem fps - zmniejsza sie input lag az nawet do momentu gdy sie go nie odczuwa (i wtedy tez wysoki fps jest istotny). Daje nam to wtedy plus v-synca (brak tearingu) i nie wplywa na responsywnosc

 

Ile razy trzeba walkowac, ze fps JEST istotny w wielu kwestiach nawet na 60Hz monitorze

Dodam tez, ze nie chce nawet myslec co sie dzieje przy v-syncu gdy spadniemy/mamy drop ponizej 60fps :D

Dodatkowo jest masakra z v-synciem gdy frametime jest niestabilny/nierówny

 

Temat rzeka, ale ilosc fps jest istotna i v-sync w wielu przypadkach, bardzo czesto - utrudnia lub uniemozliwia gre.

 

A tearing to tez kwestia subiektywna. Jedni go widza, inni nie, jednym przeszkadza, innym nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze , ile przy tych 60 kl/s i vsync on masz tego input laga? człowiek z adhd tak nie zareaguje, ale kupa "fachofcóf" czuje sie dzięki temu super pro :E

w bf1 gram juz od ponad pół roku z włączonym vsync, a stosunek K/D jakos mi sie nie pogorszył, a nawet polepszył, bp obraz jest elegancko płynny

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie zagrasz na wyższym poziomie np. w CoDa lub CSa, nie zrozumiesz tego.

I nie chcę być złośliwy, ale jeżeli piszesz to co piszesz, zakładam że grasz w gry SP (tam to nie przeszkadza) albo jesteś niedzielnym graczem multi.

 

Ja w tej chwili bardzo ubolewam nad koniecznością grania w 78Hz bo wiem, że tracę na tym bardzo dużo względem przeciwników grających przy 2x większej ilości FPS.

 

PS. Battlefieldy są na tyle wolnymi shooterami, że tam faktycznie te kilkanaście dodatkowych ms dramatu nie robi.

Edytowane przez Krzy5i3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam 144hz monitor i wole grac na 60 hz z vsync i blokada na 60 fps. W niektorych grach mimo ze jest np 80 fps to odczucie plynnosci jest gorsze niz przy 60 fps bo widac mikro przeskakiwanie klatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@VirtuaBoy No nie, nie nie nie i jeszcze raz nie i będę to pisał aż zrozumiecie lub póki mi się będzie chciało. Jakie 50 hz jakie 500 klatek co za bzdury. Wiesz co to jest v-sync w ogóle. Tak po Polsku to monitor LED, LCD jest duży dosyć i szybciej monitor generuje dolną połówkę obrazu na monitorze niż górną i to powoduje rozrywanie obraz, v-sync zapewnia synchronizację wyświetlania z odświeżaniem pamięci obrazu monitora która wynika z ustawień generatora klatek czyli karty graficznej. Będę to powtarzał aż zrozumiecie 60 hz monitor nie pokazuje więcej, i nigdy nie ci nie pokaże, jak 60 klatek i nawet jak ci pisze że masz 100 czy 120 klatek to tylko gówno znaczącą, nic nie znacząca, sucha, pusta informacja od karty, że tyle może pokazać ale nie że realnie jest tyle wyświetlanych bo bottleneck'iem jest tu i zawsze będzie nasz monitor z 60 hercowym odświeżaniem i koniec kropka, tu nie ma o czym w ogóle gadać. To jest tylko informacja od kraty graficznej a nie rzeczywista, realna ilość klatek generowana przez monitor... kiedy wy to wreszcie zrozumiecie? FPS to wartość jaką generuje ŹRÓDŁO obrazu, zaś Hz to wartość, która pozwala określić jak często WYŚWIETLACZ odświeży ten obraz. Wyświetlacz nie może wpłynąć na ilość klatek generowanych przez źródło. JEDNAKOWOŻ w sytuacji kiedy nasza karta graficzna generuje więcej klatek na sekundę niż wyświetlacz ma hertzów, wtedy monitor nie będzie w stanie wyświetlić wszystkich klatek wyprodukowanych przez źródło. Pomimo tego, że technicznie wartość Hz monitora nie ogranicza komputerów w zakresie produkcji FPS, to jednak faktycznie wyznacza górny pułap, wartość najwyższą jaką jesteśmy w stanie oglądać na naszym monitorze.

 

 

Dokladnie. Dlatego dalej nie wiem po jaka cholere ludzie z monitorami 60Hz wylaczaja vsync i wszelkie blokady klatek. Jedyne co sie dzieku temu uzyska to rozrywania obrazu i wieksze uzycie podzespolow, poboru pradu itp itd. Realnie na 60 Hz monitorze nic to nie da ze bedzie 100 fps czy 500 fps

 

 

Pieprzycie jak głupi i potłuczeni, z całym szacunkiem.

Wszyscy doskonale wiedzą, że 60Hz to 60 klatek i ani jednej więcej KONIEC KROPKA. Przytaczanie praw fizyki jest śmieszne :lol2:

 

Wszystko zostało napisane w drugim poście. Warto dodać, że klatki nie są generowane W JEDNAKOWYCH ODSTĘPACH.

 

Maksymalne opóźnienie będzie wynosić:

Przy 60 klatkach 1/60= 16,7ms

Przy 120 1/120 = 8,3ms

 

Więc na monitorze 60Hz wyświetlając 120 klatek zmniejszamy maksymalne opóźnienie i wyświetlana jest bardziej "aktualna" klatka obrazu.

Jest to odczuwalne, responsywność sterowania (myszki) jest lepsza.http://

 

Świetnie zobrazowane jest to na filmie:

https://youtu.be/hjWSRTYV8e0?t=109

latency.jpg

Na chłopski rozum: im więcej zielonych kreseczek (klatek) tym mniejsza różnica w opóźnieniu i mniejsze samo opóźnienie.

 

Kilka dygresji:

- Im bardziej dynamiczna gra, tym różnica jest bardziej dostrzegalna ze względu na szybkość zmiany treści na monitorze. Przy dynamicznych fpsach najbardziej odczuwalna.

- V-sync niweluje tearing, ale opóźnienie jest wtedy odczuwalne przez co gra się zdecydowanie gorzej. Gdyby v-sync był taki idealny nie byłoby szału na freesync i gsync.

- Na 60Hz tearing występuje duuużo częściej niż na 120/144Hz niezależnie od ilości klatek.

- To czy ktoś zauważy różnicę to zależy od jego skilla, umiejętności i właśnie czasu reakcji, ale nie można twierdzić że różnic nie ma, ponieważ występują. Twierdzenie "Panie, i po co to Ci tyle klatek" jak różnicy to nie robi" to po prostu ignorancja.

- Ja w CSa gram na 144Hz przy 200 klatkach, więcej mi nie pomaga, dlatego mam zablokowane właśnie na tę wartość. Są ludzie, którzy narzekają na spadki klatek... z 300 do 200 :P.

- Grając w single player na luzie, albo na padzie różnic kompletnie nie da się zauważyć, więc wtedy jest to po prostu marnowanie prądu i zasobów na generowanie "pustych" klatek.

 

 

ja piernicze , ile przy tych 60 kl/s i vsync on masz tego input laga? człowiek z adhd tak nie zareaguje, ale kupa "fachofcóf" czuje sie dzięki temu super pro :E

w bf1 gram juz od ponad pół roku z włączonym vsync, a stosunek K/D jakos mi sie nie pogorszył, a nawet polepszył, bp obraz jest elegancko płynny

8,3ms to dosyć dużo, a właśnie tyle wynosi pomiędzy 60 a 120 klatkach przy 60Hz. Dużo też zależy od silnika i specyfiki gry. W BF'ie wystarczało mi też mniej klatek, ale jednak BF jest bardziej "każualowy" i ten silnik sieciowy też do idealnych nie należy :E W Bad company 2 i w BF3 można było zabić się na wzajem z przeciwnikiem z odległości 2 metrów :P Balistyka pocisków jest zaawansowana, ale to nie do końca tak działać powinno.

Edytowane przez Cacek93

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twoja reakcja przy 8,3 ms vs 16,7ms to jak zobaczenie przez ślepca gwiazd :E - ale efekt placebo działa :E

grałem nie raz w cs-a czy coda i czy miałem 130 kl/s czy 60 wyniki miałem podobne, a ci co sie usprawiedliwiają wynikami dzięki kl/s to dla mnie jakaś gimbaza, EOT

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@eNeSik

@Krzy5i3k

Nie chce tworzyć nowego tematu, a nawet nie wiem gdzie miałbym go założyć, próbowałem "podkręcać" swój TV no i napotkałem problem. Jak ustawię powyżej 61Hz (oc z 60 na 61 działa normalnie) to mam wyprane kolory. Czarny jest szary itp. Nie mam żadnych rozmyć, ani artefaktów, no ale kolory kiepskawe strasznie. Także co, nic nie wycisnę więcej z tego TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kochan4, ja mogę wtrącić swoje 3 grosze, grałem ostatnio na PC kolegi BF4 z +110FPS, i płynność była super, potem włączyłem Vsync i input lag był na tyle duży że od razu to wyłączyłem.

Potem ograniczyłem sobie FPS z unlimited na 60fps, i gra już wyraźnie nie była tak samo płynna, potem dałem 63fps, też bez zauważalnej różnicy, potem 80fps już było lepiej, a potem unlock, i płynność miodzio.

Nie chodzi mi tutaj o różnicę między 8 a 16ms, tylko o to co powiedział Cacek93, bo to co przytoczył potwierdza moje spostrzeżenia z Battlefielda. Równe wyświetlanie klatek jest możliwe poprzez ich większą ilość, a to daje płynniejszy obraz i to jest fakt.

U siebie gram na 70-90FPS i gra mi się dobrze :)

 

@lukibossss, a w jaki sposób podkręcałeś ten tv?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kochan4, ja mogę wtrącić swoje 3 grosze, grałem ostatnio na PC kolegi BF4 z +110FPS, i płynność była super, potem włączyłem Vsync i input lag był na tyle duży że od razu to wyłączyłem.

Potem ograniczyłem sobie FPS z unlimited na 60fps, i gra już wyraźnie nie była tak samo płynna, potem dałem 63fps, też bez zauważalnej różnicy, potem 80fps już było lepiej, a potem unlock, i płynność miodzio.

Nie chodzi mi tutaj o różnicę między 8 a 16ms, tylko o to co powiedział Cacek93, bo to co przytoczył potwierdza moje spostrzeżenia z Battlefielda. Równe wyświetlanie klatek jest możliwe poprzez ich większą ilość, a to daje płynniejszy obraz i to jest fakt.

U siebie gram na 70-90FPS i gra mi się dobrze :)

 

@lukibossss, a w jaki sposób podkręcałeś ten tv?

 

No tym CRU, zmieniłem tylko odświeżanie, powyżej 61hz coś się kiepści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często opóźnienia na serverze są większe niż te z różnicy klatek. Na moim interneci gdzie nadają chyba go jeszcze morsem przez telegraf to opuźnienia potrafią być po 150 pingu także zmiana z 60 na 140 klatek niewiele daje w takim wypadku. Ping 150 to jest opóźnienie rzędu 0,15 sekundy a wy tu mówicie o milisekundach>????

 

Pozatym w niektórych grach strasznie tnie to ekran "tak zwany Tearing" i bez synchronizacji czasami nie da się grać. Jak masz monitor który wyświetli te ponad 100 klatek to ok ale jak masz tylko 60 hz to trzeba zobaczyć czy Tearing za bardzo bez VSync nie będzie przeszkadzał.

 

Tearing

3569828000_1468233352.png

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce tworzyć nowego tematu, a nawet nie wiem gdzie miałbym go założyć, próbowałem "podkręcać" swój TV no i napotkałem problem. Jak ustawię powyżej 61Hz (oc z 60 na 61 działa normalnie) to mam wyprane kolory. Czarny jest szary itp. Nie mam żadnych rozmyć, ani artefaktów, no ale kolory kiepskawe strasznie. Także co, nic nie wycisnę więcej z tego TV?

Spróbuj w ustawieniach GPU dodać niestandardową rozdzielczość (panel sterowania Nvidia albo Radeon). Wrzuć 65 albo 70Hz, ale od razu mówię, że nigdy takich akcji z TV nie próbowałem i nie wiem jak się zachowa :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ustawieniach GPU dodać niestandardową rozdzielczość (panel sterowania Nvidia albo Radeon). Wrzuć 65 albo 70Hz, ale od razu mówię, że nigdy takich akcji z TV nie próbowałem i nie wiem jak się zachowa :).

 

Przez ustawienia gpu też to samo :/ Tylko 61Hz śmiga ok, jak dam 62 to znowu czarny to szary itp. Chyba trafiłem kiepską sztukę TV, zerowy potencjał OC :/ No chyba że coś z kolorami się trza bawić, na necie czytałem że przy wyższym odświeżaniu wariuje podświetlenie ekranu i dlatego coś takiego się dzieje. Nie wiem jak to obejść.

 

EDIT

Zauważyłem, że przy normalnym ustawieniu 60Hz mogę zmienić kolory rgb/ycbycr422 i 444, a jak dam więcej to już zmienić tego nie mogę, jest wymuszone rgb, hmm

Edytowane przez lukibossss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale żeś eliot odkop zrobił, 3 lata, chyba rekord tego roku :E

A w czym to przeszkadza że ktoś odkopuje temat zamiast zakładać nowy podobny ?

Po to jest wyszukiwarka żeby z niej korzystać i chwała mu za to że chciało mu się :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam 144hz monitor i wole grac na 60 hz z vsyn - jak lubisz sobie psuc jakość obrazu to czemu nie, ja bym wolał zablokować na 60 klatek ale grać w 144hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam 144hz monitor i wole grac na 60 hz z vsyn - jak lubisz sobie psuc jakość obrazu to czemu nie, ja bym wolał zablokować na 60 klatek ale grać w 144hz.

 

Jak ktos pisal - v-sync to mocny, zauwazalny input-lag i jesli ktos tego nie zauwaza to albo casualowo zwiedza mapy w grach albo gra single. No przeciez nie uwierze w to, ze w szybkich fpsach - majac v-sync - ktos moze powiedziec, ze nie widzi roznicy albo ze gra mu sie tak dobrze jak bez v-sync (i do tego osiaga swietne wyniki, no chyba, ze taki poziom trafia sie w rozgrywce)

 

Albo wkręcasz, albo jestes pod tym zgledem po prostu indywiduum :E

Edytowane przez eNeSik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to logiczne że 144hz to lepsza jakość obrazu od 60hz.

Przed chwilą ustawiłem 60 potem wróciłem na 80 i różnica jest.

Obraz jest czystszy i kolory lepsze.

 

Jak bym miał 144 i zmienił na 60hz to by mi chyba oczy zamarzły :)

Edytowane przez VirtuaBoy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to logiczne że 144hz to lepsza jakość obrazu od 60hz.

Przed chwilą ustawiłem 60 potem wróciłem na 80 i różnica jest.

Obraz jest czystszy i kolory lepsze.

 

Jak bym miał 144 i zmienił na 60hz to by mi chyba oczy zamarzły :)

Co ma częstotliwość odświeżania do jakości wyświetlanego obrazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh kolega Cacek93 Wam dobitnie wytłumaczył co i jak a Wy nadal próbujecie wmówić sobie i innym że V-Sync i 60 FPS w dynamicznych shooterac jest OK.

Takich "przeciwników" chciałbym najczęściej spotkać online :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma częstotliwość odświeżania do jakości wyświetlanego obrazu?

To sobie przełącz ze 144hz na 60hz to zobaczysz.

Wyrazniejszy jest np. tekst na forum.

 

Teraz ustawiłem na 50 i zmieniłem na 80 to nawet nie ma dyskucji.

Edytowane przez VirtuaBoy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to logiczne że 144hz to lepsza jakość obrazu od 60hz.

Przed chwilą ustawiłem 60 potem wróciłem na 80 i różnica jest.

Obraz jest czystszy i kolory lepsze.

 

Jak bym miał 144 i zmienił na 60hz to by mi chyba oczy zamarzły :)

 

Sorki, myslalem, ze to Twoja wypowiedz byla a po prostu pierwsza czesc to przytoczenie czyis slow :E

Edytowane przez eNeSik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im szybciej pixele sie odwieżają tym obraz jest gładszy to chyba logiczne.

Do tego jest płynniejszy.

Jak myszka chodzi na pulpicie przy 50 hz a jak przy 80.

 

Problem to szybki komputer który podoła tyle klatek wyświetlić monitorki są i 240 hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...