Skocz do zawartości
STALKERqwe

Quantum Break

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie ze źródeł które w różnym stopniu szanuję płyną informacje, że ta gra jest "OKEJ" - 7/10.

A o samym serialu już kilka razy słyszałem, że "jest dobry jak na coś związanego z grą". :E

Także... Windows 10 jeszcze nie teraz.

 

I jeszcze jedna rzecz która mnie intryguje... Widziałem dzisiaj kilka news'ów, że na pirackich wersjach jest mały pstryczek w nos w postaci przepaski na oko u głównego bohatera...

Tylko jakiej pirackiej wersji? Byłem do tej pory przekonany, że tych uniwersalnych aplikacji nie da się (na chwilę obecną przynajmniej) złamać...? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo nie da się złamać. Tę piracką przepaskę na oko masz wtedy, gdy się nie zalogujesz na swoje konto xboksowe :D Czyli jak odpalisz offline to powinno się coś takiego wyświetlać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale gdy nam się włącza ten serial, a nam coś wypada i musimy wyjść, to co? Pomijamy, włączamy jeszcze raz i czekamy do fragmentu gdzie przestaliśmy oglądać? :E

 

to zależy jak na to patrzeć, nie wiem czy jest ładniejsza przygodówka obecnie na rynku, a nawet jeśli jest QB prezentuje się bardzo, bardzo dobrze na płaszczyźnie A/V (ale tak jak napisałem wcześniej w kategorii gier przygodowych), Division, Wiedźmin III, Crysis III to zupełnie inna liga.

 

Alek co rozumiesz przez gry przygodowe? Bo na screenach QB wygląda ok i nic więcej. Rozmazany obraz nawet na Twoich screenach w 4k. Ogólnie taki Rise of Tomb Raider wygląda lepiej, a to chyba gra przygodowa ;p. Until Dawn też wygląda lepiej i to znacznie, horror przygodowy ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie co sadzicie o tych wymaganiach Quantum Break bo ja się obawiam że będzie katastrofalna optymalizacja . :E:poke:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bocieque odkryłem że jest coś takiego w opcjach jak Timeline i można sobie włączyć odcinki w dowolnym momencie. Według mnie Rise of the Tomb Rider robił lepsze ogólne wrażenie, owszem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju efekty to QB urywa tyłek ale sporo innych rzeczy kuleje. Kto klepnął taką małą ilość kiepskiej jakości animacji ??

 

sytuacje zdarzają się bardzo często Edytowane przez Zyga101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie ma żadnych testów wydajności jeszcze? Gra w końcu wyszła na PC równocześnie z X-em.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko testy, jak trzymasz porządek i wszystko w jednym miejscu np. w steamie robi się mały problemik z uruchamianiem gier, z resztą sam brak możliwości wyboru miejsca dla konkretnej instalacji robi burdel na dyskach, bo dla MS możesz wybrać tylko dysk i wsio na niego leci.

 

Funkcjonalność wyraźnie poniżej goga.

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko testy, jak trzymasz porządek i wszystko w jednym miejscu np. w steamie robi się mały problemik z uruchamianiem gier, z resztą sam brak możliwości wyboru miejsca dla konkretnej instalacji robi burdel na dyskach, bo dla MS możesz wybrać tylko dysk i wsio na niego leci.

 

Funkcjonalność wyraźnie poniżej goga.

 

Jak patrze jak MS pisze teraz soft to się zastanawiam czy tam jeszcze jacyś programiści pracują czy sami prawnicy od patentów i handlowcy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszych recenzjach można odnieść wrażenie, że będzie to coś naprawdę świetnego. Sam jednak nie przetestuje w dniu premiery, bo sprzęt mi na to nie pozwoli. Jednakże jeżeli zrobię update to chętnie przetestuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie ma żadnych testów wydajności jeszcze? Gra w końcu wyszła na PC równocześnie z X-em.

kTCmGzd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alek co rozumiesz przez gry przygodowe? Bo na screenach QB wygląda ok i nic więcej. Rozmazany obraz nawet na Twoich screenach w 4k. Ogólnie taki Rise of Tomb Raider wygląda lepiej, a to chyba gra przygodowa ;p. Until Dawn też wygląda lepiej i to znacznie, horror przygodowy ;p.

 

Nie wiem, dla mnie oprawa AV wygląda świetnie, a to jak fajnie można bawić się fizyką (zatrzymywanie czasu, przeskoki w czasie) dawno nie miałem czegoś taki fajnego w grze. Szkoda że gra krótka dzisiaj zapewne skończę ale moim zdaniem kawał solidnej roboty. Przede wszystkim linia fabularna jest poprowadzona bardzo solidnie.

 

Screeny z początku więc bez spoilerów / późniejsze za bardzo mogą zdradzać fabułę.

 

http://imagizer.imageshack.us/a/img921/6822/9ZNTCB.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/1383/dr0UfY.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img924/2520/JySWKW.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/8151/Slg4Q5.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img921/3163/o7K6lC.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5097/oIpQMC.jpg

 

...

 

to są jakieś bzdury, gra lata w 4K jak rakieta, nie jestem w stanie ocenić ilości fpsów (niestety nie wpuszcza ani AB ani frapsa), ale jest na pewno pod samą górkę, a że akcji jest bardzo dużo (wybuchy, strzelanie, wielu przeciwników) gra moim zdaniem trzyma się u mnie przy 60fps zawsze. Co więcej nie wiem czy działa SLI, więc jak ktoś pokazuje 980TI 1080p i 44fps to mogę tylko się zaśmiać :) Oczywiście u mnie 4K + wszystko co tam jest do ustawienia maksymalnie w opcjach (trochę jest)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglądają tekstury w wersji PC oraz LOD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów kręcony 970 obrywa od 290? :hmm:

 

To jeszcze nic bo już nie raz obrywał, ale popatrz na 980 Ti OC ma 40fps vs 41 na r9 390 . Że takich czasów dożyję to się nie spodziewałem :E .

 

Nowe testy co prawda nie ma r9 390 ale jest r9 290x, i r9 380x na poziomie gtx 970?

QB_1920.jpg

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

to są jakieś bzdury, gra lata w 4K jak rakieta, nie jestem w stanie ocenić ilości fpsów (niestety nie wpuszcza ani AB ani frapsa), ale jest na pewno pod samą górkę, a że akcji jest bardzo dużo (wybuchy, strzelanie, wielu przeciwników) gra moim zdaniem trzyma się u mnie przy 60fps zawsze. Co więcej nie wiem czy działa SLI, więc jak ktoś pokazuje 980TI 1080p i 44fps to mogę tylko się zaśmiać :) Oczywiście u mnie 4K + wszystko co tam jest do ustawienia maksymalnie w opcjach (trochę jest)

 

To chociaż uruchom GPU-Z "sensors" i pozostaw na pulpicie i zagraj.

 

Wyjdź po paru minutach i pokaż GPU-Z.

 

Tam będzie widać użycie GPU i pamięci karty.

 

Do tego możesz dodać wyniki z Menadżera Zadań "wydajność, gdzie zobaczymy użycie RAM i CPU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, że SLI nie działa w tej grze testy w 4k. GTX 980Ti sobie nie radzi absolutnie może TitanX robi dodatkowy użytek z 12GB Vram...

 

QB_3840.jpg

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z oficjalnego FAQ z forum remedy odnośnie SLI/Cross-fire:

 

Does Windows 10 support SLI or Crossfire?

Multiple GPU set-ups aren't currently supported by UWP / DirectX 12.

 

Czyli na chwilę obecną nie ma mowy o SLI, Cross-fire. Nie ma to jak porządnie przygotować platformę dystrybucji gier. Brawo MS.

Edytowane przez Zyga101

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chociaż uruchom GPU-Z "sensors" i pozostaw na pulpicie i zagraj.

 

Wyjdź po paru minutach i pokaż GPU-Z.

 

Tam będzie widać użycie GPU i pamięci karty.

 

Do tego możesz dodać wyniki z Menadżera Zadań "wydajność, gdzie zobaczymy użycie RAM i CPU.

 

To można sprawdzić szybciej, tylko nie chciałem tracić czasu (DX12 MS naprawdę utrudnia życie z analizą, a na temat SLI wiem wszystko), po prostu wyłączę SLI z poziomu NV i sprawdzę potem, co i jak. Niemniej to dla mnie detal bo gra działa idealnie na moje oko 60+ w 4K wszystko na ultra (preset ultra ma kilka ustawień na high które można zmienić na ultra). Co prawda karty mają 1505 z boostem, ale to nie załatwiłoby tematu. Każdy z nas kto gra w gry zawsze pozna czy gra działa w 30-40-50, czy 60+ fps, i tutaj moim zdaniem jest 60+. Gra także trzyma fps przez całość gry, a prawie ją skończyłem w miejscach w których się nic nie dzieje i mocno obciążonych jest nadal super płynność, więc gamegpu na pewno nie znanazło miejsca skrajnie źle działającego. Ciężko mi stwierdzić więc czemu takie opublikowali wyniki, ale aby nie rozpisywać:

 

Moim zdaniem gra nie ma żadnych ekstremalnych wymagań i nie powoduje zawału gpu :) Acha znacie mnie jeśli by coś działało źle to pierwszy bym tutaj o tym napisał :) hehe

Edytowane przez halflife2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj fps z nvidia shadowplay, działa na tomb raiderze pod dx12 to i tu powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj fps z nvidia shadowplay, działa na tomb raiderze pod dx12 to i tu powinien.

 

FRAPS najnowszy (mam kupionego), nie działa, AB nie działa, SH sprawdzę i potem napisze, ale myślę że też nie, bo te gry się dziwnie uruchamiają (mam też GoW UE), wciskasz na ikonę gry i od razu masz grę, jakbyś włączał program windowsowy i nie ma szans wrzucenia nakładki na obraz, przez to dopiero po jakimś czasie doszedłem jak robić screeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z oficjalnego FAQ z forum remedy odnośnie SLI/Cross-fire:

 

Does Windows 10 support SLI or Crossfire?

Multiple GPU set-ups aren't currently supported by UWP / DirectX 12.

 

Czyli na chwilę obecną nie ma mowy o SLI, Cross-fire. Nie ma to jak porządnie przygotować platformę dystrybucji gier. Brawo MS.

To było wiadomo od dawna. Na chwilę obecną żadna gra nie obsługuje SLI/Crossfire. Nie jest to wina Quantum Break, a po prostu tymczasowy brak UWP. Za miesiąc ma być patch Windows 10, który właśnie wprowadza obsługę SLI/Crossfire, GSync/FreeSync oraz rozwiąże problem z Frapsem/Afterburner itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sprawie mierzenia fps to działa chyba tylko to jak na razie

http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/PresentMon-Frame-Time-Performance-Data-DX12-UWP-Games

 

i tutaj, krótki opis ogarnięcia tego:

 

"I should have expanded my original comment. It's not your typical fraps, it runs in a command prompt and it doesn't show a fps counter in-game although it does tell you your fps in the command prompt window. It can spit out a CSV files with tons of info but not your FPS. To get your FPS you divide 1000 by the MsBetweenDisplayChange.

 

What I like to do is in excel I put 1000 in one column and drag the bottom right corner of the column so I get multiple columns with 1000. Then I do =D1/C1 (C1 being my first frametime number and D1 being 1000) then drag the bottom right of the column way down. This spits out your fps for however long you want."

 

Jakby ktoś chciał się pobawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było wiadomo od dawna. Na chwilę obecną żadna gra nie obsługuje SLI/Crossfire. Nie jest to wina Quantum Break, a po prostu tymczasowy brak UWP. Za miesiąc ma być patch Windows 10, który właśnie wprowadza obsługę SLI/Crossfire, GSync/FreeSync oraz rozwiąże problem z Frapsem/Afterburner itp.

 

Wiem, wiem, tak jak napisałem winszuję MS za tak fatalne przygotowanie platformy która pewnie ma docelowo rywalizować ze steam'em, a na chwilę obecną każda premiera na UWP jest masakrowana problemami technicznymi. Co mnie obchodzi że za miesiąc to naprawią ??, za miesiąc już ludzie zdążą zapomnieć o QB. Jak na razie zarówno DX12 jak i UWP i gry tylko pod WIN10 to jedna wielka katastrofa technologiczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, tak jak napisałem winszuję MS za tak fatalne przygotowanie platformy która pewnie ma docelowo rywalizować ze steam'em, a na chwilę obecną każda premiera na UWP jest masakrowana problemami technicznymi. Co mnie obchodzi że za miesiąc to naprawią ??, za miesiąc już ludzie zdążą zapomnieć o QB. Jak na razie zarówno DX12 jak i UWP i gry tylko pod WIN10 to jedna wielka katastrofa technologiczna.

Można jeszcze dodać cenę 260 zł, mogli równie dobrze dać 2600 zł za grę.:lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To można sprawdzić szybciej, tylko nie chciałem tracić czasu

 

Być może masz inny lepszy sposób, ale ja chciałem zobaczyć, jak karta jest obciążona i reszta sprzętu w tej grze.

 

Portale podają, że 980Ti ledwo zipi, a u Ciebie jest OK.

 

coś musi być na rzeczy :)

 

Może masz wydajniejszy procesor i podsystem RAM :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...