Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-03-04/nintendo-plans-switch-model-with-bigger-samsung-oled-display

Bloomberg pisze o Switch Pro z ekranem OLED 720p o przekątnej 7 cali i dodaniu obsługi 4K, co pewnie oznacza zmiany w SoC. Bloomberg już że dwa razy ogłosił, że nowa konsola od Nintendo będzie dostępna na dniach, więc trzeba brać to z przymrużeniem oka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

serio aż tak wam te plastikowe LCD ekraniki nie pasują ?
wiadomo że kolory czy coś tam mogłyby być lepsze, ale jak ma to się wiązać z powszechnym zbiciem ekranu jak w smartfonie, to podziękuję za te innowacje

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ktoś napisał, że nie pasują? I co ma technologia w jakiej został wykonany wyświetlacz do chroniącej go powłoki? To taki OLED nie może zostać pokryty plastikiem?

Ja się śmieję z tego OLED-a po prostu. Już widzę jak wydają pieniądze na droższą technologię, gdzie obecnie montowane wyświetlacze tragiczne przecież nie są. Do tego - przypominam - to Nintendo, które nowinki stricte techniczne ma w pompie od czasu wydania Wii, czyli od ponad 10 lat. W te 4K to też ciężko mi uwierzyć, prędzej bym tu widział pole do popisu dla DLSS od Nvidii i nowej rewizji Tegry i nic więcej, bo w natywne 4K to nikt o zdrowych zmysłach chyba nie wierzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, Kszyrztow napisał:

A ktoś napisał, że nie pasują? I co ma technologia w jakiej został wykonany wyświetlacz do chroniącej go powłoki? To taki OLED nie może zostać pokryty plastikiem?

Ja się śmieję z tego OLED-a po prostu. Już widzę jak wydają pieniądze na droższą technologię, gdzie obecnie montowane wyświetlacze tragiczne przecież nie są. Do tego - przypominam - to Nintendo, które nowinki stricte techniczne ma w pompie od czasu wydania Wii, czyli od ponad 10 lat. W te 4K to też ciężko mi uwierzyć, prędzej bym tu widział pole do popisu dla DLSS od Nvidii i nowej rewizji Tegry i nic więcej, bo w natywne 4K to nikt o zdrowych zmysłach chyba nie wierzy.

tak tylko to stwierdziłem że nie pasuje :E pytająco heh
nie widziałem jeszcze powłoki na Oleda w jakimś sprzęcie, prócz standardowego szkiełka które tylko ochroni przed mniejszymi ryskami a nie rozlaniem/pajęczynką gdy ekranik upadnie ? -aktualny plastikowy jest dość odporny 

pierw niech nową tegre dają i zwiększą wydajność o chociaż 50% żeby to miało sens (handheld mode) i żeby bateria tylko zyskała a nie ucierpiała bo i tak przy bardziej wymagających grach wymięka ?
w doku to niech się tam cuda dzieją, zdecydowanie muszą coś z rozdzielczościami zrobić bo te spadki w niektórych grach i bieda na TV aż kłuje w oczy ?

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bez solidnego dopakowania sprzętu, nie mają co szykować jakichś protez. A to oledzik, a to +0,8", a to +1 giga ramu. Na co to komu, jak robić to już porządnie. 

Nowa tegra, dlss, może jakiś dopakowany dock, dodatkowy bajer w stylu nintendo i mogą wydawać switch 2, a akie pierdy to. 

No i najważniejsze, to niech dają gry. Te perły i diamenty od biedy może sprawdzę po odpowiedniej obniżce i jeśli nie wyjdą jakieś głupoty w praniu że dodali w remaku coś niepotrzebnego, bo jednak tej gen nie grałem, a wygląda jeszcze na "normalną", a ja na rekonwalescencji złapałem takiego bakcyla na switcha że dawno nie był tak molestowany. Idealny gdy nie ma się ochoty na "poważne" gry i tryskającą juchę. Jeszcze trochę zostało do "splatynowania" 3d worlda :E 

I już przeglądam zaległości, chyba sprawdzę w końcu links awakening i lm3, ale to po skończeniu dwójki którą też odkurzyłem na 2ds.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie ten Mario mi ostatnio po głowie chodził, chociaż ogółem Mariany mnie słabo pociągają, Odyssey'i nie chciało mi się męczyć w pewnym momencie od olałem, ale ten 3D World wygląda miodnie i ładnie : p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kszyrztow

Nintendo nie przywiązuje dużej wagi do wydajności, ale nowe technologie często trafiają do produktów Nintendo. 3D w 3DS, kontrolery ruchy w Wii, dodatkowy ekran w Wii U, zaawansowane wibracje w Joy Conach. 

Co do 4K, to jest masa spekulacji. Od nowego SoC, po technologie upscallingu wbudiwaną w Dock. W teorii, to mogłoby działać nawet z obecnym Switch. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W teorii, bo ponoć usb-c w switchu jest tak wykastrowane, że nie "obsłużyło" by "tego". Były już dywagacje na ten temat. Zależy jak by to ugryzli, bo mimo słabego hdmi w ps4 fat sony dodało hdr, a w ps3 nawet 3d, a wszystko musiało działać na najstarszych modelach bez ingerencji z hdmi. Przepustowość z gumy nie jest. 

Gdyby ten dock przechwytywał jakoś obraz i dodawał od siebie w locie? Ale to by musieli przepuścić wszystkie gry na nowo żeby dlss je ulepszył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DLSS to technologia, która działa na kartach od Nvidii przy użyciu Tensor Cores. Volta je ma, Turing i Ampere też. To w uproszczenie forma upscallingu, chociaż to w rzeczywistości znacznie więcej. Nie da się tego zrobić bez chipu od Nvidii i to dość skomplikowanego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Stefan999 napisał:

@Kszyrztow

Nintendo nie przywiązuje dużej wagi do wydajności, ale nowe technologie często trafiają do produktów Nintendo. 3D w 3DS, kontrolery ruchy w Wii, dodatkowy ekran w Wii U, zaawansowane wibracje w Joy Conach. 

Co do 4K, to jest masa spekulacji. Od nowego SoC, po technologie upscallingu wbudiwaną w Dock. W teorii, to mogłoby działać nawet z obecnym Switch. 

Chodziło mi głównie o sam hardware, to, że kroczą własną ścieżką nie bijąc się na TFLOPS-y. Zawsze oferują coś innego niż konkurencja i to wie chyba większość tutaj piszących, na tym opierają swój obecny marketing. To o czym pisałeś to są rzeczy typu "game changer", coś, na czym opierała się kampania reklamowa danych produktów i czynniki sprzedające konkretny sprzęt. Ekran OLED nie jest niczym takim dlatego niespecjalnie widzę, aby Nintendo miało się tutaj na tym polu jakoś szczególnie wykazywać.

Edytowane przez Kszyrztow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kszyrztow napisał:

Ja się śmieję z tego OLED-a po prostu. Już widzę jak wydają pieniądze na droższą technologię, gdzie obecnie montowane wyświetlacze tragiczne przecież nie są. Do tego - przypominam - to Nintendo, które nowinki stricte techniczne ma w pompie od czasu wydania Wii, czyli od ponad 10 lat. W te 4K to też ciężko mi uwierzyć, prędzej bym tu widział pole do popisu dla DLSS od Nvidii i nowej rewizji Tegry i nic więcej, bo w natywne 4K to nikt o zdrowych zmysłach chyba nie wierzy.

Ja nawet nie wiem po co 4K na Switchu. Żeby osiągnąć taką rozdziałkę w chociaż 30 fps w trybie docka (bo w handheld nie ma sensu), to i tak trzeba by iść na kompromisy.

Ale faktem jest, że Nintendo to trochę takie Apple-lite w świecie konsol. Drożej niż konkurencja, a oferuje mniej. Dobrze, że chociaż gry są dobre, ale ostatnio słabiutko z premierami. Głównie remastery, pory z innych platform. Ja też jakoś nie widzę tego OLEDa. DLLS by się przydało, ale wątpię że pojawi się w tej generacji.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Stefan999 napisał:

Nie da się tego zrobić bez chipu od Nvidii i to dość skomplikowanego. 

Tak, to wiem, ale "deep learning", to nie było tak że "maszyna" musi się nauczyć, jakoś obrobić tą grę żeby było wiadomo co rekonstruuje i jak? Coś mi świta że całe "farmy" miały się uczyć gier, w końcu są były różnice między dlss 1.x, a 2.0, mniej rozmyć itd. Dlatego obecne gry N też by musieli "obrobić" na nowo, tak mi się wydaje.

 

13 minut temu, Isharoth napisał:

Nintendo to trochę takie Apple-lite

Nie powiedziałbym czy takie lite. Rżną na kasie równie dobrze co apple, przy zacofanej technologii jaką oferują. Rzuć okiem na początek tematu i jak ogłosili ceny: pro pad za 300 zł był chyba? dock, sam grip też jakieś ceny z dupy i wiele innych. Ładowarki też przestali dawać już w 3ds'ach. Pady driftują, ludzie się sądzą a oni tak mają to w dupie i tu też byli pionierami na taką skalę, teraz sony im pozazdrościło z ds5. 

Przez tą zwiększoną czułość w mario i u siebie zauważyłem tę przypadłość, chociaż tyle co nic, ale jednak istnieje, a ja ze switcha korzystam dwa razy do roku, a poprzedni właściciel przeszedł tylko zeldę, więc normalny pad byłby ledwo co ruszony.

No i standardowo niezmienne ceny gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.03.2021 o 21:36, Kszyrztow napisał:

Chodziło mi głównie o sam hardware, to, że kroczą własną ścieżką nie bijąc się na TFLOPS-y. Zawsze oferują coś innego niż konkurencja i to wie chyba większość tutaj piszących, na tym opierają swój obecny marketing. To o czym pisałeś to są rzeczy typu "game changer", coś, na czym opierała się kampania reklamowa danych produktów i czynniki sprzedające konkretny sprzęt. Ekran OLED nie jest niczym takim dlatego niespecjalnie widzę, aby Nintendo miało się tutaj na tym polu jakoś szczególnie wykazywać.

Ale czy nie można pogodzić porządnego hardware'u z wyjątkowymi, dopracowanymi, fajnymi grami? Czasem niektórzy piszą tak, jakby lepszy sprzęt automatycznie musiał oznaczać gorsze gry. Przecież to nie sprzętu wina, że co niektórzy deweloperzy idą tylko w "shiny graphics" i niewiele poza tym. No i tak na prawdę to wszystkie konsole poza może PS5 i XSX są słabe, w szczególności Switch, XBO i PS4. Switch wcale tani nie jest jak na to co oferuje. Ekran 720p był w 2012 w Galaxy S III. Nie do końca rozumiem czemu Move i Kinect się nie przyjęły, miały potencjał ale go nie wykorzystano dobrze. PS VR na pewno zyskuje na popularności i jest coraz więcej tytułów na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Kynareth napisał:

Nie do końca rozumiem czemu Move i Kinect się nie przyjęły,

Bo wcześniej i "lepiej" (kinecta nie oceniam bo nie grałem), było to już na Wii, które w zasadzie z tym startowało i kto miał kupić ruchową zabawkę to już to zrobił. Move i Kinect były zrobione żeby podtrzymać starą gen i wycisnąć z niej jeszcze ile się da albo odrobić straty. Za to też kolejna gen była taka paździerzowata, bo powinna wyjść już w 2011 i na takie lata specyfikacja była dobra, a tu przetrzymali trupa w szafie do 2013 i znowu cyrk z protezami i pół generacjami. 

Jak bym miał wybierać gry ruchowe wii vs ps3 to bez wątpienia biorę wii. 

Nawet w VR użyto starych pałek move, żeby mieć coś na szybko i nie wymyślać koła na nowo, dlatego meh. PSVR2 będę zainteresowany, bo hardware w końcu porządny i jeśli pokażą coś fajnego, i jakieś gry, byle nie same durne horrory. 

1 minutę temu, Stefan999 napisał:

No proszę i już by się układało wszystko w całość. Czyli musieli by użyć czegoś nowego, czyli przyrost wydajności gwarantowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apex Legends ma działać w 576p na handheldzie i w 720p na docku. To i tak nieźle jak na taki hardware. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, Kynareth napisał:

Ale czy nie można pogodzić porządnego hardware'u z wyjątkowymi, dopracowanymi, fajnymi grami? Czasem niektórzy piszą tak, jakby lepszy sprzęt automatycznie musiał oznaczać gorsze gry. Przecież to nie sprzętu wina, że co niektórzy deweloperzy idą tylko w "shiny graphics" i niewiele poza tym. No i tak na prawdę to wszystkie konsole poza może PS5 i XSX są słabe, w szczególności Switch, XBO i PS4. Switch wcale tani nie jest jak na to co oferuje. Ekran 720p był w 2012 w Galaxy S III. Nie do końca rozumiem czemu Move i Kinect się nie przyjęły, miały potencjał ale go nie wykorzystano dobrze. PS VR na pewno zyskuje na popularności i jest coraz więcej tytułów na to.

Oczywiście, że można. Da się pogodzić nawet słaby hardware z wyjątkowymi, dopracowanymi, fajnymi grami. Nie wiem skąd sobie wziąłeś to, że lepszy sprzęt musi oznaczać gorsze tytuły. Gdzie ktoś o tym pisał czy coś takiego sugerował? Chodzi o to, że Nintendo kosztem gorszego sprzętu oferuje zazwyczaj po prostu coś innego. Mnie osobiście takie podejście odpowiada, moim zdaniem nie ma zbytnio miejsca na rynku dla trzeciej, takiej samej jak cała reszta konsoli. Zobacz sobie na historię GameCube'a. To był świetny kawałek plastiku. Super pad, fajne gry (nie tylko od samego Nintendo), sprzęt tańszy od konkurencji o całe sto dolarów, do tego technicznie też niczego sobie ("Gacek" był mocniejszy od PS2). Co to dało? Ano dało to, że taki Microsoft debiutujący w świecie konsol ze swoim Xboxem wykręcił lepszy wynik jeśli chodzi o sprzedaż sprzętu niż będące od lat na tym poletku Nintendo. Ja się wcale nie dziwię, że im się po tym wszystkim odechciało walki na noże w całą resztą i sobie szukali tego swojego "błękitnego oceanu" za sprawą Wii i taki kierunek obierają jak widać do dzisiaj.

Edytowane przez Kszyrztow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kszyrztow napisał:

Zobacz sobie na historię GameCube'a. To był świetny kawałek plastiku. Super pad, fajne gry (nie tylko od samego Nintendo), sprzęt tańszy od konkurencji o całe sto dolarów, do tego technicznie też niczego sobie ("Gacek" był mocniejszy od PS2).

I oczywiście innowacyjny nośnik w stylu Nintendo, mniejszy od słabszej PS2. Kurtyna.

Ale sprzęt fajny, chyba wyszedł jakiś mariaż z Panasoniciem i było to DVD, a sprzęt wyglądał pierwsza klasa. Do tego fajna przystawka do GBA.

Luigi Mansion grałem już "grubo" po premierze, jakieś naście lat :E, ale zrobiło niesamowite wrażenie i poza tym świetna gra. Na premierę na dobrym CRT musiało robić robotę.

Luigi Mansion 3 spodziewam się że też robi dobre wrażenie. Szkoda że w dwójce pojawił się zgrzyt i nie wiem czy dam radę dokończyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nośnik to było pół biedy. Większe gry były wydawane po prostu na dwóch płytach. Było to do obejścia jak najbardziej. Ale Nintendo lubi pod górkę, gorzej było z kartridżami do N64. Final Fantasy VII pozdrawia :E

Człowiek o tej małej pojemności krążka miniDVD szybko zapominał, jak widział na telewizorze tytuły takie jak Metroid Prime czy Resident Evil 4. Ta ostatnia gra to na PS2 wyglądała jak ubogi krewny w porównaniu do tego co było na GC :E

Edytowane przez Kszyrztow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.03.2021 o 22:32, Kszyrztow napisał:

Nośnik to było pół biedy. Większe gry były wydawane po prostu na dwóch płytach. Było to do obejścia jak najbardziej. Ale Nintendo lubi pod górkę, gorzej było z kartridżami do N64. Final Fantasy VII pozdrawia :E

Człowiek o tej małej pojemności krążka miniDVD szybko zapominał, jak widział na telewizorze tytuły takie jak Metroid Prime czy Resident Evil 4. Ta ostatnia gra to na PS2 wyglądała jak ubogi krewny w porównaniu do tego co było na GC :E

Problemy GC były spowodowane słabą sprzedażą N64. Stracili wtedy masę użytkowników, których już nie odzyskali, aż do czasu premiery Wii. Tworzenie gier na GC było nieopłacalne dla wielu deweloperów, np. nie było gier z serii GTA. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moc to jedno, ale właśnie ten pokraczny pad i nośnik to drugie i trzecie :E. Żeby nie było uważam pada za wygodnego i pierwsze wrażenie jak wziąłem w łapy, to zajebisty, ale nadaje się tylko do gier N. Właśnie nie wyobrażam sobie cisnąć w gta na nim :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Stefan999 napisał:

Problemy GC były spowodowane słabą sprzedażą N64. Stracili wtedy masę użytkowników, których już nie odzyskali, aż do czasu premiery Wii. Tworzenie gier na GC było nieopłacalne dla wielu deweloperów, np. nie było gier z serii GTA. 

Pierwsze PlayStation sprzedało się w takiej kosmicznej ilości, że wszystko zestawione z liczbami zanotowanymi przez Sony będzie wyglądać blado. N64 rozeszło się w ilości ponad 30 milionów egzemplarzy, to nie jest jakiś tragiczny wynik. Tą masą użytkowników to bym się tak nie sugerował, ich migracja to jest rzecz dość nieprzewidywalna i ciężka do oszacowania. Zobacz jaki kawał rynku zdobyło Sony jako debiutant bez żadnej bazy fanów, albo jak to wyglądało w przypadku Microsoftu i X360. Problemy z wcześniejszą konsolą niekoniecznie definiują potencjalny sukces jej następcy. I dzięki Wii to oni nie tyle odzyskali użytkowników, co raczej pozyskali po prostu nowych. Wii kupowała masa osób, która z graniem do tej pory miała bardzo mało wspólnego. Widać to też po wynikach sprzedaży "poważnych" tytułów na tej konsoli. Czasami po prostu dla kogoś będzie na tym rynku brakowało miejsca. Przykładem niech będzie choćby Sega. Dreamcast to była świetna konsola, z wieloma niespotykanymi rozwiązaniami, które wyprzedzały swoje czasy, do tego portfolio produkcji dostępnych na ten sprzęt też było bardzo ciekawe. Na nic się to miało, bo rynek szybko Segę sprowadził do parteru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Switcha, jutro mam go dostać, i teraz pytanie, lepiej kupić Breath of the Wild na kartridżu, czy cyfrówkę? Są jakieś różnice jeśli chodzi o grę, wydajność itp? Jeśli chodzi o rozszerzenie pamięci, to czy karta tego typu Samsung 256GB microSDXC Evo Plus 90/100MB/s będzie ok do gier?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnic nie ma, chyba, że tylko w cenie. Pudło idzie wyrwać taniej z drugiej ręki, zawsze też można się tego łatwo pozbyć.

Karta będzie dobra, sam mam taką w Switchu tylko, że o pojemności 128 GB. Żałuję tylko teraz, że nie wziąłem większej, takiej właśnie 256.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Coś w tym jest. a) W HDR Game kalibrator Windows pokazuje 465 nitów, a w HDR default można ustawić w Win 1000+.  ALE b) jak mierzę światłomierzem z telefonu (okienko 1%), to w HDR default mam 800 luxów, w HDR Game 1750 luxów.     @PiPoLiNiO Zmierz oczami  to okienko w HDR i HDR Game z tego filmu. Bez problemu widać, że jest jaśniejsze w HDR Game.
    • @galakty co ty będziesz że  handel ze wschodem nie istnieje https://www.tirsped.com.pl/blog/polska-wymiana-handlowa-z-innymi-krajami/ Skąd najwięcej importuje Polska? Dane narastająco od początku roku  Niemcy – wartość: 222,1 mld PLN – 21,9% udziału Chiny – 146,6 mld PLN – 14,4% Włochy – 52,2 mld PLN – 5,1% Rosja – 45,1 mld PLN – 4,4% Holandia – 40,4 mld PLN – 4% Francja – 35 mld PLN – 3,5% Czechy – 32,3 mld PLN – 3,2% USA – 24,3 mld PLN – 3,1% Korea Południowa – 24,3 mld PLN – 2,4% Belgia – 23,2 mld PLN – 2,3% @Camis mentzen wolnościowiec który mówi o przymusie , dzięki za link @Spl97 po co to pisanie o kucach i debilne ogólniki ? Nie lepiej przekonywać konkretnymi  argumentami do pozostania w UE ? Tak się naśmiewasz z PiSu i jego elektoratu a sam robisz to samo co oni @lukadd do dziś ludzie myślą że Polska jest krajem suwerennym, mamy największą wymianę handlową z Niemcami więc narazie musimy pozostać w UE nawet jak ktoś tego nie chce , trzeba tylko przekonywać rządzących UE że likwidacja pieca gazowego itd nie jest dobrym pomysłem , z pozycji wasala ciężko coś ugrać   
    • Pokazałem wykresy ale prawda jest tylko jedna - TO NIE JEST TO SAMO "If we look at the common peak white luminance measurements you can see what impact the ‘APL stabilize’ setting is having in this area too. Only the HDR Game and Vivid modes reach up to the panels >1000 nits capability, getting to 1072 nits maximum as the setting is on ‘high’. The other 3 modes all cap out at around 484 nits where it’s set on ‘middle’." I zanim zapytasz "to czemu nie ustawił na APL HIGH pozostałych trybów?" bo ch. dają i tak nie przekroczą 480 peak nitów.   Tylko HDR Game oraz HDR Vivid mogą osiągnąć Peak 1000 w trybie APL HIGH. Potwierdziłem to też po rozmowie z kolesiem który napisał recenzje na TFTcentral i jak ustawisz "domyślny HDR" w APL HIGH to masz max peak w okolicach 480 nitów! Czyli TrueBlack 400!☠️   Mam przyjechać do ciebie z kalibratorem aby pokazać czarno na białym że zwykły HDR z APL HIGH to nie jest tryb Peak1000?    
    • @Camis masz wypowiedź mentzena o tym co dokładnie powiedział na temat tego poboru tylko mężczyzn?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...