Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Isharoth

Tak widziałem, np wyspiarzy na NG w wątku bestiariuszy chwalący się, że "Dragony" z ich rodzimej mitologi są najlepsze i one są wzorcem, mam tam konto, ale jakoś niespecjalnie chciało mi się podnosić wątku, że w krajach azjatyckich też stanowi to sporą część kultury. Także daruj sobie teksty, że jesteśmy w czymś najgorsi lub najlepsi. Jak ktoś tu jest megalomanem lub mitologiem to ty, jesteśmy tak małym rynkiem gier, że wpływ naszych opinii na świat jest marginesem nie mającym praktycznie wpływu na światową ocenę, dlatego dostałeś steam abyś sobie to zobrazował, zamiast huczeć, że hura durum wypromowali wysokie noty W3 na świat.

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mnolkontent i placzek w jednym, grafika zawodzi na calej lini??? chlopie konsole i gry nie dla ciebie jak ty tak sie wypowiadasz o jednej z najladniejszych gier na ps4. szkoda mi ciebie ze masz takie prolemy z odbiorem tej gry, na szczescie takich jak ty jest maly odsetek. jaka by gra nie byla beda zawsze plakac, sprzedaj gre do tego co lubisz. ja wracam bardzo dobrze sie bawic przy gierce :)

 

Ciesze się ze Ci mnie szkoda bardzo :)

 

Ekskluziwow z zasady nie sprzedaje tak więc odpada, a gra mi się podoba, ale mnie rozczarowała.

 

Dziękuję Ci ze się martwisz o to na czym gram.

Jednak już dawno stwierdziłem ze konsole są jednak dlamnie :)

 

A gram chyba wiesz na czym patrząc na sygnaturke :)

Ty natomiast podejrzewam jesteś znafco yputubowwego grania wiec średnio mamy o czym rozmawiać.

 

A to ze nie łykam wszystkiego jak pelikan i nie lecę z hajpem to juz moja prywatna sprawa nie neguje ludzi którz grę oceniają na dyszka, po prostu mnie zawiodła i tyle, napisałem dlaczego możesz się z tym nie zgadzać gdzieś to mam szczerze mówiąc :)

 

Będę sobie powoli ogrywalem grę weekendemi czekają na detroit, jak skończę całą aktualizuje opinie i wystawie ostateczna ocenę.

Edytowane przez JamesSeth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zabiłoby to developerów gdybym mógł oznaczać na mapie znaczniki jak to robi zelda? Teraz muszę biegać wszędzie i szukać gdzie co pominąlem jak już mam wszystkoe sposoby unlockowania zagadek :heu:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie spoileruj tak szybko :D

Czy tam spoiler, była widoczna na teaserach a to moja prywatna opinia. Gra jest przyjemna, ale brakuje tego "czegoś" co miał GoW, jest solidna to fakt, historia niczym dobry film. Na pewno jest to nowa jakość GoWa która idzie w dobrym kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze z tymi znajdzkami nie ebdzie tak ze bo kazdy obszar jest dosc maly i jest napisane ile znalezlismy czego i ile % ukonczylismy dana lokacje. ale fakt jest to dosc tajemniczy element i poki co bardzo niejasny bo nie ma nawet zadnej podpowiedzi typu wroc jak osiagniesz jakis level lub cos zdobedziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnioslem sie do jednego zdania na temat grafiki. bo tak samo jak on ma swoje zdanie takie samo ja moge miec i nie tylko na temat gry ale tez na temat wypowiadajacej sie osoby. jak grafika jest piekna a ktos pisze ze skopana na calej lini to sory ale ze mna jest cos nie tak czy z kims?? rozumiem ze moze sie podobac bardziej lub mniej ale nie zeby pisac ze skopana na calej lini. dla mnie takie wypowiedzi sa zbyt abstrakcyjne jak niebo a ziemia i nie mieszcza sie w zadnych ramach adekwatnych do rzeczywistosci wypowiedzi jesli chodzi o grafike w tej grze. no chyba ze ty tez twierdzisz ze grafika jest skopana tej grze i tak go bronisz. grafika jest bardzo ladna, czasem bardziej a czasami mniej w zaleznosci od lokacji, ale caly czas trzyma wysoki poziom. kazdy moze miec swoje zdanie ale to akurat w tym wypadku sa klamsta a nie wyrazanie zdania.

 

Nie podoba mi się Twój ton. Teksty o współczuciu są po prostu dziecinne. Nie obchodzą mnie wypowiedzi o tej grze, dopóki nie wciska się do nich głupich zaczepek. Nie grałem w GoW, nie oceniam i nikogo nie bronię (a szczególnie jego) - mówię tylko, byś się uspokoił, bo już nie pierwszy raz widzę jakieś niezdrowe podniecenie z Twojej strony.

Poza tym nie istnieje jedna skala piękna dla każdego. Ty możesz twierdzić, że grafika jest cudowna, ktoś inny że nie. I żaden z Was nie kłamie, bo to tylko o preferencje chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zabiłoby to developerów gdybym mógł oznaczać na mapie znaczniki jak to robi zelda? Teraz muszę biegać wszędzie i szukać gdzie co pominąlem jak już mam wszystkoe sposoby unlockowania zagadek :heu:

 

 

Dużo czasu zajęło ci odblokowanie tego wszystkiego?

 

Ja dopiero

 

wszedłem do Alfheimu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio było, że ludzie mają dość prowadzenia za rączkę. Trzeba brać kartkę i rysować mapkę z znacznikami :E jak za starych czasów.

 

Mi na razie się podoba takie rozwiązanie, mapki nie rysuje, do różnych lokacji się wraca z czasem, a nie są one jakoś specjalnie duże, więc większych problemów z znalezieniem nie powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo czasu zajęło ci odblokowanie tego wszystkiego?

 

Ja dopiero

 

wszedłem do Alfheimu.

 

Idzie jak krew z nosa i jeszcze nawet 50% nie mam całości, tak mnie się wydaje.

 

Ostatnio było, że ludzie mają dość prowadzenia za rączkę. Trzeba brać kartkę i rysować mapkę z znacznikami :E jak za starych czasów

Wraca temat animacji, nie miałbym problemu z cofaniem się i szukaniem gdyby nie to, że żeby podnieść jedną rzecz muszę stracić 30 minut na wskakiwanie do łodzi, jeżdżenie windą, wspinaczkę po tej samej skale, po drodze nie ma kompletnie nic ciekawego, bo już tam byłem, ani przeciwnków, ani rozmów między bohaterami. Jak sobie pomyśle, że mam obskoczyć 5 wysepek i do każdej popłynąć cholerną łodzią to mnie szlag trafia. A fast travel to już w ogóle przekombinowany, wolałbym loading niż ukrywanie go w taki sposób, że jeszcze muszę się patrzeć na ekran żeby wprowadzić input i przejść między lokacjami. Tak bardzo skupili się na oprawie graficznej, że nie zastanowili się czy to w ogóle ciekawy gameplay będzie po pierwszych 5-10 godzinach. No, ale ludzie mogą się spuszczać nad screenshotami, czyli jest sukces :heu:

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty to masz problemy Pulpit serio napisz nam jeszcze, ile czasu traciłeś na animacjach w Horizon Zero Dawn tam to dopiero tego jest od groma praktycznie cały czas zrywasz jakieś roślinki, gałęzie, części z zabitych maszyn, wspinasz się na mechaniczne żyrafy ect. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w HZD też to bywało upierdliwe... :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisał do mnie o tej łódce chyba :D i miałem to samo mu odpisać ale po przeczytaniu postanowiłem tego wątku nie ciągnąc i nie robić dramy o nic :thumbup: , dziek za wyręczenie :cool: , opisal 0.3% rozgrywki a o 99% zapomniał. Takie cos jest w każdej grze musimy jakoś się przemieszczać jak nie pieszo to łódką jak nie fast travel to konno. Ja tutaj nie widzę nic upierdliwego przecie jeśli chce może iść za głównym wątkiem i tą łódka nie jeździć tyle.(Może mu chodzi o to ze nie ma co kawalek szybkiej podróży nie wnikam ) :cool:

 

No dokładnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty to masz problemy Pulpit serio napisz nam jeszcze, ile czasu traciłeś na animacjach w Horizon Zero Dawn tam to dopiero tego jest od groma praktycznie cały czas zrywasz jakieś roślinki, gałęzie, części z zabitych maszyn, wspinasz się na mechaniczne żyrafy ect. :E

Horizon uczył cie - a przynajmniej kogoś kto myśli - żeby nie marnować amunicji, bo będziesz musiał zbierać galązki i części maszyn to raz, dwa, podnoszenie tego nie wymagało nawet zatrzymywania sie, wszystko robiło sie w biegu, nawet ammo craftowało się w biegu. Mów mi jeszcze o rzeczach, na które nie zwracasz uwagi, bo oglądasz liście na drzewach i rozdzielczość tekstur.

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhm sama animacja oswajania Bieguna tego mechanicznego wierzchowca trwa parę sekund trzeba podejść do niego od tyłu i trzymać wciśnięty przycisk, wejście na jego grzbiet to kolejne sekundy podobnie jak zejście. Gra uczy, żeby nie marnować amunicji tylko że tutaj napierniczasz czasy czas strzelając do królików, lisów oraz roboto dinozaurów, żeby zdobyć jakiś rzadki surowiec potrzebny do ulepszenia ekwipunku mało tego te składniki wypadają losowo jak w grach MMO, więc wymaga to poświecenia dłuższej chwili. Kolejna rzecz to wspinaczka na mechaniczne żyrafy tutaj animacja wspinaczki też trwa kilka sekund. Same surówce trzeba zbierać i sprzedawać u handlarzy, żeby zarobić odpowiednią ilość gotówki na lepszy pancerz lub broń więc nie da się nie zbierać złomu. Mów mi jeszcze, bo nie grałem w HZD i nie wiem jak wyglądata ta gra ;).

 

gra jest spowalniana totalnie bez powodu, ten sam problem miał Far Cry 3 z przeszukiwaniem zwłok.

 

Ten sam problem co w Far Cry 3 to ma raczej HZD tutaj masz dokładnie ten sam mechanizm polowania przez ileś tam czasu, żeby np. zwiększyć pojemność kołczanu na strzały co więżę się z grindem i animacjami zbierania losowego dropu i robi się to przez większość czasu w grze bo taka jest jej mechanika - co za potworne marnowanie czasu :E.

 

PS. W serii Gothic to już w ogóle nie dość, że brzydkie i drewniane animacje to jeszcze, ile cennego czasu marnowały :P.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhm sama animacja oswajania Bieguna tego mechanicznego wierzchowca trwa parę sekund trzeba podejść do niego od tyłu i trzymać wciśnięty przycisk, wejście na jego grzbiet to kolejne sekundy podobnie jak zejście. Gra uczy, żeby nie marnować amunicji tylko że tutaj napierniczasz czasy czas strzelając do królików, lisów oraz roboto dinozaurów, żeby zdobyć jakiś rzadki surowiec potrzebny do ulepszenia ekwipunku mało tego te składniki wypadają losowo jak w grach MMO, więc wymaga to poświecenia dłuższej chwili. Kolejna rzecz to wspinaczka na mechaniczne żyrafy tutaj animacja wspinaczki też trwa kilka sekund. Mów mi jeszcze, bo nie grałem w HZD i nie wiem jak wyglądata gra ;).

Bieguna oswaja się raz, po raz kolejny - wsiadanie i zsiadanie odbywa się w biegu, z czego dodatkowo zsiadanie jest jednocześnie atakiem więc gdzie jest problem? Nie wiem jak ty grałes w tego horizona, że takie problemy z surowcami miałes, ja przez całą gre może dwa razy musiałem specjalnie zejść z drogi żeby pozbierać brakujące surowce. Wymieniasz rzeczy - żyrafa - które nie odbywają się co krok tylko jest ich kilka na całą grę, jakim cudem ty to porównujesz do używania łódki, wspinania się po szczelinach i jazdy windami, które sa zasrane na cąłej mapie GoWa to ja nie wiem, ale mentalne gimnastyki 10/10.

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bieguna oswaja się raz

 

Tak dopóki go nie zabiją lub jest w zasięgu przyzywania w przeciwnym razie znowu trzeba oswajać zresztą oswajanie nie dotyczy tylko wierzchowca inne maszyny też się oswaja i też jest ta kilkusekundowa animacja wymagająca wciśnięcia i przytrzymania przycisku. Niewiem w czym Ty widzisz problem Pulpit serio animacje w GoW to pierwsza klasa i każdą oglądam z wielką przyjemnością. Ile czasu trwa ta animacja wsiadania do łódki 2s :E ?

 

PS. W całym temacie o grze tylko Ty na to narzekasz :).

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dopóki go nie zabiją lub jest w zasięgu przyzywania w przeciwnym razie znowu trzeba oswajać zresztą oswajanie nie dotyczy tylko wierzchowca inne maszyny też się oswaja i też jest ta kilkusekundowa animacja wymagająca wciśnięcia i przytrzymania przycisku. Nie wiem w czym Ty widzisz problem Pulpit serio animacje w GoW to pierwsza klasa i każdą oglądam z wielką przyjemnością. Ile czasu trwa ta animacja wsiadania do łódki 2s :E ?

To jest sedno problemu, większość animacji w tej grze istnieje tylko po to żeby wyglądały, a nie spełniały funkcje gameplayowe. Twórcy nie zastanowili się czy jeżeli coś wygląda fajnie za pierwszym razem, to za 50 też będzie, odpowiedź brzmi - nie, bo przy 50 razach nikt już na to nie zwraca uwagi, bo jest zajęty ważniejszymi rzeczami.

 

Pomijam już to, że tych rzeczy w horizonie można po prostu...nie robić, ammo można kupić w sklepie, pieniądze lecą zewsząd, wierzchowca można nie używać, jest fast travel jako alternatywa, w God of Warze tego wyboru nie ma, nawet fast travel jest upierdliwy jak diabli. Sztuka dla sztuki. Niestety do porozumienia nie dojdziemy, dla ciebie ważniejsze jest to żeby coś wyglądało, dla mnie ważniejsze jest to żeby było funkcjonalne. Ja oceniam jak się gra w gre po 30 godzinach w długich sesjach, ty oceniasz jak się gra po 30 minut dziennie co drugi dzień.

 

To jest też ciekawa różnica między zachodnim, a wschodnim sposobem robienia gier. Na zachodzie bardzo rzadko robi się coś byle tylko wykorzystać to raz w grze, jak już zrobią jakąś mechanikę to musi być wykorzystywana często, często za często, bo to kosztowało czas produkcji, pieniądze więc nie można tego wyrzucić do kosza za szybko. Japońskie gry potrafią zrobić jakąś pierdołę, którą użyje się może raz, dwa razy i nigdy się do niej nie wraca, często nawet gracz na nią nie trafi jeżeli nie robi wszystkiego. No, ale to jest temat na inną okazje.

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W HZD najlepiej by było jakby zamiast Przykucac i podnoscić te wszystkie pierdoły po prostu można było po nich przejść i sie same zebrały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kucanie w HZD jest na tyle szybkie, że nie powinno przeszkadzać. Ja tam żadnych problemów z surowcami nie miałem, no chyba że z tymi z robotów. Animacje w GoW są o wiele dłuższe i częściej się powtarzają, ale nie sądzę że całą grę będziemy tylko przepływać łódką z wyspy na wyspę. Ja też nie przepadam za tą "filmowością" w grach, wg. mnie gry powinny opierać się głównie na mechanice, musi być ona ciekawa, wręcz zachęcać do siebie nawet tak bardzo, że mamy ochotę przechodzić grę jeszcze raz. Ile tytułów może się tym pochwalić? Wiele gier AAA odpadnie na starcie, bo deweloperzy skupiają się głównie na tym co przyciągnie uwagę niedzielnych graczy, czyli grafika i pseudo-realizm.

 

GoW nie jest jakąś super ambitną produkcją, ale póki co całkiem dobrze się przy nim bawię. Jednak jest to raczej gra na raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GoW nie jest jakąś super ambitną produkcją, ale póki co całkiem dobrze się przy nim bawię. Jednak jest to raczej gra na raz.

Eeeee...5 lat w developmencie i kompletne przerobienie tego czym jest God of War traktowałbym jako ambitną produkcję :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie przepadam za tą "filmowością" w grach, wg. mnie gry powinny opierać się głównie na mechanice, musi być ona ciekawa, wręcz zachęcać do siebie nawet tak bardzo, że mamy ochotę przechodzić grę jeszcze raz. Ile tytułów może się tym pochwalić? Wiele gier AAA odpadnie na starcie, bo deweloperzy skupiają się głównie na tym co przyciągnie uwagę niedzielnych graczy, czyli grafika i pseudo-realizm.

 

GoW nie jest jakąś super ambitną produkcją, ale póki co całkiem dobrze się przy nim bawię. Jednak jest to raczej gra na raz.

Filmowość GoW 4 to akurat mocny plus, bo wciąga cię historia i świat który został stworzony. Jak chcesz gry które przechodzi się pare razy, to są gry które nie mają zakończenia albo są hardym grindem. Oprócz delikatnych zmian w fabule (które możesz zobaczyć równie dobrze na YT, jeśli wybrałeś inną ścieżkę), gry przechodzisz raz żeby sprzedać dalej. 90% gier nie przechodziłem drugi raz, większość osób pewnie też nie, więc deweloperzy nie widzą sensu w budowaniu takich gier. Trzeba poczekać na Detroit: Become Human, tam może będzie trzeba przechodzić parę razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi animacje się podobają i w sumie nie przeszkadzają. Łódkę z plaży więcej czasu by nam zajęło gdybyśmy musieli ją sami ręcznie wypchać, animacja jest krótka i łódka z automatu jest wypchana na wodę i zaczynamy płynąć, od "doku" też się na tyle szybko odbija, że nie sprawia mi to problemu. "Teleporty" do np. łódki zaburzyły by filmowość gry, a to dla mnie było by na minus. Zresztą wszystkie znajdźki to są dla najbardziej wytrwałych i w każdej grze trzeba się wymęczyć i wynudzić. Ja to olewam i nie robię pierdół na 100%.

 

Łażenia po skałkach jest całkiem sporo, ale tu mi się znacznie przyjemniej po nich łazi niż w bardziej liniowym Uncharted 4 tam miałem tego dość i czułem znudzenie przez te zapychacze, co spowodowało, że grę przechodziłem ~2 tygodnie.

Co prawda GoW jeszcze nie ukończyłem i może później będzie gorzej, ale jak na razie nie marudzę przy ~50% fabuły :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Wy zamiast grać w tą super gierkę piszecie ciągle tu te same brednie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się grać non stop trzeba też inne rzeczy robić np. zobaczyć co się dzieje na pclabie :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorwał ktoś Slim 1TB z GoW za 879 PLN?

Neonet zaszalał :P mieli chyba błąd cenowy, ale zrealizowali moje zamówienie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...