Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Micialek

Problem z smart tv

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem wlaczam smart tv i telewizor sie zacina i resetuje dzisiaj tak mi sie stalo przedtem nie bylo problemow co jest grane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz telewizor, u mnie jest to samo na samsungu ue48h6400, telewizor sam się restartuje, problem występuje tylko wtedy gdy telewizor próbuje łączyć się z internetem, wszystko zaczeło się dzisiaj rano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, u mnie po odłączeniu routera telewizor hula, jak tylko włącze router telewizor nie reaguje za dobrze na polecenia pilota, jak i restartuje się w równym odstępach czasu :/

 

Jak odłączysz telewizor od internetu to wszystko jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi telwizor normalne dziala tylko jak klikam smart hub na pilocie to zacina sie i resetuje tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Samsung dał aktualizacje która zepsuła z korzystania TV.

 

Sprawdzie czy nie było aktualki a poniżej napiszę historię z LG:

 

Ojciec ma LG Smart TV i w zeszłym roku chyba też pobrało aktualizację i nie można było się w ogóle poruszać po tv bo ciągle się wieszał.

 

Powiedziałem w tedy Ojcu że aktualizacje pobrał i są takie jaja...

Zadzwonił na infolinię i faktycznie zepsuli telewizory poprzez aktualizację a gwarancji na TV już nie było i niema.

Kazali czekać na kolejną aktualizację jak wykryją gdzie leży problem i tak się bujali ponad dwa tygodnie bez telewizora....

 

Jedyna rada wezwać na własny koszt serwis i on jakąś poprzednią wersję wgra stabilną a że Ojciec nie chciał płacić to czekał na aktualizację.

 

Telewizory mają ustawiony na automat pobierania aktualizacji od producenta jak TV jest do neta podłączony.

 

Pozdrawiam marpyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quick fix na zawieszający się TV:

1. Wyłączyć TV

2. Wyłączyć router

3. Właczyć TV

4. Menu -> Smart HUB -> Ustawienia Pierwszy Ekran -> Autom. wł. na WYŁĄCZONE

Można włączyć net. Ale nadal nie można używać guzika Smart HUB

 

Post z fejsa samsunga, faktycznie jest coś nie tak. Chociaż ja całe szczęście nie mam dostępnych aktualizacji i działa prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina aktualizacji, ostatnia aktualizacja do mojego modelu jest z 30.05.2016, a telewizor zaczął dopiero dzisiaj wariować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten Quick fix nie chodzi, nadal nie da się korzystać z tv po połączenie z internetem.

 

Edit: Jednak jest lepiej, ale nadal mam problem z przyciskiem smart hub.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem pierwszy raz mnie elektronika pokonala zakupilem tv smart philipsa zainstalowalem pendrive by sciagac wiecej aplikacji szczegolnie gier no i klops jak ustawic by zapisywalo sie i instalowalo na tym pendryvie? Bo caly czas tv krzyczy ze brak pamieci w tv a ja juz nie wiem co tam odinstalowac bo systemowych sie nieda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nikt nic nie wie jak pozbyc sie aplikacj zbednych z tv? Nic nie moge zapisac bo jest komunikat ze malo pamieci a reszte aplikacji nie da sie odinstalowac lub nie umiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem - mam Samsunga i gdy wchodzę w smart hub to zniknęły mi aplikacje takie jak Ipla, Tvn player itd. zostało tylko vod.tvp.pl - no więc wchodzę w Samsung Apps i gdy włączam to mi wyskakuje jakiś błąd Error 002 - że niby nie może się połączyć z siecią co jest niemożliwe bo jak włączam vod.tvp.pl i jakiś film czy coś innego to działa i w ustawieniach też mi jest napisane ,że jest połączenie z netem. Co robić? Mam telewizor od 2 lat albo więcej i nigdy tak nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, no to naprawde gowniany problem. Mialem to samo, Kupilem uzywanego samsunga.

Pierwszy dzien bylo dobrze. Drugi... zaczely sie cyrki. (ok. 20-60 sek dzialania TV i nagle brak odpowiedzi na pilota... i po 10-20 sek restart, czasem jeszcze jakis zielony ekran generalnie kaszana).

Problemem okazalo sie to ze drugiego dnia ustawilem siec WI FI w TV. I po prostu TV probowal sie po wlaczeniu polaczyc z netem , nie wiem moze aktualizowal sterowniki czy cos...i wtedy zwiecha. Pomoglo przestawienie hasla na routerze WI FI na takie jakiego TV nie zna i teraz TV nie moze sie zalogowac do netu dzieki czemu sie nie wiesza.

 

Czy da sie to jakos naprawic - mozliwosc logowania do netu bez wieszania TV ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...