Valve ma dominującą pozycję, nie ma monopolu. Za pierwszym razem napisałeś nieprawdę.
Nie ma tu w ogole porównania z sytuacją konsolową gdzie nie ma nawet sposobu na zejście z monopolu do dominującej pozycji.
Perf up to +45% a fpsów przybyło 100% I jeszcze wygląda lepiej? Jak pojawi sie wiecej tytulow do faktycznego ogrania to szybko zostana zweryfikowane te rewelacje.
Nie chodzi mi o strach, tylko jak ta gra potrafiła wpływać na psychikę człowieka, dźwiękiem, klimatem , każdy zastanawiał się co będzie za rogiem czy drzwiam. Przecież w więzieniu jak się słyszało kroki za plecami, to nikt się nie odważył spojrzeć za plecy czy faktycznie coś się tam za Tobą idzie. I jak mówisz, w 3 ten inny świat, był niesamowicie przedstawiony. 4 część już była taka nijaka, a następne to już nie był SH. Jedynki nie ograłem, tzn. próbowałem jakoś kilka lat temu, ale jednak było czuć tą starość, a jakby wyszedł remejk to brałbym w ciemno.
@kadajo I miedzy innymi (o czym traktuje ten material) wlasnie dlatego CODy maja i beda mialy tak duza liczbe graczy i fanow. Sam jestem jedym z nich (nie wszystkich ale wiekszosci). Prog wejsca nie jest jakis ogromny ale za to "learning curve" - dluga, ciezka i satysfakcjonujaca.
Poza tym nie do konca zgadzam sie z autorem filmu. Elden Ring czy BG3 to wlasnie SA gry dla casuali, tylko nie sa to gry bezmozgie - i to jest clue programu
AI od krypto różni bardzo wiele. Do AI konsumenckie karty nie nadają się, tylko wyłącznie profesjonalne karty za miliony monet są do tego celu stosowane. Jedyne co dla nas grozi, to ograniczenie produkcji kart dla konsumentów i podwyższenie cen. Ten szał jest i będzie zupełnie inny od tego, co było z popularnością kopania krypto na zwykłych kartach.
Tylko miej tą świadomość, że podziała przez taki sam czas lub nawet przez jeszcze krótszy czas i następne takie grzanie może spowodować, że ta karta już nie zmartwychwstanie.