Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vulc

No Man's Sky

Rekomendowane odpowiedzi

BMpVKJ9.jpg

 

Premiera: 10 sierpnia 2016

Producent: Hello Games

Wydawca: Sony Computer Entertainment

Gatunek: sandbox/sf/akcja

Język: polskie napisy

 

No Man’s Sky to sandboksowa pierwszoosobowa gra akcji utrzymana w klimacie science-fiction. Wyprodukowało ją niewielkie studio Hello Games, czyli zespół mający na koncie popularny cykl zręcznościówek Joe Danger. Akcja rozpoczyna się w dalekiej przyszłości, w słabo zbadanym zakątku kosmosu. Gra stawia na pełną swobodę i w niczym nie ogranicza możliwości wyboru ścieżki, którą podążymy w stronę centrum wszechświata. Sercem No Man's Sky jest system proceduralnej generacji, który odpowiada za praktycznie każdy element gry - od zwierząt i roślin na powierzchni pojedynczej planety, aż po całe układy i galaktyki. Zabawa koncentruje się na eksplorowaniu. W pustce gwiezdnej kierujemy statkiem niczym w symulatorach kosmicznych i wydarzenia obserwujemy z poziomu kokpitu, natomiast zwiedzanie planet oraz walka na ich powierzchniach zrealizowana została w stylu znanym z pierwszoosobowych strzelanek. Podczas rozgrywki gracze m.in. toczą bitwy na ziemi, w powietrzu, pod wodą i w kosmosie, jak i zajmują się odkrywaniem pozostałości obcych ras oraz zbieraniem surowców. Każda z odkrywanych planet różni się fauną, florą, a nawet składem atmosfery. Im bliżej centrum wszechświata, tym bardziej niebezpieczne są odkrywane światy, często wypełnione śmiertelnie groźnymi drapieżnikami lub zatrutym powietrzem. System proceduralnego generowania działa tak, że raz odkryta przez jednego gracza planeta wygląda tak samo dla każdego następnego. Swoimi znaleziskami możemy dzielić się z innymi, wspólnie tworząc mapę kosmosu z potężną bazą informacji o światach z ciekawymi miejscami, bezcennymi surowcami lub groźnymi dla życia warunkami. To zresztą jedna z nielicznych form komunikacji z innymi osobami – przez zdecydowaną większość czasu przemierzamy kosmos samotnie, bowiem No Man's Sky pomimo bycia grą sieciową, mocno różni się od tradycyjnych MMO.

 

Źródło: Gry-Online

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mnie ciekawią recenzje tej gry bo przez swoją wielkość i dość specyficzny typ jest to raczej tytuł na dłużej, a nie gra typy "przejdę, sprzedam" i jak już mam zainwestować kasę to chcę czegoś naprawdę specjalnego. Liczę po cichu na 60fps na PS4 bo to by oznaczało że jest szansa na wersję VR, a to dodatkowo podniosłoby atrakcyjność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy autor poza skopiowanie tekstu z gry-online mógłby rozwinąć tę kwestię 18 trylionów powodów, bo z racji braku zainteresowania sieciówkami MMO nie jestem w temacie. Czy do grania w tę grę trzeba mieć Plusa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grze ma być około 18 trylionów planet do zwiedzenia. ;) Dodatkowo to nie jest MMO, nie wymaga też Plusa do grania. Kontakt z innymi graczami będzie ograniczony do minimum - możemy spotkać kogoś na swojej drodze do centrum wszechświata, ale prawdopodobnie i tak nie będziemy o tym wiedzieć, bo gra ma nie wyświetlać pseudonimów graczy czy w jakikolwiek inny sposób dawać do zrozumienia, że stateczek na naszym ekranie jest kierowany przez innego playera. Oczywiście jakieś sposoby komunikacji na pewno się znajdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Embargo na recki znoszą 9 dnia. A do recki redaktorzy będą dostawać jakoś parę dni przed ;> mam nadzieję, że wcześniej się pojawi jakaś recka i to nie jedna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na GAFie już ktoś gra, pojawiają się nawet pierwsze filmiki. Tu macie fragment rozpoczęcia KLIK. Dobra wiadomość jest taka że giera lata w 60fps na PS4 bez problemów z płynnością. Czekamy na recki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka że giera lata w 60fps na PS4 bez problemów z płynnością.

 

Trudno żeby było inaczej przy takiej grafice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Trudno żeby było inaczej przy takiej grafice

 

Niekiedy gry z gorszą grafiką mogą bardziej obciągać podzespoły niż te produkcje z najlepszą oprawą graficzną ;).

 

Czas leci. Nie tak dawno był równy miesiąc do premiery, a już zostało około 10 dni ;) .. Gdzie kupujecie? Lub gdzie już kupiliście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... nie do końca rozumiem jaki będzie sens tej gry; no bo ile można latać i zwiedzać planety, a skoro będzie ich aż TYLE to coś mi się wydaje, że będzie to bardzo powtarzalne i monotonne.

Czekam na recki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym polega cały urok tej gry, eksploracja i poznawanie nowych ciekawych, nieodkrytych światów ale z tego co wyczytałem na GAF'ie od ludzi którzy już grają to będzie sporo niespodzianek które mocno zryją beret, Gość natrafił np. na coś takiego:

 

SPOILER

 

 

hiGfZKl.jpg

 

 

Dodatkowo gra jest wręcz niesamowita jeśli chodzi o zastosowane mechaniki, np. w grze jest cykl dobowy ale nie jest on zaprogramowany na zasadzie że doba zmienia się co ileś tam minut tylko jest zależny od prędkości obrotu planety na której się znajdujemy względem słońca. Coś nieprawdopodobnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są sygnały o błędach utrudniających, bądź uniemożliwiających rozgrywkę - klik . Mam nadzieję, że jakiś patch day one to naprawi ale chyba mi chęci na zakup premierowy jakoś opadły.

Tylko, że teraz taka posucha, że żal... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są sygnały o błędach utrudniających, bądź uniemożliwiających rozgrywkę - klik . Mam nadzieję, że jakiś patch day one to naprawi ale chyba mi chęci na zakup premierowy jakoś opadły.

Tylko, że teraz taka posucha, że żal... :(

 

Nie przejmuj się na reddicie jest wątek o tym, który udowadnia, że to co wyciekło to nie jest gold, tylko wcześniejsza wersja "skradziona" z jakkiś targów itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby tak było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu pewnie będą graczy traktować jak beta-testerów - niestety coraz powszechniejsza praktyka ostatnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stream z No Man Sky

 

Nie mogę się doczekać tego tytułu :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Cyfrowa cena taka sama co pudełkowa (co jest chyba nowścią?) ;> Nie ma co nie ryzykuje. Jak mnie znudzi lub przejdę to sprzedam a cyfrową już sie nie da :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Premierowy patch, byle do środy.

The Three Paths – there are now new, unique “paths” you can follow throughout the game. You must start the game on a fresh save, with the patch, as early choices have significant impact on what you see later in the game, and the overall experience.

The Universe – we changed the rules of the universe generation algorithm. Planets have moved. Environments have changed biomes. Galaxies have altered shape. All to create greater variety earlier. Galaxies are now up to 10x larger.

Diversity – Creatures are now more diverse in terms of ecology and densities on planets.

Planets – we’ve added dead moons, low atmosphere and extreme hazardous planets. Extreme hazards include blizzards and dust storms.

Atmosphere – space, night time and day skies are now 4x more varied due to new atmospheric system, which refracts light more accurately to allow for more intense sunsets.

Planet rotation – play testing has made it obvious people are struggling to adjust to this during play so it’s effects have been reduced further…

Terrain generation – caves up to 128m tall are now possible. Geometric anomalies have been added. Underwater erosion now leads to more interesting sea beds.

Ship diversity – a wider variety of ships appear per star system, and are available to purchase. Cargo and installed technology now vary more, and ships have more unique attributes.

Inventory – ship inventories now store 5 times more resources per slot. Suit inventories now store 2.5 times more per slot. This encourages exploration and gives freedom from the beginning. We’re probably going to increase this even further in the next update, for people in the latter game phases, and will allow greater trading potential.

Trading – trading is deeper. Star systems and planets each have their own wants and needs, based off a galactic economy. Observing these is the key to successful trading. We still working on adjusting this based on how everyone plays, but all trading values have been rebalanced across the galaxy, giving a greater depth. A bunch of trade exploits were uncovered and have been removed

Feeding – creatures now have their own diet, based on planet and climate. Feeding them correctly will yield different results per species, such as mining for you, protecting the player, becoming pets, alerting you to rare loot or pooping valuable resources.

Survival – recharging hazard protection requires rare resources, making shielding shards useful again. Storms can be deadly. Hazard protection and suit upgrades have been added. Liquids are often more dangerous

Graphical effects – Lighting and texture resolution have been improved. Shadow quality has doubled. Temporal AA didn’t make it in time, but it’s so close

Balancing – several hundred upgrades have had stat changes (mainly exo-suit and ship, but also weapon), new upgrades have been added.

Combat – Auto Aim and weapon aim has been completely rewritten to feel more gentle in general, but stickier when you need it. Sentinels now alert each other, if they haven’t been dealt with quickly. Quad and Walker AI is now much more challenging, even I struggle with them without a powered up weapon.

Space Combat – advanced techniques have been introduced, like brake drifting and critical hits. Bounty missions and larger battles now occur. Pirate frequency has been increased, as well as difficulty depending on your cargo.

Exploits – infinite warp cell exploit and rare goods trading exploit among other removed. People using these cheats were ruining the game for themselves, but people are weird and can’t stop themselves ¯\_(シ)_/¯

Stability – foundations for buildings on super large planets. Resolved several low repro crashes, in particular when player warped further than 256 light years in one session (was only possible due to warp cell exploit above).

Space Stations – interiors are now more varied, bars, trade rooms and hydroponic labs have been added

Networking – Ability to scan star systems other players have discovered on the Galactic Map, increasing the chance of collision. Star systems discovered by other players appear during Galactic Map flight

Ship scanning – scanning for points of interest from your ship is now possible. Buildings generate earlier and show up in ship scans

Flying over terrain – pop-in and shadow artefacts have been reduced. Generation speed has been increased two fold (planets with large bodies of water will be targeted in next update)

Writing – The Atlas path has been rewritten by James Swallow (writer on Deus Ex) and me. I think it speaks to the over-arching theme of player freedom more clearly now. Early mission text has been rewritten to allow for multiple endings

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

O kurcze fajna sprawa :). Ponoć jeszcze ma się pojawić rozbudowa bazy itp gdzieś to czytałem chyba tu na forum pclab (dział gry na PC).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie oglądałem jakiegoś "strima".... i prawie zasnąłem... taka ta gra ekscytująca :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie nie jest gra dla każdego

Tu wymagana jest wg. mnie chęć zajrzenia w wszechświat. No Man Sky na to pozwala i to na ogromną skalę. Pierwsza recenzja 8/10. Więc takich ocen powinniśmy się spodziewać. Mówi się, że to gra Indie i nie powinna tyle kosztować ja się z tym nie zgadzam bo to największy indyk jaki świat widział a taki star citizen powinien się wstydzić. Bo jeszcze nie wyszedł :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ocen jeszcze nie ma, wstępne spojrzenia recenzentów zróżnicowane, jednakże, jak dla mnie, na zbyt dużo elementów psioczą, nawet po patchu. Kilka rzeczy (mała ładownia, bugi, bezsensowne "apgrejdy", szczątkowy handel i inne) odrzuciły mnie na tyle, że na premierę nie kupię. Poczekam jakiś czas, poczytam opinie, kupię znacznie taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Tak bo łatwiej byłoby mieć nieograniczony ekwipunek niczym w durnych grach MMO :>.. I dobrze, że nie możemy mieć wszystkiego! Ma być trudniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bo łatwiej byłoby mieć nieograniczony ekwipunek niczym w durnych grach MMO Up_to_something.gif.. I dobrze, że nie możemy mieć wszystkiego! Ma być trudniej

nie chodzi o nieograniczony ekwipunek, niektórzy recenzenci wskazują, że ładownie statku są wielkości plecaka w grach RPG. Samotnie eksplorujesz kosmos, idea zabawy polega w głównej mierze na tym, że zbierasz nowe gatunki minerałów czy innych roślin i artefaktów a po chwili nie masz gdzie tego wsadzić.

Faktycznie, dobrze, że ma być tak trudno i nie mamy wszystkiego a nie jak w durnych grach MMO... :brow:

 

edit: analiza DF pokazuje w niektórych momentach 14 fps (choć w większości czasu 30fps) - też nie za cudownie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...