Skocz do zawartości
Keyser_Soze

Passerati B5 LIFT 1.9 TDI 101KM

Rekomendowane odpowiedzi

 

j5teJyo.jpg

PpFHDIK.jpg

GH2Aegw.jpg

 

- 2002 r;

- na liczniku trochę ponad 200k (bezpiecznie warto pomnożyć przez x2 :E);

- silnik pracuję kulturalnie dla uszu, z tyłu nie wylatują chmury dymu, widoczna odma,

- ogólnie stan na czwórkę, może czwórkę z plusem (w porównaniu do tego typowego stanu aut z tego okresu),

- niby nic nie puka podczas jazdy itd, ale zawieszenie chyba wymaga trochę roboty, czuć "gibanie" podczas np zmiany pasa na trasie (podobno to często w Paskach);

- była także jakaś stłuczka w przeszłości. Nad lewym reflektorem widać ubytek lakieru, a na desce wyświetla błąd poduszki.

 

Kwota: 8400 pln

 

I żeby pójść na przekór stereotypowi typowego posiadacza Passata, postanowiłem doprowadzić go do świetności.

 

Dziś z rana na pierwszy ogień poszły klosze na lampach:

Po taniości ogarnąłem kilka mikrofibr, pastę polerską (jakąś K2 za 12 złotego) i pomyślałem, że sprawdzę jaki da efekt polerowanie na biedno kloszy. 30 min roboty machania szmatką i mamy taki efekt:

Przed:

 

9NMnP1A.jpg

 

Po:

 

eEDoWzv.jpg

 

Przed:

 

XtvGmGD.jpg

 

Po:

 

fQiqD7p.jpg

 

 

Na koniec spsikane najtańszym woskiem, aby tak szybko nie zmatowiały pod ostrzałem promieni UV.

 

Za miesiąc powtórzę zabieg, tylko ogarnę glinkę i wosk od Fusso. Może być ciekawie.

 

Za kilka dni dojdzie do mnie Natural Look do plastików, a obecnie mam do was pytanie.

 

O ile praktycznie nie ma szans na ogarnięcie tapicerki bez odpowiedniego sprzętu, tak co z podsufitką? Jest jasna i ciemne zabrudzenia dosyć kolą w oczy. Da radę to jakoś ręcznie ogarnąć?

 

------------------------------------------------------------------

Serwis/naprawy:

2016-08-16 - wymiana oleju i filtrów;

2016-11-15 - założenie korka od strony kierowcy i osuszenie tapicerki;

2017-04-01 - wymiana oleju i filtru oleju;

2017-12-10 - wymiana świec i rozrusznika;

2018-02-02 - wymiana z tyłu klocków i tarcz;

Edytowane przez Keyser_Soze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręczna klima i multifunkcyjna kiera? :P

 

ps.

 

mocno dostał z przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bardzo klasycznie.

Może ja ślepy ale mi się spasowanie maski nie podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bardzo klasycznie.

Może ja ślepy ale mi się spasowanie maski nie podoba.

Spasowanie trochę haczy. Na fotach z polerowania foty "przed" są z otwartą maską.

Ręczna klima i multifunkcyjna kiera? :P

 

ps.

 

mocno dostał z przodu?

Klima i kiera jest.

 

Cholera wie jak mocno. Poducha w środku na pewno działała. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Cię skłoniło do wyboru tego modelu ? Co to za motor ? Przebieg odczytasz z ecu jest szansa że komuś nie chciało ke tam ustawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Cię skłoniło do wyboru tego modelu ? Co to za motor ? Przebieg odczytasz z ecu jest szansa że komuś nie chciało ke tam ustawiać.

Mało czasu, szeroka dostępność, budżet i miłe dla oka wnętrze. Motor masz w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało czasu, szeroka dostępność, budżet i miłe dla oka wnętrze. Motor masz w temacie.

Chodziło mi o zonaczenie silnika, jest to AVB ?

 

I żeby pójść na przekór stereotypowi typowego posiadacza Passata, postanowiłem doprowadzić go do świetności.

To zacznij od tej mechaniki a nie polerujesz klosze na początek :E

 

Przed zakupem robiłeś jakis przegląd przed zakupowy ? Takie auto mimo ze to pasek moze byc kosztowne w naprawach jak sie okaże zaraz ze jest troche gratów które sie poprostu zużyły, do wymiany.

 

Turbo ze zmienną geometrią czy bez tam siedzi ?

 

Tak bardzo klasycznie.

Może ja ślepy ale mi się spasowanie maski nie podoba.

Porównaj szpare miedzy lewym a prawym błotnikiem :E

 

Anyway szerokości i opisuj wszelakie naprawy, ciekawy jestem czy ten pasek nie okaże się droższy w ostatecznym rezultacie w porównaniu do forumowych e39 ktore kosztowały mniej.

 

O ile praktycznie nie ma szans na ogarnięcie tapicerki bez odpowiedniego sprzętu, tak co z podsufitką? Jest jasna i ciemne zabrudzenia dosyć kolą w oczy. Da radę to jakoś ręcznie ogarnąć?

Widzę blachy z płońska, znam kolesia któy prał mi szkode, całe wnętrze za 100-150zł

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=59556

Edytowane przez PiotreQ!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie dość fajna cena a pasek w dobrym stanie w porównaniu z innymi :) turbo wymieniane/regenerowane jeśli bez zmiennej geometrii?

Edytowane przez BornToSleep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Środek w średnim stanie, kumpel ma prawdziwe 300 nalatane i jest w lepszym.

Nie za słaby silnik do tej budy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie wiem co ludzie widzą w passerati. Spędziłem kiedyś w jednym parę h jako pasażer i szału nie było. Ani pod względem komfortu, miejsca, wyglądu czy też materiałów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up co do materiałów to nie mów, bo mają naprawdę wytrzymałe plastiki, nie wycieraja się prawie w ogóle, chyba że auto ma 500k nalatane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środku styrane, maska krzywa.

Wspolczuje :E

 

widziałeś kiedyś Paska który ma 600k nalatane? to co o tamtym powiesz? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałeś kiedyś Paska który ma 600k nalatane? to co o tamtym powiesz? :E

Ten tez ma tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało czasu, szeroka dostępność, budżet i miłe dla oka wnętrze.

:poke:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o zonaczenie silnika, jest to AVB ?

Zgadza się. AVB.

 

To zacznij od tej mechaniki a nie polerujesz klosze na początek :E

Spokojnie, mam go od wczoraj. :E

Mechanika załatwię w ciągu następnych dwóch tygodni. Ot olej (pewnie mineralka poleci) i filtr. Samochód w ciągu ostatnich 3 miesięcy miał wymienione filtry, klocki, rozrząd i kapcie.

 

Turbo ze zmienną geometrią czy bez tam siedzi ?

Nie mam pojęcia. :E

 

Anyway szerokości i opisuj wszelakie naprawy, ciekawy jestem czy ten pasek nie okaże się droższy w ostatecznym rezultacie w porównaniu do forumowych e39 ktore kosztowały mniej.

Ano zobaczymy.

 

Środek w średnim stanie, kumpel ma prawdziwe 300 nalatane i jest w lepszym.

Nie za słaby silnik do tej budy?

Silnik bardzo miło mnie zaskoczył. Jeżeli miałbym jakoś porównać, samochód ma znacznie lepsze przyspieszenie niż moja ostatnia 130 konna Primerka P11.

Środek jeszcze pokaże, bo tu nie wiele widać.

 

W środku styrane, maska krzywa.

Wspolczuje :E

Poczekaj dwa dni. Zobaczysz środek w okazałości. :cool:

 

@PiotreQ

Dzięki za info!

Edytowane przez Keyser_Soze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile praktycznie nie ma szans na ogarnięcie tapicerki bez odpowiedniego sprzętu, tak co z podsufitką? Jest jasna i ciemne zabrudzenia dosyć kolą w oczy. Da radę to jakoś ręcznie ogarnąć?

W Komforcie za 49 zł kupisz buteleczkę koncentratu 0,75 (400-500 ml starczy na jedno auto), a za dodatkową złotówkę wypożyczysz odkurzacz piorący. Co do podsufitki spróbuj delikatnie przetrzeć ściereczkami dla niemowląt, ze słupków podobno dobrze brud schodzi.

 

Szerokości, też mam ale w benzynie przedlifta.

 

U znajomego identyczny jak ten podłączyłem się VCDS'em, na liczniku 254 kkm, w ECU 599 kkm - ze zdziwiniem liczyłem czy jest liczba setek tyś, ale 6 cyfr więc :E

Jeszcze sprawdzę czy ECU nie było podmieniane czy przebieg się też dobrze naliczył, ale raczej kręcony.

W poliftach poprawili matowienie lamp i ciężko by po 200 kkm takie były..

Edytowane przez gedde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brat ma polifta z podobnym przebiegiem (od nowości w rodzinie) i lampy są jeszcze gorsze.

Edytowane przez DannyKay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne nieprzyjazne warunki eksploatacyjne w drodze, również może auto na postoju nie miało zbyć ciekawych warunków, w innym wypadku moja teza nie ma racji bytu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. AVB.

 

 

Spokojnie, mam go od wczoraj. :E

Mechanika załatwię w ciągu następnych dwóch tygodni. Ot olej (pewnie mineralka poleci) i filtr. Samochód w ciągu ostatnich 3 miesięcy miał wymienione filtry, klocki, rozrząd i kapcie.

 

 

Nie mam pojęcia. :E

 

 

Ano zobaczymy.

 

 

Silnik bardzo miło mnie zaskoczył. Jeżeli miałbym jakoś porównać, samochód ma znacznie lepsze przyspieszenie niż moja ostatnia 130 konna Primerka P11.

Środek jeszcze pokaże, bo tu nie wiele widać.

 

 

Poczekaj dwa dni. Zobaczysz środek w okazałości. :cool:

 

@PiotreQ

Dzięki za info!

 

What?!

Tylko pełny syntetyk, ja leje do swojego tdi xado 5w40 ale ale olej z polepszaczami każdy mobil czy motul bedzie też dobry.

Pojedź do sensownego mechanika od vagów sprawdź przebieg w ecu i odrazu rób mechanike.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej mineralny? Zdecyduj się! Mówiłeś, że to nie będzie pasek traktowany jak każdy inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mineralny olej do pompowtrysków. Auto ma przesrane mając czereśniaka za właściciela. A ten geniusz jeszcze na forum się chwali dumnie, że będzie olej wymieniał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mineralny olej do pompowtrysków. Auto ma przesrane mając czereśniaka za właściciela. A ten geniusz jeszcze na forum się chwali dumnie, że będzie olej wymieniał.

Chillujcie. Pierwszy diesel. :red:

Mineralka na bok w takim razie.

Edit: faktycznie musi polecic jakis full syntetyk.

Edytowane przez Keyser_Soze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musi być "full synetetyk". Ma być 5W-xx z normą 505.01.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musi być "full synetetyk". Ma być 5W-xx z normą 505.01.

Jutro będzie wymieniany. Do tego diagnostyka komputerowa i może sprawdzę zawieszenie.

Edytowane przez Keyser_Soze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...