Skocz do zawartości
azgan

Gears of War 4 XOX, XSX, PC

Rekomendowane odpowiedzi

Gears of War 4 w wersji na PC

 

gearsofwar4.jpg

 

Fabuła

 

Akcja Gears of War 4 na PC Windows rozgrywa się na planecie Sera 25 lat po wydarzeniach ukazanych w Gears of War 3. W wyniku wojny z Locustami glob zmienił się diametralnie i zaczęły na nim szaleć potężne burze. W związku z tym ludzie mieszkają teraz w specjalnych miastach-twierdzach, chroniących ich przed niebezpiecznymi warunkami pogodowymi i stworami zamieszkującymi planetę. Historia opowiada o przygodach trzech postaci: synu Marcusa Feniksa – JD Feniksie, Kait Diaz oraz Delmoncie „Del” Walkerze. Pierwszy wstąpił do COG, gdzie służył wraz z ostatnim z wymienionych, ale w wyniku pewnej sytuacji obaj musieli opuścić szeregi organizacji i udać się do tak zwanych Outsiderów, czyli swego rodzaju partyzanckiego odłamu COG, stacjonującego poza murami miast, skąd wywodzi się Kait. Teraz grupka młodych żołnierzy musi stawić czoła wielkiemu niebezpieczeństwu.

 

Mechanika

 

Trzecioosobowa strzelanka z systemem osłon, która w dużym stopniu przypomina to, z czym mieliśmy do czynienia we wcześniejszych odsłonach cyklu. Deweloperzy zatroszczyli się jednak i pewne usprawnienia, w tym lepszy i bardziej dynamiczny system osłon, pozwalający m.in. na wykorzystywanie elementów otoczenia podczas walki (można np. przeciwnikowi znajdującemu się za przeszkodą strącić na głowę fragmenty sufitu) czy też atakowanie wrogów nożem. Największe nowości związane są jednak z systemem pogodowym. Szalejące na Serze burze podzielone są na cztery kategorie, z czego dwie ostatnie w dużym stopniu wpływają na przebieg walki. Silny wiatr potrafi np. zwiększyć zasięg lotu pocisku, albo zmienić jego kierunek. Z kolei najsilniejsze wichury zmuszają nas do walki o przetrwanie, gdyż z nieba zaczynają strzelać błyskawice, których należy unikać itd.

 

Windows 10 - Xbox Play Anywhere

 

https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/gears-of-war-4-zamowienie-przedpremierowe/9nblggh4rq6d

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gears of War 4 - prezentacja ustawień graficznych w wersji na PC

 

racze otrzymają naprawdę sporo opcji do dostosowania. Pecetowa wersja Gears of War 4 została zaprezentowana podczas targów Gamescom i dzięki redakcji serwisu HomeCinema FR możemy zobaczyć, jakie ustawienia będą dostępne w nowej produkcji studia The Coalition. Tytuł da nam możliwość ustawienia skalowania rozdzielczości lub włączenia albo wyłączenia obliczeń asynchronicznych.

 

W przypadku Gears of War 4 twórcy podzielili ustawienia graficzne na podstawowe i zaawansowane. W tych pierwszych znajdziemy standardowe opcje, jak choćby wspomniane skalowanie rozdzielczości, włącznie synchronizacji pionowej, czy ustawienie jakość tekstur dla różnych elementów. Będziemy mogli dostosować też poziom antyaliasingu i filtrowania anizotropowego oraz stopień okluzji otoczenia i jakość oświetlenia.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vQef2x76bv0

 

Ciekawie wyglądają też ustawienia zaawansowane. Będziemy mogli szczegółowo ustawić jakość detali otoczenia i postaci, poziom wyświetlanych efektów cząsteczkowych. czy aktywować dynamiczne skalowanie rozdzielczości. Najciekawsze opcje pozostawiono jednak na koniec. Gra ma oferować obsługę techniki Multi GPU. Są też opcje dotyczące obliczeń asynchronicznych i funkcji Tiled Resources. W dwóch ostatnich przypadkach, ustawienia są domyślnie aktywne i twórcy zalecają, by pozostawić je włączone.

 

Wygląda na to, że tym razem studio The Coalition przyłożyło się do pracy nad pecetową edycją swojej gry. Produkcja zadebiutuje na rynku 11 października tego roku, równocześnie z edycją na Xbox One. Wersja pecetowa będzie działać jedynie na systemach Windows 10 z zainstalowaną aktualizacją Anniversary Update.

 

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe Gears of War 4. Trzeba przyznać, że są one dość szczegółowe i obejmują nawet sprzęt, który udźwignie grę w 4K. Co więcej, studio The Coalition, aby pobudzić apetyty graczy, opublikowało przy okazji nowy, obszerny materiał wideo z wersji PC, która została uruchomiona właśnie w tej rozdzielczości.

 

20-gears-of-war-4-za-darmo-do-kart-geforce-gtx-1080-i-gtx-1070-0-b.jpg

 

Pamiętacie wygórowane wymagania sprzętowe Gears of War: Ultimate Edition? Jak na ich tle wypadają zalecane przez producenta konfiguracje do czwartej, pełnoprawnej części serii? Pod wieloma względami porównywalnie, chociaż, rzecz jasna, nie obyło się bez zmian, głównie w procesorach (zostały doprecyzowane) i kartach graficznych. Będziemy potrzebowali więc mocniejszego GPU. Ujawnione specyfikacje zostały również uaktualnione i poniżej widnieją dostępne już w sprzedaży GeForce'y GTX 1060 i 1080 czy Radeon RX 480. Gears of War 4 będzie wymagać również bardzo dużo wolnego miejsca na dysku twardym, bo aż... 80 GB! Chyba nie trzeba przypominać, że będzie to kolejna gra oparta na DirectX 12 i wymagająca systemu operacyjnego Windows 10. Zresztą rzućcie okiem sami:

 

Minimalna konfiguracja sprzętowa do gry Gears of War 4

 

System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (z aktualizacją Anniversary)

Procesor: Intel Core i5-3470 3,2 GHz lub AMD FX-6300 3,5 GHz

Pamięć operacyjna: 8 GB

Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 750 Ti lub AMD Radeon R7 260X z 2 GB pamięci

Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca

 

Rekomendowana konfiguracja sprzętowa do gry Gears of War 4

 

System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (z aktualizacją Anniversary)

Procesor: Intel Core i5-4690 3,5 GHz lub AMD FX-8350 4,0 GHz

Pamięć operacyjna: 8 GB

Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 970, GeForce GTX 1060 lub AMD Radeon R9 290X lub Radeon RX 480 z 4 GB pamięci

Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca

 

Rekomendowana konfiguracja sprzętowa do gry Gears of War 4 w rozdzielczości 4K

 

System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (z aktualizacją Anniversary)

Procesor: Intel Core i7-4790 4 GHz lub AMD FX-9590 4,7 GHz

Pamięć operacyjna: 16 GB

Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 Ti z 6 GB pamięci, GeForce GTX 1080 z 8 GB pamięci lub AMD Radeon R9 Fury X z 4 GB pamięci

Dysk twardy: 80 GB wolnego miejsca; SSD

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gears of War: Ultimate Edition działa jak złoto i jest dobrze zoptymalizowany a za Gears of War 4 odpowiada ta sama ekipa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy zobaczymy, ale nie powiem zagrałbym :) trza czekać na kody na allegro :) bo 240zyla to jednak jakies tragiczne nieporozumienie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było na steam za jakas przystepna cene to bym kupił, a tak to dupa nie pogram :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gears of War 4 za darmo do kart GeForce GTX 1080 i GTX 1070

 

nvidia-gears-of-war-4-promocja.jpg

 

Kolejna gra w prezencie od Nvidii. Dziś Nvidia uruchamia najnowszą akcję promocyjną, w ramach której nabywca karty graficznej GeForce GTX 1080 lub GTX 1070 oraz komputera lub notebooka w nią wyposażonego, otrzyma bezpłatnie grę Gears of War 4.

 

Promocja obowiązuje od 20 września do 30 października bieżącego roku. Każdy gracz, który zakupi jedną z tych kart lub notebooka, oprócz pełnej wersji do pobrania na komputery PC, otrzyma również możliwość rozgrywki na konsoli Xbox One. Wszystkie zapisane stany gry, osiągnięcia oraz odblokowane funkcje są w pełni zsynchronizowane pomiędzy obiema wersjami. Dzięki temu posiadacze PC i konsol Xbox One mogą w Gears of War 4 grać zamiennie na obu platformach.

 

Gra Gears of War 4 oficjalnie na rynek trafić ma 11 października. Więcej informacji nt. akcji promocyjnej firmy Nvidia można znaleźć pod adresem http://www.nvidia.pl/graphics-cards/geforce/pascal/gears-of-war-4-bundle/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gears of War: Ultimate Edition działa jak złoto i jest dobrze zoptymalizowany a za Gears of War 4 odpowiada ta sama ekipa :)

Nie wydaje Ci się, że nie wypada pisać takich rzeczy szczególnie w przypadku wersji Remaster/Ultimate/GOTY i to jeszcze klasyków, teraz znowu mamy Bioshock.

Gears of War: Ultimate Edition było kiepsko zoptymalizowane i miało masę innych problemów to, że połatali i dzisiaj działa nie znaczy, że w tym przypadku nie będzie podobnie ;)

Szlag mnie trafia, że tak się dzieje, bo jak już robią te remastery klasyków, to chyba nie tak to powinno wyglądać. Teraz Bioshock (choć przepraszają i biorą się za łatanie i nie chodzi o optymalizacje) to i tak smutne co zrobili zwłaszcza w B1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 minut prologu z Gears of War 4

 

Materiał pokazuje pierwsze dwadzieścia minut prologu, więc jeżeli jak ognia unikacie wszelkich gameplayów z kampanii, to lepiej nie włączajcie poniższego odtwarzacza.

 

http://www.youtube.com/watch?v=toSghwtbHzM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachował się ktoś jak cebula i kupił na amazonie gtx1070 lub 1080, skorzystał z kodu bo podobno odrazu wysylali i anulował zamówienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E. Czy oprocz fanow serii ktos jest tym zainteresowany? Wydaje mi sie ze Warhammer 40k Space Marine mial "miodniejsza" walke. Ot latanie od przeszkoy do przeszkody korzystajac prostego karabinu. Kurna to juz bulletstorm pod tym wzgledem byl o wiele ciekawszy.

A no tak, to przeciez Ex na Xbone. Destrukcja otoczenia zadna. No w filmiku wali sie kawalek budynku ale to oskryptowane, ledwo tynk z innych czesci odpada. Fabularnie moze byc ciekawe. Ale w 2 misjach na 2 obejrzane podazamy korytarzem, strzelamy, cutscenka, bronimy drzwi. Nie wiem moze mam dzisiaj dzien malkontenta, ale jesli to jest film "promujacy" gre w jakikolwiek sposob to ja nie czuje sie wciagniety. Chociaz fakt faktem jakos Gears of War nigdy mi nie podeszlo (ale z TPSami mialem stycznosc od 2001? i wydanego wtedy Max Payne'a), zreszta podobnie jak Halo. Moze za duzo Quake'a za mlodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeginają z wielkością tych gier niedługo to trzeba będzie 2TB dysk SSD żeby zagrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy grając w mulit na PC muszę mieć wykupiony abonament na Xbox live gold?

Czy wersja PC będzie miała napisy PL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy grając w mulit na PC muszę mieć wykupiony abonament na Xbox live gold?

Czy wersja PC będzie miała napisy PL?

 

1. Nie

2. Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i gitarka, można już myśleć o zakupie.

Edytowane przez Arkana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie w multi tryb hordy?

 

Ceny na aukcjach na allegro ponad 200zł WTF? :D

Edytowane przez gret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się to że mieszają XONE z PC. Przez to ceny dla grających tylko na PC wzrosły o ~100zł. To jest chore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś czy Konsole XBOX one będą mogly zagrać coopa z użytkownikiem PC?.

 

Tak. Będzie to działać na identycznych zasadach jak w Forza Horizon 3 gracze PC będą mogli grać razem z graczami z XBOX ONE.

 

Nie podoba mi się to że mieszają XONE z PC. Przez to ceny dla grających tylko na PC wzrosły o ~100zł. To jest chore.

 

Zobacz sobie lepiej na ceny Battlefield 1 na Origin, najtańsza wersja gry kosztuje 200 zł i dostajesz możliwość grania tylko na PC. Xbox Play Anywhere daje Ci możliwość grania na 2 platformach PC i XO. Bardziej uzasadnione jest raczej narzekanie na ogólny wzrost cen gier na naszym rynku.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kieros

Gry ogólnie podrożały i ja uważam, że dalej będą drożeć bo nie ma piractwa i rynku wtórnego. Skończyły się czasy gier AAA za 100-150zł.

 

Z wielkością GOW4 przegięli 75GB....

 

Zobacz sobie lepiej na ceny Battlefield 1 na Origin, najtańsza wersja gry kosztuje 200 zł i dostajesz możliwość grania tylko na PC.

Full kosztuje jakoś 500zł.

Edytowane przez kieros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Mam tą samą kartę, jeżeli to 2500-2600 jest stabilne przy 1110mv to szacun, mi minimalnie udało się zejść tylko do 1155v poniżej tego to nawet 2000mhz w timespy wywala resztę poboru tnę zegarem (każde 100mhz mnie to -25W z tego co zaobserwowałem)  3dmarka zaliczasz? (timespy) na tych ustawieniach? bo mi różne benchmarki chodziły nawet na 1080mv przy 2500mhz a timespy w sekundę to zweryfikował  Podciągnąłem vram do równych 2300mhz z fast timings, na 2320 już mnie losowo raz na dobę z gry wywala a przy 2350 robi się restart pc  (tutaj też nowość co do przekręcenia memek) próbowałeś wyłączyć szybkie uruchamianie w dodatkowych opcjach zasilania windowsa? na te restarty ustawień? ja mam tak zrobione i wszystko jest ok. Na pewno schodząc -100mhz nie stracisz 10% bo już to przerabiałem może wynik w benchmarkach będzie mniejszy ale w grach tego nie odczujesz, zrób z zegarem tak jak krisol sugerował to zobaczysz jak fajnie zacznie spadać pobór. Warto wiedzieć że na tych kartach masz pokazany programowo pobór samego gpu a nie całej karty, realnie to masz przy tych "289 W" jakieś 320.
    • Ten tryb rekonstrukcji na szczęście nie działa negatywnie na każdą twarz, bo to byłby już dramat, widząc twarz, która wygląda jak namalowana pastelami. Jeżeli chodzi o otoczenie, to wygląda to lepiej. OFF ON   W grze otoczenie wygląda normalnie i nie jest tak wyostrzone jak na screenie. Zapomniałem wspomnieć, że włączony ten tryb dodaje mi kilka fps w 4K.   Mam już kilkanaście godzin gry  za sobą i bawię się świetnie, gra wygląda naprawdę bardzo fajnie na Oled z RT PT i HDR, a co najważniejsze gra działa płynnie w 4K.
    • Czekam na recenzję czy warto wydać 100 zł x)
    • Jemu pewnie chodzi o to jak filmowo i prawdziwie wyglada CP w porownaniu do Starfielda. Roznica jest kosmiczna i tutaj CDPR pokazuja klase swiatowa, praca kamery, dialogi, mimika. I tak, pod tym wzgledem Starfield ciagle traci sztucznoscia znana z F4 czy Skyrima. Bethesda jak piranie, swojego pinokia w kolko struga. Ale zeby nie bylo, Starfield jak dla mnie swietna zabawa, juz ponad 60-70h mam i ciagle chce wiecej.
    • hary ma tam 82 vs 87 FPS i 4090 obciążony jest w 50% i wciąga 200 wat, więc w sumie fajnie, że się zgadzasz. Ale mówisz że 1440p już wszystko zmieni? No nie wiem. waty pewnie urosną trochę   Dla mnie różnica jest "powalająca".  O ile ten test ma coś wspólnego z testem, bo mam wątpliwości co do wiarygodności samego portalu.  Co ciekawe pokazują tam też taką samą różnicę między 4800 a 6000. Czyli również nic nie warte uwagi 5PFS. Czyli mamy 77/82/87 FPS. Wiadomo, skoro nie widać różnicy to po co kruszyć kopię?  A wogóle to po co się czepiam i9 + 4090 + DDR4 to wspaniałe połączenie. Pozwala oszczędzić kupę hajsu na pamięciach. Ze 400zł będzie no chyba że odsprzedamy ddr4 i jeszcze na tym zarobimy bo jakiś jeleń odkupi starocie     ps. dzisiaj pasjonaci (na świecie) kręcą się między 2x24GB a 2x16GB i poniżej 7600 nikt nie schodzi. Inaczej spać nie może.. U nas na pclolu dalej czyta się o ddr4 i że ram nic nie daje. Mam wrażenie, że do grobu będziecie Bdie zabierać po jednej kostce w garści jak kiedyś faraoni te swoje patyki  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...