Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Wężowy

Automatyczne diconnecty w CS:GO

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem że gra wyrzuca mnie serwera a następnie kiedy próbuje dołączyć ponownie nie znajduję serwera dostaję pełno banów przez to a wiem że to nie osobny przypadek bo koledzy też tak mieli :c Pomocy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz VAC na steam?

 

Gdyby mial VACa - nie dolaczylby do zadnego serwera zabezpieczonego ani nie dolaczyl do MM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mial VACa - nie dolaczylby do zadnego serwera zabezpieczonego ani nie dolaczyl do MM

 

Tu się mylisz bo moje stare konto za zabawę plikami w CS Source dostałem VAC i normalnie wszystko działa ;) No tylko nie działają mi serwery fragmastersów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Tak jest. Dla jednego priorytetem będzie wysokie ppi, drugi lubi soczyste kolory, dla trzeciego najważniejszy jest rozmiar. Mnie przestawienie się z 4k 32" z powrotem na ekran 110 ppi zajęło... jeden dzień. A też stawiałem je obok siebie, porównywałem strony www, kod, te same sceny w grach. Różnica była, ale mniejsza niż się spodziewałem. 
    • Tniesz zegar. Asic masz jak ja i tak lepiej bo chip potrzebuje mnie prądu aby wykonać robotę ale jest tego cena jakbyś chciał powariować z zegarkiem to ci prądu zabraknie Jednak już uspokajam moja w lekkich grach gdzie od razu nie maxujesz PL (obciążenie coś ala ugine valley na absolutnym maxie) robi 3.15GHz na shaderach. Standardowo na max PL w takim czymś jak alan wake zegarki 2.8 a patologi jak Avatar 2.6-2.7 oczywiście natywna 2160p naturalnie niższa rozdziałka wyższy zegar. Tak więc jakbyś zdjął PL za pomocą zewnętrznego pudełka to wiadomo wyżej voltujący chip będzie lepszy ale trzeż będzie łoił prąd jak głupi
    • Nikt nie chce kopalń. Czesi już pozamykali głębinowe. Prowadzone prywatnie nie miały już sensu ekonomicznego. U nas wciąż istnieją tylko dzięki temu, że wszyscy dopłacamy środkami z budżetu. Po raz kolejny, zobacz sobie na wygaszenie kopalń. Widać to po zmniejszaniu wydobycia jak i zatrudnienia. Chocby tylko ostatnie 10 lat dużo pokazuje.
    • Największą wadą jest ten soulslike, mam już dosyć tego gatunku ... Jednak gra wygląda świetnie, więc będzie grane. Chyba 1 marca mają ogłosić więcej a gra ma wyjść w Early Access w drugim kwartale roku.
    • Tak, no podstawą jest dyskusja, przy parametrach pracy zgodnie ze specyfikacją. Limity są zwykle domyślnie przez producentów płyt głównych nieprawidłowo ustawione (np. PL1=4kW - czyli praktycznie ściągnięte), ale nie zawsze - patrz ASRock B760M PRO RS/D4 gdzie limity ze specyfikacji domyślnie są aktywne, co sprawdziłem na i3 12100. No tak czy inaczej można je na każdej płycie ustawić. W przypadku Cinebench R23 multicore jest to spadek o kilka procent (z 12400pkt do 11900pkt). W przypadku gier na tym CPU jest to praktycznie zerowy spadek wydajności. Cinebench 2024 grzeje mniej niż R23, twięc pewnie tutaj też nie będzie zauważalnego spadku wydajności między i5 12400f@spec vs 12400f@noLimits. No jest to nie do końca prawda. W przypadku i5 12400F (czyli wersja bez iGPU) dojechałem do 98W przy Prime95 SmallFFT. JEDNAK nie zapominajmy, że model z iGPU (12400) może pobrać przy równoległym obciążeniu zdecydowanie więcej (pewnie z kilkanaście W), dzięki iGPU, więc może się nieźle zbliżyć w takim (SPECYFICZNYM) przypadku do tych 117W.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...