Skocz do zawartości
DzejC

Red Dead Redemption 2

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zapytam z ciekawości dalej lepiej ogrywać na Vulkanie czy DX 12 już poprawione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FSR 2.0, spójrzcie na druty, słabo to wygląda względem DLSS

ZrrvSs3.jpg

DLSS

RbjYBco.jpg

2 godziny temu, caleb59 napisał:

Tak zapytam z ciekawości dalej lepiej ogrywać na Vulkanie czy DX 12 już poprawione?

Ja od premiery w DX12 ;) 

Edytowane przez maras2574
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie muszę patrzeć na druty żeby widzieć, że słabo to wygląda.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.08.2022 o 22:06, *** ChOpLaCz *** napisał:

 

Mam ochotę odświeżyć sobie RDR2 bo ta gra nadal wygląda świetnie i bardziej "Next-Genowo" niż większość nowszych tytułów ale wersja na PlayStation wygląda wyjątkowo biednie i jeżeli w to grać na konsoli to tylko na XOX/XSX.

Planuje sobie tym razem zainstalować na PC i potestować z FSR2.0 oraz DLSS2.0 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, azgan napisał:

Planuje sobie tym razem zainstalować na PC i potestować z FSR2.0 oraz DLSS2.0 

Ja przy okazji sprawdzenia FSR, zacząłem nową grę :)

Pa. Nie ma czego testować, DLSS lepsze ;)

3 godziny temu, Kris194 napisał:

Nawet nie muszę patrzeć na druty żeby widzieć, że słabo to wygląda.

Ale druty aż rażą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ot odkrycie zrobiłeś, że lepsze. :E Pewnie, że lepsze ale dzięki FSR można będzie skompensować optymalizacyjny syf tego portu i wreszcie będzie można płynnie pograć nie tylko na RTX bez zbytniego przycinania detali.

Edytowane przez caleb59
  • Like 2
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z patch-notes'a wynika że poprawili jakość TAA.
Czekam na jakieś obiektywne porównanie do starszej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

Ot odkrycie zrobiłeś, że lepsze. :E Pewnie, że lepsze ale dzięki FSR można będzie skompensować optymalizacyjny syf tego portu i wreszcie będzie można płynnie pograć nie tylko na RTX bez zbytniego przycinania detali.

A Ty znowu narzekasz?? Przeciez ta gra ma dobra optymalizacje i multum ustawien :E Zmien gpu, a nie jojczysz non stop.

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do tego teraz juz normalnie dziala skalowanie rozdzielczosci i zapisuje sie to ustawienie bo wczesniej nawet jak sie wlaczylo to po restarcie gry znow bylo wylaczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro na Rx580 mozna pograc w 4k i lepszych od xboxa nastaw w 30fps to jaka to zla optymalizacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Phoenixsuple napisał:

A Ty znowu narzekasz?? Przeciez ta gra ma dobra optymalizacje i multum ustawien :E Zmien gpu, a nie jojczysz non stop.

 

Nawet na tej 1070 nie widzę zeby to działało jakoś fatalnie, bo jest cały czas 60 fpsów, lub blisko tej granicy.. Chcesz grać w lepszej jakości z wyższym fps no to trzeba wymienić gpu  na jakiegoś turinga, który miał premiere w tym samym roku co rdr i problem z głowy..

 


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ponad dwa lata temu tak to chodziło na Strix 1070. Nie było wtedy jeszcze DLSS, więc dzisiaj byłoby dużo lepiej. Grałem wtedy w rozdziałce 2560x1080

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Paw79 napisał:

Z patch-notes'a wynika że poprawili jakość TAA.
Czekam na jakieś obiektywne porównanie do starszej wersji.

O ciekawe, ciekawe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Czy zawsze było w opcjach "opóźnienie klatek nvidia", czy doszło?

I czy tego używacie?

 

Doszło, wczoraj spotkałem się z tym pierwszy raz. Nie włączałem. Co to daje w ogóle ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Paw79 napisał:

Z patch-notes'a wynika że poprawili jakość TAA.
Czekam na jakieś obiektywne porównanie do starszej wersji.

Na PurePC w komentarzach piszą że natywne 4K z TAA wygląda lepiej i wracają z DLSS na to nowe TAA 

1 godzinę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Czy zawsze było w opcjach "opóźnienie klatek nvidia", czy doszło?

I czy tego używacie?

 

NVIDIA Reflex jest zrobiony w Red Dead Redemption 2 jak grasz na padzie (pod pada) z tego co wyczytałem 

 

CYTAT:

"Kolejną zmianą jest wdrożenie funkcji NVIDIA Reflex, co powinno wpłynąć na zmniejszenie opóźnienia. Co ciekawe, funkcja ta ma wpłynąć wyłącznie podczas korzystania z padów, zamiast zestawu klawiatura oraz mysz. Ostatnią zmianą jest poprawa jakości TAA, czyli jednej z popularniejszych metod wygładzania krawędzi".

źródło: https://www.purepc.pl/amd-fsr-2-0-zadebiutowalo-w-kolejnej-grze-tym-razem-mowa-o-red-dead-redemption-2-od-studia-rockstar

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, maras2574 napisał:

Doszło, wczoraj spotkałem się z tym pierwszy raz. Nie włączałem. Co to daje w ogóle ?

Pytam, bo:
a) nie tej opcji widziałem do tej pory w grze (ale jest w sterach nvidii),
b) poczytałem i powinno to być odczuwalne,
c) nie doczytałem, że tylko pady (a gram K+M), więc czuć nie powinienem,
d) mam placebo, albo TO coś - coś daje, albo coś innego pomajstrowali na plus, bo ja widzę zdecydowanie więcej fps!
Mam bardzo dużo maksa, cienie na średnie, rozdziałka wyżej niż 1440p (między 1440 a 4K) i na OSD 90 fps (czasem 80) = masło!
Ależ to teraz fajnie chodzi!

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem na szybko - moim zdaniem mydło jest nadal z TAA fest. Jeżeli jest jakaś poprawa, to niewielka. Tak jak poprzednio, dopiero skalowanie 1.5x i wtedy jakoś to wygląda na 1080p. Ale faktycznie wreszcie ustawienia się nie resetują. To już coś. 

Edytowane przez Kelam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Kelam napisał:

Sprawdziłem na szybko - moim zdaniem mydło jest nadal z TAA fest. Jeżeli jest jakaś poprawa, to niewielka. Tak jak poprzednio, dopiero skalowanie 1.5x i wtedy jakoś to wygląda na 1080p. Ale faktycznie wreszcie ustawienia się nie resetują. To już coś. 

Przeciez masz suwak wyostrzania TAA i mozesz miec obraz ostry jak zyleta bez skalowania obrazu ;)

Kiedys tego nie bylo i gralem tez na skalowaniu bo nawet mydlo w 1440p bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pasek wyostrzania na 3/4 i jeszcze w sterach amd na 50%. Trochę to daje, ale nie eliminuje problemu. Nie ma mowy o żylecie. Tylko skalowanie to poprawia.  Może na 1440p to inaczej wygląda, ale w 1080p to jest mydło najbardziej widoczne w ruchu, ale też gdy Morgan stoi, to co chwilę są cykle tracenia ostrości - rozmywają się np. kaktusy i reszta tego szajsu, potem znów się podostrza i tak w kółko. Irytująca sprawa i myląca. Bo robiłem sporo ss'ów porównawczych i można zrobić raz fotkę ostrą, a po pół sekundy już z fest mydłem. Na skalowaniu 1.5x jest to ograniczone bardzo wyraźnie (spokojnie można grać), a skalowaniu do 4k, to już praktycznie tego nie widać.  No, ale to nie jest zadanie dla 6600xt:szczerbaty:.

Edytowane przez Kelam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kelam napisał:

Sprawdziłem na szybko - moim zdaniem mydło jest nadal z TAA fest. Jeżeli jest jakaś poprawa, to niewielka. Tak jak poprzednio, dopiero skalowanie 1.5x i wtedy jakoś to wygląda na 1080p. Ale faktycznie wreszcie ustawienia się nie resetują. To już coś. 

ta gra jest calkowicie zniszczona przez najwiekszy growy rak jakim jest taa.

nieprawdopodobne co taa robi z jakoscia tekstur i całą ostroscia obrazu ja niewiem jak mozna grac w gry z taa.jak zobaczylem taa w spidermanie to sie za glowe złapałem jak wyglada obraz w grze.gra z 2003 roku potrafi wygladac ostrzej ,bo nie ma tam tego gówna.

co wiecej jak widze jak twórcy pakują to gówno i nie da sie tego wylaczyc,to serio moja przyszlosc grania w gry to duzy znak zapytania,bo niegram w gry gdzie nie moge taa wylaczyc.

Edytowane przez Kubaś_30
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Kelam napisał:

Mam pasek wyostrzania na 3/4 i jeszcze w sterach amd na 50%. Trochę to daje, ale nie eliminuje problemu. Nie ma mowy o żylecie. Tylko skalowanie to poprawia.  Może na 1440p to inaczej wygląda, ale w 1080p to jest mydło najbardziej widoczne w ruchu, ale też gdy Morgan stoi, to co chwilę są cykle tracenia ostrości - rozmywają się np. kaktusy i reszta tego szajsu, potem znów się podostrza i tak w kółko. Irytująca sprawa i myląca. Bo robiłem sporo ss'ów porównawczych i można zrobić raz fotkę ostrą, a po pół sekundy już z fest mydłem. Na skalowaniu 1.5x jest to ograniczone bardzo wyraźnie (spokojnie można grać), a skalowaniu do 4k, to już praktycznie tego nie widać.  No, ale to nie jest zadanie dla 6600xt:szczerbaty:.

W bezruchu tak jest niezaleznie od rozdzialki ;) A bede szczery i 1080p to w kazdej grze dla mnie jest mydelko fa. Faktem jest , ze ta gra lubi wysoka rozdzialke i jak ustawie u siebie skalowanie do 4k to juz jest dobra zyletka. Lepiej zjechac suwakami w dol i podciagnac skalowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kubaś_30Też nie przepadam za tą techniką ;) 

Dajmy na to grasz na tv w pecetowego pająka to masz teraz 3 suwaki ostrości: 2 są w grze i jeden od telewizora :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...