Skocz do zawartości
DzejC

Red Dead Redemption 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Azazell

Może i nie przez konsole, ale ja do dzisiaj nie do końca mogę zrozumieć dla czego na pc nie możemy dostać bardziej szczegółowych/lepszych textur,

 

To nie jest wina konsoli ale lenistwo producentów bądź ograniczony budżet. Producenci wolą zrobic grę na konsolę bo tam łatwiej i tam się sprzeda bardzo dobrze a później patrzą na PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładniejsze od Wiedźmina? Mam wątpliwości, raczej na pewno nie lepsze technicznie w ogólnym rozrachunku, ale faktycznie, animacje koni są obłędne (fizyka i ragdoll od dawna są u Rockstara świetne), faktycznie poprawili oświetlenie, a do tego dali ostre tekstury, piękne widoki i świetnie skomponowaną paletę kolorów. Czego chcieć więcej? Gra nie musi być dopakowana bajerami jak ciężkie sandboxy od Ubi, by graficznie zachwycać, artystycznie to absolutnie pierwsza klasa. Niektóre krajobrazy po prostu zachwycają.

 

Chcieliście Cos na kształt Zjawy albo Django? - macie :)

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w sumie.. zapomniałem że to cały czas chodzi o konsole. :E

W takim wypadku to chyba faktycznie macie rację, że lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[/size]

wiem o co ci chodzi. Imo Wiedźmin 3 to szczebelek wyżej graficznie. Ale RDR2 ma specyficzny sznyt graficzny, który powoduje że gra wygląda naprawdę dobrze. Szczególnie mocno R* popracował nad oświetleniem. Dużo pracy włożono w animacje, ragdoll od R* jest świetny, animacje koni obłędne. Tam jest DUŻO pracy włożone w inne aspekty gry.

Detale postaci rzeczywiście mają mała ilość wielokątów. To się da zauważyć, i jest to tendencja która już jest widoczna w GTA5. Jednak Całość jest naprawdę bardzo ładnie skomponowana graficznie. Nie ma się co martwić że gra będzie zniechęcać graficznie. Sytuację poprawia też wyodrębnienie wielu elementów ekwipunku które poruszają się niezależnie tworząc dobre wrażenie.

Będzie dobrze. Progres w stosunku do GTA5 jest ogromny (duża zasługa właśnie oświetlenia) - dla mnie bomba.

 

Z porównaniami graficznymi gier jest zawsze problem, bo pojęcie "dobra grafika" moze co innego oznaczac dla kazdego, jeden gracz będzie patrzył głownie na złożoność assetów albo na tekstury, dla kogos bedzie miało znaczenie design. Wezmy przykładowo taką grę jak Dishonored 1 i 2, gra która ma swietny art-style, fajnie stylizowane postacie, klimatyczne lokacje ale jednoczesnie ma stylizowane często ręcznie robione tekstury (nie kazdy to lubi) i mało polygonalne assety.

 

https://abload.de/img/dishonored22017-09-07dosbx.jpg

https://abload.de/img/dishonored22017-09-07nasua.jpg

 

Więc jeden gracz powie że grafika w Dishonored jest wysmienita a inny powie że jest słaba. Mi podejscie jakie zastosowano w RDR2 się podoba, postacie i tekstury są lekko stylizowane , dzięki czego niższa ilosc polygonów względem innych gier nie rzuca sie tak w oczy, moc konsoli poszła na inne aspekty (bardziej żyjący swiat, lepsza animacja, lepsze oswietlenie, wolumetryka). Wiedzmin 3 pod pewnymi względami ma lepszą grafikę (np assety) ale całosciowo prezentuje sie gorzej, np model oswietlenia , efekty atmosferyczne , pierwszy z brzegu przykład.

 

https://farm5.staticflickr.com/4468/37590090666_c32b1ea92e_o.jpg

 

Wcale sie nie zdziwie jak RDR2 wyznaczy tak wysoki poziom dopracowania detali i immersji że będzie on nie do przeskoczenia czy nawet wyrównania dla wielu gier które wyjda sporo pozniej (np Cyberpunk)

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo generalnie mam wrażenie, że się zbliżamy do ściany. I nie, nie przez konsole.

 

Mam podobne odczucia ;)

 

W jakiej grze dostaliśmy to RT?

 

No i czy zmienisz monitor 4k na ten ze strychu, aby pograć z tym RT :E

 

Nie zmieni bo jak grał na TV kiedy płyta główna była na serwisie to później nawet powrót do tego Predatora był bolesny bo kolory już nie tak dobre jak na wypaśnym TV :E.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

No i czy zmienisz monitor 4k na ten ze strychu, aby pograć z tym RT :E

 

 

to mnie najbardziej bawi w ten nowej generacji kart :E

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na papierze to w Tombie i Bfie :E

 

Mhm tu i tu kombinują z "optymalizacjami" (przycinaniem grafiki) bo nawet tych 60 k/s w FullHD nie są w stanie utrzymać. Już widzę jak się przesiadasz z 4K na FullHD dla np. lepszych cieni w Tobie które i tak zawsze przycinasz :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w którym miejscu to wygląda gorzej od W3 i HZD. Od Wieśmana lepiej do HZD podobnie, IMO z delikatną przewagą jednak.

 

Aaa... O ja głupi. Bo przecież ja to na plebejskim ekranie oglądałem, a na OLEDZIE to już podobno RTXy w pełni latają w HZD.

 

Troszku... :)

1490541414_horizon_zero_dawn_tm_20170326093727.png

 

Horizon_Zero_Dawn_20170311101029.png

 

1488468350_horizon_zero_dawn_tm_20170302155127.png

 

horizonzerodawn_20170f4auu.png

 

Detale

 

32399195803_4d566b66d1_o.png

 

33027120931_c6e4241889_o.png

 

Nie nie są to bulshoty tylko sceny z ps4 pro :)macie chyba krótka pamięć panowie jeśli chodzi o grafike

Edytowane przez JamesSeth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo każdy chce żeby było lepiej ale za darmo a tak się nie da niestety.

 

Lepiej to by było gdyby wszystkie gry trzymały 60 k/s w 4K bez kastrowania grafiki żeby pograć w 45-50 fps :E

 

Widać jak świetnie radzą sobie nowe karty graficzne w 4K (pierwsza nowa gra i już się dławi)

 

Soj2Nar.png

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mogą ALE to będzie świat oparty na systemie HUB`owym. czyli coś ala Deus Ex Human Evolution czy Stalker. Więc nie będzie tak otwarty jak GTA czy Wiesiek 3. Mi to tam wsio rybka bo uwielbiam system hubowy i normalny standardowy sandbox. Lecz niektórzy gracze mogą sięprzyczepić ;).

 

Profesjonalne sandboxy umie tworzyć tylko firma Rockstar. Chociaz ciut za tą firmą uplasowałbym bethesde z serią Elder Scrolls (chociaż za dużo jest tu już kopiuj-wklej, ale robią ciekawe światy, które miło sie eksploruje i nie nudzi). Pochwalić również muszę Techland za Dying Light! Również system hubowy ale i świat fajnie zaprojektowany jak na niszową firmę.

W Cyberpunku nie będzie żadnych hubów. Nie wiem dlaczego ciągle powielasz te informacje, bo są one nieprawdziwe. Tytuł ten ma mieć w pełni otwartą strukturę świata.

 

Techland to niszowa firma? :lol2: W jakim niby kontekście? Przecież oni są wyceniani na ponad 3,5 miliarda złotych (według raportu Forbesa) i zaraz po REDach to największy (i tym samym najbardziej rozpoznawalny) rodzimy twórca gier. Dzięki Dying Light wskoczyli do czołówki producentów pozycji AAA na świecie, a Dying Ligh 2 tylko ten trend utrzymuje. Gdzie jest więc ta ich "niszowość"? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszku... :)

A bez photo mode się da?

Albo w sumie nie bo statyczne obrazy to i tak sobie można w buty wsadzić bo taki poziom potrafi nadal osiągnąć nawet brzydki dziadek Skyrim na modach.

Wody coś nie pokazałeś. :D

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamówioną grę na prosiak-a czekam.

Kupiłem tą lepszą edycje,przynajmniej nie będę musiał się bić o grę jak było na premierę wieśka 3.

 

I niecierpliwie czekam,co to za granie będzie niedawno odświeżyłem sobie i raz jeszcze ukończyłem na starej dobrej ps3 2504b jedynkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki poziom potrafi nadal osiągnąć nawet brzydki dziadek Skyrim na modach.

 

ignorancja na argumenty = level master :D ....w takiej dyskusji na końcu zawsze ktoś wyskoczy z modami na pc które wychodzą gdy grę już wszyscy przeszli i gra lezy w koszyku "złotej klasyki" w biedronce za 10 złociszy :cool: , zawsze mam z tego bekę :lol2: , szkoda też ze te mody mozna sobie zaaplikowac w kilku grach na krzyż i czesto dają one kiczowaty niespójny efekt całości. pecetowcy nadal nie rozumieją że dobra grafika nie wymaga wydania kosmicznych pieniędzy na sprzęt, tylko odpowiedniego starannego podejscia developera w kwestii tworzenia oprawy graficznej, większy progress w grafice osiągnięto przez ostatnie lata poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań softwarowych do workflow tworzenia gier (np. Fotogrametria, PBR, nowe silniki np Decima, Snow Drop itp) niż z nowych GPU za 5K cebulionów.

 

ponizej "bez photo mode" inna nadchodząca gra na tym samym silniku co Horizon czyli Decima Engine

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ignorancja na argumenty = level master :D ....w takiej dyskusji na końcu zawsze ktoś wyskoczy z modami na pc które wychodzą gdy grę już wszyscy przeszli i gra lezy w koszyku "złotej klasyki" w biedronce za 10 złociszy :cool: , zawsze mam z tego bekę :lol2: , szkoda też ze te mody mozna sobie zaaplikowac w kilku grach na krzyż i czesto dają one kiczowaty niespójny efekt całości. pecetowcy nadal nie rozumieją że dobra grafika nie wymaga wydania kosmicznych pieniędzy na sprzęt, tylko odpowiedniego starannego podejscia developera w kwestii tworzenia oprawy graficznej, większy progress w grafice osiągnięto przez ostatnie lata poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań softwarowych do workflow tworzenia gier (np. Fotogrametria, PBR, nowe silniki np Decima, Snow Drop itp) niż z nowych GPU za 5K cebulionów.

 

ponizej "bez photo mode" inna nadchodząca gra na tym samym silniku co Horizon czyli Decima Engine

 

Mistrzu. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Screeny do tego z photo mode gówno udowadniają w kontekście HZD wyglądającego lepiej od tego co pokazuje RDR2 (zakładając, że nie będzie dużego downgrade'u). Czy ja napisałem, że HZD to jest brzydki tytuł? Wielokrotnie powtarzałem, że jedna z najładniejszych technicznie gier. Mimo wad.

Ja się odnoszę do różnicy w statycznym obrazie w stosunku do ruchu. HZD w ruchu nie wygląda tak dobrze jak na PM. Analogicznie zmodowany Skyrim na obrazkach potrafi wyglądać równie doskonale... w ruchu będąc dramatem.

 

Rozmowa dotyczy tylko i wyłącznie rzekomej wyższości HZD nad tym co pokazano z RDR2 której ja nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mistrzu. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Screeny do tego z photo mode gówno udowadniają w kontekście HZD wyglądającego lepiej od tego co pokazuje RDR2 (zakładając, że nie będzie dużego downgrade'u). Czy ja napisałem, że HZD to jest brzydki tytuł? Wielokrotnie powtarzałem, że jedna z najładniejszych technicznie gier. Mimo wad.

Ja się odnoszę do różnicy w statycznym obrazie w stosunku do ruchu. HZD w ruchu nie wygląda tak dobrze jak na PM. Analogicznie zmodowany Skyrim na obrazkach potrafi wyglądać równie doskonale... w ruchu będąc dramatem.

 

Rozmowa dotyczy tylko i wyłącznie rzekomej wyższości HZD nad tym co pokazano z RDR2 której ja nie widzę.

 

rozumiem teraz Mistrzu Twoja argumentację , choc nie do konca sie zgadzam z tym że HZD wygląda duzo gorzej w ruchu od tego co widać było na zamieszczonych wczesniej screenach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika świetna, gameplay megamiodny, sporo aktywności, nie ma szans na pudło. Mam tylko nadzieję, że Arthur okaże się co najmniej tak samo ciekawą postacią co John Marston. Na razie mam co do tego wątpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

 

Techland to niszowa firma? :lol2: W jakim niby kontekście? Przecież oni są wyceniani na ponad 3,5 miliarda złotych (według raportu Forbesa) i zaraz po REDach to największy (i tym samym najbardziej rozpoznawalny) rodzimy twórca gier. Dzięki Dying Light wskoczyli do czołówki producentów pozycji AAA na świecie, a Dying Ligh 2 tylko ten trend utrzymuje. Gdzie jest więc ta ich "niszowość"? :E

 

No niszowa w skali do tych najbogatszych firm które mogą sobie dużo więcej pozwolić. O to mi chodzi. Bo chyba raczej Techland nie ma startu do takich firm jak Bethesda, Rockstar, Ubi itp .. PRawda? I pamietaj niszowa to nie znaczy ze gorsza :). Bo dla mnie takie Techland odwala dużo lepszą robotę niż np Ubisyf.

 

W Cyberpunku nie będzie żadnych hubów. Nie wiem dlaczego ciągle powielasz te informacje, bo są one nieprawdziwe. Tytuł ten ma mieć w pełni otwartą strukturę świata.

 

Przecież mówili, że będzie system hubowy, ale my go tak nie odczujemy jak np w Deus Ex. Ale jednak będzie.

 

 

Detale

 

32399195803_4d566b66d1_o.png

 

Nie nie są to bulshoty tylko sceny z ps4 pro :)macie chyba krótka pamięć panowie jeśli chodzi o grafike

 

Nie pamiętam by w Horizon była możliwość przybliżania kamery tak blisko do samej bohaterki.. To jakiś fake albo fragment z cut-scenki. Na bank nie jest to prawdziwy gameplay.

 

-

Po drugie czy grafika w sandboxach jest taka ważna? Panowie? Co z tego , że np Horizon miał bardzo ładną grafikę jak sama struktura świata była mało ciekawa przy eksploracji? Co jest najważniejsze w sandboxach? Oczywiście że różnorodność świata, bogactwo i eksploracja. Rockstar chyba jakoś nigdy nie tworzył gier stawiając wyłącznie na grafikę. RDR 2 będzie miala grafikę wystarczającą. Jestem tego pewny dla klimatu i rozgrywki i to się liczy.

 

I oby Rockstar nie powielił blędów z Horizona czy innych gier gdzie akcja rozgrywa się w mniej zaludnionych obszarach. Chociaż jak dotąd nie zawiódł :)

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież mówili, że będzie system hubowy, ale my go tak nie odczujemy jak np w Deus Ex. Ale jednak będzie.

Nie będzie, nigdy nic takiego nie mówili. To open world bez loading screenów.

 

Update: kiedyś plotkowano o social hubach do multi, ale to sto lat temu i raczej nieaktualne.

 

Nie pamiętam by w Horizon była możliwość przybliżania kamery tak blisko do samej bohaterki.. To jakiś fake albo fragment z cut-scenki. Na bank nie jest to prawdziwy gameplay.

Photo Mode. Pauzujesz grę w dowolnym momencie i robisz z kamerą co zechcesz.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman

zgadzam się z tym co pisał JamesSeth że RDR2 ma postacie złożone z małej ilości polygonów - to było widać już w GTA5 i ten trend jest przeniesiony do RDR2 - ALE, - w RDR2 mamy na bohaterze wiele niezależnie poruszających się elementów ekwipunku, pas z rewolwerem, nóż, wielowarstwowe ubrania, dużo detali (kapelusz i jego detale) i ogólnie robi to dobre wrażenie w ruchu, ale niekoniecznie na screenach. Ponadto R* włożył dużo pracy w animacje koni i rzeczy które się doceni grając.

Pod wieloma względami Horizon ma lepszą oprawę graficzną, ale ogólnie bardziej do mnie przemawia RDR2.

 

czy grafika w sandboxach jest taka ważna?

 

oczywiście, chociaż by dlatego że to ona w dużym stopniu sprzedaje grę (marketing) - niestety w sandboksach ciężko reklamować grę jej wielkością - nie jest to tak efektowne - piszę oczywiście ogólnie bo gracze z krwi i kości inaczej postrzegają to co widzą, oni wiedzą co to sandbox i że przy takich rozmiarach gry to jest coś. Natomiast ktoś kto uruchamia konsolę raz na 2 tygodnie, pograł sobie w God Of War`a - to dla niego niekoniecznie będzie to gra warta kupna.

Poza tym - jak grafika będzie słaba - to cała para z "sandboksowości" pójdzie w gwizdek jak każdy będzie pisał że grafika jest bardzo słaba.

Kiedyś się pisał0 że to sandbox i nie można wiele wymagać (chociaż by Operation Flashpoint - pamiętam jak kiedyś ludzie nie ogarniali rozmiarów tej gry i się burzyli że taka kiepska grafa :E ), ale ta teza się coraz bardziej starzeje. Takie gry Jak Wiedźmin 3 czy Horizon pokazują - że sandbox na obecnej generacji konsol może być po prostu piękny - miejscami prawie jak tunel.

Tego się trzymajmy i nie piszmy że sandbox nie musi być ładny - bo musi :E

 

edit.

Ghost Recon Wildlands - polecam polatać helikopterem i poobserwować zachowania pogody na zróżnicowanym terenie - sandbox`y potrafią zachwycić grafiką bardziej niż gry tunelowe.

Edytowane przez hoodedman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niszowa w skali do tych najbogatszych firm które mogą sobie dużo więcej pozwolić. O to mi chodzi. Bo chyba raczej Techland nie ma startu do takich firm jak Bethesda, Rockstar, Ubi itp .. PRawda? I pamietaj niszowa to nie znaczy ze gorsza :). Bo dla mnie takie Techland odwala dużo lepszą robotę niż np Ubisyf.

 

Nie pamiętam by w Horizon była możliwość przybliżania kamery tak blisko do samej bohaterki.. To jakiś fake albo fragment z cut-scenki. Na bank nie jest to prawdziwy gameplay.

 

Techland jest niszową firmą, bo jest mniejszą firmą od takich firm jak Rockstar czy Ubisoft. :lol2: Najwyraźniej nie znasz znaczenia słowa "niszowy". :E

 

Fake? Może spisek od razu? Wszędzie widzisz fake dane, a gdy każdy podpiera swoje tezy faktami (np. po jakim czasie uzyskano refund za gniotka Bard's Tale), to i tak one do Ciebie nie docierają i zakłamujesz rzeczywistość. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman

nisza to zagospodarowanie małego i nietypowego, często niedostrzeganego przez konkurencję obszaru rynku. Poprawcie mnie jak się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niszowa w skali do tych najbogatszych firm które mogą sobie dużo więcej pozwolić. O to mi chodzi. Bo chyba raczej Techland nie ma startu do takich firm jak Bethesda, Rockstar, Ubi itp .. PRawda? I pamietaj niszowa to nie znaczy ze gorsza :). Bo dla mnie takie Techland odwala dużo lepszą robotę niż np Ubisyf.

To ja polecam lekturę słownika języka polskiego bo ewidentnie mylisz pojęcia i chyba nie wiesz o czym piszesz.

 

Przecież mówili, że będzie system hubowy, ale my go tak nie odczujemy jak np w Deus Ex. Ale jednak będzie.

To przytocz jakieś wypowiedzi, nie wiem no, kogoś z REDów, jakiś wywiad, cokolwiek. Coś, gdzie jest to wyraźnie napisane. Bo ja jakoś nie potrafię tej informacji znaleźć w żadnej oficjalnej wypowiedzi. A te z kolei mówią jasno - otwarty świat bez ekranów ładowania. Nikt nie mówi nic o hubach.

 

Nie pamiętam by w Horizon była możliwość przybliżania kamery tak blisko do samej bohaterki.. To jakiś fake albo fragment z cut-scenki. Na bank nie jest to prawdziwy gameplay.

Dwa słowa - photo mode.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...