*** ChOpLaCz *** 483 Napisano 5 Lipca 5 minut temu, Phoenixsuple napisał: Ta gra dziala na przyslowiowym kalkulatorze Zacytujesz jakieś przysłowie o kalkulatorze? Bo nie znam. BTW. I nie róbmy jaj. To IMO jedna z bardziej wymagających gier (sprzętowo), więc nie wiem, skąd powyższa opinia (?) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca (edytowane) 11 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał: Zacytujesz jakieś przysłowie o kalkulatorze? Bo nie znam. BTW. I nie róbmy jaj. To IMO jedna z bardziej wymagających gier (sprzętowo), więc nie wiem, skąd powyższa opinia (?) Tak ,ze np do natywnego 4k i konsolowych 30fps potrzeba RX 580 i gra larta w lepszych detalach niz na konsoli. Wiec wystarczy zjechac z rodzialka zeby miec 60fps Wymagajaca ale od tego masz suwaki i gra ladnie sie skaluje. tak samo idzie pograc plynnie na gtx 1070 bez problemu Wymagajaca to ona jest jak dasz wszystko w prawo To sa te niby wielkie wymagania? karta z 2017r. A tu gtx 1060 🤣 Edytowane 5 Lipca przez Phoenixsuple Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzkra 721 Napisano 5 Lipca 22 minuty temu, *** ChOpLaCz *** napisał: Zacytujesz jakieś przysłowie o kalkulatorze? Lepszy kalkulator w garści, niż RTX na dachu 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcug 987 Napisano 5 Lipca (edytowane) 35 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał: Zacytujesz jakieś przysłowie o kalkulatorze? Bo nie znam. "Ta gierka pójdzie nawet na kalkulatorze!" Trochę naciągane, ale co tam Co do RDR2, max ustawienia to jest abstrakcja jakaś wydajnościowo, ale wystarczy ten główny suwak przesunąć na max, żeby nawet nowe GPU potrafiły klęknąć. A ten max suwak to niektóre ustawienia ledwo średnie są i sporo rzeczy powyłączanych Edytowane 5 Lipca przez tomcug Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca 10 minut temu, tomcug napisał: Co do RDR2, max ustawienia to jest abstrakcja jakaś wydajnościowo, ale wystarczy ten główny suwak przesunąć na max, żeby nawet nowe GPU potrafiły klęknąć. A ten max suwak to niektóre ustawienia ledwo średnie są i sporo rzeczy powyłączanych Ktore nowe gpu?? Obecnie mam wszystkie suwaki w prawa na maxa, co sie dalo recznie to tez i do tego skalowanie 1.25x z 1440p i gra lata ponad 100fps Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcug 987 Napisano 5 Lipca Poczekaj, aż trafisz na jakieś miejsce, gdzie GPU klęknie xD 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca 12 minut temu, tomcug napisał: "Ta gierka pójdzie nawet na kalkulatorze!" Trochę naciągane, ale co tam Jak gra dziala na tak slabych kartach kiedy to wystarczy pobawic sie suwakami przy czym nadal wyglada bardzo dobrze jak nie lepiej wiekszosci gier na rynku to taki grx 1060 czy rx 580 to juz kalkulator Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca 17 minut temu, tomcug napisał: Poczekaj, aż trafisz na jakieś miejsce, gdzie GPU klęknie xD Wiadomo sa miejsca gdzie fps spada ale to nadal komfortowa gra Poki co sobie testuje karte na maxa zeby troche wygrzac cewki, a docelowo i tak niektore suwaki dam w lewo bo sa opcje co marnuja wydajnosc, a roznicy golym okiem nie widac i bardziej preferuje plynnosc nawet w tak wolnej grze. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*** ChOpLaCz *** 483 Napisano 5 Lipca (edytowane) 33 minuty temu, Phoenixsuple napisał: Wiadomo sa miejsca gdzie fps spada ale Takim, niezrozumiałym dla mnie miejscem, jest przejazd bandy (początek gry) przy skoku na pociąg. Jadą z zimy, wchodzą w wiosnę i tam są straszne spadki i przycinki (w tle woda). Nie widać w otoczeniu niczego szczególnego na tle reszty trasy (zasobożernego), a licznik fps dusi, aż skrzypi. Edytowane 5 Lipca przez *** ChOpLaCz *** Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca 35 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał: Takim, niezrozumiałym dla mnie miejscem, jest przejazd bandy (początek gry) przy skoku na pociąg. Jadą z zimy, wchodzą w wiosnę i tam są straszne spadki i przycinki (w tle woda). Nie widać w otoczeniu niczego szczególnego na tle reszty trasy (zasobożernego), a licznik fps dusi, aż skrzypi. Fizyka wody to zabijasz fps, wystarczy zjechać suwakiem i jest spory boost a różnicy gołym okiem nieszczególnie widać. A sam początek i śniegowe tereny bajka! Skończę days gone to zaczynam od nowa RDR2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caleb59 3240 Napisano 5 Lipca Pamiętam u mnie najbardziej muliło fpsy w Strawberry, nie wiem w sumie dlaczego - może dlatego, że środkiem płynie rzeka i polecam właśnie tam sprawdzać wydajność czy ustawienia graficzne. Paradoksalnie Saint Denis płynniutkie jak masło - zawsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca Dokładnie tak, sama zmiana fizyki wody jak się jest na terenie bez wody nie daje fps, można tez zaglądnąć do nastaw HU. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caleb59 3240 Napisano 5 Lipca Miałem nastawy z HU ale one były dedykowane bardziej pod RTX 2070 o ile dobrze pamiętam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*** ChOpLaCz *** 483 Napisano 5 Lipca (edytowane) 2 godziny temu, Phoenixsuple napisał: Fizyka wody to zabijasz fps, wystarczy zjechać suwakiem i jest spory boost Tak, wiem, ale jest to ewidentna niedoróbka optymalizacyjna tego miejsca, bo czy stoisz nad wodą, czy ona tylko zamajaczy na horyzoncie (jest jeszcze wielkości kałuży!) - a już tnie fps. Do tego - odwróć się plecami do wody - twarzą w świat, a fps wcale nie podskakuje w górę (to co się liczy (?), będąc plecami do wody?). Po prostu dali tu ciałka. 2 godziny temu, Phoenixsuple napisał: Skończę days gone to zaczynam od nowa RDR2. DG dla mnie = przyczajony tygrys, ukryty smok - PC gamingu ostatnich lat. Świetne. I wszelkie AC, FC - a nawet Horizon! - powinny uczyć się od nich, jak konstruować dialogi i budować emocje ("grać" postacią). Edytowane 5 Lipca przez *** ChOpLaCz *** Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca (edytowane) 3 godziny temu, caleb59 napisał: Miałem nastawy z HU ale one były dedykowane bardziej pod RTX 2070 o ile dobrze pamiętam. Na premire ogrywalem na nich w 1440p gierke na karcie 2070S i bylo git, te nastawy to nie swiety gral ale podlgad co warto ruszac. Edytowane 5 Lipca przez Phoenixsuple Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenixsuple 5698 Napisano 5 Lipca (edytowane) Bedzie dobra okazja dla ludzi ze slabym sprzetem ograc w natywnej wersji na nowe konsole: https://www.ppe.pl/news/302468/red-dead-redemption-2-ma-otrzymac-next-genowe-wydanie-gra-trafi-na-ps5-i-xsx-s.html Edytowane 5 Lipca przez Phoenixsuple Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleidd 1429 Napisano 5 Lipca No przydałoby się bo takie mydło jak obecnie jest na PS5 to aż żal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 928 Napisano 5 Lipca 10 godzin temu, caleb59 napisał: Paradoksalnie Saint Denis płynniutkie jak masło - zawsze. Oj w nocy potrafiło chrupnąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caleb59 3240 Napisano 5 Lipca Nic nie chrupało, przynajmniej na ustawieniach od HU i sam byłem zaskoczony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 928 Napisano 5 Lipca 38 minut temu, caleb59 napisał: Nic nie chrupało, przynajmniej na ustawieniach od HU i sam byłem zaskoczony. Mówię o ustawieniach Ultra w 3440x1440, a z tego co pamiętam, ustawienia od HU miało kilka suwaków w lewo 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukadd 5063 Napisano 5 Lipca 56 minut temu, maras2574 napisał: Oj w nocy potrafiło chrupnąć Lighting quality ustawiony na ultra. W nocnych sceneriach gdzie jest sporo oświetlenia potrafi dość mocno dociskać. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 928 Napisano 5 Lipca 12 minut temu, lukadd napisał: Lighting quality ustawiony na ultra. Dokładnie o to mi chodziło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 928 Napisano 5 Lipca https://www.gry-online.pl/newsroom/ten-mod-do-rdr2-sprawi-ze-na-nowo-pokochacie-otwarty-swiat-gry/z222437 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*** ChOpLaCz *** 483 Napisano 6 Lipca (edytowane) Wszystko, co jeszcze rasuje wypasionego RDR2 = super, aczkolwiek tu ingerencja wydaje sie być na tyle duża, że boję się wywrotek, konfliktów, itd. Pamiętam, jak nie mogłem wykonać jakichś banalnych rzeczy kiedyś. Okazało się, że winę ponosił niepozorny mod modyfikujący (zaledwie!) porę dnia (aby noc czy dzień trwały odpowiednio długo, a nie zmieniały się 20x w ciągu jednej wieczornej sesji przed kompem). I taki pojedynczy (który chyba wchodzi w skład tego powyżej) element powodował kiksy gry, więc - fajnie, chciałbym, kibicuję, ale - marnie to widzę. Edytowane 6 Lipca przez *** ChOpLaCz *** 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 928 Napisano 6 Lipca (edytowane) Na pewno jest negatywny wpływ modów na online, przynajmniej takie ostrzeżenie dostałem gdy wrzuciłem właśnie ten na porę dnia A że lubiłem pyknąć online to go wywaliłem Tych wyżej nie sprawdzałem. Ale gdyby ktoś spróbował, to dajcie znać Edytowane 6 Lipca przez maras2574 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach