Skocz do zawartości
DzejC

Red Dead Redemption 2

Rekomendowane odpowiedzi

@Kubaś_30Też nie przepadam za tą techniką ;) 

Dajmy na to grasz na tv w pecetowego pająka to masz teraz 3 suwaki ostrości: 2 są w grze i jeden od telewizora :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Mam dziwny bug po update.
Za każdym razem gdy naciskam lewy przycisk myszy, po lewej stronie ekranu pojawia się niewielki biały kwadrat.
W sieci nie mogę nic znaleźć na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nvidia Reflex - dziwne, że nie dodali opcji wyłączenia tego migającego kwadratu - to oznaczenie, że ta funkcja działa.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, caleb59 napisał:

Nvidia Reflex - dziwne, że nie dodali opcji wyłączenia tego migającego kwadratu - to oznaczenie, że ta funkcja działa.

Nie wiem czy czasem nie idzie tego wyłączyć w narzedziach developerskich w sterowniku ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to dokładnie o to chodzi ale warto sprawdzić:

CKoOUYu.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Kelam napisał:

Sprawdziłem na szybko - moim zdaniem mydło jest nadal z TAA fest. Jeżeli jest jakaś poprawa, to niewielka. Tak jak poprzednio, dopiero skalowanie 1.5x i wtedy jakoś to wygląda na 1080p. Ale faktycznie wreszcie ustawienia się nie resetują. To już coś. 

Masz ustawione 3/2 czyli 1.5 czy cos wiecej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, na 3/2 już to ok wygląda, ale fpsy mi nie pasują, więc czekam z graniem do kupna nowego gpu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, caleb59 napisał:

Nvidia Reflex - dziwne, że nie dodali opcji wyłączenia tego migającego kwadratu - to oznaczenie, że ta funkcja działa.

Tylko że ja mam ten cały Reflex wyłączony.
Sprawdzałem nawet w pliku konfiguracyjnym.
Niezależnie od ustawień, migający kwadrat wciąż się pojawia.
Cholerne dziadostwo.

2 godziny temu, caleb59 napisał:

Nie wiem czy to dokładnie o to chodzi ale warto sprawdzić:

Geforce Experience nie mam, bo gram na okrojonych sterownikach.
Da się zrobić downgrade wersji na launcherze Rockstara?

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kelam napisał:

Tak, na 3/2 już to ok wygląda, ale fpsy mi nie pasują, więc czekam z graniem do kupna nowego gpu.

ja mam 3/2 i ustawienia wysokie wszystkie poza tymi od wody na srednie, tekstury ultra bez teselacji drzew bo to nic nie wnosi a zbija ze 20 fps no i klatki w miejscu graficznym +100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zainstalowałem, odpaliłem w 4K z DLSS (Jakość) i wolę jednak grać w natywnym 2160p z TAA + wyostrzenie (suwaczek na maxa w opcjach gry). Komp podłączony do TV i gram na padzie od XSX (NVIDIA Reflex wł.) w 120Hz z VRR + HDR. 

Już po włosach na głowie i końskim ogonie widać co jest nie tak z DLSS. 

FSR2.0 jeszcze nie sprawdzałem 

Gram na takich nastawach grafiki 

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zależy na co patrzymy, raz jest lepiej z TAA w natywnym 4k, innym razem jest lepiej z DLSS-Q.

DLSS-Q dodatkowo dodaje jeszcze boosta do fps. Więc nie taka prosta sprawa. A TAA w tej grze też nie grzeszy urodą i jest mocno agresywne nawet po wyostrzeniu. Osobiście po tym patchu co dodali dlss jakoś z ~100h przegrałem w RDR2 i jednak z dwojga złego zdecydowanie częściej wolałem DLSS niż TAA.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, caleb59 napisał:

Nvidia Reflex - dziwne, że nie dodali opcji wyłączenia tego migającego kwadratu - to oznaczenie, że ta funkcja działa.

Kurde, włączyłem to dzisiaj i nie zauważyłem żadnego kwadracika :hmm: Może dlatego że jestem na początku w białej scenerii ;) A tak poza tym, gram na padzie i nie widzę/czuję żadnej różnicy między Reflex off/on 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie też nie rozumiem sensu dodania tego wynalazku bo RDR 2 samo w sobie jest wolną gierką i nie wymaga epicko ostrego latency w sterowaniu. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w God od War nie było też czasem tego wynalazku :hmm: I też za bardzo nic to nie zmieniało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, caleb59 napisał:

Teoretycznie też nie rozumiem sensu dodania tego wynalazku bo RDR 2 samo w sobie jest wolną gierką i nie wymaga epicko ostrego latency w sterowaniu. :E

Sens jest tylko marketingowy, nawet w grach fps nie ma to zadnego sensu i nie daje przewagi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadnego kwadracika nie ma :hmm:

w8ePfA7.png

u88fEI5.jpg

GCelw1V.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, maras2574 napisał:

U mnie żadnego kwadracika nie ma :hmm:

 

U mnie też nie ma 

13 godzin temu, maras2574 napisał:

Kurde, włączyłem to dzisiaj i nie zauważyłem żadnego kwadracika :hmm: Może dlatego że jestem na początku w białej scenerii ;) A tak poza tym, gram na padzie i nie widzę/czuję żadnej różnicy między Reflex off/on 

Ja też nie czuję żadnej różnicy ale zostawiłem na on bo w niczym to nie przeszkadza więc niech sobie będzie 

16 godzin temu, lukadd napisał:

Zależy na co patrzymy, raz jest lepiej z TAA w natywnym 4k, innym razem jest lepiej z DLSS-Q.

DLSS-Q dodatkowo dodaje jeszcze boosta do fps. Więc nie taka prosta sprawa. A TAA w tej grze też nie grzeszy urodą i jest mocno agresywne nawet po wyostrzeniu. Osobiście po tym patchu co dodali dlss jakoś z ~100h przegrałem w RDR2 i jednak z dwojga złego zdecydowanie częściej wolałem DLSS niż TAA.

Dla mnie wygląda lepiej TAA + wyostrzenie w tym tytule i jedyna korzyść z DLSS to, to że jest więcej k/s. Próbowałem się przekonać do DLSS ale jak widzę ten ghostin i inne cud np. to co się dzieje z końskim ogonem to nie dzięki. W Death Stranding DLSS wygląd naprawdę dobrze ale w Red Dead Redemption 2 się nie popisali. Później jeszcze sprawdzę FSR2.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, azgan napisał:

Ja też nie czuję żadnej różnicy ale zostawiłem na on bo w niczym to nie przeszkadza więc niech sobie będzie

Też zostawiłem ;)

 

8 godzin temu, azgan napisał:

Dla mnie wygląda lepiej TAA + wyostrzenie w tym tytule i jedyna korzyść z DLSS to, to że jest więcej k/s.

Też TAA + wyostrzenie prawie na maxa, a o fps się nie martwię bo mam włączony V-sync na połowę, czyli 72fps ;)  DLSS jeszcze taki plus, że karta ciągnie mniej watów jak ktoś oszczędza prąd :E

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa łby se ostrzeliwują, rzeź się dzieje na dzikim zachodzie i jest ok. Ale popykać w pokera on-line nie można bo hazard.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, skypan napisał:

Kuźwa łby se ostrzeliwują, rzeź się dzieje na dzikim zachodzie i jest ok. Ale popykać w pokera on-line nie można bo hazard.

Życie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Chciałem sobie kupić jedną gierkę na steam bo fajna cena teraz jest. Gierka to Need for speed heat. Gierkę dodałem do kosza i potem chciałem kupić ją dla siebie. Gdy jest przekierowanie do paypal to chce żebym dodał kartę jednak ja nie chce dodawać. Jakoś kiedyś mi się to udało ominąć ale nie pamiętam jak (możliwe że usunęli możliwość pominięcia karty). Ktoś może wie czy da się właśnie po minąć dodawanie karty, czy jednak będę musiał ją dodać?
    • Dziwne, bo mam całkiem ogarniętego kumpla z Rybnika, który poszedł na staż, a potem na UoP do polskiego oddziału Fujitsu (tester backend, junior). Na stażu miał 4000 brutto, teraz ma 4500 brutto. Stawka pochodzi z Łodzi (on pracuje zdalnie ze śląska). Wydaje mi się, że z perspektywy Wawy i wyższych stanowisk, albo ze zwykłego dowodu anegdotycznego, mocno przeszacowujecie te stawki.
    • Ceny z newegga, jak widać każdy producent będzie miał coś w MSRP. Oczywiście nie znaczy, że i u nas też będą w tych cenach. 
    • Dead Space - Odgrzewany kotlet jak rozumiem? Calisto Protocol - UE5 ciekawe. Zalecane GPU niby 2070, a więc raczej super gpu wymagać nie będzie. Plague Tale: Requiem - faktycznie, bo pierwsza część mi się podobała. Ciekawe jednak, że tak blisko premiery i brak wymagań sprzętowych. Wiedźmin 3 RT - kotlet, a więc jak ktoś grał, to raczej małe szanse, że zagra. No ale zobaczymy jak to będzie z wymaganiami. Zależy pewnie od poziomu implementacji RT. Wait... Za wersję RT trzeba zapłacić  
    • Ok, ja po prostu uważam nieco inaczej i niestety nie umiem tego ocenić. Nie mam pojęcia, czy połowa Polaków zarabia 2k czy 3k na rękę. Nie wiem, jak jest Wawie, Rzeszowie i Toruniu oraz nie znam wielu branż. Zaniżyć średnią o 200 przy 2000, żeby zrobić nieco szumu, ciężko nie jest, a to aż 10%. Po prostu uznaję, że średnie wynagrodzenie to jest informacja, której nigdy nie posiądę, a takie tweety traktuję tylko jako ciekawostkę. Kolega pracuje zawodowo jako naukowiec. Codziennie bazuje na statystyce i znam sporo jego opowieści, jak bardzo można ją wypaczyć. Tym samym kieruję się zasadą, że jeśli umiesz liczyć, to licz na siebie. Serio, mnie nie da się przekonać do liczb, których ktoś przy mnie nie wyliczył, a tu nie ma nawet podanego źródła danych. To tak jak z audiofilami, co słyszą kable. Nie uwierzę, póki nie zobaczę.  Sorry. PiS miał kiedyś pomysł, aby podawanie widełek w ofertach pracy było obowiązkowe, ale jakoś to ucichło. Oczywiście i to by nie było pewnikiem, bo wiadomo, jak jest. W ogłoszeniu 10k, a potem info, że czegoś tam na rozmowie zabrakło i oferują 5k. W sumie takie patole to i w IT często się zdarzają. Capgemini słynie w branży z tego, że płaci tak sobie, a podwyżka to coś niespotykanego. W ten sposób po trzech latach juniorzy zarabiają tam tyle, co ich doświadczeni pracownicy. Raz wysłali mi ofertę przez kontraktornię i kasa była rynkowa, więc z czystej ciekawości poszedłem na rozmowę. Feedback? Poszło bardzo dobrze, ale klient zmniejszył budżet o 35%, przepraszamy, nie wiemy, co się stało. XD Tak więc - nie wiem i akceptuję ten stan rzeczy. Nie kręci mnie też szczególnie wtykanie nochala w cudze portfele i bardziej się skupiam na własnym. Od samej kwoty sąsiada bardziej by mnie interesowało, czym się zajmuje i w jaki sposób, do niej doszedł. Oczywiście, o ile by była ona imponująca, a to o takowych raczej nie rozmawiamy, ale wtedy by mnie interesowało, czego unikać.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...