Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

smOK__

TV nie łączy się z WIFI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

z 2 tyg temu zakupiłem telewizor SAMSUNG UE49K5672 i wszystko smigalo bez zarzutu do wczoraj. Byłem zmuszony przywrócić router do ustawień fabrycznych, a co za tym idzie ustawiałem go na nowo i niestety od tego momentu telewizor nie chce mi się z nim połączyć. Próbowałem wpisywać ip/dnsy itp ręcznie nic nie dało, resetowałem tv do fabrycznych i również to samo. Najlepsze jest to, że dzwoniłem do konsultantów Samsunga i gość powiedział mi, że to raczej problem z routerem i żebym sprawdził czy tv łączy się z hotspotem lub innym wifi. Sprawdziłem i niestety podczas łączenia z hotspotem również jest to samo. Czy miał ktoś z was może taki problem i wie jak go rozwiązać? Czy może konieczne jest wezwanie serwisantów do domu?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mam model UE40H6400 czy jakoś tak i dwa miesiące temu po prostu przestała działać aplikacja smart tv, wszystko poza przeglądarką nie reaguje, tv łączy się pobiera aktualizacje, ale nic się nie zmieniło. Sam pisałem z działem S. ale poradzono mi tak jak wyżej zmianę dns ręcznie i przywrócenie ustawień tv/routera, to też nic nie pomogło.

Z powodu braku czasu nic z tym nie robię dopiero przed świętami skontaktuje z serwisem aby to ogarnęli.

 

Najśmieszniejsze jest to że takie coś to norma u samsunga, można poczytać na forach.

Kolega ma identyczny model i u niego wszystko wróciło do normy. Bezsens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z 2 tyg temu zakupiłem telewizor SAMSUNG UE49K5672 i wszystko smigalo bez zarzutu do wczoraj. Byłem zmuszony przywrócić router do ustawień fabrycznych, a co za tym idzie ustawiałem go na nowo i niestety od tego momentu telewizor nie chce mi się z nim połączyć.

Więc jasno z tego wynika że to raczej nie jest wina telewizora,skoro do tego momentu w tv nic nie zmieniałeś.Posprawdzaj dobrze hasła,może tu jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...