Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Azazell

To ciekawe czemu ja mam 3 lata :) ale czekaj chyba ty tez masz 3 lata hehe no to xox sa na 3 lata? Niby wszedzie podają, że rok lub max 2 lata..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe czemu ja mam 3 lata :) ale czekaj chyba ty tez masz 3 lata hehe no to xox sa na 3 lata? Niby wszedzie podają, że rok lub max 2 lata..

 

po rejestracji liczy sie data produkcji .

 

Naprawę gwarancyjną zgłaszasz na stronie microsoftu , tam utworzysz zgłoszenie i na końcu dostaniesz etykietę z opłaconą już przesyłka UPS do serwisu , ostatnio jak wysyłałem pada to były to Niemcy. Niestety czekałem prawie miesiąc ale pad wrócił nowiutki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

po rejestracji liczy sie data produkcji .

 

Naprawę gwarancyjną zgłaszasz na stronie microsoftu , tam utworzysz zgłoszenie i na końcu dostaniesz etykietę z opłaconą już przesyłka UPS do serwisu , ostatnio jak wysyłałem pada to były to Niemcy. Niestety czekałem prawie miesiąc ale pad wrócił nowiutki ;)

 

A co znaczy ze liczy sie data produkcji? Jaki to ma związek z gwarancją? Bo cos nie zrozumialem ;p

 

Co do zgłaszania to chyba robie w tym miejscu jak na zdjeciu:

1jxcoe304kn8_t.jpg

 

Tak? Tam naciskam i wybieram rodzaj urzadzenia i blad.. i tam jest pole do opisu.. Niestety w tym polu mozna umiescic max 1-2 zdania ;/ fajnie ze im to wyjasnie..

 

Oni oplacają wysyłke przez UPS??

 

--

Co do czekania to trudno.. Ograłem RDR 2 i Hitmana więc na razie wsszystko ograłem co najważniejsze.. Jakoś przezyje ten okres bez konsolki ;p

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Odpisali mi bym odrazu zagadal do MS bo bedzie szybciej i lepiej.. Bo oni jak dostaliby odemnie to i tak wysla do nich i to wyjdzie dluzej.. Bo jest ona na gwarancji producenta a nie sklepowa wiec to MS i tak czy siak bedzie naprawial :)

 

Na razie zmieniłem kabel zasilający bo słyszałem o problemach ze one tez moga wariować ale raczej nie jestem przekonany by to on był winowajcą skoro te problemy zaczęły się po 7 miechach od zakupu..

 

Dziś dojdzie dysk to pozgrywam gry cyfrowe i jak sie zawiesi znów to sformatuje i na czysto postawie system.. Jesli sie pojawia błędy i problemy to juz odsyłam do MS.. Dlatego wolałbym i tak wysłac gdzies na poczatku stycznia. Moze jeszcze w swieta sobie pogram.. Mysle o Observer_ lub Mutant Year z GamePass.. Mam jescze aktywne konto do 1 stycznia.. wiec szkoda byłoby by sie marnowalo ;)

 

Od czasu do czasu pogrywam w Gears of War 2.. Niby fajnie sie strzela ale jednak mapy są strasznie drętwe i mało ciekawe.. 1 była duuużo lepsza i ciekawsza.. No ale na razie mam gdzieś 3-4h grania może będzie lepiej :)

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam bym uderzał do Xkomu. Już raz u nich reklamowałeś i dalej nie naprawili sprzętu i ten nie działa jak powinien. Xkom jak najbardziej odpowiada z tytułu rękojmi. A jak raz już odesłali ci niesprawny sprzęt to jak najbardziej masz podstawę do odstąpienia od umowy. Tytuł niezgodność towaru z umową. Zwrócą ci kaskę a ty sobie kupisz nowego xboxa, który dzisiaj jest na pewno tańszy niż jak kupowałeś. Szkoda czasu na bujanie się po gwarancjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Tak ale ja nie oddawalem do naprawy. Raz do xkom pisalem z 2miesiące temu w celu sprawdzenia gwarancji .. A teraz dopiero napisałem to napisali bym uderzał do MS bo bla bla ze jest szybciej itp.. Wiem ze zbywaja bym uderzał do MS.. Sami też muszą przyjąć - wszystko zalezy ode mnie :). Ale nie pomyslalem o tej rekojmi..

 

Tylko czy jest sens na walke z tytulu rekojmi? Nigdy tego nie robiłem.. Dzis mija równy rok odkad mam konsole od xkom. At oco mówisz to mi przysługuje na 2 lata gwarancji u xkom? Czy te z tytułu rekojmi nie jest przypadkiem tylko na 30 dni od daty zakupu?

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

do kasacji

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co znaczy ze liczy sie data produkcji? Jaki to ma związek z gwarancją? Bo cos nie zrozumialem ;p

 

Co do zgłaszania to chyba robie w tym miejscu jak na zdjeciu:

1jxcoe304kn8_t.jpg

 

Tak? Tam naciskam i wybieram rodzaj urzadzenia i blad.. i tam jest pole do opisu.. Niestety w tym polu mozna umiescic max 1-2 zdania ;/ fajnie ze im to wyjasnie..

 

Oni oplacają wysyłke przez UPS??

 

--

Co do czekania to trudno.. Ograłem RDR 2 i Hitmana więc na razie wsszystko ograłem co najważniejsze.. Jakoś przezyje ten okres bez konsolki ;p

To znaczy że microsoft liczy prawdopodobnie gwarancje od daty produkcji ok. 30 miesięcy. Zanim xbox trafi do sklepu i sie sprzeda nie raz minie kilka miesięcy dlatego później przy rejestracji konsoli mamy benefit że gwarancja jest dłuższa. Jednym sie trafi więcej drugim mniej ;) Co do zgłoszenia to ja się nie dziwie że trzeba opisać problem , postaw się w sytuacji serwisu który musi myśleć o co chodziło użytkownikowi . Skleć 2 zdania po angielsku czy tam polsku jak można i podaj serialnumber . Dostaniesz etykiete na paczkę (już opłaconą przez micorsoft) , oddasz w najbliższym punkcie accesspoint UPS i trzeba poczekać jakiś czas na naprawę... Albo próbuj szans z x-komem może coś się uda z Nimi ustalić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

No spoko po nowym roku to zrobie :). Wczoraj dokupiłem dysk i fajnie to działa na xboxie.. Jak podłaczysz to zwieksza ci się pamiec wewnetrzna wiadomo przez zewnetrzny dysk i mozesz nawet grać jesli masz gry na tym zewnetrznym dysku (czy tylko to nie spowolni grę?:).

 

ZRobilbym test i zrzucił nawet system ( po prostu całosc) na zewnetrzny i wtedy bym wiedział czy wewnetrzny wadliwy :D.. No ale to raczej niewykonalne..

 

Wczoraj caly dzien konsola działała znakomicie.. Ciekawe jak będzie dzisiaj..

 

Eh dużo fajnych gier jest teraz w GamePass.. Ori, Hellblade, Observer itp.. A jeszcze widze fajne promocje na znizki jak ktos ma GOLD... Chyba warto sie pokusic jest teraz GOLD za 4zł i wtedy zyskam jakies cyfrówki dużo taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Forza Horizon jest beznadziejna, to pozostają tylko warcaby 8:E

 

Eh głupi byłem posiedziałem trochę nad forzą i jest mega. Grafika piękna, muzyka (niektóre dostępne kawałki miodzio), jeździ się fantastycznie.Niektóre wyścigi typu ściganie się z poduszkowcem naprawdę imponujące. Jednakże robiąc któryś tam wyścig z kolei gra się potrafi zrobić monotonna brakuje jakiegoś przerywnika nie wiem urozmaicenia - fabuły czegokolwiek robie te wyścigi ale w sumie po co nie ma jakiegoś celu (oprócz fanu dla mnie of kors taki sam zarzut mam do the crew 2) .

 

Ogólnie z xboxa one x jestem mega zadowolony. Oled 55 cali z ambilightem + xbox + fotel wygodny robi robotę.

 

To moja 1 konsola mam prawie 20 letni staż w graniu na PC i byłem zatwardziałym pctowcem - załuję że tak późno kupiłem konsole. Siadam wygodnie odpalam pudełko i gram.

 

Nawet granie w 30 fps mi jakoś nie przeszkadza (od kilku lat nie grałem na pc w nic poniżej 60 fps) .Człowiek się naczyta że gry w 30 FPS że detale względem pc pocięte i dochodzi do wniosku że taki Xbox to lipa a prawda jest inna...

 

Pozatym xbox game pass + ea access robią robotę. Roczne abo na Xbox gamę pass czy raczej Access(80 zł) to nawet nie jest ceną jednej gry a parę godnych tytułów do ogrania dostajemy. Bez tego konsola była by bez sensu prawie pod względem ekonomicznym biorąc pod uwagę ceny niektórych gier tzn 289 zł. Jakbym miał kupić te wszystkie gry które pościągałem z xpassa+ ea to 2x cena konsoli więc deal z tym xpass+EA jest mega.

 

 

Niestety wiekszość gier na xpasie to beznadzieja (jest tak naprawde kilka tytułów wartych uwagi według mnie reszta to śmietnik - chociaz i tak ten xbox game pass to mega deal - rewelacja-cena= opłacalność ) . Nie wiem sciagnałem np cos takiego jak ashen (recenzje mega dobre boże kto w to gra - tragedia - niektore tytuly to totalny smietnik + gry z xboxa 360 sa nie grywalne jezeli nie sa enhanced wygladaja jak kupa np rage, grid czy split second no ale wiadomo...

 

Niestety nie potrafie grać na padzie w fpsy - dla mnie to jest niewykonalne ( ale potrenuje). Dobra ale teraz pytanie mam windowsa 7 i chciałbym pograć w gta 5 na padzie na pc. Da się jakoś pada podpiąc podobno działa tylko pod windows 10? Czy jak kupie taki adapter bluetooth microsoftu to zadziała pod win 7?

 

 

Pozdrawiam - nawrócony pecetowiec:)

Edytowane przez WPW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

WPW --> jakbym widział siebie z 3 lata temu gdy miałem pierwszą konsolę PS3 .. Eh chyba juz 4 lata lub 5 to będzie? No czas leci.. Od 25 lat byłem pecetowcem i tylko pecetowcem i też zaluje ze wcześniej nie zakupiłem żadnej konsoli.. Tak jak ty siadam, biore pada do ręki i gram.. Zero majsterkowania .. Pełna wygoda..

 

Na XoX masz dużo gier ale sklep jest nieczytelny niestety..wole jednak interfejs od sony..

 

Co do pada i FPS.. Ja juz niewyobrażam sobie grania myszka w takie gry akcji. Myszke jedynie uzywam do gier strategicznych lub jakis RPG (ktore sa tylko na PC).. Nawet w FPS staram się na padzie.. Po tylu latach nadal jest mi cięzko by grać w jakies szybkie fpsy ale przez to jest ciekawiej bo większe wymagania :). Oczywiscie mam tu na mysli single player bo w multi nie tykam - nie dość, że wole singla to jeszcze i tak mam za słaby net do multi..

 

Co do pada xbox.. to on normalnie smiga na PC. musisz mieć tylko bluetooth albo na płycie lub na USB. i Smiga elegancko. W win 7 nie wiem jak to działa ale na win 10 smiga to bardzo ok.

 

Niektóre stare gry z 360 wygladaja nadal ok np Mass effect lub Deus Ex.. ale rage faktycznie słabo.. Moze zle tez ustawiasz tv pod takie gry? Nie kazda prastara gra nadaje się do grania w 4K moze lepiej wtedy zmien w konsoli na 1080p lub mniej..

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na XoX masz dużo gier ale sklep jest nieczytelny niestety..wole jednak interfejs od sony..

 

Co do pada i FPS.. Ja juz niewyobrażam sobie grania myszka w takie gry akcji. Myszke jedynie uzywam do gier strategicznych lub jakis RPG (ktore sa tylko na PC).. Nawet w FPS staram się na padzie.. Po tylu latach nadal jest mi cięzko by grać w jakies szybkie fpsy ale przez to jest ciekawiej bo większe wymagania :). Oczywiscie mam tu na mysli single player bo w multi nie tykam - nie dość, że wole singla to jeszcze i tak mam za słaby net do multi..

 

Co do pada xbox. to on normalnie smiga na PC. musisz mieć tylko bluetooth albo na płycie lub na USB. i Smiga elegancko. W win 7 nie wiem jak to działa ale na win 10 smiga to bardzo ok.

 

Niektóre stare gry z 360 wygladaja nadal ok np Mass effect lub Deus Ex.. ale rage faktycznie słabo.. Moze zle tez ustawiasz tv pod takie gry? Nie kazda prastara gra nadaje się do grania w 4K moze lepiej wtedy zmien w konsoli na 1080p lub mniej..

 

Na początku interfejs od xboxa - sklep wydawał mi się TRAGICZNY jednak po tygodniu jest spoko nie mam w sumie żadnych zarzutów - po tygodniu korzystania interfejs jest ok.

 

Co do pada w fpsach no jednak nie na tą chwilę - myszką jestem w stanie precyzyjnie nakierować tam gdzie chce padem - gałką nie jest tak kolorowa ale wierze, że to kwestia praktyki - 20 lat grania w fpsy na myszce i klawie robi swoje na razie fpsy na padzie so no go dla mnie - potrenujemy zobaczymy - gry samochodowe - sportowe typu fifa czy przygodówki typu tomb raider spoko fps no nie... na chwile obecna.

 

Niestety na tych starych grach z x360 nie da sie ustawiac detali leca default i sa negrywalne (pod katem grafiki)

 

To że pad działa z win 10 bez problemu to wiem niestety z win 7 podobno nie a poniewaz mam plan pogrania w gta 5 na padzie i duzym ekranie zamiast na monitorze ( a pada mam od xboxa) + plus mam gre na pc która poleci na moim konfigu w lepszych detalach i rozdzialce niz na xboxie ( bo nie jest xbox one x enhanced - pozatym musial bym ja kupic na x a na pc ja mam) to kombinuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Z gier gamepass polecam tobie np Hellblade, Mutant Year Zero, Below, Observer_, MK XL, Ori .. Jest sporo tego np Hitmana polecam z 2016r ..co tam jeszcze z tych nowo dodanych hmmm.. PES 2019 moze? Jest tego ale bez kupowania normalnie gier sie nie obejdzie..

 

Ja ze starych gier 360 brałem tylko Mass Effect i Deus Ex.. Pewnie sporo mnie jeszcze ominęło bo nigdy nie miałem 360.. Ale na razie i tak mam w co grać..

 

Mówisz ze interfejs xboxa tobie pasuje.. No moze tak jak nie miałeś wczesniej sony. Ja przesiadłem sie z sony i jednak czuje ale mimo to jest ok. Xbox ma swoje zalety i wady tak samo plejstejszony :0

 

Co do interfejsu to brakuje mi dwóch rzeczy:

1. Informacji czy gra ma jezyk polski

2. Informacji jakie są zmiany w grze gdy pojawia sie aktualizacja (czyli changelogi).

 

PS. Co do Gta 5 to mam ja na xboxa ;). Wyglada superancko. Pewnie na mocnym PC wygląda jeszcze lepiej ale mi to wystarcza. To i tak gra juz 5 letnia a mimo to cieszy nadal grafiką. Nie obsluguje w pełni 4K ale jest upscaling! Wiec i tak jest lepiej niz w fullhd.. Wazne tez jest jak masz skalibrowany TV:).

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym padem to raczej kwestia praktyki, ja ograłem na padzie FC5 i ostatnio nawet spróbowałem ograć najnowszego Wolfa i ograłem całego :E Powiem, że świetnie się bawiłem na padzie i wcale mi nie brakowało myszki.

 

W sumie z każdą kolejną grą jest coraz lepiej i widać progres w operowaniu. Teraz przymierzam się do ogrania dooma na padzie :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Ja na padzie grałem w wolfensteina, dooma i pare jeszcze innych produkcji singlowych.. O np w COD World to War 2 .. W Wolf 2 było najgorzej bo tam trzeba często szybko ruszać kamerą itp... No ale dałem radę.

 

Ja mam obecnie takie gry zainstalowane:

lhmcsvn97dwh_t.jpg

 

Ogrywam Gearsy 2 ale jednak jedynka była duuużo ciekawsza i boje sie ze mnie zaraz znudzi.. Więc gram tak po trochu by sobie postrzelać od czas do czasu :)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym padem to raczej kwestia praktyki, ja ograłem na padzie FC5 i ostatnio nawet spróbowałem ograć najnowszego Wolfa i ograłem całego :E Powiem, że świetnie się bawiłem na padzie i wcale mi nie brakowało myszki.

 

W sumie z każdą kolejną grą jest coraz lepiej i widać progres w operowaniu. Teraz przymierzam się do ogrania dooma na padzie :lol2:

 

Pożyjemy zobaczymy:)

 

Rożnica pomiędzy pc a xboxem jest taka, że wracając do domu po całym dniu tyrki w korpo przed monitorem nie właczałem pc - nie chciało mi się znowu odpalać pc i siedzieć przed monitorem . Raz na tydzień w sobotę czy niedzielę odpalałem jakiegoś coda i tyle. Xbox one x jest na tyle "convinient czy jak to sie mowi" źe jego odpalenie to jak włączenie tv:) nie wiem netflixa nie wymaga to jakiegoś większego wysiłku z mojej strony - wcisniecie guzika i o to mi chodziło to mi się podoba:) . Reasumując polecam xboxa one x:)Ale ma to swoje minusy mam wrażenie, że będe grał na tym pudełku 3 razy tyle niż na PC.

Edytowane przez WPW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też od 1992 grałem na PC. A teraz żałuję że tak późno kupiłem konsole. Xbox X plus OLED dobrej klasy sprzęt audio i przyjemność z gry jest moim zdaniem dużo wyższa niż na PC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się u mnie Philips 803 z ambilight i od tygodnia nie włączyłem pc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Kiedyś grałem tylko w RTSy (naprawdę kiedyś, lata 90te), potem długo nic. Kupiłem chwilę po premierze GTX 970 ograłem FC3 i FC4, Fallout 4 i tak karta sobie leżała i się kurzyła. Rok temu wziąłem One X i Pro. Praktycznie w cenie jednej nowej karty graficznej kupiłem je obie. Zagrałem w The Last of Us i wiedziałem, że to jest to :D Ciężko było na początku pada ogarnąć, ale teraz po roku jest naprawdę ok. PC służy mi tylko do pracy. Granie na małych monitorach jest słabe. Do tego brak HDR (u mnie, nie ogólnie) :D

Edytowane przez lycone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Nie no granie na monitorze ma sens jak grasz np w strategie typu Civ 6 czy nawet w jakies gry indie jakies kosmiczne sandboxy 2D itp... Wówczas to tylko na monitorze ;). o albo np FM 2019 :).

 

Ale każda gra "akcji 3D" - tak to ja nazywam hehe ale kazdy wie o co kaman to juz wole wyłącznie konsole.. No jak Xbox oddam do naprawy to wówczas bede grał przez Steam na TV :) :)

 

Lycone --> pisnaie ze granie na małym ekranie jest słabe to jest troszkę wedlug mnie nieuczciwe :)... Mam obecnie iPada 10 calowego i gram na nim w Darkest Dungeon, Baldur Gate 2 i Planescape. I gra się w nie znakomicie ! Pewnie myszka wygodniej ALE jesli ktos juz przeszedł te gry i zamierza znowu to polecam grać na takim urządzeniu dotykowym.. Świetnie to zrobili i przez to przechodzenie tych gier ponownie sprawia jeszcze większą frajdę.

 

Bardziej pasuje stwierdzenie, że "granie w pełne gry 3D na małych monitorach jest słabe" - tu sie zgodzę. :)

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę tylko i wyłącznie o własnych odczuciach z przymrużeniem oka. Rynek RTSów nie istnieje obecnie. Coś tam czytałem o remasterze Command & Conquer. Jak przywrócą, którąś z gier z tej serii do życia to znowu powrócę do grania na swoim małym 34" monitorze bez HDR ;)

Edytowane przez lycone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rożnica pomiędzy pc a xboxem jest taka, że wracając do domu po całym dniu tyrki w korpo przed monitorem nie właczałem pc - nie chciało mi się znowu odpalać pc i siedzieć przed monitorem . Raz na tydzień w sobotę czy niedzielę odpalałem jakiegoś coda i tyle. Xbox one x jest na tyle "convinient czy jak to sie mowi" źe jego odpalenie to jak włączenie tv:)

 

Właśnie z PC też mam ten problem. Dodatkowo zanim grę włączę to muszę ten cały rytuał odbębnić: Wyłączyć przeglądarkę, foldery itd., sprawdzić czy w MSI Afterburner ustawienia OC mi nie przeskoczyły na domyślne. Dla FH4 wyłączyć RivaTuner bo nie pozwala grać (potwierdzone w sieci), z kolei dla innych gier...włączyć RivaTuner, odłożyć myszkę i klawiaturę, włączyć Pada. Żeby po 10 minutach gry ktoś mi truł cztery litery na Messengerze i trzeba było zwijać grę i odpisać bo się "pali".

 

Wcześniej jeszcze dochodziło notoryczne przełączanie ekranu monitora na TV do pogrania. Teraz TV tylko został podłączony.

 

Wiem, że to moje zboczenie z lekka, bo nie trzeba tego robić, może działać wszystko w tle, YT lecieć, Messenger pykać, bez OC czy kontroli OSD MSI Afterburner też się obędzie, no ale nie poradzę. Jak mam godzinę na pogranie w danym dniu to wolę to zrobić na konsoli niż na PC.

 

Natomiast...ja mam okropny backlog i wiele gier sprzed lat nadal na mnie czeka, część na Steamie już kupione, część do kupienia za grosze i jak sobie pomyślę, że w dany tytuł idzie pograć na PC w 4K + 60FPS bez większych wymagań (Nawet na GTXie 1060 6GB to jest możliwe), a na przeciwko tego mam konsolę z ustawieniami około 'Medium' względem PC (brak zmian dla One X i PS4 Pro względem zwykłej konsoli bo to tytuły sprzed odświeżonych wersji konsol), 30FPS i 1080p, no to tutaj już się problem robi. I wtedy zdecydowanie wolę PC. Dodatkowo wiadomo SSD robi różnicę i czasy wczytywania na PC tutaj zdecydowanie mniejsze. Do nowości jednak dzielnie XONE X daje radę.

 

Co do 30FPS to nie wiem jak to wytłumaczyć ale przykładowo przez 85 godzin w AC: Odyssey mi to w ogóle nie przeszkadzało, natomiast w Shadow of the Tomb Raider gra wyraźnie była niekomfortowa. Nie chodzi chyba nawet o sam licznik FPS bo myślę, że w obu przypadkach to było 30FPS z pojedynczymi spadkami o parę FPS, ale chyba o opóźnienie ruchu postaci. W AC było mega płynne, a w Tomb Raider tak jakbym w TV z 'Game Mode' przeszedł na 'Movie' i grał z dodatkowym sporym input lagiem mimo, że to nie miało miejsca.

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Btw co do mojego problemu z Xbox one X... Podmieniłem kabel zasilający i na razie działa wszystko jak należy.. Ciekawe czy to zbieg okoliczności? Bo przez ten czas to powinno się już coś dziać. Kabel zapożyczyłem od drugiego tvika z Samsunga .. Zobaczymy jak to będzie dalejj.. Chyba konsola sie przestraszyła, że chce ją oddać do naprawy i zaczęła działać jak należy :P

 

/ Jednak sie myliłem znów cos wariuje system.. CO jest dziwne np właczam gre po 5h i pisze ze aktualizacja systemu nie jest prawidłowa bla bla.. Innym razem ze xbox live nie działa a internet jest.. Po resecie wraca do normy.. Aktualizacja? Przecież system mam zaktualizowany.. Cos jest nie tak.. Zobacze teraz na necie podłączonym przez ethernet.. I najwyzej zainstaluje wsio od nowa.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

No nic złożyłem zamówienie by oddać Xboxa do MS.. Dostałem etykiete i nakleje na paczkę i wysle.. Mam wysłać do Frankfurtu ale na ich koszt..

 

Eh nie wiem co to moze byc z tą konsolą. Moze zły prad?:) Ale na tej samej fazie prądu mam PC, TV itp i im sie nic nie dzieje.. Wiec raczej to coś juz wadliwego musi być u samej konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...