Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, mam tryb obrazu "GRA - HDR" znalazłem w TV tą opcję co upłynnia obraz i wyłączyłem. Póki co jest ok, ale tak jak wspomniałem wcześniej spadki pojawiają się w losowych momentach i nie zawsze, więc później pogram jeszcze i zobaczę jak to będzie.

 

//edit:

 

Wczoraj wszytko ok, dziś odpalam i spadki są, nie mam już sił... :(

Edytowane przez sulek1124

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Scorpio dzisiaj poleciał do krainy wiecznych łowów :(

Najpierw ciął w menu czasami w grach a dzisiaj zatrzymywał pobieranie plików i po kilku restartach błędy E102/E105/E101.

Przywracanie ustawień odłączanie z prądu i wgrywanie aktualizacji offline nie działa cały czas te sama błędy.

Wygląda mi to na awarię dysku.

Pozostaje serwis jutro dzwonię :(

Najgorsze jest to że chciałem demo Residenta 2 na One X zobaczyć.

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Mój Scorpio dzisiaj poleciał do krainy wiecznych łowów :(

Najpierw ciął w menu czasami w grach a dzisiaj zatrzymywał pobieranie plików i po kilku restartach błędy E102/E105/E101.

Przywracanie ustawień odłączanie z prądu i wgrywanie aktualizacji offline nie działa cały czas te sama błędy.

Wygląda mi to na awarię dysku.

Pozostaje serwis jutro dzwonię :(

Najgorsze jest to że chciałem demo Residenta 2 na One X zobaczyć.

 

Ja miałem to samo a miałem wersję standardową konsoli. Jutro ma wrócić do mnie z naprawy.. Dziwne bo w 2 dni niby rozwiazali problem. .Ciekawe co tam porobili.. Pewnie tylko sformatowali dysk i tyle.. A ja juz to 2x robilem. .Najwyżej odesle drugi raz ;)

 

W Fifie nie spadaja fpsy. Może upłynniacz w TV masz włączony, który powoduje sporadyczne szarpanie obrazu i wrażenie spadku płynności na krótką chwilę

 

Hehe przypomniała mi się niedawna rozmowa z "inteligentnym"WTW, który twierdził że pisze bzdury iż telewizory nie mają prawa powodować lagów :).A goość nawet nie umiał ustawić TV i sugeruje ze niby GTA 5 chodzi tragicznie na XoX. Dziwne bo u mnie smiga bez zacinki :).

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola dzisiaj już obrazu nie pokazuje, jak ją wysłałeś w zastępczym kartonie?

Ile czekasz już na powrót od nadania.

Według mnie to wymienili dysk bo format u mnie nie pomaga,tzn raz pomógł ale po pobraniu kilku aplikacji znowu to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Jesli nie pokazuje obrazu to wylacz konsole z pradu (kablem) i odczekaj z pare minut.. I wlacz.. i jak bedzie znow to samo to zrób to z pare razy..w odstepach. .Az w koncu ruszy. Wtedy pewnie pojawi sie blad E.xxx

 

Od kiedy masz te problemy? Od razu po zakupie konsoli? bo u mnie zaczęły się po pół roku od zakupu..

 

Jak tobie zaskoczy bootloader to spróbuj wgrać system od nowa. Są 2 metody przywracania systemu do domyslnych ustawien przez bootloader lub wgrywanie obrazu z pendrive. Ja robilem obydwiema metodami i działało sprawnie tylko parę dni. Jak pojawi się bootloader to juz dobry znak.. Wówczas wkladasz nagrany obraz na pendrive a następnie do usb konsoli i naprawiasz.

 

Zapoznaj sie z https://allkakaotalk.com/replace-format-existing-xbox-one-hard-drive-using-windows-fix-error-e101-e102-e200-e203-e305/

 

https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/console/reset-factory-defaults-using-usb-flash-drive - tu masz tez oficjalny sposób proponowany przez MS.

 

--

Instrukcje pakowania powinni tobie dac w mejlu.. Jak spakować itp Ja spakowałem w zwykłym kartonie po jakimś innym urządzeniu tylko wazne by zabezpieczyc bąbelkami... A takze jak przygotowac wszytko czyli przed wyslaniem pamietaj o wyczysczeniu danych!, wysylasz sama konsole itp.. Tam wszystko pisze..

 

U mnie to wygladalo tak: Czyli niby w 2 dni coś zrobili.. Albo nic..

fz6vthvjm7at_t.jpg

 

Btw. Mozesz przeczytac moj post 2025 --> http://forum.pclab.pl/topic/1198970-Xbox-One-X/page__st__2020 tam opisalem swoj problem. Ciekawe czy miales tak samo.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z odłączaniem to kombinowałem już kilkanaście razy, wgranie aktualizacji offline nie działa u mnie wcale błąd e101.

Resetowanie do fabrycznych także, raz się tylko udało ale dalej zawiecha i to na amen bez obrazu.

Zgłoszenie poszło jutro wysyłam.

Konsolę kupiłem na premierę czyli problem po roku i dwóch miesiącach czy jakoś tak.

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Z odłączaniem to kombinowałem już kilkanaście razy, wgranie aktualizacji offline nie działa u mnie wcale błąd e101.

Resetowanie do fabrycznych także, raz się tylko udało ale dalej zawiecha i to na amen bez obrazu.

Zgłoszenie poszło jutro wysyłam.

Konsolę kupiłem na premierę czyli problem po roku i dwóch miesiącach czy jakoś tak.

 

Też miałeś tak ze hmm nagle system zaczął wolniej działać.. Wchodząć do ustawień w systemie pisał ze brak usługi? Albo jak pobierałes gry to przerywało? A jak zresetowałeś to już błędy E... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Identyczne objawy jak u ciebie.

Tylko że teraz nawet zresetować się nie da chodzi o eject+parowanie+power.

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Identyczne objawy jak u ciebie.

Tylko że teraz nawet zresetować się nie da chodzi o eject+parowanie+power.

 

te kombinacje są porabane.. Mi one raz działaly raz nie. Niby ma 2x pykać dźwięk a u mni tak nie bylo ale jakoś zaskoczyło. Zrób tak.. Nagraj ten obraz przywracania na Pendrive i sformatuj jak opisują. Wsadz do USB. i wylącz konsole na pare minut. (kablem z pradu!). Następnie włącz do zasilania.. i nacisnij eject+parowanie + power..i trzymaj .. wowczas musi jakos zaskoczyc pendrive i pojawic sie ekran z przywracaniem konsoli.

 

Jeżeli jeszcze nie wgrywałeś obrazu / przywracania systemu od zera to jest nadzieja ze u ciebie wariuje system i nic gorszego. A jak po tym sie znów zacznie swirowac.. to już siły wyższe.

 

Czy zarejestrowales nr.serii konsoli na stronie MS?

 

PS. Pamietaj ze całkowite wyłączenie z prądu (kablem) jest bardzo istotne! Ja tego nie wiedziałem.. Takie odłączenie powoduje ze konsola sie całkowicie wylacza a nie standardowo jak przy przycisku Power.. Niby jest to wielka różnica. Ale jak to działa dokładniej sam nadal nie wiem.. Porąbane to jest ..

 

Jak mi jutro przyślą i się okaze ze tylko sformatowali a nadal będą problemy to znów odesle i poprosze o zmiane konsoli lub dysku.. Na szczęście oni sami opłacają UPS :).

 

--

A jeszcze jedno.. Czy też miales problemy ze grałeś w jakąś grę i wywalało problemy z synchronizacją? I prosiło bys naprawił przez usuwanie danych? U mnie się to zaczeło przy RDR 2.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wszystko tak jak piszesz już wcześniej i nic to nie daje. a co do problemu z synchronizacją to tego akurat nie miałem.

Podczas wyścigu w Forza horizon 4 miałem tak że gra się zacinała na kilka sekund i leciała dalej.

Numer seryjny podawałem przy rejestracji konsoli bo wcześnie tego nie robiłem.

 

Wkurza mnie w tym zgłoszeniu serwisowym że jest tak mało miejsca na opisanie problemu bo bym im wysłał niezłą litanie :D

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Wkurza mnie w tym zgłoszeniu serwisowym że jest tak mało miejsca na opisanie problemu bo bym im wysłał niezłą litanie :D

 

Haha mialem to samo. Dlatego opisałem w skrócie... No teraz jak znów będe musiał odesłać to ja przetłumacze im całość i dam na wydrukowanym papierze dołączonym do konsoli. Moze tez tak zrob.

 

DO kiedy masz gwarancje konsoli powinno pisać na górze tej samej strony, na której wypełniasz informacje i problemach

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

No to spoko wysyłaj i mam nadzieje ze ci naprawią :). Też masz darmową wysyłkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do microsoftu zawsze była darmowa wysyłka ale muszę zanieś do najbliższego ups access pointa, dobrze że w mojej dziurze jest jeden :D

Kiedyś chyba kurier po paczkę do domu przyjeżdżał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Tak też musiałem zanosić.. No ale jak mówie lepsze to niz wysyłanie samemu na własny koszt i to do niemiec. By to troszkę kosztowalo ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wszystko tak jak piszesz już wcześniej i nic to nie daje. a co do problemu z synchronizacją to tego akurat nie miałem.

Podczas wyścigu w Forza horizon 4 miałem tak że gra się zacinała na kilka sekund i leciała dalej.

Numer seryjny podawałem przy rejestracji konsoli bo wcześnie tego nie robiłem.

 

Wkurza mnie w tym zgłoszeniu serwisowym że jest tak mało miejsca na opisanie problemu bo bym im wysłał niezłą litanie :D

Forza Horizon 4 tak ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha mialem to samo. Dlatego opisałem w skrócie...

"Działało i nie działa"

:D:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forza Horizon 4 tak ma.

Może i ma albo i nie ma nie wiadomo, albo twoja też pada :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Przyslali konsole i napisali ze przywrocili do fabrycznych ustawien.. czyli to co sam robilem.. Chyba ze robilem to zle.. No nic napisali ze robili testy i sprawdzali dokladnie konsole... Yhy uwierze :P

 

No cóż jak bedzie to samo to znow zgłaszam i wtedy im to opisze dokladniej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo z telefonem. Dotyk szwankowal, na gwarancji niby sprawdzili, wgrali soft i wsio.

Sprawdzam w domu, a usterka jak była, tak jest :E.

Teraz konsole zamiast usterek sprzętowych, mają softowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

EE w dodatku porysowali mi konsole! Nie jest to duza rysa ale jest! ;/ Teraz to będzie mi ja gorzej sprzedac! Ehhh

 

5y5vwxt9mlpj_t.jpg

 

Na bank jej nie było bo ja jestem wyczulony na takie rzeczy i bym widzial zwłaszca gdy czesto przy niej siedziałęm jak walczyłem z błędami...

 

--

No nic potestuje ja pare dni i zobacze czy to cos da jak będzie znów to samo to zgłaszam i wtedy równiez zgłosze te rysę. Ogólnie kit z tą rysą.. wazne by nie było technicznych problemow

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie kit. Sam przyznałeś że będzie trudniej sprzedać, czyli będziesz bardziej stratny.

Wiem o co chodzi. Ktoś powie "to tylko plastikowe pudło", albo "tylko samochód", ale nie po to ty kupujesz za własne pieniądze, dbasz i szanujesz, żeby jakiś głąb ci to zniszczył od tak, bo "nie jego" i ty będziesz w plecy.

Nie wiem czy coś wskórasz, ale ja bym im o tym napisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Tak ale gdzie napisac? :D jest tylko miejsce na zgloszenie naprawy. Dlatgo chyba poczekam te pare dni i zobacze jak sie ma sama konsola. Jesli bedzie znow wariowala to wtedy dopisze o tym problemie. Pewnie i tak powiedza ze to wina transportu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam przypadek jak ktoś ostatnio z serwisu odebrał wysłaną praktycznie nówkę z głośnym wiatraczkiem i dostał niby naprawioną ale pochlapaną jakimś klejem... Jakość produkcji i serwisu tych Xone X to dramat.

 

Co do rysy to bym jednak olał bo i tak nic nie wskórasz, szkoda nerwów. Mogło być gorzej.

Edytowane przez cHunter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...