Skocz do zawartości
azgan

Metro: Exodus - bardziej otwarty świat i next-genowa grafika

Rekomendowane odpowiedzi

Za mało, zrób tak na oko z pół gry i dopiero masz szansę na crasha. :E Ogólnie ta gra nie sypie się seryjnie - jeden, dwa crashe to maks na całe posiedzenie i zrobienie gry od początku do końca na DX 12.

 

Oczywiście na DX 11 jest przez cały czas stabilnie od początku do końca.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś płakał przecież w tym temacie że mu się dx12 wysypał :P

Edytowane przez kamilos69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś płakał przecież w tym temacie że mu się dx12 wysypał :P

 

Mi sie wysypywał przy DX12 i włączonym RT.

 

NA DX11 wygląda, że chyba jest dobrze.

 

Ale jest to problem raczej szeroko opisywany na forach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie grałeś w Hitman 2 po patchu który implementował dx12. To była dopiero jazda bez trzymanki. Ze trzy patche wprowadzili które naprawiały same siebie pod kątem dx12.

Edytowane przez kamilos69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem grę z dodatkami. Przyzwoita pozycja. Moja ocena jakieś 8/10.

Na dx11 gra mi się nie wysypywała, choć trzeba przyznać, że karta miała mniej do roboty niż na dx12 przez RT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłeś Metro Exodus Bez RT mając RTX-a 2080 ti. Gratulacje zmarnowanego czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - chyba lepiej przejść na DX 11 stabilnie niż z RT na DX 12 i czekać na crasha do pulpitu ale co kto woli - nie wina usera tylko nieudaczników programistów z 4A Games, zrób research jeśli nie wierzysz mi na słowo - ta gra ma problem ze stabilnością w DX 12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pro_zealot napisał:

Przeszedłeś Metro Exodus Bez RT mając RTX-a 2080 ti. Gratulacje zmarnowanego czasu.

No tak, bo przecież w gry się gra dla samego RT :lol2:
Może od razu  przejdźmy na integrę z pentiuma i oglądajmy gameplay na YT, wyjdzie na to samo :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, caleb59 napisał:

Powiem tak - chyba lepiej przejść na DX 11 stabilnie niż z RT na DX 12 i czekać na crasha do pulpitu ale co kto woli - nie wina usera tylko nieudaczników programistów z 4A Games, zrób research jeśli nie wierzysz mi na słowo - ta gra ma problem ze stabilnością w DX 12.

U mnie zarówno na rtx 2060 jak i teraz na 2070 super musiałem pod metro stworzyć drugi profil z OC specialnie dla tej gierki i żadnych crashy nie ma :E -15mhz na rdzeniu + 0.13mv na tablicy i załatwione a na stabilnym wszędzie profilu w exodus też zaliczałem crashe, sprawdzałeś to o czym pisałem jeżeli masz kartę na stock abyś odjął na szybko -50mhz na rdzeniu jak będzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

zjazd o 75mhz na rdzeniu wyeliminował crashe w 100%

 

@upup co do grania dla samego RT wydając 5k na gpu chętnie wykorzystam jego pełny potencjał. W tym przypadku jest to raczej wina karty gdyż OC nie było stabilne w przypadku tej jednej gry. Graficznie świetnie ale SI w grze to porażka strasznie psuje odbiór gry, FEAR zjada współczesne gry pod tym względem  

Edytowane przez RozQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś przeszedłem gierkę na jakimś wcześniejszym patchu na RX 570 + Xeon 4/8 i ładnie działało na dx12, żadnych crashy nic, kiedyś zagram ponownie ale dopiero jak dostanę w ręce coś co potrafi odpalić RT, bo teraz nie ma po co.
Gierka fajna, jestem ciekaw jak wrażenia po RT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, jak podkręcacie karty graficzne, czy procesory to nie dziwcie się, że wywala do pulpitu. Przeszedłem metro exodus 2 razy na RT dx 12 i zero problemów. Nigdy mnie nie wywaliło do pulpitu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja 3x ogralem metro na DX12, w tym dodatek na radeonie. Jedyny problem to mialem w dodatku przy wsiadaniu do motorowkiale i buga zalatali pozniej w sterach.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też grałem na DX12 +OC, ale stabilne OC. Gra mocno potrafi przypalić GPU, więc warto zadbać o odpowiednie napięcia i chłodzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Reddzik napisał:

Kiedyś przeszedłem gierkę na jakimś wcześniejszym patchu na RX 570 + Xeon 4/8 i ładnie działało na dx12, żadnych crashy nic, kiedyś zagram ponownie ale dopiero jak dostanę w ręce coś co potrafi odpalić RT, bo teraz nie ma po co.
Gierka fajna, jestem ciekaw jak wrażenia po RT

Ray Tracing robi robote w tej grze.

Gra wygląda lepiej z RT tylko wymagania rosną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, slawinho napisał:

Ray Tracing robi robote w tej grze.

Gra wygląda lepiej z RT tylko wymagania rosną.

Wiem, dlatego nawet nie odpalam na 1660Ti. Może kiedyś jak zakupię coś na wzór 3060, 2060S, 2070S i tak gram w 1080p 60-70fps, czasami z DSR do 1440p.
Z drugiej strony chcę PS5 w ciągu 2 lat od premiery, to nie wiem czy się wyrobię z zakupem grafy i konsoli.

Na RX 570 grałem na Wysokich, nie było tragizmu, miejscami i tak dochodziło do 80fps jak testowałem bez limitu klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ODIN85 napisał:

Na premierę jakoś całą grę na dx12 przeszedłem i zero craschy itp.

No a ja wersję 1.0 na DX 11 i też nic złego się nie działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukadd napisał:

Ja też grałem na DX12 +OC, ale stabilne OC. Gra mocno potrafi przypalić GPU, więc warto zadbać o odpowiednie napięcia i chłodzenie.

E tam nic nie przypala tak jak hunt showdown od cryteka w którego pykam ;) +3-4c więcej niż w metro potrafi zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

jak grasz w metro na pascalu to może tak być, jak odpalisz RT to pobór na turingach rośnie razem z temperaturami bo przecież elementy które za to odpowiadają też swoje biorą i wydzielają ja mam przykładowo w bfie 5stopni mniej niż w metro z RT mmo że w bfie klatki są ciągle w okolicy 140 

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Reddzik napisał:

Wiem, dlatego nawet nie odpalam na 1660Ti. Może kiedyś jak zakupię coś na wzór 3060, 2060S, 2070S i tak gram w 1080p 60-70fps, czasami z DSR do 1440p.
Z drugiej strony chcę PS5 w ciągu 2 lat od premiery, to nie wiem czy się wyrobię z zakupem grafy i konsoli.

Na RX 570 grałem na Wysokich, nie było tragizmu, miejscami i tak dochodziło do 80fps jak testowałem bez limitu klatek.

U mnie RTX 2080 nie wyrabia z RT .Morze Kaspijskie ,Tajga spadki do 50 klatek w 1440p.

Po przełączeniu na FHD jest płynnie.

Czekam już na nowe RTX 3080 będzie lepsza wydajność w Ray tracingu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby dac DLSS 2.0 do tej gry bo obecna implementacja jest tragiczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Mogliby dac DLSS 2.0 do tej gry bo obecna implementacja jest tragiczna.

Ja tam zauważyłem niezłe babole z DLLS przykładowo 2560x1440 + DLLS i płomienie wyglądają jak w tetrisie straszna pixeloza się w ogniu robi a przykładowo jak zejdę sobie do 2351x1323 czy nawet 2103x1183 (gdzie właśnie ta jest odpowiednikiem 1440p z dlss) to takich krzaków na ogniu nie ma :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

1 iteracja DLSS to dno ;)

dokładnie ale np jak grałem w control to dlss owszem robiło mydło ale nie było takich krzaków graficznych jak w metro właśnie z płomieniami :) przynajmniej u mnie

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok pograłem trochę na ULTRA na RTX-ie 3090 ze wszystkimi bajerami na maxa bez DLSS oczywiście i gra chodzi płynnie jak na razie.

Edytowane przez pro_zealot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...