Skocz do zawartości
azgan

Forza Motorsport 7 - wątek zbiorczy PC, XOX, XSX

Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj mocniej, Zas. Nie chce mi się wierzyć, że gra nie dopuszcza ustawienia dalszego obrotu. Może jakiś emulator, który się wgryza w plik ini gry. Te 750 stopni w zupełności powinno wystarczyć.

Gdyby dawali 90 względnie tylko 180 stopni to by była jakaś katastrofa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie ogarnąłem. Gra na 99,9% nie przekładała 900 st. obrotu na zachowanie auta. Zakres sterowania to zakres animacji kierownicy w widoku z kokpitu, czułość sterowania jest identyczna z czułością sterowania na padzie.

Może na konsolach nie było tego problemu, bo na konsolach w grze jest ustawienie zakresu obrotu w menu, tutaj - nie ma. (W FH4 na PC jest :lol2:)

OK, gra zrobiona fajnie pod pada, kilka ciekawych tras, ale generalnie sedno to samochodowy grind plus na sporej części torów tylko jedna pora dnia i jedne warunki atmosferyczne (słońce)... Trochę żal.pl

Za 25 ziko to można na pada brać, ale tak to.... iiiii :E

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za bardzo się do tej animacji uwziąłeś ;) w f1 2020 masz animacje co robi 360, ale jak dasz 900 stopni na kierze to tyle bedziesz krecił. Zakresu sterowania nie masz w grze bo ustawiasz to w sofcie, na konsolach jest w grze bo nie masz softu od kiery, proste, tak samo jest w F1. Akurat np porównując f1 i fm7, w g-hubie zmieniam z 900 stopni na 360 i w fm7 od razu to zaskauje, w f1 nie bardzo :D

Tutaj dla każdego auta z osobna możesz ustawić jeszcze procentowo zakres rotacji.

Tak sobie wczoraj pojździłem, zapytałem na reddicie, dostałem link do ustawień, sprawdziłem to dzisiaj i z tego co na ten moment widzę.

Auto "out of the box" jest niegrywalne :D Po kilku ustawieniach, da się tym jeździć ;)

Sprawdzałem to na przykładzie 812 SuperFast.

 

Edytowane przez Dominix1910

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. 
Wiecie jak ustawić aby w grze przyciski przyłączyły się z Klawiaturowych na przyciski z kierownicy ( w tym przypadki ps4 ). 
Mam kierownice t300rs gt, która jest dobrze wykrywalna w Windows, ale w grze muszę zgadywać, który przycisk odpowiada np. Za „C”, „;” itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sobie wreszcie ELITE SERIES 2 i teraz dopiero to jest radocha z grania w Forza Motorsport 7 https://ibb.co/qxdxR9T ?

Jestem zaskoczony jak dobrze wypada ta produkcja z 2017 roku na tle najnowszego Gran Turismo 7 z 2021 roku ?

Momentami aż ciężko uwierzyć że ten tytuł ma już 4 lata na karku 

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co tak zachwalać, bo jest wiele aspektów gdzie już GT Sport wypadało wyraźnie lepiej.

A największą wadą FM7 są problemy z zapisem ustawień w wersji PC, z wywalaniem do pulpitu czy... fizyką prowadzenia aut z silnikiem umiejscowionym z tyłu (nie mylić centralnie). Wielka Forza, a wystarczy wziąć jakieś Porsche 911 fabryczne, bez homologacji i pojawia się problem, że w zakrętach auto zachowuje się jak dragster, przód się podnosi i tyle ze skręcania, jedziesz prosto. W grze za 5zł nawet nie przystoi takie coś.

Tak, mam grę i gram, bo nie ma nic innego tego typu na PC, jednak gra jest mocno przereklamowana. Być może wcześniejsze FM na konsolach trzymały poziom, ale na pewno FM7 tego nie robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Pawelek6 napisał:

Nie ma co tak zachwalać, bo jest wiele aspektów gdzie już GT Sport wypadało wyraźnie lepiej.

 

Jakie konkretnie? Techniczne? 

 

 

24 minuty temu, Pawelek6 napisał:

 

A największą wadą FM7 są problemy z zapisem ustawień w wersji PC, z wywalaniem do pulpitu czy...

Z wersją na konsole Microsoftu nie ma z tym problemu. Gra śmiga stabilnie w 60k/s oraz natywnym 4K na XOX/XSX i nic się nie wysypuję do "pulpitu" (dashboarda) ?. Wygląda przy tym praktycznie tak samo jak wersja na PC

 

24 minuty temu, Pawelek6 napisał:

fizyką prowadzenia aut z silnikiem umiejscowionym z tyłu (nie mylić centralnie). Wielka Forza, a wystarczy wziąć jakieś Porsche 911 fabryczne, bez homologacji i pojawia się problem, że w zakrętach auto zachowuje się jak dragster, przód się podnosi i tyle ze skręcania, jedziesz prosto. W grze za 5zł nawet nie przystoi takie coś.

 

No tutaj mogę się zgodzić ale za to fizyka zniszczenia auta jest zauważalnie lepsza w Forza Motorsport 7 ?

24 minuty temu, Pawelek6 napisał:

 

Tak, mam grę i gram, bo nie ma nic innego tego typu na PC, jednak gra jest mocno przereklamowana. Być może wcześniejsze FM na konsolach trzymały poziom, ale na pewno FM7 tego nie robi.

A ja gram sobie równocześnie w Forza Motorsport 7 i Gran Turismo 7 w oczekiwaniu na FM8 

To co mi się bardziej podoba w GT7 to tryb kariery dla jednego gracza pod tym względem Gran Turismo Sport to jest straszna bieda zresztą GTS przy GT7 wygląda jak jakieś Demo albo inaczej jak Gran Turismo 5 Prologue przy pełnoprawnej 5 :szczerbaty:.

Mimo upływu tych 4 lat Forza Motorsport 7 nie ma czego się wstydzić chociaż trzeba uczciwie przyznać że aktualnie Gran Turismo 7 jest TOP.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, azgan napisał:

Jakie konkretnie? Techniczne? 

Z wersją na konsole Microsoftu nie ma z tym problemu. Gra śmiga stabilnie w 60k/s oraz natywnym 4K na XOX/XSX i nic się nie wysypuję do "pulpitu" (dashboarda) ?. Wygląda przy tym praktycznie tak samo jak wersja na PC

No tutaj mogę się zgodzić ale za to fizyka zniszczenia auta jest zauważalnie lepsza w Forza Motorsport 7 ?

A ja gram sobie równocześnie w Forza Motorsport 7 i Gran Turismo 7 w oczekiwaniu na FM8 

To co mi się bardziej podoba w GT7 to tryb kariery dla jednego gracza pod tym względem Gran Turismo Sport to jest straszna bieda zresztą GTS przy GT7 wygląda jak jakieś Demo albo inaczej jak Gran Turismo 5 Prologue przy pełnoprawnej 5 :szczerbaty:.

Mimo upływu tych 4 lat Forza Motorsport 7 nie ma czego się wstydzić chociaż trzeba uczciwie przyznać że aktualnie Gran Turismo 7 jest TOP.

Żartujesz sobie, co nie? Przecież ślepy zobaczy, że oświetlenie czy odbicia są lepsze w GT i to już w GT Sport. Na porównaniu DF to widać, jak również że modele aut są bardziej szczegółowe w konkurencyjnym GT Sport. Jedyna przewaga FM nad GT pod kątem graficznym, to ilość obiektów na mapie (torze). Tu jakiś jakiś słupek, tutaj więcej widzów itd., otoczenie w GT jest bardziej puste względem FM.

Zniszczenia? :rotfl: Ty wiesz jak powinny wyglądać zniszczenia w grze samochodowej w ogóle? :lol2: Obydwie serie dają tutaj ciała na całej linii.

A z fizyką prowadzenia twoja odpowiedź już nawet nie jest śmieszna. "mogę się zgodzić", tylko tyle masz do powiedzenia? Sztandarowa gra MS, gra która ogólnie aspiruje do bycia topem, a ma skopaną najważniejszą rzecz w grze samochodowej, czyli model jazdy i ty nie widzisz w tym problemu? To tak jakbyś nie widział problemu w odpowiedzi na pytanie "Ile jest 2 + 2?", że ktoś mówi "5". Wybierasz Porsche, odpalasz wyścig, zakręt i zamiast skręcać, to przód auta próbuje odlecieć i jesteś na bandzie. To jest poniżej jakiegokolwiek poziomu krytyki. Dosłownie ktoś powinien twórcom obić pyski za takie coś i MS za wypuszczenie gry w stanie poniżej poziomu alpha pod tym kątem.
Do tego problemy techniczne na PC. Jest masa osób, którym do dzisiaj wywala do pulpitu co parę minut. Szlag by cię nie trafił? Przejrzyj neta. Też to miałem, ale w końcu znalazłem rozwiązanie. Po chyba roku od zakupu gry... Przekopałem swego czasu cały internet i MS w swoich wypowiedziach umywa ręce wyłącznie "przeinstaluj grę". G... prawda.
Obecnie odpalam grę, muszę kliknąć alt + enter, bo uruchamia się w oknie. Następnie do opcji sterowania i nadpisać ustawienia, bo ich nie pamięta. Gra rozdaje jakieś nagrody co jakiś czas. Nie da się ich odebrać. Ważne, że przynajmniej na wywalanie do pulpitu mam patent. I można się bawić. Unikając zabawy jakimikolwiek autami z silnikiem z tyłu rzecz jasna...

Aaa... i jeszcze jedno. Durne AI. Słynne drivatar-y. Cóż za poziom to miał być :lol2: Po pierwsze, AI kompletnie nie ogarnia, jeśli wyprzedzasz po zewnętrznej - i tak na ciebie wpadnie. Dopiero zauważy, że ktoś jest na zewnętrznej. Next, okazjonalne hamowanie stawki. Nagle znajdzie się jakiś pojazd, który po prostu zaczyna sobie hamować i zatrzymuje prawie całą stawkę za sobą do zera, a reszta przed nim sobie jedzie.

Dalej... animacje zmiany biegów, to poziom parodii. Przenikające dłonie przez kierownicę, niczym Putler przez mikrofon :rotfl: Czy zawsze taka sama animacja zmiany biegów w manualnej skrzyni, niezależnie od wrzucanego biegu. Czy też w ogóle brak animacji, w niektórych autach. Zresztą idźmy dalej. W grze jest kilka aut z klasycznym automatem, bez możliwości zmiany przełożeń. A w grze jak masz manualną skrzynię ustawioną to.. musisz zmieniać biegi!

Mógłbym tak bez końca. Zawsze chciałem poznać FM, ale nie miałem Xboxa. Odkąd pojawiło się FM7 na PC i sprawdziłem, to ręce opadają ile jest bubli w tej grze i to bardzo poważnych. Ogólnie gram, bo nic innego podobnego na PC nie ma i tylko dlatego.

Edytowane przez Pawelek6
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Pawelek6 napisał:

 

Mógłbym tak bez końca. Zawsze chciałem poznać FM, ale nie miałem Xboxa. Odkąd pojawiło się FM7 na PC i sprawdziłem, to ręce opadają ile jest bubli w tej grze i to bardzo poważnych. Ogólnie gram, bo nic innego podobnego na PC nie ma i tylko dlatego.

Jest jeszcze Project Cars 1 i 2 (o 3 lepiej szybko zapomnieć) albo Need for Speed SHIFT 1 i 2. Ewentualnie Assetto Corsa Competizione ale tam jest mało autek i klas no i graficznie wszystkie te tytuły będą niestety odstawać również od Gran Turismo 7.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, ale podajesz już typowo pełne symulatory, gdzie FM i GT stoją poprzeczkę niżej i są jakby nie patrzeć jedyne. A pierwsze dwa SHIFT-y już są stare i miały z kolei model jazdy "po lodzie".

Po prostu nie zakłamuj rzeczywistości azgan. Kiedy coś jest złe, to trzeba o tym mówić, a nie łykać marketingowy bełkot korporacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze dwa Shifty były rewelacyjne, dzisiaj wszystko jest takie sterylne i drętwe, moim skromnym zdaniem jeśli samochód jadący 300km/h po uderzeniu w ścianę po prostu się zatrzymuje to oznacza że fizyka w tej grze zatrzymała się w latach 90tych ;) Tyle lat klepania tego GT7 i zero postępów, smuteczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie były rewelacyjne, bo auta jeździły jak po lodzie, w ciągłym mniejszym bądź większym poślizgu. Wystarczyło sobie nawet zrobić prosty test, slalom przy niskiej prędkości. Kawałek prostej, auto RWD, czwarty bieg, prędkość ok. 50 - 60 km/h, kamera z tyłu i jechać slalomem, jakby pomiędzy pachołkami. Można powiedzieć typowy ruch miejski. A co się działo w grze? Auto tańczyło. To nie były trudne do opanowania poślizgi, ale fizyka była tak skonstruowana, że auta cały czas były w jakimś poślizgu, opony nie kleiły.

Poza tym, owszem, gry miały potencjał, bo sam sporo grałem.

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...