Skocz do zawartości
yampik

Mining [kopanie] GPU

Rekomendowane odpowiedzi

BTC chyba rozpoczął kolejną falę spadkową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spadek nie jest jakoś drastyczny,z ~24k $ osunął się na 21k $.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nic nie da.

Jest milion innych kryptowalut do kopania.

Padnie ETH, podniesie się inna waluta.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, leven napisał:

Ale to nic nie da.

Jest milion innych kryptowalut do kopania.

Padnie ETH, podniesie się inna waluta.

 

Też tak myśle, że kilka miesięcy może być ciszy, a potem coś zastąpi ETH do kopania. Nie wiem, czy dobrze pamietam ale w 2021 kopanie dało przychód 17 mld $. To jest olbrzymi rynek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
24 minuty temu, leven napisał:

Ale to nic nie da.

 

Ale ty bzdury piszesz, kopanie od dawna juz pada co zreszta widac po spadku i dostpenosci kart, a Ty piszesz ze jak odetna kopanie eth na gpu to nic nie da 🤣 Takiego kryoto jak ETH juz nie bedzie. To wlasnie da, ze rynek gpu wroci do normalnosci, a co bedzie kiedys to bedziemy sie martwic jak cos nastpi a nie wrozyc. Pseudo inne waluty jakos furory nie zrobily przez tyle lat. Obecnie przy innych walutach jakby sie wszyscy rzucili na cos innego to diff by tak wyskoczyl ,ze nie byloby to oplacalne. Caly rynek krypto sie wywraca do gory nogami, a Ty piszesz, ze to nic nie da jak sie skonczy kopanie na gpu :lol2:

18 minut temu, xtn napisał:

Też tak myśle, że kilka miesięcy może być ciszy, a potem coś zastąpi ETH do kopania. Nie wiem, czy dobrze pamietam ale w 2021 kopanie dało przychód 17 mld $. To jest olbrzymi rynek. 

Co bedzie kiedys to zostawmy na kiedys, mysle ze dla wiekszosci graczy bedzie to duzy przelom i mozliwosc zakupu karty w normalnej cenie przynajmniej przez jakis czas.

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
30 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Co bedzie kiedys to zostawmy na kiedys, mysle ze dla wiekszosci graczy bedzie to duzy przelom i mozliwosc zakupu karty w normalnej cenie przynajmniej przez jakis czas.

Na razie wygląda na to, że jak w 2021, najlepsze ceny dla graczy były w lipcu i to tylko na promocjach. Standardowe ceny średniego segmentu stoją w miejscu od kilku miesięcy, a w sierpniu nawet powoli zaczynają rosnąć. Nadal nie zeszły do msrp. 

Edytowane przez xtn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, xtn napisał:

Nadal nie zeszły do msrp.

Są już ceny msrp. Zobacz: https://www.purepc.pl/test-kart-graficznych-geforce-rtx-3070-vs-geforce-rtx-2080-ti?page=0,24

Sugerowana cena 2359zł w październiku 2020, kiedy dolar kosztował 3,77

Dziś dolar kosztuje 4,6

2359*4,6/3,77= 2878. Po tyle są najtańsze RTX 3070 w sklepach dziś.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Phoenixsuple napisał:

Ale ty bzdury piszesz, kopanie od dawna juz pada co zreszta widac po spadku i dostpenosci kart, a Ty piszesz ze jak odetna kopanie eth na gpu to nic nie da 🤣 Takiego kryoto jak ETH juz nie bedzie. To wlasnie da, ze rynek gpu wroci do normalnosci, a co bedzie kiedys to bedziemy sie martwic jak cos nastpi a nie wrozyc. Pseudo inne waluty jakos furory nie zrobily przez tyle lat. Obecnie przy innych walutach jakby sie wszyscy rzucili na cos innego to diff by tak wyskoczyl ,ze nie byloby to oplacalne. Caly rynek krypto sie wywraca do gory nogami, a Ty piszesz, ze to nic nie da jak sie skonczy kopanie na gpu :lol2:

A skąd Ty możesz wiedzieć, że takiego krypto jak ETH już nie będzie? Prorok, szklana kula czy inne obrzędy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, foxymf napisał:

A skąd Ty możesz wiedzieć, że takiego krypto jak ETH już nie będzie? Prorok, szklana kula czy inne obrzędy? :)

Tak prorok ;) 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, leven napisał:

Jest milion innych kryptowalut do kopania.

Są oczywiście inne kryptowaluty, tylko że obecnie drugie co do wielkości ETC stanowi jedynie... 2% kapitalizacji ETH. O innych kryptowalutach już nie wspomnę.

2 godziny temu, leven napisał:

Padnie ETH, podniesie się inna waluta.

Być może, ale skąd pewność że na tym innym krypto będzie można kopać na GPU? A może kolejna waluta która się podniesie będzie oparta o PoS? To nie górnicy decydują o tym czy jakaś waluta odniesie sukces czy nie, tylko zaufanie dużych "inwestorów" inwestujących w dane krypto. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 minut temu, Subman napisał:

Są oczywiście inne kryptowaluty, tylko że obecnie drugie co do wielkości ETC stanowi jedynie... 2% kapitalizacji ETH. O innych kryptowalutach już nie wspomnę.

@foxymf proponuje zianteresowac sie krypto zanim bedziesz klepal farmazony i pytal sie mnie czy jestem prorokiem ;)

Hashrate ETC jest obecnie ok 21x mniejszy niz ETH,a zysk i tak 2x mniejszy na ETC.

Dlugo nie bedzie nic podobnego do ETH.

hasrate ETH to 900 TH/s a ETC 43 TH/s .....

Dalej chyba nie trzeba sie rozpisywac.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
25 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Tak prorok ;) 

Prześledź sobie historię ETH, czy hashrate wg Ciebie był na początku tak duży??? 

Edytowane przez foxymf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Phoenixsuple napisał:

hasrate ETH to 900 TH/s a ETC 43 TH/s .....

Jeszcze całkiem niedawno ETC miał hashrate na poziomie ~20 TH/s :E Teraz się zaczęło zwiększać ze względu na praktycznie pewne przejście ETH na PoS w niedługim czasie i szukanie alternatyw.

I szczerze,z tutejszymi górnikami nie warto wdawać się w dyskusję,niech sobie żyją we własnym świecie 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 minuty temu, foxymf napisał:

Prześledź sobie historię ETH, czy hashrate wg Ciebie był na początku tak duży??? 

Wybacz ale nie chce mi sie tracic czasu na rozmowe z toba, bo jak widac o krypto nie masz zielonego pojecia a ja nie mam zamiaru ci nic udowadniac bo szkoda mi na to czasu i bujasz w oblokach o nastepnej sieci na wzor ETH :lol2:

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że się zwiększa hashrate sieci nie oznacza automatycznie że górnicy będą mieli większe zyski. Po wczorajszym potwierdzeniu przejścia ETH na PoS widać już próbę przejścia części górników na ETC. To spowodowało zwiększenie hashrate'u ETC (z 30TH/s na 42TH/s) przy jednoczesnym spadku dochodów z kopania. 

OZesRFV.png

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Wybacz ale nie chce mi sie tracic czasu na rozmowe z toba, bo jak widac o krypto nie masz zielonego pojecia a ja nie mam zamiaru ci nic udowadniac bo szkoda mi na to czasu i bujasz w oblokach o nastepnej sieci na wzor ETH :lol2:

Najważniejsze, że Ty jesteś w krypto najlepszym specjalistą. I niech tak zostanie... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj to niektóre asici mające 5GB pamięci musiały przejść na kopanie czego innego bo DAG się zwiększył, to że we wrześniu pos ma wejść wiadomo od dawna. Nie musicie udawać, że wszystko wiecie :v

Co do tego, że inne krypto mają mniejszy hash w sieci i mniejszą wartość- no i co z tego? ETH odpadnie do kopania całkowicie, moc rozejdzie się po innych, ale według was ich cena się nie zmieni? Zmieni. Jak mocno i jak to wpłynie na opłacalność to się okaże. Rynek nie znosi próżni 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, foxymf napisał:

Najważniejsze, że Ty jesteś w krypto najlepszym specjalistą. I niech tak zostanie... 

Póki co to wyżej Subman wrzuca coś konkretnego na podstawie czego można wyciągnąć jakieś wnioski oraz przekalkulować opłacalność kopania danej waluty, a po przejściu dużej liczby osób można wyciągnąć kolejne wnioski jak nieopłacalne to będzie. Wiec powodzenia w szukaniu drugiego ETH 😉

16 minut temu, konkuter napisał:

Wczoraj to niektóre asici mające 5GB pamięci musiały przejść na kopanie czego innego bo DAG się zwiększył, to że we wrześniu pos ma wejść wiadomo od dawna. Nie musicie udawać, że wszystko wiecie :v

Co do tego, że inne krypto mają mniejszy hash w sieci i mniejszą wartość- no i co z tego? ETH odpadnie do kopania całkowicie, moc rozejdzie się po innych, ale według was ich cena się nie zmieni? Zmieni. Jak mocno i jak to wpłynie na opłacalność to się okaże. Rynek nie znosi próżni 

9mln rtx 3080 taka jest obecnie moc ETH, nie ma takiej sieci i nie będzie żeby to ciągnęła także zapomnij o przejściu na cokolwiek innego i opłacalności kiedy eth jest już nieopłacalne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Póki co to wyżej Subman wrzuca coś konkretnego na podstawie czego można wyciągnąć jakieś wnioski oraz przekalkulować opłacalność kopania danej waluty, a po przejściu dużej liczby osób można wyciągnąć kolejne wnioski jak nieopłacalne to będzie. Wiec powodzenia w szukaniu drugiego ETH 😉

Ale kto mówi od razu o drugim ETH? Wiadomo, że to potrwa zanim sytuacja się zacznie stabilizować. Być może powstanie coś na miarę starego ETH, być może nie i moc rozejdzie się po wielu coinach. Ale tego w tej chwili nie wie nikt, więc trochę mnie śmieszą Twoje wypowiedzi. Nie masz szklanej kuli (podejrzewam) i nie wiesz co będzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, nigdy nie mów nigdy ale póki co długo się to nie stanie i nie zwiastuje póki co żadne krypto, które będzie opłacalne i uciągnie taka ilość górników bo nawet takie ECT jest dużo mniej opłacalne od nieopłacalnego ETH a jak widać na wykresie im więcej się podłącza osób tym dochód z kopania spada kiedy ETC wgl nie jest opłacalne. Ja wróżbita nie jestem, po prostu bazuje na dostępnych danych i robię prosta kalkulacje.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Ale ty bzdury piszesz, kopanie od dawna juz pada co zreszta widac po spadku i dostpenosci kart, a Ty piszesz ze jak odetna kopanie eth na gpu to nic nie da 🤣 Takiego kryoto jak ETH juz nie bedzie. To wlasnie da, ze rynek gpu wroci do normalnosci, a co bedzie kiedys to bedziemy sie martwic jak cos nastpi a nie wrozyc. Pseudo inne waluty jakos furory nie zrobily przez tyle lat. Obecnie przy innych walutach jakby sie wszyscy rzucili na cos innego to diff by tak wyskoczyl ,ze nie byloby to oplacalne. Caly rynek krypto sie wywraca do gory nogami, a Ty piszesz, ze to nic nie da jak sie skonczy kopanie na gpu :lol2:

To czy pisze bzdury to czas pokaże, finlanie większym zagrożeniem dla POW mogą okazać się rosnące ceny energii. 
Z tym POS na ETH też może być różnie, jest już na rynku kilka eth-kilerów działających w opraciu o POS i nie jest tak różowo. 
Jeśli migracja ETH pójdzie bez problemów to prawdopodonie będzie wielki bałagan,  przez jakiś czas kopanie stanie się nieopłacalne dla zdecydoanej większości górników, bo moc jaka przejdzie na inne coiny kopalniane zabije diff-em.

W dniu 16.08.2022 o 13:11, Krzkra napisał:

albo czekają na wojnę Chiny - Tajwan i będą sprzedawać pokoparkowe karty w cenie jak za nowe :D 

... i jeszcze do tego moga dość 7,8,9,10 fala covida + 1 fala małpiej opsny albo innego gówna, nie wiadomo jak się też rozwinie woja na ukr. 
Chyba każdy pamięta jak w 2020 mniej więcej w tym czasie ludzie pozbywali się 2080ti za 2,5k by nabywć Ampera, jak się to skonczyło wiadomo. 
 

Edytowane przez Griszah
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja mam szklaną kulę. Jak górnicy się przerzucą na kopanie czegoś innego, to wszytko będzie ok do momentu jak będą chcieli sprzedać to co wykopali. Wtedy każda wykopana waluta będzie lecieć w dół na złamanie karku.

Edytowane przez qrek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Griszah napisał:

Z tym POS na ETH też może być różnie, jest już na rynku kilka eth-kilerów działających w opraciu o POS i nie jest tak różowo. 

Jest także ciekawy aspekt,jeśli się spełni w przyszłości. Otóż,jeśli ETH będzie jako PoS ,przetrwa trochę czasu w takiej postaci i zacznie długoterminowo jego kurs wzrastać,to może popchnąć pozostałe krypto na PoS jak Cardano, Solana, Polkadot, Avalanche i wiele wiele innych do góry.
Dotychczas liderami krypto z PoS był Cardano albo Solana,za niedługo takim liderem i to zdecydowanym będzie ETH. Sam ETH ma w sobie potencjał prawie tak ogromny jak BTC. Dopóki nie było sporych spadków na krypto,to krypto z PoS nawet radziły sobie dobrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Spl97 napisał:

Jest także ciekawy aspekt,jeśli się spełni w przyszłości. Otóż,jeśli ETH będzie jako PoS ,przetrwa trochę czasu w takiej postaci i zacznie długoterminowo jego kurs wzrastać,to może popchnąć pozostałe krypto na PoS jak Cardano, Solana, Polkadot, Avalanche i wiele wiele innych do góry.
Dotychczas liderami krypto z PoS był Cardano albo Solana,za niedługo takim liderem i to zdecydowanym będzie ETH. Sam ETH ma w sobie potencjał prawie tak ogromny jak BTC. Dopóki nie było sporych spadków na krypto,to krypto z PoS nawet radziły sobie dobrze ;)

One nie są ze sobą skorelowane. W praktyce największy wpływ na kryptowaluty na POS ma i tak Bitcoin, który POS nie jest. ETH nie ma takiego wpływu na rynek i raczej mieć nie będzie, bo nie ma do tego podstaw. Nawet więcej, teoretycznie to on może być nawet zagrożeniem dla innych krypto POS, bo przy znaczącym spadku opłat transakcyjnych, przyspieszeniu sieci itd. ludzie mogą przerzucić swoje projekty z innych sieci, bo ETH jest lepiej znane na ulicy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...