Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomcat

Morele .net - kolejny problem z reklamacją

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Sprawa prozaiczna - karta microSd Samsung Evo + w telefonie padła.

Wysłałem poprzez mpunkt na wymianę.

 

Problem taki że karty zdrożały, a sklep chce mnie zmusić do korekty paragonu i zwrotu gotówki, nie wymiany towaru.

Dokładnie ten model nie ejst juz chyba produkowany ale ja chciałem tylko żeby pośredniczyli w wymianie towaru u producenta .

 

Karta Samsunga na gwarancji producenta ale realizowanej wyłacznie za pośrednictwem sprzedawcy.

 

Jaka mam szansę walki o zrealizowanie wymiany karty na sprawną? Chwiałbym towar nie gotówkę

Karty podrożały i za nową zapłacę kilka dyszek drożej niż za tę reklamowaną :(

 

Zapewne jakby karty potaniały, to sytuacja była by odwrotna i sklep zapierał się 4 kończynami byle wymienić towar nie oddać gotówkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli maja na stanie to raczej powinni wymienić. Jeśli odesłali do dostawcy to pewnie dostali korektę po starej cenie i nie będą jej teraz specjalnie kupować drożej gdziś u konkurencji tylko dla tej wymiany. Nawet na rękojmi mogą odmówić wymiany powołując się na nadmierne koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...