Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Macska

Tony w potrzasku, Macska i Janko na ratunek

Rekomendowane odpowiedzi

Tony12:

Cześć wszystkim, czy potrafi mi ktoś powiedzieć coś więcej o telefonie HONOR 9, firmy Huawei? Bo przedłużam umowę i chcą mi go wcisnąć. Powiedzcie czy warto. :hmm::kwasny:

Macska:

Polecam bez wachania tego flagowca! to nic innego jak hitowy 8-rdzeniowy KIRIN 960! 4 z nich taktują z częstotliwością 2,4 GHz - Cortex A73, a pozostałe z 1,8 GHz - Cortex A53. Według wielu uważany za niedościgniony pod względem wydajności układ dla urządzeń mobilnych. :thumbup:;)

Tony12:

Kurczę, używasz trochę trudnego słownictwa jak dla mnie. Czy można prościej, bo ja jestem "zielony" w tych tematach...

Janko!:

Tony12, ja Ci "przewinę" to na "polski".

Chodzi o to, że jego mózgownica jest bardzo pojemna i potrafi expressowo myśleć i jednocześnie nawet nie zdąży się przy tym zmęczyć. No i to wszystko bez żadnych zawachań i opóźnień! Według niektórych to on ma taką krzepę, że można z nim przenosić góry.

Macska:

Mówiąc o tym, grzech nie wspomnieć o 64 GB ROM-u i aż 4 GB RAM-u.

A dla wymagających jest też slot na microSD.

Janko!:

Cykasz foty, zgrywasz muzę i robisz co tylko Ci się podoba. Masz nieograniczoną swobodę w przenoszeniu plików w telefonie, bo nawet jeśli uda Ci się zapchać całą pamięć telefonu, to wkładasz kartę pamięci i znowu masz bogactwo miejsca na swoje ulubione utwory.

Tony12:

Aha, od razu lepiej. Już wszystko jasne! Dzięki Janko! ;)

Macska:

Tony12, zauważ tez, że ma 3200 mAh, co gwarantuje że nagły i niespodziewany discharge Ci nie grozi!

Tony12:

Czyli mam rozumieć, że ładujesz baterie na Full i zapominasz o ładowarce?

Janko!: