Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki polecacie przewód z wtykami RCA i jack 3.5mm do zestawu philips fw-c700 mini hifi system?Obecnie posiadam najtańszy z allegro i czasem nie działa prawy głośnik ale po jakimś czasie znów działa obstawiam, że to wina tego kabla.Zestaw ma być podpięty pod komputer karta dźwiękowa, nie mogę znaleźć modelu ale w dxdiag pisze ,że mam realtek hd audio output realtek high definition posiadam też program pod taką samą nazwą.Nie wiem też czy ma jakieś znaczenie model płyty głównej ale na wszelki wypadek podam jest to asus H81M-K.Budżet raczej ok 50zł.Kupić przez internet czy stacjonarnie w jakim sklepie?Czekam na odpowiedź.Nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś nowy kabel to powinien być 100% sprawny, czyli obstawial bym problem z twoją wieżą.

Sprawdź na słuchawkach lub innych głośnikach czy oba kanały działają prawidłowo na integrze.

 

Z 2 strony twoja wieża chodzi za około 100-200zł nic wielkiego z czasem ją wymienić na coś lepszego bądź sprawnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś nowy kabel to powinien być 100% sprawny, czyli obstawial bym problem z twoją wieżą.

Sprawdź na słuchawkach lub innych głośnikach czy oba kanały działają prawidłowo na integrze.

 

Z 2 strony twoja wieża chodzi za około 100-200zł nic wielkiego z czasem ją wymienić na coś lepszego bądź sprawnego

Ten kabel zakupiłem już jakiś czas temu i wydaje mi się, że mógłbym zainwestować w lepszej jakości.Sama wieża jest bardzo dobra, trochę leżała nie używana więc jeszcze trochę pogra.Potrzebuję tylko pomocy w wybraniu kabla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup RCA - jack od prolinka

Ale ta wieża to bardzo niski model nic specjalnego.

Jeżeli ma to wogole jakoś działać to kup kabel za 10-20zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi