Skocz do zawartości
Sztofort

Głośniki 2.0 i głośniki 2.1 - 600-700zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W końcu mam zamiar sobie kupić głośniki. Nie znam się totalnie na tym, dlatego chcę by ktoś rzucił mi różne interesujące propozycje do podanych poniżej 3 typów głośników, które rozważam do zakupienia:

 

Info które może się przydać:

 

1. Przed typami chciałbym wspomnieć, że myślę nad kupnem głośników 2x, jedne do PC, drugie do TV.

2. W PC mam kartę dźwiękową ASUS Xonar DX/XD.

3. Słucham wszelakiej muzyki na PC, od jazzu, przez wszelaką elektronikę po rapie skończywszy.

 

1. Głośniki 2.0 w kwocie 600-700zł

 

Chciałbym kupić głośniki 2.0, które by miały służyć raczej słuchaniu muzyki w/w powyżej. Dodatkowo niestety ale nie mogą być to nie wiadomo jak duże (czyli jak te polecane Microlaby), bo muszą zmieścić mi się na biurku. Ale też poszukuję do TV, więc tutaj już miejsce mnie nie ogranicza aż tak bardzo.

 

2. Głośniki 2.1 w kwocie 600-700zł

 

Lubię dobry bass, a niestety same głośniki stereo mogą mi nie wystarczyć i też rozważam taką opcję. Albo też kupienia ich pod TV. Tutaj sam pomyślę, ale jak macie jakieś sensowne propozycje 2.1 to śmiało, choć z tego co wiem to ciężko z tym.

 

3. MAŁE komputerowe głośniki 2.0 / 2.1 w kwocie 600-700zł

 

Ze względu że do tej pory mam poczciwe i już wysłużone małe komputerowe głośniczki Creative, nie wiem czy to by mi nie wystarczyło, jak by było coś sensownego. Dodatkowo biurko nie rozpieszcza. Propozycje z pudłem czy też bez.

 

 

Do każdego punktu rzucać oddzielne propozycje jak macie coś ciekawego polecania, dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kup sobie jakieś monitory studyjne, np. JBL LSR 305 albo Presonus Eris E5. Trochę więcej kosztują, ale warto. I nie zajmują pół pokoju, a na biurku też powinny się zmieścić.