Forum PCLab.pl: Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka? - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

  • (67 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka? PC, wątek zbiorczy

#1241 Użytkownik jest niedostępny   Isharoth 

  • Puhuhu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pn, 27 Cze 16

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:14

Oczarowało was połączenie cutscenek i różnych efektów wykończonych blurrem. Faktycznie, wygląda dobrze - ale jednocześnie sztucznie. Nie ma tu nic powodującego opad szczęki.

Dodajmy jeszcze do tego fakt, że w demach łatwiej o lepszą grafikę, bo nie trzeba wykładać nie wiadomo ile pieniędzy na drogie, dobre assety, takie jak np. tekstury czy modele bardzo wysokiej jakości. Z tego powodu, że tu jest jedna konkretna sceneria. W grach jednak często trzeba to równoważyć i patrzeć na budżet.

Już demko, które wysłał sideband wygląda lepiej. Ale jednocześnie jest dowodem, że dzisiejszy sprzęt spokojnie daje sobie z tym radę. Jak wyżej pisałem, często limitem jest budżet wydawcy.

Ten post był edytowany przez Isharoth dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:16


#1242 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4589
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:17

Limitem to na ten moment były konsole, nikt nie będzie robił gier pod 10 TF na PC jak na konsoli nawet nie ma 2 :E Zobaczymy co developerzy pokażą z nową generacją.

Ten post był edytowany przez Kris194 dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:18


#1243 Użytkownik jest niedostępny   Isharoth 

  • Puhuhu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3151
  • Dołączył: Pn, 27 Cze 16

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:20

No może coś się poprawi przy okazji nowej generacji, ale na pewno nie od razu. Najbardziej liczę na to, że deweloperzy będą kładli większy nacisk na dobre tekstury. W niektórych grach tekstury nadal są jakby żywcem wyciągnięte z gier z PS3, a to nawet przy najlepszym oświetleniu będzie wyglądało okropnie.

Ten post był edytowany przez Isharoth dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:20


#1244 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4589
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:23

Specjalnie raczej tego nie robią, przy 5GB pamięci nie poszalejesz, zwłaszcza w grach z otwartym światem. Jakość tekstur się zdecydowanie poprawia z generacji na generację. A jak już tak przerzucamy się demkami



Czekam aż udostępnią to normalnie jako demo do pobrania żeby przetestować u siebie :)

Ten post był edytowany przez Kris194 dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:26


#1245 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:24

Zobacz postlukadd, o 27 Sierpień 2019 - 15:20, napisał(a):

No w takim simie jak corsa RT w kokpicie, refleksy i odbicia światła to bajka bo dodaje dodałoby klimatu i realizmu.

Już każdy kto grał np. w GT Sport na ps4 pro na dobrym odbiorniku z HDR wie jak ten bajer podkręcający oświetlenie fajnie wpływa na widok z za kokpitu i zwiększa realizm, jakby tam jeszcze dowalić RT co pewnie na 99% będzie w kolejnej części Gran Turismo na PS5 to będzie bajka.


GT Sport cały czas ładnieje więc RT na PS5 jest bardzo możliwe

Zobaczcie sobie jak ta gra prezentuje się w najnowszej aktualizacji na tabletowych bebechach



o RT w nowy Gran Turismo była już mowa kilkukrotnie

#1246 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4589
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:27

azgan, ja wiem czy to takie ładne aż? GTS owszem ma momenty ale tylko momenty ;) Jak się przyjrzeć to wiele elementów w tej grze wygląda zwyczajnie słabo.

https://www.youtube....h?v=PjGg05Kv4Xw

Szału nie ma, cudów też nie, tyłka nie urywa.

Ten post był edytowany przez Kris194 dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:32


#1247 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:33

Ale ogarnij na jakiej "padlinie" to działa i pomyśl co są w stanie osiągnąć na 3x mocniejszym sprzęcie ;).

Wspomniany przez Was kokpit z ograniczonym RT tylko do tego elementu urywałby głowę w połączaniu z HDR.

PS> Podlinkowałeś film z tamtego roku podczas gdy ja podałem z najnowszej aktualizacji - brawo TY :E

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:35


#1248 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4589
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:39

Chcesz mi powiedzieć, że przez rok moc konsoli się zwiększyła? :E

Masz nawet z tego roku



Pod względem graficznym jeszcze spoooro do zrobienia. Problemem gier jest cały czas to, że wystarczy się ruszyć i nagle cała magia znika bo to, że na screenach wygląda dobrze to niech sobie wygląda.

#1249 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:41

@Up No i co źle to wygląda jak na "tableta"? Z bebechami z PC nie będzie lepiej jak dokopują jeszcze RT na podstawowym poziomie?

Zobacz postKris194, o 27 Sierpień 2019 - 23:39, napisał(a):

Chcesz mi powiedzieć, że przez rok moc konsoli się zwiększyła? :E


Nie, ale zauważalnie wyładniała cały czas coś do niej dokładają

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:43


#1250 Użytkownik jest niedostępny   sideband 

  • Bydlęca moc!!!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 21289
  • Dołączył: Wed, 01 Cze 05

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:44

2019 i bitmapa zamiast porządnego nieba, ale takie rzeczy to są nawet na PC Dodaj obrazek

#1251 Użytkownik jest niedostępny   Kris194 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4589
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 10

Napisany 27 Sierpień 2019 - 22:47

Nom, rzuca się w oczy to straszliwie, do tego całkowicie statyczne otoczenie. Mam nadzieję na sporą poprawę w grach wyścigowych na nowej generacji. Niemoc tej generacji wychodzi coraz bardziej (praktycznie w każdej nowej grze ilość blura wali na kolana), aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać Cyberpunk na PS4/X1S bo na PC zapowiadają jakieś tam wsparcie dla RT a na konsolach może być tragedia i bez tego. Pewnie nie bez powodu nie mają odwagi, żeby pokazać wersje na obecne konsole. Oby tylko przypadkiem nie skończyło się jak z Watch Dogs bo ich konsolowcy zlinczują.

RDR 2 - dalsze tło to jedna wielka paćka
Nowy CoD - tu to już w ogóle jeden wielki rozmaz.

Ten post był edytowany przez Kris194 dnia: 27 Sierpień 2019 - 22:57


#1252 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 27 Sierpień 2019 - 23:26

Tak samo biednie jak Wiedźmin 3. Już Control woła rozpaczliwie o wydanie PS5 a co dopiero nowsze gry których premiera jest przewidziana na 2020 rok. Ja się problemu pozbyłem i nie torturuje oczu po tym co zobaczyłem w RDR2 na PS4PRO :E.

#1253 Użytkownik jest niedostępny   DjXbeat 

  • Król na zamku
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6988
  • Dołączył: Pn, 26 Maj 08

Napisany 27 Sierpień 2019 - 23:31

Zobacz postazgan, o 28 Sierpień 2019 - 00:26, napisał(a):

Ja się problemu pozbyłem i nie torturuje oczu po tym co zobaczyłem w RDR2 na PS4PRO :E.

Na XoX gra wyglądała świetnie!

#1254 Użytkownik jest niedostępny   SNC 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1716
  • Dołączył: So, 21 Wrz 02

Napisany 27 Sierpień 2019 - 23:38

Zobacz postsideband, o 27 Sierpień 2019 - 23:12, napisał(a):

Infiltrator przy tym demku na Unity to wypada bladziutko Dodaj obrazek



Remake Crysisa z taka grafa poprosze :)

#1255 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 28 Sierpień 2019 - 00:04

Zobacz postDjXbeat, o 28 Sierpień 2019 - 00:31, napisał(a):

Na XoX gra wyglądała świetnie!


Bo to sporo mocniejsza konsola głównie GPU

#1256 Użytkownik jest niedostępny   Azakiel 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 601
  • Dołączył: Pt, 03 Sty 14

Napisany 28 Sierpień 2019 - 08:39

Zobacz postsideband, o 27 Sierpień 2019 - 23:12, napisał(a):

Infiltrator przy tym demku na Unity to wypada bladziutko Dodaj obrazek




Inflitrator to juz stare demko to raz a dwa to fakt ze tutaj mamy głównie duzo ładnych unikatowych fotogrametrycznych assetów ,odpalilbys te mapke na unrealu to by pewnie wyglądała jeszcze ladniej

a tutaj jakis podobna scena na UE


Ten post był edytowany przez Azakiel dnia: 28 Sierpień 2019 - 08:44


#1257 Użytkownik jest niedostępny   AUTO6 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 734
  • Dołączył: Pn, 10 Sty 11

Napisany 28 Sierpień 2019 - 11:02

Zobacz postKris194, o 27 Sierpień 2019 - 23:17, napisał(a):

Limitem to na ten moment były konsole, nikt nie będzie robił gier pod 10 TF na PC jak na konsoli nawet nie ma 2 :E Zobaczymy co developerzy pokażą z nową generacją.


Czyli pewnie przyjdzie nam jeszcze ze 2-2,5 roku poczekać (nie wcześniej jak jakiś rok po premierze nowych konsol pojawią się dopracowane duże gry nie będące cross-genami i wtedy dowiemy się jak duży będzie to skok i jak rozwinie się raytracing).

#1258 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17001
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 28 Sierpień 2019 - 11:05

Albo będą cross-geny z nowymi efektami ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 28 Sierpień 2019 - 11:05


#1259 Użytkownik jest niedostępny   frog67 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 711
  • Dołączył: Pt, 27 Sie 10

Napisany 28 Sierpień 2019 - 11:22

Zobacz postazgan, o 28 Sierpień 2019 - 11:05, napisał(a):

Albo będą cross-geny z nowymi efektami ;)

Cyberpunk i Dying Light2 to już powiedziane wprost że będą cross-genowe, pytanie tylko jak wyjdzie na tym wersja PC? czy next-gen będzie na premierze, czy w formie patcha kiedy wyjdzie na nowe konsole.
Ciekawe jak wypadnei RT, w CP odbicia, a w DL2 GI tak jak mamy to w Metro Exodus.

#1260 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15122
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 28 Sierpień 2019 - 11:30

Ten cross gen w DL2 to chyba tylko z nazwy :E Patrząc jak to wygląda na ostatnim gameplay. Może pod ps5 podpicują cienie, AO, Gi, zasięg rysowania etc., animacji i modeli nie zmienią. Dla textur dadzą lepsze filtrowanie. Więc taka delikatnie podpicowana wersja jak wyjdzie na pc.

  • (67 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych