Forum PCLab.pl: PlayStation 5 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (193 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

PlayStation 5 Oceń temat: -----

#41 Użytkownik jest niedostępny   szatkus 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 560
  • Dołączył: Wed, 08 Paź 14

Napisany 05 Kwiecień 2018 - 20:07

Zobacz postVulc, o 04 Kwiecień 2018 - 21:03, napisał(a):

Semiaccurate sugeruje. :lol2: Na tym można chyba zakończyć dyskusję.

SemiAccurate to specyficzny serwis. Ogólnie nazwa mówi wszystko (na wpół trafnie :)). Charlie ma ogromną wiedzę techniczną, ale lubi pajacować i kręcić sensację. Nieraz wygrzebywał smakowite kąski, więc nie można tego od razu traktować jak bzdury. Możliwe np. że ta specyfikacja to jakaś wstępna propozycja od AMD i się zmieni. Albo jest prawdziwa. SemiAccurate :)

Zobacz postVulc, o 04 Kwiecień 2018 - 21:03, napisał(a):

Oby ten sprzęt pojawił się jak najpóźniej i oby te ploteczki o VR się nie sprawdziły, bo to jest żart. Nie mam kompletnie żadnego ciśnienia na nowe pudło i pitolenie o teraflopsach, rozdzielczościach, klatkach. Na prosiaku czy nawet zwykłym PS4 gry wyglądają świetnie, wolałbym aby skupić się na fizyce choćby czy interakcji z otoczeniem, zamiast ładować wszystko w teksturki.

Pełna zgoda. Taki mocny sprzęt (tak obliczeniowo patrząc, że się da złożyć znacznie mocniejszego PC to swoją drogą), a gry wyglądają jakby fizyka była 10 lat za grafiką. Ale ludzie kupują oczami, więc trudno się dziwić.

#42 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 05 Kwiecień 2018 - 20:12

Grampl już w pocie czoła przepisuje info od semiaccurate :lol2:

#43 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 18845
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 05 Kwiecień 2018 - 21:19

Zobacz postPulpit, o 05 Kwiecień 2018 - 08:45, napisał(a):

Może matematyka mnie okłamuje, ale łatwiej osiągnąć 1080p/60fpsów niż obraz pod 120Hz w bodajże 960x1080 per oko czyli 2x po 960x1080 :hmm: PS VR będzie jak Kinect, Sony właduje kase tylko po to, żeby po latach uświadomić sobie, że w sumie nikt tego nie chce, bo raz że nikt nie chce wydawać dodatkowych pieniędzy, dwa ludzie mieszkają w tak małych domach, że nie ma miejsca na VR.

Nie, nie... Nie miałem na myśli tego co się da łatwiej osiągnąć tylko podejście przeciętnego, niedzielnego gracza.
Lepiej wziąć nowe, "wypasione gogle VR" - nową technologię, niż jakieś 60 klatek.

Ten post był edytowany przez crush dnia: 05 Kwiecień 2018 - 21:19


#44 Użytkownik jest niedostępny   Kszyrztow 

  • HAWP i RHCP
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9774
  • Dołączył: Cz, 22 Maj 08

Napisany 05 Kwiecień 2018 - 21:32

Zobacz postazgan, o 04 Kwiecień 2018 - 13:36, napisał(a):

Będą chcieli znowu przebić Microsoft ;)
Ale oni nikogo nie muszą przebijać. MS jest daleko w tyle za Sony w tej generacji, tutaj się już nic nie odmieni. Nawet premiera XOX niewiele zmieniła. Microsoft już od kilku lat nie udostępnia nawet publicznie wyników sprzedaży swoich konsol przecież, aby uniknąć bezpośrednich porównań. W sumie dysonans jest tak duży w tej kwestii w porównaniu z Sony, że wcale im się nie dziwię :E Za jakiś czas to ich Nintendo przegoni. Z PS4 Sony może wycisnąć jeszcze wiele gotówki, a i technicznie sprzęt jeszcze trochę wytrzyma. W tej chwili nic nie zapowiada rychłej premiery PS5, nie wiem czym się tutaj podniecać.

Zobacz postBlindObserver, o 04 Kwiecień 2018 - 19:48, napisał(a):

Poszukałem sobie tego newsa w sieci na stronach growych i przeraża mnie, jak łatwo można wkręcić taką bzdurą tak dużą grupę ludzi.
Jeszcze z SemmiAccurate, od psychopaty Charliego. A bekowe jest też to, że w newsach pojawia się info, że on coś wcześniej poprawnie przewidział :lol2: To polecam przeczytać, co sam pisał o specyfikacji PS4, bo to jest beczka śmiechu. A Xbox One miał mieć procesor PowerPC. No w uj wiarygodne źródło.
Najlepsze jest to, ze już pół internetu go cytuje, jakby to były jakieś mega pewne i potwierdzone informacje. Straszne trochę, jak środki masowego przekazu potrafią zrobić coś z niczego.

Zobacz postPulpit, o 05 Kwiecień 2018 - 18:28, napisał(a):

Za te porty USB to ktoś powinien dostać batem po plecach, cokolwiek co nie jest kablem lub naprawdę standardowym pendrive nie da się pod takie coś podłączyć
To są otwory wentylacyjne. Porty USB są na osobnej przedłużce. Widziałem rendery :thumbup: :E

#45 Użytkownik jest niedostępny   crush 

  • Sony Defense Force
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 18845
  • Dołączył: Pn, 23 Sty 06

Napisany 05 Kwiecień 2018 - 21:44

Swoją drogą odnoszę wrażenie patrząc na te różne rendery które pojawiają się przy okazji plotek, że ludziom generalnie chyba się taki odpustowy styl podoba skoro to tworzą. Gdzie wszystko jest na wysoki połysk, napchane świecidełkami.

#46 Użytkownik jest niedostępny   GIZIU 

  • Wszyscy jesteśmy bohatery...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9855
  • Dołączył: Pn, 23 Sie 04

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 08:09

W 2019 to może jakąś zapowiedź zobaczymy. PS4 wciąż się świetnie sprzedaje i wg mnie bez sensu by było wyskakiwać z nową konsolą. SONY pozamiatało tą generację i "mocarny" XOX nic nie zmienił w tym aspekcie.

#47 Użytkownik jest niedostępny   Phoenixsuple 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6685
  • Dołączył: Pt, 08 Wrz 17

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 08:44

gry gry i jeszcze raz gry. jak microsoft nie pokaze na E3 jakis exow konkretnych to nic sie nie zmieni. sprzedalem sowjego xboxa i zostawilem ps4 bo generalnie gram tylko w exy i ew cos sie zdarzy innego a ta wieksza moc na odgrzewanie starych gier bez pokazywania nowych to wdg mnie krok w tyl dla microsoftu. odpalilem wchoraj uncharted 4 i kopara mi opadla, od grafiki po fabule a na x klocku tylko zachwycaja sie cyferkami 4k i 60fps w grach ktore mnie srednio interesuja badz sa na PC.

#48 Użytkownik jest niedostępny   BlindObserver 

  • "Lepiej umrzeć stojąc, niż żyć klęcząc"
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 4590
  • Dołączył: Pt, 28 Lut 14

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 13:31

Zobacz postKszyrztow, o 05 Kwiecień 2018 - 21:32, napisał(a):

Najlepsze jest to, ze już pół internetu go cytuje, jakby to były jakieś mega pewne i potwierdzone informacje. Straszne trochę, jak środki masowego przekazu potrafią zrobić coś z niczego.


Ja sam mam tak, że staram się nie pisać newsów na podstawie informacji, w które nie wierzę (albo nie jestem w stanie uwierzyć). :E Niestety z innymi redaktorami jest inaczej, a z tymi z serwisów growych (a już szczególnie konsolowych, bo tam wiedza na temat sprzętu jest na poziomie wiedzy jaką posiada mój ojciec, który nie potrafi dobrze obsługiwać wyszukiwarki) to już w ogóle dramat. Problem w tym, że jak się interesujesz sprzętem, to wiesz kto to jest Charlie i możesz kojarzyć jego wcześniejsze wypowiedzi. A jak się nie interesujesz to wystarczy, że ktoś powie, że to dobre źródło i już można wciskać do newsa pierdoły o jakiejś tam wiarygodności. A że na stronach, których redaktorzy nie mają pojęcia o sprzęcie większość czytelników też tego pojęcia nie ma, to ludzie łykają każde gunwo jak młode pelikany.

@Phoenixsuple
Microsoft nie pokaże żadnych exów na konsolę. Nigdy. Każda gra wyjdzie i na kloca, i PC, bo to pozwala im sprzedać więcej kopii. Walkę w tej generacji przegrali i żadną ekskluzywnością przewagi nie zdobędą. Poza tym te ich "exy" to są ostatnio mega średnie, szczególnie nowe marki. Nie ma im kto zrobić nic ciekawego poza Forzą, Gearsami i śmiesznym Halo.

#49 Użytkownik jest niedostępny   moniek92 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2632
  • Dołączył: Pt, 10 Cze 16

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 13:57

oby więcej takich redaktorów ;)

#50 Użytkownik jest niedostępny   azgan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 17527
  • Dołączył: Wed, 04 Lip 07

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 14:25

Zobacz postBlindObserver, o 06 Kwiecień 2018 - 14:31, napisał(a):

@Phoenixsuple
Microsoft nie pokaże żadnych exów na konsolę. Nigdy. Każda gra wyjdzie i na kloca, i PC, bo to pozwala im sprzedać więcej kopii. Walkę w tej generacji przegrali i żadną ekskluzywnością przewagi nie zdobędą. Poza tym te ich "exy" to są ostatnio mega średnie, szczególnie nowe marki. Nie ma im kto zrobić nic ciekawego poza Forzą, Gearsami i śmiesznym Halo.


Halo przestało być ekscytujące i zupełnie nie widać po ostatnich grach tej ekskluzywności więc powiedziałbym że raczej tylko Forza i Gearsy ;)

Ten post był edytowany przez azgan dnia: 06 Kwiecień 2018 - 14:26


#51 Użytkownik jest niedostępny   Pulpit 

  • ಠ╭╮ಠ
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 26266
  • Dołączył: Pt, 11 Lis 05

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 16:58

Zobacz postBlindObserver, o 06 Kwiecień 2018 - 14:31, napisał(a):

Ja sam mam tak, że staram się nie pisać newsów na podstawie informacji, w które nie wierzę (albo nie jestem w stanie uwierzyć). :E Niestety z innymi redaktorami jest inaczej, a z tymi z serwisów growych

Bo liczą się clickbaity i odsłony, nikt nie potrzebuje już faktów, witamy w XXI wieku.

#52 Użytkownik jest niedostępny   AvengerGT 

  • Rise of Sodom and Gomorrah
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4696
  • Dołączył: So, 17 Maj 08

Napisany 06 Kwiecień 2018 - 21:40

Zobacz postPulpit, o 04 Kwiecień 2018 - 22:09, napisał(a):

Robienie konsoli z myślą o VR, ciekawe kto jest gotów zabulić dodatkowe 300$Niech konsole skupią się na uzyskaniu 60fps w JEDNEJ rozdzielczości, a później niech się skupią na renderowaniu wszystkiego dwa razy.

Imo nie ma bata by dawali tylko zestawy z goglami, albo żeby (nie)posiadanie gogli było jakimś dealbreakerem dla klienta. Zamysł technologiczny rewelacyjny, ale obecnie chociaż co druga osoba musiałaby chcieć grać też na vr (obok tv, po vr to bardziej dopełnienie przecież), by takie pomysły jak przymusowe gogle miały sens.

Zobacz postPulpit, o 04 Kwiecień 2018 - 22:09, napisał(a):

Niech konsole skupią się na uzyskaniu 60fps w JEDNEJ rozdzielczości, a później niech się skupią na renderowaniu wszystkiego dwa razy.

Eee, to ja wolę to co się powoli rozwija i co już jest. Ludzie nie żyją wiecznie :E


Zobacz postVulc, o 04 Kwiecień 2018 - 22:29, napisał(a):

Oby VR skończyło podobnie jak Kinect. Sprzęt ma nadal problemy z podstawowymi aspektami, a oni chcą się pchać w coś, co na chwilę obecną nie ma IMO racji bytu. Niestety tutaj pierwsze skrzypce zagra marketing.

Przecież nowa konsola = nowe, lepsze gogle i tracking. Przynajmniej ja tak to widzę. Rozumiem, że te ploteczki trochę sieją popłoch u tych, którym vr nie odpowiada w obecnej formie, albo w ogóle, dlatego też trzymam kciuki żeby Sony podeszło do tego z głową. Niech to będzie wyglądało tak jak teraz, tylko wszystko usprawnione i każdy powinien być zadowolony.

Zobacz postcrush, o 05 Kwiecień 2018 - 22:19, napisał(a):

Nie, nie... Nie miałem na myśli tego co się da łatwiej osiągnąć tylko podejście przeciętnego, niedzielnego gracza.
Lepiej wziąć nowe, "wypasione gogle VR" - nową technologię, niż jakieś 60 klatek.

To fakt, ale tak jest przecież ze wszystkim. "Niedzielny gracz" wybierze wyższą, rozdzielczość, lepsze tekstury, lepszą grafę i inne światełka, a 60 fps będzie na końcu. Pomijam już fakt, czy vr można utożsamiać z tym przysłowiowym niedzielnym graczem, bo mam wrażenie, że dla niego to coś do obczajenia w markecie albo u znajomych.

#53 Użytkownik jest niedostępny   Asag 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 239
  • Dołączył: Nd, 21 Sie 11

Napisany 07 Kwiecień 2018 - 19:28

Do mnie też to całe VR nie przemawia. Bawiłem się trochę najpierw Kinectem u znajomego, potem goglami VR pod smartfona. Zupełnie nie moja bajka. Nie chodzi nawet o możliwości techniczne bo z roku na rok będą pewnie coraz lepsze etc.
Tyle że ja kiedy w końcu znajduję chwilę wolnego czasu aby pograć na konsoli dla relaksu i przyjemności to wolę się rozwalić w wygodnym fotelu, z aromatyczną kawką u boku (lub drinkiem, zależy od pory i nastroju) i nogami wygodnie rozwalonymi. Jakoś siedzenie w helmofonie VR machając jakimiś ustrojstwami i szukanie "super realistycznych" wrażeń nie wpisuje się w moje wyobrażenie relaksu :E

#54 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15455
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 07 Kwiecień 2018 - 20:15

Zobacz postAsag, o 07 Kwiecień 2018 - 20:28, napisał(a):

Jakoś siedzenie w helmofonie VR machając jakimiś ustrojstwami i szukanie "super realistycznych" wrażeń nie wpisuje się w moje wyobrażenie relaksu :E


:lol2: Trochę podobnie to odbieram. Jak na razie to ciekawe wrażenie na kilka/kilkanaście h. Dopóki znacznie nie wzrośnie rozdzielczość wyświetlaczy w tych hełmofonach i gpu nie pociągną przy tym lepszej grafy to na dłuższą metę nie ma co tam zbytnio szukać. Ale za kilka lat może być na prawdę ciekawa zabawka bo potencjał jest.

Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 07 Kwiecień 2018 - 20:16


#55 Użytkownik jest niedostępny   PHYSXftw 

  • Obrońca "kąsol"
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4030
  • Dołączył: Wed, 07 Lip 10

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 06:27

Zobacz postAsag, o 07 Kwiecień 2018 - 20:28, napisał(a):

Do mnie też to całe VR nie przemawia. Bawiłem się trochę najpierw Kinectem u znajomego, potem goglami VR pod smartfona. Zupełnie nie moja bajka. Nie chodzi nawet o możliwości techniczne bo z roku na rok będą pewnie coraz lepsze etc.
Tyle że ja kiedy w końcu znajduję chwilę wolnego czasu aby pograć na konsoli dla relaksu i przyjemności to wolę się rozwalić w wygodnym fotelu, z aromatyczną kawką u boku (lub drinkiem, zależy od pory i nastroju) i nogami wygodnie rozwalonymi. Jakoś siedzenie w helmofonie VR machając jakimiś ustrojstwami i szukanie "super realistycznych" wrażeń nie wpisuje się w moje wyobrażenie relaksu :E

Czyli nic o prawdziwym VR nie wiesz, daleko temu do PSVR. Nie mówiąc o HTC Vive.

Zobacz postlukadd, o 07 Kwiecień 2018 - 21:15, napisał(a):

:lol2: Trochę podobnie to odbieram. Jak na razie to ciekawe wrażenie na kilka/kilkanaście h. Dopóki znacznie nie wzrośnie rozdzielczość wyświetlaczy w tych hełmofonach i gpu nie pociągną przy tym lepszej grafy to na dłuższą metę nie ma co tam zbytnio szukać. Ale za kilka lat może być na prawdę ciekawa zabawka bo potencjał jest.

Grałem w Farpoint'a, o rozdzielczości zapomniałem po wzięciu do ręki Sharpshootera.
https://www.youtube....h?v=jm2CAgM2kf4 w to też bawiłem się świetnie :E
VR'a będę bronił do samego końca, jestem zdania że w VR liczy się zupełnie coś innego niż oprawa.

#56 Użytkownik jest niedostępny   Asag 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 239
  • Dołączył: Nd, 21 Sie 11

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 09:24

Zobacz postPHYSXftw, o 08 Kwiecień 2018 - 06:27, napisał(a):

Czyli nic o prawdziwym VR nie wiesz, daleko temu do PSVR. Nie mówiąc o HTC Vive.


Masz rację nie wiem nic o prawdziwym VR, ale co to zmienia? Nie masz gogli na głowie? Nie używasz kontrolerów w PSVR? Względy techniczne i oprawa wizualna mnie nie interesują bo ja mówię o wygodzie grania a nie technikaliach które dla mnie są nieważne w tej kwestii. Podoba ci się VR? Super, ale nie znaczy to że każdemu musi się podobać.

Wiele jest osób którym VR nie podchodzi dlatego Sony na pewno nie zrobi takiej głupoty że VR będzie wymagane przy grach na PS5.

#57 Użytkownik jest niedostępny   Sorata 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 39
  • Dołączył: Wt, 09 Kwi 13

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 09:51

VR, 4K to jedno.

Ale jeśli chociaż w jednej grze zejdą poniżej 1080/60 fps to dla mnie będzie to mega porażka.

#58 Użytkownik jest niedostępny   Kaczkofan 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1621
  • Dołączył: Nd, 12 Gru 10

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 12:30

Zobacz postSorata, o 08 Kwiecień 2018 - 09:51, napisał(a):

1080/60 fps


Byłoby epicko, mimo iż 30 fps na konsoli > 30 fps na pc (piszę to jako były PCMR;) ) to czasem w niektórych produkcjach brakuje mi 60fps. Nie miałbym nic przeciwko, by PS5 kosztował nawet i w granicach 3000zł, byle tylko dali porządne CPU (3,3ghz, 6-8 rdzeni) i wincyj pamięci.

#59 Użytkownik jest niedostępny   Kazubin 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 11748
  • Dołączył: So, 06 Sty 07

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 12:33

Jaka jest różnica między 30 klatkami na PC i konsoli?

#60 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15455
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 08 Kwiecień 2018 - 16:17

Przeważnie frametime. Na konsoli mamy przeważnie równiutki frametime, na PC bywa z tym różnie przy locku 30fps. Do tego dochodzi odpowiednio "zoptymalizowany" :E motion blur na konsole, który w jakimś stopniu niweluje wizualnie przeskakiwanie. No i pad, do 30fps z myszą nie ma co podchodzić.

Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 08 Kwiecień 2018 - 16:23


  • (193 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych