Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście ale nawet patrząc na same gry, a nie zapowiedzi było to większe wow niż tu wynika z trailerów.

 

A chcesz się założyć, że i tak będą walić bullshoty i "in-game" trailery? Bo tak ta branża się kręci. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rachtet korzysta, lepiej lub gorzej bo widac dropy ale nie moglbys miec tak zaprojektowanej gry na ps4

 

Te dropy mogą do premier jeszcze poprawić a jak ich nie będzie to masełko i uczta dla oczu bo robiło to WOW czegoś takiego jeszcze nie było (w sumie lepsze od tych odbić z RT). GoW miał ukyte ale ganianie po tej mini mapie aż się loading zaladuje to śmiech a tutaj cyk i cały level na naszych oczach w dynamicznych scenach wykorzystany jako element rozgrywki. Sama gra fajna nie jakiś sztos powalający na kolana ale przyjemnie się to oglądało.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ai3o0XtrnM8

 

Taka lekka pozycja na wyluzowanie się dla calej rodzinki. Nie grałem w poprzednią część ale chyba sobie nadrobię jak będzie taka możliwość.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym wy mówicie, przecież nawet w Rachtet są ekrany ładowania, sprytnie przymaskowane, wprawdzie zajmuje może 3 - 4 sekundy ale przejście z jednego do drugiego wymiaru nie jest natychmiastowe, jak się przyjrzycie, to każde przejście jest takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ale nawet patrząc na same gry, a nie zapowiedzi było to większe wow niż tu wynika z trailerów.

 

A chcesz się założyć, że i tak będą walić bullshoty i "in-game" trailery? Bo tak ta branża się kręci. ;)

Jeśli weźmiemy pod uwagę możliwości konsoli, to gry wyglądały na możliwe do zrobienia z niskim API. A pewnie, że będą walić bullshoty, ale na razie takowych nie zauważyłem z tego pokazu. Okaże się po premierze gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dropy mogą do premier jeszcze poprawić a jak ich nie będzie to masełko i uczta dla oczu bo robiło to WOW czegoś takiego jeszcze nie było (w sumie lepsze od tych odbić z RT). GoW miał ukyte ale ganianie po tej mini mapie aż się loading zaladuje to śmiech a tutaj cyk i cały level na naszych oczach w dynamicznych scenach wykorzystany jako element rozgrywki. Sama gra fajna nie jakiś sztos powalający na kolana ale przyjemnie się to oglądało.

 

Taka lekka pozycja na wyluzowanie się dla calej rodzinki. Nie grałem w poprzednią część ale chyba sobie nadrobie jak będzie taka możliwość.

Gra jest piekna ale taki styl graficzny mimo ze praktycznie poziom filmow pixara sprzed kilku lat nie robi takiego wrazenia. Ja w jedynke gralem, przeszedlem, nie podobala mi sie zbytnio ;d (w ogole skad taki poziom trudnosci w grze glownie dla dzieci?)

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym wy mówicie, przecież nawet w Rachtet są ekrany ładowania, sprytnie przymaskowane, wprawdzie zajmuje może 3 - 4 sekundy ale przejście z jednego do drugiego wymiaru nie jest natychmiastowe, jak się przyjrzycie, to każde przejście jest takie same.

 

Konkretnie mówię o scenach z riftami gdzie na naszych oczach zminia się cały lvl na bank HDD i 5400 obrotów nie wyrobi na czymś takim :] To były dynamicznie sceny a nie puste mapki jak te "między światy" z God of War gdzie beiegasz dookoła.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, żeby cały czas nie było takiego przeskakiwania między światami w Ratchecie bo chętnie pozwiedzałbym świat z dinozaurami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest piekna ale taki styl graficzny mimo ze praktycznie poziom filmow pixara sprzed kilku lat nie robi takiego wrazenia.

 

Grafika jest ładna ale już poprzedni Raczet wygladał świetnie na zwykłym PS4 (nie ma przepaści). Tutaj nie tyle chodzi o grafikę bo nawet to RT nie gniecie tylko o ten patent z wykorzystaniem teleportów. To mi się konkretnie podoba i to są te momenty o których pisałem. To była ta krótka chwila gdzie było coś widać z tych Next-Genów. Graficznie minimalnie lepiej, RT nie rzuciło mnie na kolana.

 

Tylko, żeby cały czas nie było takiego przeskakiwania między światami w Ratchecie bo chętnie pozwiedzałbym świat z dinozaurami :)

No właśnie też sobie to teraz pomyślałem i czy najlepszego co było do zobaczenia już nie pokazali a resza gry po staremu? Pokazali że możliwości są teraz niech nauczą się z nich korzystać tak żeby przekładało się to na jakość rozgrywki.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po premierze PS5 muszę sprawić sobie jakieś konkretne słuchawki. Te co pokazali to pewnie jakieś pierdziawki za 300zł.

Edytowane przez SPYCHCIO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka gra jak Raczet pójdzie pewnie w 4k i 60fps, jest to komiksowa grafika, mniej szczegółowa, więcej uproszczeń, co oczywiście nikomu nie będzie przeszkadzać, ciekawe jak by to wypadło w realnym świecie jak w słynnej demówce a la tomb raider.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po premierze PS5 muszę sprawić sobie jakieś konkretne słuchawki. Te co pokazali to pewnie jakieś pierdziawki za 300zł.

wlasnie czekam na recki nowych od appla i sony xm4 ale moze wlasnie takie pizdziawki za 300 fokusujace sie glownie pod ps5 bylyby wystarczajace dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli weźmiemy pod uwagę możliwości konsoli, to gry wyglądały na możliwe do zrobienia z niskim API. A pewnie, że będą walić bullshoty, ale na razie takowych nie zauważyłem z tego pokazu. Okaże się po premierze gier.

 

Wątpliwości można mieć co do pierwszej części pokazu GT7 bo tam to dużo lepiej wyglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o czym wy mówicie, przecież nawet w Rachtet są ekrany ładowania, sprytnie przymaskowane, wprawdzie zajmuje może 3 - 4 sekundy ale przejście z jednego do drugiego wymiaru nie jest natychmiastowe, jak się przyjrzycie, to każde przejście jest takie same.

No są i wcale nie tak sprytnie przymaskowane.

 

Grafika jest ładna ale już poprzedni Raczet wygladał świetnie na zwykłym PS4 (nie ma przepaści). Tutaj nie tyle chodzi o grafikę bo nawet to RT nie gniecie tylko o ten patent z wykorzystaniem teleportów. To mi się konkretnie podoba i to są te momenty o których pisałem. To była ta krótka chwila gdzie było coś widać z tych Next-Genów. Graficznie minimalnie lepiej, RT nie rzuciło mnie na kolana.

 

Podrasowali loadingi, względem HDD to nic dziwnego, że zeszli do 2-3 sekund na szybkim SSD.

 

Dzisiaj pokazywałem ten filmik z ratcheta mojemu 10 letniemu specowi, który jako jedyny w domu jako tako ograł poprzednią część na ps4. Główna rzecz na jaką zwrócił uwagę to, że dopakowali grę efektami cząsteczkowymi, a tak w porównaniu z poprzednią wersją to bez szału :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ze nikt nie wspomina dema technologicznego i te nagłówki "tak będą wyglądać gry na ps5!" chyba za 10 lat...

 

80% moich znajomych to ludzie którzy chcą wsadzić płytę do napędu i grać, wystarczy im 900p i 30 FPS i nie mają pojęcia jak wyglądają gry na pc przy maksymalnych ustawieniach w 1440p lub 4k każdy kto to zobaczy to ma opad szczęki ale niestety taki pc musi kosztować, kulki znajomych udało mi się nawrócić z konsoli na pc, teraz sam myślałem żeby kupić konsole bo kompy coraz droższy ale jak patrzę na te gry które mają się tam pokazać to chyba będę musiał znów wrócić do PC, no cóż trudno może w kolejnej generacji doczekam się 1440p 60 fps lub nawet 4k 60 fps...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No są o wca;e nie tak sprytnie przymaskowane.

 

Fioletowe rozbite szkło a to co za portalem? Ile zajmuje przejście z jednej dynamicznej sceny do drugiej. Krótkie pytanie - osiągalne na PS4PRO czy nie?

 

A34lvcF.jpg

 

Zrobili z tego element rozgrywki tak czy nie?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie czekam na recki nowych od appla i sony xm4 ale moze wlasnie takie pizdziawki za 300 fokusujace sie glownie pod ps5 bylyby wystarczajace dobre

 

Konkretne te Soniacze, też szukam tak do 1500zł. Tylko gamingowe, aby dobrze symulowały dźwięk przestrzenny bo Sony stawia na to w PS5. Kto wie czy coś odpowiednio skrojonego nie pojawi się dopiero przy premierze PS5 lub trochę po niej. Dlatego chyba warto nam poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Podrasowali loadingi, względem HDD to nic dziwnego, że zeszli do 2-3 sekund na szybkim SSD.

 

 

No to pomyśl teraz jak mógłby wyglądać God of War

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pomyśl teraz jak mógłby wyglądać God of War

 

Tutaj przychodzi na myśl jedno. Jak wchodziliśmy w portal to musieliśmy iść po tym drzewie. Teraz pewnie wejdziesz w portal i automatycznie wyjdziesz po drugiej stronie, kozak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj przychodzi na myśl jedno. Jak wchodziliśmy w portal to musieliśmy iść po tym drzewie. Teraz pewnie wejdziesz w portal i automatycznie wyjdziesz po drugiej stronie, kozak :)

 

I o tym właśnie pisałem. W dodatku w Raczenie zrobili z tego element rozgrywki i robi to wrażenie jak co parę sekund masz na żywo nową dynamiczną scenę bez ganiania w kółko bez celu i czekanie aż się loadnig dogra. Wożenie SSD'ka do PS4PRO jakoś takich cudów nie robiło ;). Teraz lukadd może zrobić wykład o kontrolerach ale to i tak niczego nie zmienia bo dla PS4 nawet w wersji PRO i EX'ów z tej konsoli jest to poziom nieosiągalny.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I o tym właśnie pisałem. W dodatku w Raczenie zrobili z tego element rozgrywki i robi to wrażenie jak co parę sekund masz na żywo nową dynamiczną scenę bez ganiania w kółko bez celu i czekanie aż się loadnig dogra. Wożenie SSD'ka do PS4PRO jakoś takich cudów nie robiło ;).

 

Dokładnie widać, różnicę. Widziałeś pewnie w gameplayu etapy gdzie było wielu przeciwników, coś wybuchało, spadło, leciało :D Nareszcie czuć, że coś się dzieje :)

Edytowane przez SPYCHCIO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I o tym właśnie pisałem. W dodatku w Raczenie zrobili z tego element rozgrywki i robi to wrażenie jak co parę sekund masz na żywo nową dynamiczną scenę bez ganiania w kółko bez celu i czekanie aż się loadnig dogra. Wożenie SSD'ka do PS4PRO jakoś takich cudów nie robiło ;). Teraz lukadd może zrobić wykład o kontrolerach ale to i tak niczego nie zmienia bo dla PS4 nawet w wersji PRO i EX'ów z tej konsoli jest to poziom nieosiągalny.

Taki sam SSD SATA włożony do PC działał o wiele lepiej jak włożony do PS4. Więc to nie tyle musi być kwestia super dysku Cernego, co po prostu prawidłowego wykorzystania SSD jako takich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie widać, różnicę. Widziałeś pewnie w gameplayu etapy gdzie było wielu przeciwników, coś wybuchało, spadło, leciało :D Nareszcie czuć, że coś się dzieje :)

No o to właśnie chodzi ile tam jest nawalone tego i co tam się nie dzieje jak jazda na rollercoaster dosłownie i w przenośni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak pomyślałem, że w Demon's Souls dysk SSD będzie idealny. Jeśli w grze często ginę to czasem przerywałem sesję nie z powodu śmierci, ale z irytacji tego ciągłego wczytywania się gry :kwasny: a teraz tego nie będzie :)

 

@Up

Tak jak mówisz azgan, cuda się tam dzieją :D:thumbup:

Edytowane przez SPYCHCIO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sam SSD SATA włożony do PC działał o wiele lepiej jak włożony do PS4. Więc to nie tyle musi być kwestia super dysku Cernego, co po prostu prawidłowego wykorzystania SSD jako takich.

 

Ale ja nic nie pisałem o super ulti SSD od SONY i że PC'towe SSD czy ten od Microsoftu z XSX by sobie z tym nie poradziły. Pisałem konkretnie o PS4 oraz wersji PRO i EX'ach. Tak czy nie? Też jestem tego zdania że na PC jest to do zrobienia tylko komuś musiało by się chcieć a że gry projektowane są pod konsole no to miałeś krojone pod HDD 5400 obrotów a nie SSD. Teraz jest szansa że może się to zmienić a w EX'ach będą stawać na głowie żeby tylko pokazać mistyczny SSD Cernego :E. Jakby tu nie kombinować to sprzętowo nowe konsole są gotowe na Next-Gen i bliżej im do zestawu PC niż tabletów z PS4.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konkretne te Soniacze, też szukam tak do 1500zł. Tylko gamingowe, aby dobrze symulowały dźwięk przestrzenny bo Sony stawia na to w PS5. Kto wie czy coś odpowiednio skrojonego nie pojawi się dopiero przy premierze PS5 lub trochę po niej. Dlatego chyba warto nam poczekać.

Jak nie chcesz dużo wydawać to pomyśl o tym co ja mam otwarte Philipsy Fidelio X2HR. Niby kapkę lepsza półka za sporo większą cenę do grania to jakieś Sennheisery 600/650, ale i tak basik będzie fajniejszy na philipsach, a w innych aspektach wcale też nie odbiegają na słyszalnym poziomie.

 

A jak chcesz zamknięte to nie wiem, ale nie będziesz miał już takiego efektu w grach jak na otwartych.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Absurd. Pisałem o tym z 2 lata temu i stało się ponownie. Uruchamiam grę ze skrótu na pulpicie a pokazuje automatyczne pobieranie 120gb. Patrzę w folder z grą a tam pusto - gra się ponownie sama odinstalowała 
    • Z tego co czytam w specyfikacjach to nie ma wi-fi. Trzeba dokupić jakiś dodatkowy moduł ale w sklepie nie widzę tej opcji. @Caps - no właśnie wyczytałem, że 7900 bez X jest minimalnie mniej wydajny ale za to chłodniejszy i mniej prądożerny. Stąd ta decyzja.
    • 900mv/2600mhz scrashowalo, wiec zrobilem 900mv/2550mhz/+1550mhz bo na 1600 juz sie wysypalo. Stracilem okolo 2-3% wydajnosci, zysk 40 watow i karta 59/60stopni.
    • nie wiem czy warto. LG zrobiło z tego monitora łódkę.
    • Ale zdajesz sobie sprawę, że przez te kilka lat, tak czy inaczej ruch się zwiększył i korki też by wzrosły. Druga sprawa, to nie bardzo łapię połączenia prezydenta miasta z budową infrastruktury kolejowej. Linia należy do PLK, bo samorząd nie dał rady jej przejąć. Z tego co wiem województwo się do inwestycji przywrócenia ruchu dołożyło, Wrocław raczej nie (może jakieś poboczne kwestia wokół przystanków na jego terenie). Jeżeli zrezygnowano z wiaduktów/tuneli, to pewnie cięli koszty. Tutaj jedyna słabość prezydenta może być taka, że za słabo walczył lub wcale nie walczył o nie. Patrząc na mapę, to nie bardzo jest jak. Wojszyce, Ołtaszyn to domki i niska zabudowa, nie ma tam żadnej rezerwy terenowej, a puszczanie na około i po obrzeżach nie ma sensu. Braki rezerw, to nie są błędy jednej kadencji, to zaległości sięgające kilku dekad, czasu planowania tych dzielnic. Także ewidentne zaniedbania Sutryka, to jeżeli w ciągu ostatnich lat nie zaczął chociaż planowania co z tym fantem zrobić, jeżeli były plany i ich nie wdrożył lub chociaż nie rozpoczął wdrażania. Kolejna sprawa, to korki na tych ulicach nie są wyłącznie tworzone przez mieszkańców Wrocławia, to też masa ludzi dojeżdżających do miasta. Tutaj kolej może wiele usprawnić, co dosyć dobrze widać na linii z Kłodzka, ile osób rano dosiada się na kolejnych stacjach (gdzieś do Strzelina jest w miarę pusto, potem coraz gęściej). Przypuszczam, że na linii ze Świdnicy wcale tak kiepsko z obłożeniem nie jest, a z czasem na pewno się poprawi. Ile kilometrów będzie jeszcze ok? Nie każda wioska wzdłuż kolei ma przystanek, a nawet jak ma to wcale nie znaczy, że jest blisko.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...