Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, joloxx9 napisał:

Kino domowe nie potrzebuje tempesta, gra wysyla dzwiek surround tak czy siak. A co do soundbarow - one sa dobre przy ogladaniu meczu i jakiejs telewizji/seriali. Widzialem wiele z nich ostatnimi czasy bo skladam 5.1.4 i kazdy soundbar, nawet te za 10k to byly popierdolki i protezy jesli chodzi o dzwiek przestrzenny. 

 

 

Produkuj się dalej. Gdyby było niepotrzebne nie zapowiadali by tego również dla zestawów kina domowego 

Wsparcie dla dźwięku 3D (virtual surround sound) w głośnikach telewizorów oraz systemach kina domowego ma nadejść w bliżej niesprecyzowanym jeszcze terminie.

Źródło:

https://www.gry-online.pl/hardware/ps5-wystartuje-bez-pelnego-wsparcia-tempest-3d-audiotech/z31e9b2

Na tą chwilę dodali do TV zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie nic innego jak mixowanie zwykłego stereo surround do Tempest pytanie tylko po kiego czorta bo to gówno nie dość ze namiesza w źródle to jeszcze pogorszy jakość dźwięku. To jest jakaś bzdura bo jeśli PS5 ma wsparcie dźwięku wielokanałowego takiego jak DD, DTS, DA i DTSX to już wysyła dźwięk surround a to TV z niego robi resztę.

Sony jak zwykle pisze jakieś głupoty i sami nie wiedza o co chodzi. A ten caly Tempest to jest to samo co Windows Sonic, Dolby Atmos for Headphons itd. Laik nie zna się i nie rozumie ze miksowany z wielokanałowego sygnał stereo DD którego się dziś używa jest kodowany tak ze ma w sobie praktycznie zawsze DS. Konsola na bank nie wysyła do takiego TV po HDMI zwykłego stereo lub DS (chyba ze można to wymusić) bo wtedy z takiego TV do Soundbara tez będzie trafiało tylko stereo czy DS a nie Atmos czy jaki kolwiek inny sygnał wielokanałowy. Elementarny brak wiedzy w zakresie dźwięku przestrzennego widać tutaj ewidentnie.

Z tego co widzę PS5 nie ma osobnego HDMI tylko dla dźwięku wiec za każdym razem jak będzie sytuacja ze macie uruchomiony ten pseudo Surround to zapomnijcie o Atmosie i innych fajnych kodekach.

Edytowane przez kadajo
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, kadajo napisał:

 To jest jakaś bzdura bo jeśli PS5 ma wsparcie dźwięku wielokanałowego takiego jak DD, DTS, DA i DTSX .

PS5 wspiera tylko Dolby Digital i DTS w opcjach konsoli nie można wybrać ani Dolby Atmos ani DTS:X dla zestawów nagłośnienia ?.

Dolby Atmos i DTS:X wspiera XBOX SERIES X a nie PlayStation 5 - pomyliły Ci się konsole 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to było kluczowe w tym co napisałem. Dla dźwięku surround (nie mylić z dyskretnym wielokanałowym) nie ma znaczenia czy będzie Dolby Digital czy Dolby Atmos czy będzie DTS czy DTS:X. Bo i tak on jest tworzony tylko z podstawowego "core" czyli z DD lub DTS.

Zresztą z tego co pamiętam Tempest został zaprojektowany dla słuchawek a nie głośników wolnostojących wiec po kiego uja oni chcą to dodać poza marketingowym błyskaniem nie mam pojęcia bo to będzie działać słabo lub wcale.

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, azgan napisał:

Produkuj się dalej. Gdyby było niepotrzebne nie zapowiadali by tego również dla zestawów kina domowego 

Wsparcie dla dźwięku 3D (virtual surround sound) w głośnikach telewizorów oraz systemach kina domowego ma nadejść w bliżej niesprecyzowanym jeszcze terminie.

Źródło:

https://www.gry-online.pl/hardware/ps5-wystartuje-bez-pelnego-wsparcia-tempest-3d-audiotech/z31e9b2

Na tą chwilę dodali do TV zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 

Co sie mam produkowac? Lykasz bajeczki producentow i tyle. To ze oni na glosnikach stereo puszczaja zmiksowane kanaly to przeciez nic nowgo, moje pradawne glosniki logitecha mialy taka mozliwosc, ba cos co mialem okolo 2003r na biurku mialo magiczny guzik surround. 

 

Zeby poczuc i miec prawdziwy surround to dzwieki musza dochodzic z roznych stron, tak to dziala. Na sluchawkach da sie to super upozorowac, ale nie na czyms co jest 2m przed Toba. Dziwek wyjdzie zmodulowany, ale co z tego skoro bedzie przed Toba? Ostatnimi czasy przekopuje fora itd bo komponuje sprzet, bylem w sklepach i testowalem soundbary nwaet w takich specjalnych pokojach pokazowych. Mozna czarowac na papierze, wciskac nieswadomym ludziom magiczne napisy, fizyczne glosniki to fizyczne glosniki I smiem twierdzic, ze zwykle dolby 7.1 zjada atmosowy soundbar na sniadanie jesli chodzi o pozycjonowanie. Co mi z 128 kanalow skoro dzwiek i tak mi bedzie dochodzic z przodu? Celowanie glosnikami w sufit to kolejna smieszna rzecz :E 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, kadajo napisał:

Sony jak zwykle pisze jakieś głupoty i sami nie wiedza o co chodzi. A ten caly Tempest to jest to samo co Windows Sonic, Dolby Atmos for Headphons itd.

Moja ulubiona strona internetu. Grupa projektantów nie wie, ale całe szczęście mamy @kadajo który ich nauczy :) 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, kadajo napisał:

 wiec po kiego uja oni che to dodac poza marketinogwym blyskaniem

No wlasnie po to, moga teraz napisac ze bedzie to dzialac na tv i ludzie znow maja o czym mowic, to ze jest to smieszny mikser kanalow to inna sprawa.

Teraz, zapsu napisał:

Moja ulubiona strona internetu. Grupa projektantów nie wie, ale całe szczęście mamy @kadajo który ich nauczy :) 

Ale niech sobie dodaja co chca, kazdy kto mysli chyba widzi ze z pozycjonowanie na dwoch(czy ile tam te smieszne soundbary maja glosnikow) nie ma sensu bo dzwiek dociera do nas z przodu.

 

Soundbary obecnie to moda i wygoda, wrzucasz pod tv dziala, gra lepiej, to super, a to ze ludzie sie nabieraja i doplacaja za nalepke atmos to juz inna sprawa:) 

Edytowane przez joloxx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, zapsu napisał:

Moja ulubiona strona internetu. Grupa projektantów nie wie, ale całe szczęście mamy @kadajo który ich nauczy :) 

Jacy projektanci ? Wiesz co tam się dzieje aktualnie ? Przyszedł marketing i powiedział do inżynierów ze maja dodać Tempest dla TV, ich reakcja na 100% była taka :

Spiderman Laugh GIFs | Tenor

I dlatego masz opóźnienie bo oni teraz siedzą i się zastanawiają jak z gówna maja bata ukręcić.

W dźwięku przestrzennym siedzę już od 25 lat wiec na pewno mam pojęcie. ;) 

Edytowane przez kadajo
  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

Jacy projektanci ? Wiesz co tam się dzieje aktualnie ? Przyszedł do nich marketing i powiedział do inżynierów ze maja dodać Tempest dla TV, ich reakcja na 100% była taka :

Spiderman Laugh GIFs | Tenor

I dlatego masz opóźnienie bo oni teraz siedzą i się zastanawiają jak z gówna maja bata ukręcić.

 

Jeżeli chodzi o dźwięk przestrzenny z głośników TV to się z Tobą zgadzam. Natomiast Tempest 3D na słuchawkach ma potencjał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma tak jak inne tego typu kodeki bo zostały do tego zaprojektowane.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, joloxx9 napisał:

Co sie mam produkowac? Lykasz bajeczki producentow i tyle. To ze oni na glosnikach stereo puszczaja zmiksowane kanaly to przeciez nic nowgo, moje pradawne glosniki logitecha mialy taka mozliwosc, ba cos co mialem okolo 2003r na biurku mialo magiczny guzik surround. 

 

Zeby poczuc i miec prawdziwy surround to dzwieki musza dochodzic z roznych stron, tak to dziala. Na sluchawkach da sie to super upozorowac, ale nie na czyms co jest 2m przed Toba. Dziwek wyjdzie zmodulowany, ale co z tego skoro bedzie przed Toba? Ostatnimi czasy przekopuje fora itd bo komponuje sprzet, bylem w sklepach i testowalem soundbary nwaet w takich specjalnych pokojach pokazowych. Mozna czarowac na papierze, wciskac nieswadomym ludziom magiczne napisy, fizyczne glosniki to fizyczne glosniki I smiem twierdzic, ze zwykle dolby 7.1 zjada atmosowy soundbar na sniadanie jesli chodzi o pozycjonowanie. Co mi z 128 kanalow skoro dzwiek i tak mi bedzie dochodzic z przodu? Celowanie glosnikami w sufit to kolejna smieszna rzecz :E 

Mam zestaw 5.1 (z tylnymi osobno) nie musisz mi tłumaczyć jak to działa. Czy to są bajeczki SONY to sobie potestuje jak wydadzą Tempest 3D AudioTech dla zestawów nagłośnia. Na słuchawkach mimo dwóch głośników słychać różnicę z tym bajerem. Na XSX też słyszę różnicę jak gra wspiera DOLBY ATMOS.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@azgan już kiedyś uzgodniliśmy ze nie masz właśnie pojęcia jak to wszystko działa to raz, po drugie to ze słychać różnice nie znaczy ze gra dobrze.

Jedyny powód do stworzenia T3D dla głośników wolnostojących to aktualny brak wsparcia dźwięku surround dla systemów dwu kanałowych, i teraz niech mi jakiś właściciel PS5 to potwierdzi.
Po co ty chcesz to testować jak masz Soundbara który obsługuje kodeki wielokanałowe ? Chyba ze zaczniesz grać z dźwiękiem z TV :E albo na tym SB zaczniesz używać tylko dwóch kanałów :E

Pytanie jak jest tworzone audio w grach dla PS5 bo jeśli na wyjściu gra i tak będzie miała 5.1 lub więcej to należenie na to kolejnego kodeka jakim jest taki Tempest tylko ten dźwięk zniekształci i na 100% pogorszy.

Edytowane przez kadajo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

@azgan już kiedyś uzgodniliśmy ze nie masz właśnie pojęcia jak to wszystko działa to raz, po drugie to ze słychać różnice nie znaczy ze gra dobrze. Jedyny powód do stworzenia T3D dla głośników wolnostojących to aktualny brak wsparcia dźwięku surround dla systemów dwu kanałowych, i teraz niech mi jakiś właściciel PS5 to potwierdzi.
Po co ty chcesz to testować jak masz Soundbara który obsługuje kodeki wielokanałowe ? Chyba ze zaczniesz grać z dźwiękiem z TV :E

Mam surround - 3 głośniki z przodu, 2 z tyłu + subwoofer i dla mnie gra to dobrze. Jestem zadowolony i nie zmieni tego Twoje marudzenie ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak i nawet nie wiesz kiedy gra prawdziwy dyskretny surround a kiedy matrycowy. :E

Ale jak ktoś pisze ze wsio mu ryba czy jest RT czy SSR to już się uruchamiasz :E

  • Haha 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, zapsu napisał:

Moja ulubiona strona internetu. Grupa projektantów nie wie, ale całe szczęście mamy @kadajo który ich nauczy :) 

Bo tutaj zawsze wszyscy się na wszystkim znają ?

16 godzin temu, Tomek1623 napisał:

Co wy myślicie o tym 3d audio na TV? Przetestowałem w dwóch grach, I pierwsze wrażenia WTF? Generalnie zupełnie inaczej wszystko brzmi niż na standardowych ustawieniach, czy się tam idzie doszukać 3d, nie wiem. W każdym razie jest inaczej, czy lepiej, hmmm.

 

Edit

Nie wiem jak u was, ale u mnie o niebo lepiej przy wyłączonej opcji "zastosuj wyniki pomiarów do dźwięku 3D"

I jak oceniasz Tempest 3D AudioTech na TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedza jest na wyciagnięcie ręki. Wystarczy poczytać ;) reszta to praktyka.

No ale jak wam się nie chce i zamiast tego wolicie siedzieć cały dzień na labie i cytować marketingowe newsy to do siebie możecie mieć tylko pretensje. :E

Here's More Proof That Jimmy Fallon Parties Harder Than You | Happy gif,  Dancing animated gif, Jimmy fallon

12 minut temu, azgan napisał:

Bo tutaj zawsze wszyscy się na wszystkim znają ?

Spójrz na moja sygnaturkę i potem na swoja i porównaj systemy audio. Z czym ty do mnie starujesz :E

Edytowane przez kadajo
  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, azgan napisał:

Mam zestaw 5.1 (z tylnymi osobno) nie musisz mi tłumaczyć jak to działa. Czy to są bajeczki SONY to sobie potestuje jak wydadzą Tempest 3D AudioTech dla zestawów nagłośnia. Na słuchawkach mimo dwóch głośników słychać różnicę z tym bajerem. Na XSX też słyszę różnicę jak gra wspiera DOLBY ATMOS.

Oj nie rozumiesz kompletnie, pozwol ze wytlumacze, moze nie wyrazilem sie jasno:)

Oczywiscie ze atmos dziala na sluchawach, dziala tak samo jak wiele innych tego typu rozwiazan dostepnych od nastu lat, pozycjonowanie na sluchawkach to nic nowego i odkrywczego. Sony nic nowego nie zrobilo, ot zwykle napisali swoj mikser po to by moc wydac gadzet - swoje sluchawki ktore obsluguja wielki tempest, odkyrli kolo na nowo by moc sprzedac cos swojego.

Mam nadzieje ze powyzsze rozumiesz, to teraz przejdzmy do drugiego. O ile pozycjonowanie w sluchawkach ma sens, bo sa one tuz przy uchu i dzwiek z membran dociera do nich bezposrednio z boku i emulacja zwyczajnie jest ok o tyle takie cos nie ma sensu jak glosniki sa przed Toba. I oczywiscie ze to "bedzie dzialac", emulacja zadziala bo czemu mialaby nie zadzialac? Dzwiek bedzie inny, odpowiednio zmodulowany, tyko tak na prawde co z tego, bedzie symulowac kroki za Toba dobiegajac z przodu. To nie ma najmniejszego sensu.

 

O widzisz, wspomniales o dolby atmos to cos Ci teraz powiem, w sprawie dolby atmos jest o tyle dobrze ze wiemy co on potrafi, ile jest ma kanalow, bitrate itd, a w tempescie co jest? A no nie wiemy co jest, sony jakos niechetnie sie chwali, mowi tylko ze jest to cudowne - nie zeby cos ale nie widzisz w tym papki marketingowej? 

I tak jak @kadajo powiedzial, to ze slyszysz roznice w dzwieku nie znaczy ze cos dobrze brzmi :)

 

 

EDIT a tak swoja droga, on sie na tym znacznie lepiej zna niz ja I szczerze nie chcesz go sluchac to wierz w marketingowy belkot, zwrocilem tylko na to uwage bo jest to zwykla papka marketingowa, chcesz wierzyc w magie 3d na glosnikach stereo, spoko droga wolna.

Edytowane przez joloxx9
  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, joloxx9 napisał:

 

Oczywiscie ze atmos dziala na sluchawach, dziala tak samo jak wiele innych tego typu rozwiazan dostepnych od nastu lat, pozycjonowanie na sluchawkach to nic nowego i odkrywczego. Sony nic nowego nie zrobilo, ot zwykle napisali swoj mikser po to by moc wydac gadzet - swoje sluchawki ktore obsluguja wielki tempest, odkyrli kolo na nowo by moc sprzedac cos swojego.

 

Tu jest nieścisłość. Sony nie wciska Pulse 3D, bo deklaruje działanie Tempest 3D na innych słuchawkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, joloxx9 napisał:

O ile pozycjonowanie w sluchawkach ma sens, bo sa one tuz przy uchu i dzwiek z membran dociera do nich bezposrednio z boku i emulacja zwyczajnie jest ok o tyle takie cos nie ma sensu jak glosniki sa przed Toba. I oczywiscie ze to "bedzie dzialac", emulacja zadziala bo czemu mialaby nie zadzialac? Dzwiek bedzie inny, odpowiednio zmodulowany, tyko tak na prawde co z tego, bedzie symulowac kroki za Toba dobiegajac z przodu. To nie ma najmniejszego sensu.

 

 

Kroki słyszę nie przed sobą tylko z tyłu (jeśli mają być akurat z tyłu) na tych dwóch tylnich głośnikach. Jak odłącz tył to dopiero jest tak jak napisałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, zapsu napisał:

Tu jest nieścisłość. Sony nie wciska Pulse 3D, bo deklaruje działanie Tempest 3D na innych słuchawkach.

No oczywscie ze dziala, ale to jest papka marketingowa. Dziwne zeby mikser nie dzialal, skoro to puszcza juz przerobiony dzwiek :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, joloxx9 napisał:

Oj nie rozumiesz kompletnie, pozwol ze wytlumacze, moze nie wyrazilem sie jasno:)

Oczywiscie ze atmos dziala na sluchawach, dziala tak samo jak wiele innych tego typu rozwiazan dostepnych od nastu lat, pozycjonowanie na sluchawkach to nic nowego i odkrywczego. Sony nic nowego nie zrobilo, ot zwykle napisali swoj mikser po to by moc wydac gadzet - swoje sluchawki ktore obsluguja wielki tempest, odkyrli kolo na nowo by moc sprzedac cos swojego.

Mam nadzieje ze powyzsze rozumiesz, to teraz przejdzmy do drugiego. O ile pozycjonowanie w sluchawkach ma sens, bo sa one tuz przy uchu i dzwiek z membran dociera do nich bezposrednio z boku i emulacja zwyczajnie jest ok o tyle takie cos nie ma sensu jak glosniki sa przed Toba. I oczywiscie ze to "bedzie dzialac", emulacja zadziala bo czemu mialaby nie zadzialac? Dzwiek bedzie inny, odpowiednio zmodulowany, tyko tak na prawde co z tego, bedzie symulowac kroki za Toba dobiegajac z przodu. To nie ma najmniejszego sensu.

 

O widzisz, wspomniales o dolby atmos to cos Ci teraz powiem, w sprawie dolby atmos jest o tyle dobrze ze wiemy co on potrafi, ile jest ma kanalow, bitrate itd, a w tempescie co jest? A no nie wiemy co jest, sony jakos niechetnie sie chwali, mowi tylko ze jest to cudowne - nie zeby cos ale nie widzisz w tym papki marketingowej? 

I tak jak @kadajo powiedzial, to ze slyszysz roznice w dzwieku nie znaczy ze cos dobrze brzmi :)

A czemu Sony się nie chwali, bo nie ma czym się chwalić. Bo jakby napisali co tam jest dokładnie to maniacy audio by zaraz wszystkich na ziemie sprowadzili opierając się o te dane. A tak jest magiczny Tempest który magia tworzy dźwięk 3d, to plus brak wiedzy użytkownika i możesz mu sprzedać wszystko. Taka okrutna przykra prawda.
Najlepsze jest to ze taki Tempest i tego typu rozwiązanie aby działało naprawdę dobrze musi być odpowiednio zaimplementowane w źródle, to nie jest tak ze se to włączysz i wszystko nagle jest pięknie. tego tez nie wie 99,9% użytkowników. No bo po co Sony napisało przecież ze działa i jest magic to tak musi być, Ja słyszę różnice :E Tak jak buziu widzę w tym tenczu :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, joloxx9 napisał:

 

 

O widzisz, wspomniales o dolby atmos to cos Ci teraz powiem, w sprawie dolby atmos jest o tyle dobrze ze wiemy co on potrafi, ile jest ma kanalow, bitrate itd, a w tempescie co jest? A no nie wiemy co jest, sony jakos niechetnie sie chwali, mowi tylko ze jest to cudowne 

I póki co z dźwięku jestem bardziej zadowolony na XSX w grach gdzie jest wspierany DOLBY ATMOS 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, joloxx9 napisał:

No oczywscie ze dziala, ale to jest papka marketingowa. Dziwne zeby mikser nie dzialal, skoro to puszcza juz przerobiony dzwiek :E 

Ja tego nie podważam, tylko samo Sony to promuje jako zgodne z wieloma słuchawkami, a nie tylko Pulse 3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, azgan napisał:

Kroki słyszę nie przed sobą tylko z tyłu (jeśli mają być akurat z tyłu) na tych dwóch tylnich głośnikach. Jak odłącz tył to dopiero jest tak jak napisałeś.

I właśnie dlatego nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi :E to są kodeki do systemów dwugłośnikowych :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

A czemu Sony się nie chwali, bo nie ma czym się chwalić. Bo jakby napisali co tam jest dokładnie to maniacy audio by zaraz wszystkich na ziemie sprowadzili opierając się o te dane. A tak jest magiczny Tempest który magia tworzy dźwięk 3d, to plus brak wiedzy użytkownika i możesz mu sprzedać wszystko. Taka okrutna przykra prawda.
Najlepsze jest to ze taki Tempest i tego typu rozwiązanie aby działało naprawdę dobrze musi być odpowiednio zaimplementowane w źródle, to nie jest tak ze se to włączysz i wszystko nagle jest pięknie. tego tez nie wie 99,9% użytkowników. No bo po co Sony napisało przecież ze działa i jest magic to tak musi być, Ja słyszę różnice :E Tak jak buziu widzę w tym tenczu :E

I tu dochodzimy do sedna sprawy - jeżeli deweloperzy zacznę implementować w trakcie opracowania gry, to będziemy mieli korzyść z Tempest 3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...