Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TV i aparaty robili dobre :E

 

A kogo to zapasowe konto tym razem :Up_to_s::E

Charlie na 99%. Dlatego trzeba gonić Sony żeby fanboj miał chwilę zwątpienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lub czekaja na ujawnienie wygladu wraz z prawidlowa prezentacja sprzetu (czyli wraz z demami gier) bo ta ostatnia to faktycznie marketingowo cieniutko. Wbrew pozorom taktyka sony ma jakis sens po tweety loga ps5 i pada dostaly chyba wiecej lajkow niz ujawnienie calej specyfikacji xsx i jego wygladu :E

No dostały więcej bo ich kanały w mediach społecznościowych śledzi zdecydowanie więcej osób. To akurat nic dziwnego.

 

Charlie na 99%. Dlatego trzeba gonić Sony żeby fanboj miał chwilę zwątpienia.

Konto xawierdull to był on, wszystko jest wypisane w pasku ostrzeżeń :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Charlie jeszcze przynajmniej grzeczny jest w miarę, najlepszy to jest ten, co od razu jedzie z grubej rury i już chyba 3 konta zakładał.

 

@edit up

 

A na czym tu się skupiać jak pierdoły piszesz ;)

Edytowane przez skunRace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodziło o to, że nie mogą komentować, czy wersja na PS4 będzie działać na PS5, dopóki Sony oficjalnie nie ujawni szczegółów dotyczących systemu wstecznej kompatybilności. Na nowym Xboxie będziesz mógł zagrać na grze z Xboxa One, ale jeśli chodzi o pełnoprawną wersje na next-geny, to mówili, że wyjdzie później.

 

„Jeśli chodzi o konsolę Microsoftu, jak już mówiłem, oficjalnie potwierdziliśmy zarówno aktualizację, jak i dostępność cross-genową, co oznacza, że będziecie mogli grać w produkcję od razu na konsolach nowej generacji" - stwierdził Michał Nowakowski, prezentując wyniki finansowe CD Projekt w czasie sesji Q&A. „Jeśli chodzi o właściwą, pełnoprawną wersję dla next-genów, to pojawi się ona później, nie ogłosiliśmy kiedy i nie posiadam w tym temacie nowego komentarza”

 

Tekst z ithardware.pl

 

Źródło: https://www.videogameschronicle.com/news/full-next-gen-cyberpunk-2077-wont-be-a-launch-game/

No to bedzie na premiere na next genach.

 

A porównaj sobie chociaż zegary GPU PS5 z XSX czy dedykowanymi kartami graficznymi, wtedy może dostrzeżesz różnicę.

 

 

Oj juz nie zgrywaj takiego uber pro, wiem jaka jest predkosc jednego i drugiego gpu. Problem masz z tym, ze zalozyles swoja racje jako jedyna sluszna wiec nie atakuj bo ktos ma odrobine odmienne zdanie.

 

Nie ma co na siłę bronić Sony, kiedy to ewidentnie dali d... Oni w ostatnim momencie tak wysoko podnieśli taktowania aby nadrobić choć częściowo stratę do MS. Tylko pytanie co dalej z tym fantem po zapowiedzi zrobić, już chyba nikt nie pomyślał. XO było słabsze od PS4, a teraz będzie PS5 słabsze od XSX. Tylko z tą różnicą, że Xbox wtedy miał i teraz pewnie dalej będzie miał przyzwoitą kulturę pracy, a Sony? No cóż...

 

To chyba nie do mnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

 

Atakuje? Serio? Po prostu myślę realistycznie. Poza tym, chyba nie tylko ja podobnie pisałem.

Nara lol2.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to bedzie na premiere na next genach.

Ja to rozumiem inaczej, ale nie będę się kłócił, wyjdzie kiedy wyjdzie. Patrząc na to, kiedy jest premiera Cyberpunka, co on mówi, to jeśli premiera nowych konsol się nie opóźni, to nie ma szans, żebyś od razu na premierę tych konsol, miał wersje nexgenowego Cyberpunka.

 

“In terms of Microsoft’s console, like I said, we have officially confirmed both the update and the cross-gen availability, meaning that you’ll be able to play the game from the get-go on the next-gen,” Nowakowski said.

 

“However, when it comes to a proper, full-blown next-gen version, that’s going to come later, we haven’t announced when and I don’t have a new comment here on that.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozumiem inaczej, ale nie będę się kłócił, wyjdzie kiedy wyjdzie. Patrząc na to, kiedy jest premiera Cyberpunka, co on mówi, to jeśli premiera nowych konsol się nie opóźni, to nie ma szans, żebyś od razu na premierę tych konsol, miał wersje nexgenowego Cyberpunka.

Czekaj czekaj, ja mialem na mysli normalne wydanie a nie jakas "poprawiona" wersje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Podejrzewam że produkcja ciepła w obu konsolach będzie podobna Xbox ma niższe zegary ale ma większy rdzeń bo 56 cu A Ps5 ma ich tylko 36 dlatego może sobie pozwolić na wyższe taktowanie. Wartości poboru energii jak i generowania ciepła będą pewnie porównywalne w obu konsolach także wszystko będzie tylko zależeć od sposobu chłodzenia.

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czekaj czekaj, ja mialem na mysli normalne wydanie a nie jakas "poprawiona" wersje.

No to się dogadaliśmy :E Myślałem, że chodzi Ci o to, że nexgenowa wersja, robiona z myślą o nowych konsolach, będzie dostępna na premierę nowych konsol. Czyli z tego co mówi, na nowym Xboxie powinieneś zagrać na premierę dzięki aktualizacji, na PS5 to się okaże.

Edytowane przez skunRace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że produkcja ciepła w obu konsolach będzie podobna Xbox ma niższe zegary ale ma większy rdzeń bo 56 cu A Ps5 ma ich tylko 36 dlatego może sobie pozwolić na wyższe taktowanie. Wartości poboru energii jak i generowania ciepła będą pewnie porównywalne w obu konsolach także wszystko będzie tylko zależeć od sposobu chłodzenia.

 

No niestety to tak nie dziala, wzrost poboru prady przy zwiekszeniu taktowania nie rosnie liniowo jak przy dodawaniu CU, moze byc np tak ze zwiekszenie zegara o 200-300mhz zwiekszy pobor mocy o 50-100% przy 10% zysku predkosci. Podbijanie taktow do 2.23ghz jak to sony sobie teraz reklamuje brzmi jak mission impossible.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to ciekawi jak to będzie z dyskami, jeśli faktycznie w konsolach będą te szybkie SSD NVMe wsparte jakimiś uber-algorytmami dekompresji i strumieniowania danych z dysku, to chyba możemy się pożegnać z graniem w nowe gry z magazynów w postaci HDD...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No niestety to tak nie dziala, wzrost poboru prady przy zwiekszeniu taktowania nie rosnie liniowo jak przy dodawaniu CU, moze byc np tak ze zwiekszenie zegara o 200-300mhz zwiekszy pobor mocy o 50-100% przy 10% zysku predkosci. Podbijanie taktow do 2.23ghz jak to sony sobie teraz reklamuje brzmi jak mission impossible.

Nie zrozumiałeś aluzji chodzi mi o to że to nie będą wielkie różnice między konsolami jeżeli chodzi o pobór energii i oddawanie ciepła. Xbox One pobierał 10 watów mniej od PS4 tu może będzie większa różnica ale bez przesady że dlatego że większe taktowanie to już musi się przegrzewać. Wielkość czipu jest zauważalnie mniejsza poza tym układ CPU będzie trochę wolniej taktowany jak ten w Xsie Jednostki Cu będą szybsze dlatego że będzie ich mniej, budżet energetyczny obu konsol może być bardzo zbliżony. Konsola też jest przeliczana na konkretną trwałość produktu, przecież nie zrobią czegoś co po wyjęciu z pudełka się zepsuje bo wtedy nikt tego nie kupi. Dba o to wielu inżynierów.

 

A swoją drogą PS5 ma mieć ciekawy system komunikacji z dyskiem i pamięcią co może okazać się czarnym koniem tej konsoli. Jak kogoś interesują szczegóły techniczne to tu jest ciekawy filmik o obu konsolach.

 

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie już i tak nie wyobrażam powrotu do HDD. Pytanie jak się będą miały dyski SSD SATA do NVMe. Obecnie różnica jest praktycznie niezauważalna.

Multiplatformy do Sony nie będą się dostosowywać i to jest raczej oczywiste. Można więc przyjąć XSX jako standard. Pytanie czy rynek PC jest na tyle lukratywny żeby portować w dół w kontekście dysków? Zakładając, że tam będą jakieś magiczne techniki, a nie sama szybkość wczytywania gier.

Steam pozwala zakładać, że jednak zdecydowana większość nawet tańszych NVMe nie posiada.

To teraz jak to ma wyglądać? Bo samo wczytywanie jak do tej pory - okej, masz wolny dysk, wolno wczytujesz. Ale jak się zaczną problemy z np. doczytywaniem tekstur to ludzie się wrukwią.

 

Konsola też jest przeliczana na konkretną trwałość produktu, przecież nie zrobią czegoś co po wyjęciu z pudełka się zepsuje bo wtedy nikt tego nie kupi. Dba o to wielu inżynierów.

X360 mruga do Ciebie w tym momencie czerwonym światełkiem.

 

A swoją drogą PS5 ma mieć ciekawy system komunikacji z dyskiem i pamięcią co może okazać się czarnym koniem tej konsoli. Jak kogoś interesują szczegóły techniczne to tu jest ciekawy filmik o obu konsolach.

Najprawdopodobniej tylko w exach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to jest obecnie takie dumanie, jak wyjda konsole, wyjda nowe karty graficzne, nowe silniki gier zostana zaprezentowane to mozna cos potestowac i zobaczyc. Na ta chwile nic nie wskazuje na to zeby byla jakas rewolucja na ktorejs z platform, poprostu o wiele wiecej mocy niz na obecnej generacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie już i tak nie wyobrażam powrotu do HDD. Pytanie jak się będą miały dyski SSD SATA do NVMe. Obecnie różnica jest praktycznie niezauważalna.

Multiplatformy do Sony nie będą się dostosowywać i to jest raczej oczywiste. Można więc przyjąć XSX jako standard. Pytanie czy rynek PC jest na tyle lukratywny żeby portować w dół w kontekście dysków? Zakładając, że tam będą jakieś magiczne techniki, a nie sama szybkość wczytywania gier.

Steam pozwala zakładać, że jednak zdecydowana większość nawet tańszych NVMe nie posiada.

To teraz jak to ma wyglądać? Bo samo wczytywanie jak do tej pory - okej, masz wolny dysk, wolno wczytujesz. Ale jak się zaczną problemy z np. doczytywaniem tekstur to ludzie się wrukwią.

Ja nie widzę upadku zwykłych SSD, przynajmniej nie z dnia na dzień. Dopóki NVMe się nie rozpowszechni to gry będą dostosowywane do SSD. W końcu sprzedaż i trafienie do dużej grupy potencjalnych klientów jest kluczowe w przychodach z sprzedaży gier. Do tego PCty mają RAM, pewnie szybciej będzie wymagane więcej niż 16GB RAM do komfrtofego grania niż NVMe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przeciez te dyski to dobra sciema i niezly marketing, nvme w konsoli fajnie brzmi ale poza szybszym wczytywaniem niczym sie to roznic nie bedzie a dyski SSD beda jeszcze zyly wiele lat. Co najwyzej gra na PC moze bedzie szybciej sie ladowala jesli beda jakies magiczne sztucki robione pod nvme. Dla tych co maja PC to nic nowego ale taki dysk dla konsolowca to fakt ogromna przepasc wiec dobry marketing i ssd ficzer bedzie lykany jak pelikan. Ludzie zaczynaja dopiero korzystac z dobrodziejstw ssd przesiadajac sie z hdd i nikt nie bedzie pisal pod dyski nvme specjalnie gier.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja o tym mówię. Jeżeli rzeczywiście byłyby jakieś sztuczki z tymi dyskami to jak to się rozwiąże na PCtach dla większości. Ram faktycznie jest opcją, tylko pytanie ile i czy gra pisana pod szybki dysk będzie się modyfikować na korzystanie z ramu. Nie znam się kompletnie więc takie luźne pytania i przypuszczenia. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No ja o tym mówię. Jeżeli rzeczywiście byłyby jakieś sztuczki z tymi dyskami to jak to się rozwiąże na PCtach dla większości. Ram faktycznie jest opcją, tylko pytanie ile i czy gra pisana pod szybki dysk będzie się modyfikować na korzystanie z ramu. Nie znam się kompletnie więc takie luźne pytania i przypuszczenia. ;)

Może będzie tak, ze pecetowcy w pewnym momencie będą musieli sobie zaaplikować 32-128 gb ram :P

edit: albo i na pecety w krótkim czasie wyjdzie rozwiązanie z szybkimi dyskami, które rozwiąże problem

Edytowane przez Suchy211

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy dyski takie jak w XOX już są. Tylko ile osób taki dysk ma? Ja mam dość szybki NVMe gen 3 i podejrzewam, że jestem w jakimś procencie, a o gen 4 nawet nie wspominam. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamietajmy jedno, nvme nie dodadza fps a loadingow na PC to ja juz nie pamietam kiedy widzialem wiec caly ten killer ficzer ssd skonczy sie na szybszym wczytywaniu i nic wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że produkcja ciepła w obu konsolach będzie podobna Xbox ma niższe zegary ale ma większy rdzeń bo 56 cu A Ps5 ma ich tylko 36 dlatego może sobie pozwolić na wyższe taktowanie. Wartości poboru energii jak i generowania ciepła będą pewnie porównywalne w obu konsolach także wszystko będzie tylko zależeć od sposobu chłodzenia.

Odpowiednik grafiki od AMD, mniej więcej gpu PS5 tj. 5700XT ma 1600 MHz i 1950 w boost, a chłodzenie zajmuje 2/3 miejsca i nie jest to ani najcichsza, ani najzimniejsza karta graficzna. A PS5 ma mieć 2230 MHz i wszystko będzie ok?

Czyli Sony nie obejmuje ta sama fizyka co AMD i Nvidię? :E

 

przecież nie zrobią czegoś co po wyjęciu z pudełka się zepsuje bo wtedy nikt tego nie kupi. Dba o to wielu inżynierów.

Pozdrowienia od inżyniera RROD i inżyniera YLOD

 

220px-Xbox360-ringofdeath.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednik grafiki od AMD, mniej więcej gpu PS5 tj. 5700XT ma 1600 MHz i 1950 w boost, a chłodzenie zajmuje 2/3 miejsca i nie jest to ani najcichsza, ani najzimniejsza karta graficzna. A PS5 ma mieć 2230 MHz i wszystko będzie ok?

Czyli Sony nie obejmuje ta sama fizyka co AMD i Nvidię? :E

 

 

Mało tego, karta grafiki w pc jest w osobnym oddalonym slocie, ma indywidualne chłodzenie dwu lub trzy wentylatorowe i potężny radiator. Podobnie jest z procesorem, sądzę że niewielu używa oryginalnego wentyla od Amd, a zakłada poważniejsze chłodzenie z dużym wiatrakiem uzbrojonym w sporych rozmiarów radiator. A tutaj nie dość że wszystko zbite w kupie to jeszcze wyżyłowane do granic możliwości. Ciekawe jak sobie z tym poradzi ta armia inżynierów która nad wszystkim czuwa, jak już ktoś napisał. Nawiasem mówiąc ten cały xbox ma całkiem fajną konstrukcję, no i ta turbina robi spore wrażenie, ciekawe jakie temperaturki potrafi utrzymać na poszczególnych klockach przy ilu decybelach. Przypuszczam że jak sony użyło by tej samej konstrukcji co microsoft, to wszystko by się tam ugotowało, albo zaczęło by się zbijanie zegarów zaraz po odpaleniu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę innego wyjścia jak zrobienie podobnej obudowy co XSX. Tego się po prostu nie da inaczej schłodzić, chyba że cieczą, ale nawet wtedy muszą być jakieś większe, zewnętrzne wentylatory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Corsair One jest chłodzony cieczą i przy tym konstrukcja jest podobna do tej z Xa. Gabaryt większy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W konsolach można pomarzyć o takim drogim rozwiązaniu.

a5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...