Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

A wysylaj, poobija sie w drodze w te i we wte, przysla ci jakas porysowana, albo po naprawie, bedzie miala glosniejszy wentylator, badz walniety naped. Koniec koncow zepsuje sie tuz po 2-letniej rekojmi.

Ja bym na miejscu sony nie przyjmowal  zwrotow z powodu za glosnego wentylatora albo bzyczenia.

Natomiast Ps4 pro u mnie w zaleznosci od gry i momentu w grze bzyczalo glosno, srednio, albo wcale. Mozna i nalezy sie do tego przyzwyczaic, jesli idzie o ps5 to jakies tam male bzyczenie u mnie jest, ale w malo gier dedykowanych gralem na razie wiec jeszcze sie pewnie okaze czy potrafic glosno bzyczec. Za to naped glosny bardzo w ps5 u mnie.

Edytowane przez karij

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kaczkofan napisał:

Panowie, wysyłał ktoś z Forum swój egzemplarz PS5  na wymianę z tytułu coil whine? Moja ostatnimi czasy hałasuje mocniej, przy "Returnal" i poprawionej wersji "FF7" w trybie 60 FPS bzyczy jak szalona. Wysłać mogę, tylko śrubki noszą ślady zużycia - czyściłem wentylator i sprawdzałem, czy nie mam tej pier**** naklejki o którą mógł haczyć i terkotać :P Znając Sony pewnie się do tego przyczepią.

Mysle ze jesteś przewrażiliwony skoro sprawdzasz nawet jaki masz wentylator :E 

Moja też brzęczy pod obciążeniem, ale  słysze to tylko wtedy kiedy chce usłyszeć.. Nie licz ze sony wymieni Ci konsole na nową z powodu cewek - na pewno nie teraz ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej sobie słuchawki kup skoro nie możesz sobie pozwolić na inne źródło dzwięku które by to zagłuszało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, dawidoxx napisał:

Mysle ze jesteś przewrażiliwony skoro sprawdzasz nawet jaki masz wentylator :E 

Moja też brzęczy pod obciążeniem, ale  słysze to tylko wtedy kiedy chce usłyszeć.. Nie licz ze sony wymieni Ci konsole na nową z powodu cewek - na pewno nie teraz ;) 

Sony może i nie wymieni, ale jak nie usunie problemu z nadmiernie głośnym wentylem czy nadmiernie brzęczącymi cewkami to będzie miał konkretną podstawę, aby w ramach rękojmi sklep mu wymienił towar lub zwrócił kasę :E

Oczywiście zależy w jakim sklepie kupił bo jak jakiś Januszex Sp. z.o.o to nawet jak ćwierka jak wróbelki za oknem to będzie ciężko.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

Sony może i nie wymieni, ale jak nie usunie problemu z nadmiernie głośnym wentylem czy nadmiernie brzęczącymi cewkami to będzie miał konkretną podstawę, aby w ramach rękojmi sklep mu wymienił towar lub zwrócił kasę :E

No ale to się gość będzie musiał bić ze sklepem i to dłuuuuuugo.. dopóki sprzęt działa to będzie ciężko coś załatwić. :D 

Przy odrzutowcu jakim jest ps4 pro to piątka jest praktycznie nie słyszalna.. napęd rozpędza się na kilka sekund a pozniej jest cisza - to samo jest w ps4/pro/slim i jakoś sony nic z tym nie zrobiło i tutaj zapewne tez nic nie zrobi/

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja jest tak samo cicha jak mój XSX :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, lukadd napisał:

Sony może i nie wymieni, ale jak nie usunie problemu z nadmiernie głośnym wentylem czy nadmiernie brzęczącymi cewkami to będzie miał konkretną podstawę, aby w ramach rękojmi sklep mu wymienił towar lub zwrócił kasę :E

Oczywiście zależy w jakim sklepie kupił bo jak jakiś Januszex Sp. z.o.o to nawet jak ćwierka jak wróbelki za oknem to będzie ciężko.

Karty graficznej jakoś nie wymienią z tego powodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, dawidoxx napisał:

No ale to się gość będzie musiał bić ze sklepem i to dłuuuuuugo.. dopóki sprzęt działa to będzie ciężko coś załatwić. :D 

Przy odrzutowcu jakim jest ps4 pro to piątka jest praktycznie nie słyszalna.. napęd rozpędza się na kilka sekund a pozniej jest cisza - to samo jest w ps4/pro/slim i jakoś sony nic z tym nie zrobiło i tutaj zapewne tez nic nie zrobi/

No, ale wiesz, że różne sztuki się trafiają, jedne mają ciche wentyle i cewki inne nie. Sony lepi to z gówno plastiku i ma lipną kontrole jakości więc jest spory rozrzut jakościowy.

Dobry sklep raczej nie będzie robił problemów.

6 minut temu, ODIN85 napisał:

Karty graficznej jakoś nie wymienią z tego powodu.

Jak jest bardzo głośna to to bywa, że wymieniają. Zależy od sklepu lub od serwisu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak firma ma teraz dobrą kontrole jakości?

Wszystko może Ci paść jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, lukadd napisał:

 

Dobry sklep raczej nie będzie robił problemów.

Większe sklepy raczej nie robią problemów ;) 

byle nie trafić na Januszowy sklep ala net-... :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 minut temu, dawidoxx napisał:

Większe sklepy raczej nie robią problemów ;) 

Bo im się nie opłaca robić problemów i tracić klientów, mają to wliczone w koszta prowadzenia działalności.

Jak kiedyś pisałem starego TV kupiłem w Saturnie w DE. Samsung za ~2k euro. W domu zaraz po wypakowania z pudła zobaczyłem, że miał uwalony róg i delikatnie w tym rogu pękniętą matrycę. Pudełko nie było uszkodzone, ktoś musiał go centralnie w fabie w takim stanie zapakować.

Spakowałem z powrotem do pudła i do Saturna, reklamacja nawet nie trwała 10 minut, gościo zerkną tylko okiem na pudło, uwalony róg TV i styropiany w środku, spisał papiery i dostałem nowy TV i to jeszcze z ~100euro bonusem w ramach przeprosin :E

 

12 minut temu, ODIN85 napisał:

A jak firma ma teraz dobrą kontrole jakości?

Wszystko może Ci paść jutro.

Na rynek dla Kowalskich raczej nie wiele, ale są lepsze i gorsze.
Zresztą to nie świadczy o tym, że masz się godzić z faktem, że ci wciskają szrot. Możesz reklamować jeśli nie jesteś zadowolony z produktu.

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W Media Expert był całkiem opłacalny zestaw w porównaniu do tego co rzucają - PlayStation 5 + Ratchet & Clank: Rift Apart + Immortals Fenyx Rising Shadowmaster Edition za 2739zł, ale szybko wykupili.

Edytowane przez Elvis79
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, ODIN85 napisał:

 

Bardzo dobrze wspominam tą gierkę. Więc niech i posiadacze PS5 się nią nacieszą :D

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.06.2021 o 20:38, eagle napisał:

Nareszcie wjechał do domku nowy G1 i zastąpi dobrego C8. Miałem brać Sony ale po wielu wizytach w sklepie zdecydowałem się na tego. 

1. Cena w promocji 10300 plus 3000 bonus na zakupy

2. Wszystkie "synki gi i free" :-) Wszystkie porty hdmi 2.1 sony tylko 2. 

3. Wymiana bo ponieważ :-) a poważnie to pierwszy lg od kilku lat z faktycznie nowym panelem. Wszystkie poniżej z tego roku nie mają evo są trochę ciemniejsze.

 

 Lodówka i oczyszczacz czekają :-) Idzie na ścianę oczywiście.

 

Bardzo dobry sprzęcik wręcz idealny do grania na PS5 a pod względem możliwości dla gracza lepszy nawet od SONY A90J 👍

Gratki udanego zakupu niech Ci dobrze służy.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, lukadd napisał:

Sony może i nie wymieni, ale jak nie usunie problemu z nadmiernie głośnym wentylem czy nadmiernie brzęczącymi cewkami to będzie miał konkretną podstawę, aby w ramach rękojmi sklep mu wymienił towar lub zwrócił kasę :E

Oczywiście zależy w jakim sklepie kupił bo jak jakiś Januszex Sp. z.o.o to nawet jak ćwierka jak wróbelki za oknem to będzie ciężko.

Kupiłem u oficjalnego dystrybutora Sony, więc o to się nie martwię. Zastanawiam się tylko czy nie omijać sklepu i nie wysyłać bezpośrednio do Sony. Tak robiłem z XboX One X - zakupiona w M. Expert, ale wysyłałem konsolę do serwisu MS z pominięciem sklepu. Najlepsze, że za pierwszym razem nie stwierdzili usterki (zresetowali konsolę do ustawień fabrycznych - coś, co sam zrobiłem przed wysłaniem sprzętu) i odesłali mi konsolę (HDMI świrował, ekran migotał + zasilacz wydawał dźwięki zbliżone do coil whine). Wysłałem drugi raz na ich koszt, z jeszcze dokładniejszym opisem usterki w j. polskim i angielskim  - wymienili mi na inny egzemplarz .

@ODIN85Mam Pulse 3D, co nie zmienia faktu, że niedogodność występuje to i mam świadomość, że ten dźwięk gdzieś tam jest ;) Co do kart graficznych - zależy jaki producent, bo np. EVGA bez problemu wymieniała swego czasu sprzęt z tytułu "coil whine". Może to kwestia słuchu i wyczulenia na takie dźwięki, bo np. mój starszy syn twierdzi, że jak dla niego jest ok i dźwięk jest lekko słyszalny.

Owszem, PS5 chodzi nieporównywalnie  ciszej od pierwszej rewizji PS4 Pro, aczkolwiek i tak nie jest to poziom jakości sprzętu konkurencji, a przynajmniej  tak to wygląda w przypadku mojego egzemplarza :)  Generalnie jestem pod tym względem lekko skrzywiony, bo od każdego nowego sprzętu - czy to AGD, konsola czy samochód - oczekuję, że będzie działał bez zarzutu i wszystkie "dziwne" dźwięki irytują mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój czerwony niedługo zostanie wysłany :D 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Kaczkofan napisał:

Zastanawiam się tylko czy nie omijać sklepu i nie wysyłać bezpośrednio do Sony.

To jest rękojmia więc do sklepu. Oni potem do Sony (co bardzo przedłuży sprawę), Sony da ci kopa w d*, ale będziesz miał podstawę do rękojmi, bo za drugim razem już nie mogą wysłać (ale muszą uznać, że wada nie jest istotna lub jest). W przypadku XOX wada była istotna, ale jak zwykle głuchy telefon w stylu "konsola nie działa", chyba jedyna opcja to brutalnie przykleić na konsoli kartkę po angielsku z opisem, bo inaczej nie wiedzą o co chodzi (gadasz np. pół godziny na infolinii, a potem konsultant robi skrót do "nie działa").

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, azgan napisał:

Bardzo dobry sprzęcik wręcz idealny do grania na PS5 a pod względem możliwości dla gracza lepszy nawet od SONY A90J 👍

Gratki udanego zakupu niech Ci dobrze służy.

 

Powiem że do netflix-a się przydaje. Może zdziwiam ale lepiej sobie radzi z jakością obrazu niż stary C8 w netflix.. Jest jaśniej na tyle że to widzę. Znacznie lepiej radzi sobie z wyświetlaniem twarzy, lepszy jest upscaling z 1080p. Lepiej wyglądają gry w testowym dolby vision na X-e. Bez problemu działa tryb 120Hz tylko wtedy na x-e na razie żegnamy się z DV.  Działa "fri i dźi sync". To co mnie wq, to wyraźnie wolniejsze menu narzędziowe. O ile menu za aplikacjami to muli w stosunku do staruszka c8. Generalnie polecam bo z bonusem 3k  wychodzi obecnie 7300, a to dobra cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, ODIN85 napisał:

 

Mam ten tv w tym rozmiarze i jest ... dobrze. Szału nie ma, hdr jest słabiutki. U kumpla na nowym Samsungu qn90 czy tam 91 hdr robi miazgę, jest wręcz nieporównywalnie lepszy, a w takiej forzy Horizon 4 nie ma co zbierać z LG. 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dobrym hdrze nie chodzi o walenie po oczach🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...